درب و قفل ضد سرقت طلا فروشی

جواهرفروشی یکی از اماکن با نیاز به امنیت و حفاظت بالاست و باید از طریق سیستم های امنیتی و ابزار ضد سرقت محافظت و امنیت کامل جهت عدم ورود سارقین برقرار گردد. در ابتدایی ترین حالت باید درب ورودی مناسب به همراه قفل امنیتی نصب گردد و سپس با سیستم های نظارتی نظیر دوربین مداربسته و دزدگیر جواهر فروشی را تحت کنترل و نظارت قرار داد. درب ورودی طلا فروشی باید علاوه بر جلوه و ظاهر زیبا از استحکام بالایی برخوردار باشد ازینرو از درب های استیل ضد سرقت استفاده می کنند.

درب ورودی جواهرفروشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

درب ورودی انواع ساختمان های مجلل، هتل ها، طلافروشی ها، آپارتمان ها و مراکز لوکس باید بدنه مقاوم و مجلل داشته باشد تا علاوه بر زیبایی امنیت را افزایش دهد. این درب ها در انواع مختلف در بازار عرضه شده اند که به عنوان درب ضد سرقت نیز شناخته می شوند. این درب های ضد سرقت ممکن است دارای چند محافظ، چشمی، دزدگیر، آرام بند، حفاظ امنیتی، قفل برقی و … باشند.

  • درب های جواهر فروشی در انواع مختلف موجودند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • درب طلا فروشی شیشه ای
  • درب طلا فروشی لوکس
  • ویترین طلا فروشی
  • درب و ویترین طلا فروشی استیل
ویژگی درب جواهر فروشی

از جمله درب های کاربردی و پرطرفدار در زمینه درب ورودی جواهرفروشی درب استیل است که به بررسی آن می پرازیم:

ویژگی های درب استیل جواهر فروشی

درب ضد سرقت استیل از درب های امنیتی و پرطرفدار در طلا فروشی است که در سایر کاربری ها نظیر ادارات و منازل نیز قابل نصب و اجراست. زیبایی ظاهری و مقاومت بالای درب استیل در برابر شرایط جوی و محیطی از ویژگی های مهم این درب است؛ این درب با طراحی خاص و نصب آسان، در مقابل رطوبت، هوازدگی و آتش سوزی مقاوم است و تغییر شکل نمی دهد.

درب ضد سرقت جواهر فروشی

متریال درب

مصالح و متریال به کار رفته در درب یکی از مهم ترین ویژگی های درب است که تاثیر بسزایی در قیمت آن نیز دارد. اکثر درب های مناسب جواهر فروشی از استیل و فولاد مقاوم (روشن، مات و صیقلی) یا شیشه هستند.

شکل ظاهری و ابعاد درب

درب های ورودی طلا فروشی با تنوع بالایی در شکل ظاهری تولید شده اند که با توجه به ابعاد مورد نظر قابل اجرا هستند. بخی از درب های بسیار کاربردی در این صنف درب هاب استیل ضد سرقت طلایی رنگ می باشند.

مقاومت بالای درب

درب های ضد سرقت با استاندارد مقاومتی بالا در برابر حرارت بالا، آتش سوزیو رطوبت مقاوم هستند و با توجه به جنسیت بدنه و رنگ بدون آسیب پذیری در برابر شرایط محیطی تولید شده اند.

تجهیزات امنیتی درب

با توجه به اهمیت بالای امنیت در صنف طلا و جواهرات، نیاز به درب های ضد سرقت با مقاومت بالا در برابر فشار، اصابت گلوله و انفجار است. علاوه بر ساختار این درب ها باید از طریق ابزار و یراق آلات امنیتی نظیر قفل برقی، چشمی دیجیتال، آژیر و دزدگیر ایمنی درب را بالا برد.

قفل جواهر فروشی

ویژگی های قفل برقی درب طلا فروشی

یکی از مهم ترین تجهیزات درب های جواهر فروشی قفل برقی با امنیت بالاست. این قفل ها در انواع مختلف : قفل آویزی، قفل حیاطی، سیلندری، سوئیچی، هوشمند و… در بازار موجودند که قفل برقی ضد سرقت مناسب ترین گزینه جهت نصب درب های جواهر فروشی است. این قفل های برقی بدون محدودیت نصب، قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی، پی وی سی، ام دی اف، تک لنگه، دولنگه، داخل بازشو و … را دارد.
بدنه قفل ضد سرقت از فولاد با مقاومت بالا در برابر فشار است که از راه دور می توان از طریق ریموت کنترل آنها را مدیریت و باز و بسته کرد. هم چنین می توان قفل ضد سرقت جواهر فروشی را با کنترل هوشمند از طریق کارت، کد، اثر انگشت و کلید های الکترونیکی مدیریت کرد.
نحوه عملکرد قفل برقی با جریان برق و باطری است که با قطع شدن برق، باطری شروع به عملکرد می کند و 20 روز قبل از اتمام باطری، چراغ چشمک زن آن شروع به چشمک زدن و اطلاع رسانی از اتمام شارژ میکند.

از مزیت های قفل برقی ضد سرقت در طلا فروشی ها می توان به این موضوع اشاره کرد که از طریق قفل دیجیتالی می توان درب را فقط از بیرون ساختمان باز کرد؛ از داخل نیز می توان از طریق ریموت یا دستگیره درب را باز نمود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx