درب اتوماتیک شیشه ای گردان

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان Revolving
  • ترکیبی از سه یا چهار لنگه است که از لبه
  • به صورت پره در کنار یکدیگر قرار گرفته اند
  • زاویه ای بین هر لنگه 120 یا 90 درجه با هم می سازند
  • دارای 1 سال ضمانت
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

درب اتوماتیک شیشه ای گردان –Automatic Revolving Doors

درب اتوماتیک شیشه ای گردان که به نام درب اتوماتیک شیشه ای چرخان نیز شناخته می شود، با شعار «همیشه باز-همیشه بسته» نقش موثری در کاهش هدر رفت انرژی ایفا می کند. درب اتوماتیک شیشه ای چرخان برای مکان هایی که اختلاف دمای داخل و خارج زیاد است بسیار کارآمد و مفید هستند. این درب ها با فرمت کاریِ همیشه باز بودن در عین همیشه بسته بودن، در افزایش امنیت و به حداقل رساندن میزان تلفات انرژی نقش موثری ایفا کرده و کار را برای عبور و مرور در اماکن پر رفت و آمدی مانند بانک ها بسیار ساده کرده است. درب اتوماتیک شیشه ای گردان از جمله اختراعات جالب توجه و تاثیر گذار در جامعه امروز بشری بوده است.
درب اتوماتیک شیشه ای گردان
درب اتوماتیک شیشه ای چرخان در واقع همان درب گردان سابق است که نیروی محرکه آن از نیروی دست انسان، به موتور کوچکی انتقال یافته است. درب اتوماتیک شیشه ای چرخان ترکیبی از سه یا چهار لنگه است که از لبه، به صورت پره در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و به این ترتیب زاویه ای معادل 120 یا 90 درجه با هم می سازند.

درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای گردان

برای حرکت درب اتوماتیک شیشه ای چرخان از حسگر های تشخیص وزن استفاده می شود. این حسگر ها درکف زمین نصب می گردد و با تشخیص وزن، و اعلام آن به برد فرمان، باعث چرخش درب می شوند. در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای چرخان می توان از حسگر مادون قرمز نیز استفاده نمود، حسگر با تشخیص حرکت، باعث چرخش درب می گردد. می توان این حسگر را در بالای ورودی و به روی اپراتور و یا به روی لت ها نصب کرد. البته باید به این نکته نیز توجه نمود که ممکن است سنسور تشخیص حرکت که در خارج از یک ساختمان نصب می شود، حتی حرکت افرادی که قصد ورود به ساختمان را ندارند و صرفا از جلوی درب آن عبور می کنند را نیز به شمار آورد و درب را باز کند که این موضوع می تواند برای مصرف انرژی مساله ای مهم باشد.
درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

انواع درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان می تواند شامل سه یا چهار لت باشد، این لت ها می توانند از لبه به یکدیگر متصل شوند و یا اینکه با روشی خلاقانه تر، هسته مرکزی به صورت ستونی شیشه ای باشد. در درب اتوماتیک شیشه ای چرخان با سه لت این ستون، سطح مقطع مثلثی داشته و شبیه به یک منشور می باشد. در درب اتوماتیک شیشه ای چرخان با چهار لت این ستون فرم مکعب مستطیل پیدا خواهد کرد و در واقع ستونی با سطع مقطع مربع یا مستطیل خواهد بود. می توان از این ستون به عنوان دکور تزیینی، تبلیغات و یا نمایش هدفی خاص، استفاده نمود.

درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درب اتوماتیک شیشه ای گردان دوقلو

نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای چرخان وجود دارد که به نام درب اتوماتیک شیشه ای گردان دوقلو معروف است. این درب شامل دو قسمت اصلی می گردد که هر کدام دارای دو لت هستند. این دو لت با یکدیگر زاویه 90 درجه ای می سازند. محور چرخش این دو درب در یک راستا است. در هنگام باز شدن کامل یک درب، درب دیگر کاملا بسته است. با عبور افراد از درب اول، درب دوم کاملا باز و درب اول کاملا بسته می شود.
درب اتوماتیک شیشه ای گردان
نکته مهم و قابل توجه این که در هنگام حرکت این درب و باز شدن ورودی، در واقع ورودی هیچگاه باز نمی شود! به این معنی که با حرکت یکی از لت ها (و به دنبال آن حرکت دیگر لت ها) بخشی از ورودی باز می شود، افراد از فضای ایجاد شده استفاده کرده و وارد محوطه ورودی می شوند، سپس قبل از اینکه ورودی به طور کامل باز شود (و تبادل انرژی با محیط خارجی صورت گیرد) لت یا لنگه بعدی فضا را پوشش داده و مانع از خروج هوای گرم یا هوای خنک محیط داخلی می گردد. بدین ترتیب می توان این نوع درب اتوماتیک شیشه ای را درب بسیار مناسبی برای جلوگیری از اتلاف انرژی دانست. از این رو این درب ها را «دوستدار محیط زیست» نیز می نامند.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان با حرکت به صورت دستی

نوعی از درب اتوماتیک شیشه ای چرخان وجود دارد که در تمام مدت ثابت است و با برخورد ملایم ضربه به آن شروع به حرکت می کند. این نوع درب نیازی به فشار زیاد برای حرکت ندارد و می توان آن را به نوعی یک محصول بین درب اتوماتیک سنتی و اتوماتیک دانست.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای گردان

در ساخت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای چرخان با توجه به وابسته بودن سرعت حرکت افراد به سرعت حرکت درب، امکان تنظیم سرعت درب نیز در نظر گرفته شده است. برای مثال در اماکنی مانند بیمارستان ها و یا مراکز نگهداری از افراد کم توان، ممکن است فرد نتواند با سرعت درب، حرکت کند که این موضوع می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. به همین خاطر، کنترل سرعت حرکت درب اتوماتیک شیشه ای گردان مانند دیگر انواع درب اتوماتیک شیشه ای در اپراتور آن قابل تنظیم می باشد. همچنین این اپراتور قادر است با تشخیص سرعت حرکت افراد، سرعت حرکت درب را تنظیم نماید. تصویر زیر به خوبی گویای اجزای سازنده اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای چرخان و ساختمان آن است.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان

فریم و شیشه درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

در ساخت فریم درب اتوماتیک شیشه ای چرخان مانند انواع دیگر درب اتوماتیک شیشه ای از آلومینیوم آنودایز (قطبیده شده) استفاده شده است. این نوع آلومینوم به دلیل دارا بودن لایه ای محافظ، از استحکام بالاتری برخوردار هستند و می توانند در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بالاتری نشان دهند، در نتیجه برای درب های اتوماتیک شیشه ای عموما از این نوع فریم استفاده می گردد. شیشه به کار رفته در ساخت درب شیشه ای اتوماتیک چرخان غالبا از نوع حرارت دیده با مقاومت بالا (سکوریت) است، می توان به روی این شیشه ها نام و یا آرم شرکت یا موسسه را حک کرد (سندبلاست) و یا به دلخواه طرحی به روی آن نقش نمود.

موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای چرخان

استفاده از این درب ها می تواند برای اماکنی مانند مراکز خرید و فروشگاه ها مناسب باشد، چرا که مشتریان با دست هایی پر از کیسه های خرید، دیگر نیازی به حرکت دادن درب ندارند. به علاوه استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گردان برای یک ساختمان اداری مهم و یا دفتر مرکزی یک شرکت بزرگ، می تواند بسیار شیک و تاثیر گذار باشد. همچنین در اماکنی مانند بانک ها که در آن رفت و آمد نسبتا زیادی صورت می گیرد، استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گردان می تواند مفید واقع گردد.

هماهنگی درب اتوماتیک شیشه ای گردان با سیستم های حفاظتی و نظارتی

همه انواع درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت تطبیق با سیستم های حفاظتی و نظارتی از جمله سیستم های کنترل تردد، سیستم های اعلام حریق و... را دارند. می توان برای کنترل رفت و آمد و اتوماسیون ادارات از آن ها استفاده کرد، در حالی که باز شدن درب تنها با تشخیص کارت و یا اثر انگشت انجام گیرد. همچنین این قابلیت وجود دارد که ورود و یا خروج از طرق مختلفی صورت گیرد، برای مثال برای ورود به مرکز ATM از دستگاه کارت خوان استفاده شود و برای خروج از آن از حسگر چشمی. نکته دیگر اینکه درب اتوماتیک شیشه ای را می توان به راحتی با سیستم های اعلام حریق هماهنگ نمود. به این ترتیب که سیستم اعلام حریق با تشخیص حرارت، دود و یا گاز، به صورت اتوماتیک درب خروج اضطراری را باز می کند و بدون کوچکترین مشکلی مسیر برای خروج افراد آماده می گردد. از این رو می توان این درب ها را درب هایی بسیار مطمئن در زمینه فراهم کردن ایمنی محیط قلمداد کرد. درب اتوماتیک شیشه ای چرخان در شرایط اضطراری این قابلیت را دارد که به صورت درب گردان معمولی در آمده و تنها با فشار دست مسیر را باز کند.

گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای گردان در فروشگاه دی سی ای کالا

تمامی درب های اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط فروشگاه دی سی ای کالا، حداقل دارای یک سال گارانتی می باشند. گفتنی است این ضمانت برای برخی از اپراتور ها بیش از یک سال خواهد بود. به علاوه می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ «سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا»، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد. فروشگاه دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه ای که در هنگام خرید درب شیشه ای اتوماتیک وجود دارد و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران امکان پذیر کرده است. در صورت تمایل می توانید در ساعات کاری شرکت با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات غیر کاری با شماره تماس های 5-09016402524 تماس حاصل نمایید.

مشخصات محصول
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری