درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی Telescopic
  • داری منبع برق اضطراری نیز باشد. برای مواقع قطعی برق
  • مناسب اماکنی مانند بانک ها، فرودگاه ها، هتل ها، مراکز خرید و...
  •  می توان به حالت تمام باز، نیمه باز، تمام بسته (قفل)، اتوماتیک و حرکت یکطرفه آن را تنظیم کرد
  • با ضمانت 7 روزه بازگشت کالا

آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی – Automatic Telescopic Doors

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای است که تفاوت اندکی با درب اتوماتیک اسلاید یا کشویی دارد. بر خلاف درب اتوماتیک اسلاید که دارای چهار و یا دو قسمت یا لت هستند، درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول از حداقل شش قسمت یا لت تشکیل می گردد. یکی از لت ها در سمت راست و یکی در سمت چپ ورودی به طور ثابت قرار گرفته اند. برای هر کدام از این لت های ثابت، دو عدد لت متحرک در نظر گرفته شده است. این لت های متحرکت به دنبال قسمت ثابت قرار گرفته اند. بعد از تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور درب اتوماتیک شیشه ای، لت متحرک اول که در مرکز ورودی قرار دارد، به روی لت دوم قرار گرفته و سپس هر دو به روی بخش ثابت جمع می شوند. به این ترتیب ورودی برای رفت و آمد باز می گردد.

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مانند درب های خطی می باشد، می توان سنسور آن را برای تشخیص حرکت بین 30 میلی متر تا 280 میلی متر از درب، تنظیم کرد. تفاوت عمده این درب با درب اتوماتیک شیشه ای کشویی این است که دو سوم از عرض ورودی مورد استفاده قرار می گیرد، به این صورت که هر لت از درب تلسکوپی شامل سه لنگه می شود که دوتای آن ها متحرک و یکی از آن ها ثابت می باشد. در هنگام باز شدن، دو لنگه متحرک به روی هم و هر دو روی لنگه ثابت جمع می شوند. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی این قابلیت را دارد که دو یا یک لت داشته باشد، در حالتی که درب دو لت دارد، دو لنگه ثابت داشته و به دو طرف باز می شود.

درب اتوماتیک تلسکوپی

در صورتی که درب اتوماتیک شیشه ای یک لت داشته باشد، با یک لنگه ثابت به یک سمت باز می شود. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی را می توان به صورت سه لت نیز استفاده نمود. به این ترتیب که یک لت، ثابت است و در یک سمت ورودی (راست یا چپ) قرار می گیرد. لت های متحرک هر دو به یک سمت جمع می شوند و ورودی از یک طرف باز می شود که این سیستم، درب اتوماتیک تلسکوپی یک طرفه نام دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی     

تفاوت درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در وهله اول در در شکل ظاهری و فرمت عملکرد آن است. اما امتیاز ویژه ای که این درب نسبت به مدل ساده تر خود، یعنی درب اتوماتیک اسلاید (درب اتوماتیک شیشه ای کشویی) دارد در این است که با استفاده از این درب می توان از حدود 70% فضا برای عبور و مرور استفاده کرد، در حالی که این عدد برای نوع ساده تر درب اتوماتیک شیشه ای، تنها 50% است.

شرایط استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می تواند داری منبع برق اضطراری نیز باشد. به این مفهوم که در هنگام قطعی برق، عبور و مرور از این درب امکان پذیر خواهد بود. استفاده از این درب ها در اماکنی مانند بانک ها، فرودگاه ها، هتل ها، مراکز خرید و... ممکن می باشد؛ چرا که این درب به فضای جانبی کافی احتیاج دارد و البته در زیبایی ورودی ساختمان نقش ویژه ای خواهد داشت. نکته قابل توجه دیگر اینکه می توان این درب ها برای حالت های متفاوت استفاده، تنظیم نمود. از انواع کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می توان به حالت تمام باز، نیمه باز، تمام بسته (قفل)، اتوماتیک و حرکت یکطرفه اشاره نمود. در حالت تمام باز، این درب با تشخیص حرکت و یا وزن، تمام مسیر را برای ورود و یا خروج باز می کند. حالت بسته یا قفل برای موارد یا شرایطی به کار می رود که نیاز به عبور و مرور از مسیر ورودی تا زمان خاصی وجود ندارد؛ درب قفل می گردد و تا تنظیم مجدد آن، قفل باقی می ماند. حالت نیمه باز درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی حالتی بسیار مناسب برای جلوگیری از بین رفتن انرژی است، در این حالت می توان درب را به گونه ای تنظیم نمود که با تشخیص حرکت و یا وزن توسط سنسور، تنها نیمی از ورودی باز شود، به این ترتیب با باز و بسته شدن درب، از اتلاف حداقل انرژی نیز جلوگیری به عمل می آید. حرکت یکطرفه برای کنترل عبور و مرور از یک سمت، تنظیم می گردد. به این ترتیب که ورود تنها از یک سمت (ورودی و یا خروجی) صورت می گیرد، سنسور بخش ورود و یا خروج غیر فعال می شود و عبور تنها از یک سمت امکان پذیر می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

 استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مزایای زیر را در بر خواهد داشت:

  • سهولت در عبور و مرور
  • کاهش تلفات انرژی
  • کاهش احتمال انتقال بیماری ها (در اماکنی مانند بیمارستان ها، به دلیل عدم نیاز به لمس درب)
  • امکان استفاده بیشتر از فضای ورودی
  • افزایش حس زیبایی و مدرنیته در ساختمان

هماهنگی و تطبیق درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی با سیستم های حفاظتی و نظارتی

این امکان وجود دارد که از درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی برای هماهنگی با سیستم اتوماسیون و حضور و غیاب در ادارات استفاده نمود. به این ترتیب که این درب به دستگاه های مورد نظر متصل می گردند و تنها در صورت تشخیص چهره و یا اثر انگشت افراد، درب باز می گردد. همچنین می توان این درب را به سیستم کارت خوان نیز مجهز نمود. این سیستم برای بانک ها و یا مراکز ATM مناسب است. کاربر می تواند با ارائه کارت بانکی خود به دستگاه کارت خوان، درب ورود را باز کند. نکته دیگر اینکه می توان برای مسیر ورود و یا خروج از سنسور های متفاوتی استفاده کرد؛ مثلا ورود به بانک از طریق دستگاه کارت خوان و خروج از آن با استفاده از حسگر مادون قرمز انجام پذیرد.

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی را می توان به راحتی و به دلخواه کنترل نمود، مثلا مدت زمان باز ماندن درب را می توان بین 0 تا 40 ثانیه تنظیم کرد. همچنین سرعت باز شدن درب تا 700 میلی متر بر ثانیه قابل تنظیم است. در شکل زیر اجزای سازنده یک اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به خوبی مشخص شده است:

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

فریم و شیشه درب اتوماتیک تلسکوپی

این درب ها دارای قابی از جنس آلومینیوم آنودایز هستند. به این ترتیب که آلومینیوم بر اثر انجام واکنش های شیمیایی دارای پوشش محافظی در برابر خوردگی می گردد. می توان این فریم را در رنگ های مختلفی انتخاب نمود، اما در صورت ایجاد خط به روی رنگ نقره ای آن، این خطوط از دید پنهان خواهند ماند و به همین خاطر این رنگ از محبوبیت بیشتری برخوردار است. شیشه هایی که در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای به کار می رود از جنس سکوریت یا حرارت دیده هستند که این قابلیت را دارند که نام و یا آرم شرکت به صورت سند بلاست به روی آن حک شود. حتی می توان به دلخواه طرحی را نیز به روی آن ها نقش کرد. 

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی

گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در فروشگاه دی سی ای کالا

تمامی درب های اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط فروشگاه دی سی ای کالا، دارای حداقل یک سال گارانتی هستند. گفتنی است میزان این ضمانت برای برخی از اپراتور ها بیش از یک سال خواهد بود. همچنین می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ «سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا»، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد. فروشگاه دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید درب اتوماتیک شیشه ای و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران امکان پذیر کرده است.

مشخصات محصول
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری