پر فروش ترین آیفون تصویری الکتروپیک

یکی از تکنولوژی های ارتباطی در دنیای امروز که به محصول تبدیل شده و مصرف آن در جوامع شهری بسیار رو به گسترش می باشد سیستم های آیفون تصویری است. اولین کشورهایی که توانستند تولید و عرضه این دستگاه ها را به سرانجام برسانند بیشتر از چند غرب و یا چند کشور های شرق آسیایی مثل کره و ژاپن بودند. اما در دهه های اخیر در کشورمان ایران با راه اندازی چندین شرکت تولید آیفون های صوتی و تصویری شاهد پیشرفت بالقوه ای در این زمینه بوده ایم. یکی از این شرکت ها شرکت الکتروپیک است که از سال ۱۳۶۴ در کارگاهی ده متری واقع در خیابان پیروزی تهران کار خود را آغاز کرد.

اولین محصول این کارگاه کوچک گوشی صوتی با نام کلون به صورت تک محصول با یک قیمت مشخص بود اما در حال حاضر مساحت و محصولات شرکت الکتروپیک بسیار گسترش یافته و سالانه شاهد تولید هزاران عدد انواع و اقسام محصولات ارتباطی و نظارتی از این مجموعه موفق با قیمت های مختلف و ارائه آن در بازار هستیم. این اتفاق بزرگ نتیجه موفقیت شرکت در فروش محصولات خود بوده و همانطور که می دانید چیزی جز بالا بردن کیفیت در محصول و خدمات جانبی شرکت بر افزایش فروش تاثیر نمی گذارد. در ادامه به صورت جزئی تر به معرفی ویژگی ها و چرایی پر فروش بودن چند نمونه محصول در مقایسه با دیگر آیفون ها می پردازیم که شاید پاسخ این سوال که چرا بعضی اوقات مشتری ثابت یک محصول خاص می شوید را بیابید.

معرفی پر فروش ترین درب بازکن های تصویری الکتروپیک

عوامل زیادی در اینکه یک محصول از یک شرکت تبدیل به محصولی پر فروش بشود نقش دارد. عواملی که معمولا به شکل بلند مدت در افزایش کمیت فروش محصولات شرکت ها تاثیر می گذارند. این عوامل شامل ویژگی ها، مزیت ها، قیمت و شرایط فروش می شود که همه در کنار هم منتج به بالا رفتن آمار فروش آن محصول می شود. شاید این تصور در ذهنتان به وجود بیاید که ویژگی و مزیت مثل هم هستند اما در واقع ویژگی به قابلیت برجسته یک محصول و مزیت، به برتری آن نسبت یه محصولی دیگر می گویند.

مسئله قیمت تمام شده محصول و تطابق آن با ویژگی های مورد نیاز مشتری بسیار هائز اهمیت است به این معنا که قبل از تولید یک وسیله مانند آیفون تصویری باید نسبت به نیاز ها و انتظارات مشتری با هر سطح توان مالی شناخت کامل پیدا کرد. به عنوان یک مثال برجسته از تولیدات شرکت الکتروپیک معرفی آیفون تصویری مدل 1286 به عنوان پر فروشترین محصول ارزان قیمت این شرکت و بیان علت این امر خالی از لطف نبوده و ما را بیش از پیش با عوامل موثر در افزایش فروش یک کالا آشنا می کند.

آیفون تصویری 3.5 اینچی مدل 1286

آیفون تصویری الکتروپیک 1286

همانطور که گفتیم آیفون تصویری 1286 الکتروپیک ارزان ترین و پرفروش ترین مدل از محصولات آیفون شرکت الکتروپیک می باشد که قابلیت های حداقلی مطلوب برای مجهز کردن یک واحد ساختمانی به سیستم آیفون از نوع تصویری را دارا می باشد. امکاناتی مانند نمایشگر 3.5 اینچی با تنظیمات OSD و وضوح تصویر بالا، در 2 نوع با حافظه و بدون حافظه، قابلیت عکس برداری از نمای دوربین پنل ارتباطی در مدل با حافظه، جنس بدنه ABS آنتی استاتیک با بهره گیری از فناوری ساخت SMT، در این مدل آیفون تصویری یکجا جمع شده است. علاوه بر این ویژگی ها نکته مهمی که در به چشم آمدن این محصول نسبت به سایر رقابش بیشتر نقش داشته طراحی ظاهری آن بر مبنای یک الگوی کلاسیک عوام پسند است که با گذر زمان باز مشتریان خود را به عنوان یک محصول آوانگارد با قیمت مناسب دارد.

  • صفحه نمایش 3.5 اینچ رنگی
  • بدون حافظه
  • بهره گیری از فناوری ساخت SMT
  • جنس بدنه از ABS آنتی استاتیک
  • نمایشگر تنظیمات OSD

آیفون تصویری مدل 1294 با صفحه نمایش 7 اینچی

آیفون تصویری الکتروپیک 1294

یکی از محصولات آیفون تصویری گران قیمت و در عین حال پر فروش شرکت الکتروپیک که از طراحی زیبا با نمایشگر 7 اینچی برخوردار است مدل 1294 در دو رنگ سفید و مشکی است. این مدل آیفون تصویری الکتروپیک دارای مجموعه ای از امکانات جامعی همچون رابط کاربری OSD برای تنظیمات منو و امکان انتخاب زبان فارسی و انگلیسی برای آن، ارتباط داخلی یک واحد با واحد دیگر، عکس برداری و ضبط فیلم با صدا در حافظه داخلی و قابلیت افزودن حافظه جانبی تا 16 گیگابایت، 15 ملودی زنگ متنوع، اتصال به 2 پنل و 2 دوربین امنیتی و همچنین صفحه کلید با قابلیت لمسی یک آیفون تصویری قابل رقابت حتی با نمونه های خارجی آن پیش روی مشتریان خود قرار می دهد.

  • صفحه نمایش رنگی 7 اینچ
  • ارتباط داخلی یک به یک
  • دارای حافظه داخلی عکس برداری و ضبط فیلم – قابلیت افزودن حافظه جانبی تا 16 گیگا بایت با کارت (SD)
  • دارای 15 ملودی زنگ متنوع
  • قابلیت ضبط صدا
  • دارای نشان دهنده زنگ بدون پاسخ (چراغ چشمک زن)
  • قابلیت اتصال به 2 پنل درب ورودی و 2 دوربین امنیتی

آیفون تصویری الکتروپیک 1096 با حافظه 4.3 اینچی

آیفون تصویری الکتروپیک 1096

یکی دیگر از مدل های پرفروش الکتروپیک آیفون 1096 با حافظه می باشد که دارای کلیدهای لمسی است و در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده است. صفحه نمایش این مانیتور 4.3 اینچ بوده و تصاویر انتقال یافته از پنل را با کیفیت بالا نمایش می دهد. وجود حافظه داخلی در این دربازکن تصویری به شما امکان عکس برداری و فیلمبرداری در زمان حضور مراجعه کننده را می دهد و همچنین می توانید حافظه خارجی دستگاه را تا 16 گیگ بالا ببرید و تصاویر دوربین مدار بسته و پنل دوم را هم ضبط کرده و مشاهده نمایید. این آیفون تصویری صفحه نمایش ال سی دی با کلیدهای لمسی و کاربری ساده دارد و از قابلیت فراخوانی آسانسور نیز برخوردار است. ضعف این آیفون در عدم داشتن امکان برقراری ارتباط داخلی می باشد.

  • نمایشگر تنظیمات OSD و حافظه داخلی
  • افزودن حافظه جانبی تا 16 گیگا بایت با کارت (SD)
  • تنظیم زبان به حالت فارسی و انگلیسی
  • اتصال به دو پنل مجزا و یک دوربین مداربسته
  • فراخوانی آسانسور به طبقه مورد نظر
  • رنگ سفید و مشکی
  • ملودی زنگ متنوع

آیفون تصویری الکتروپیک 1196 با حافظه و صفحه 3.5 اینچی

آیفون تصویری الکتروپیک 1196

مانیتور الکتروپیک مدل 1196 صفحه نمایش رنگی 3.5 اینچی دارد که در کنار این نمایشگر سه کلید لمسی برای کاربری های گوناگون این آیفون تصویری قرار گرفته اند. این مدل مجهز به حافظه داخلی ضبط عکس و فیلم می باشد به این معنی که هنگام مراجعه افراد و برقراری ارتباط، پنل آیفون تصویری می تواند عکس برداری و فیلبرداری انجام داده و شما می توانید این تصاویر و ویدیوها را داخل مانیتور تصویری خود مشاهده نمایید. آیفون تصویری 1196 پیک قابلیت اتصال به پنل زنگ دوم و یا یک دوربین مداربسته و یک پنل زنگ را دارد. این محصول هم همانند مدل 1096 در زمره پرفروش ها قرار داشته و با قیمت اقتصادی در دو رنگ بدنه سفید و مشکی قابل خرید می باشد.

  • صفحه نمایش رنگی 3.5 اینچی کلید لمسی
  • حافظه داخلی و پشتیبانی از میکرو اس دی
  • قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
  • قابلیت اتصال به پنل دوم
  • تنظیم صدای زنگ و 10 ملودی متفاوت
  • تقویم شمسی و میلادی

معرفی گران ترین آیفون تصویری الکتروپیک

در باور نسل های گذشته که برای ما به ارث رسیده گران بودن یک کالا نشان دهنده خاص بودن آن است. در نتیجه فکر می کردند که فروش بالایی در بازار نخواهد داشت. اما اکنون با توجه به تحولات زیاد اقتصاد دنیا این باور که یک کالا هر چه گران تر باشد کم فروش تر می شود به نسبت گذشته کمرنگ تر شده است و ما محصولاتی در برند های معتبر می بینیم که تقاضای زیاد برای خریدشان اتفاقا به خاطر گران بودن آن می باشد. چرا که این گرانی ناشی از کیفیت محصول از جنبه های گوناگون مثل طراحی ظاهری و قابلیت های فنی است. در ادامه با دو نوع آیفون تصویری نسبتا گران قیمت در کنار دیگر محصولات با امکانات هم رده آشنا می شوید تا بدانید چه ویژگی های دیگری در خود دارند که باعث این میزان کشش در جلب توجه و کسب رضایت مشتری شده است.

آیفون تصویری 7 اینچ لمسی مدل 996

از دیگر محصولات پر رونق در فروش انواع آیفون تصویری الکتروپیک مدل 996 است که تقریبا تمام ویژگی های مدل 1294 را با اندکی تفاوت دارد. به عنوان چند مثال بارز نمایشگر 7 اینچی در هر دو مشترک بوده ولی در این مدل خود صفحه مانیتور تمام لمسی می باشد. اما ویژگی هایی مثل ارتباط داخلی با تمامی واحد ها و با آسانسور، امکان باز کردن درب پارکینگ، ظرفیت حافظه داخلی 8 گیگی و قابل ارتقا تا 32 گیگابایت با کارت SD، قابلیت تنظیمات نمایشگر GUIمنحصرا در مدل 996 آیفون تصویری قابل مشاهده است. از طرفی قابلیت هایی همچون اتصال به 2 پنل و 2 دوربین امنیتی، فناوری ساختSMT ، ملودی زنگ متنوع، منو دو زبانه با تقویم شمسی و میلادی در هر دو مشترک است.

نتیجه گیری و جمع بندی

تمام مدل های آیفون تصویری الکتروپیک که در این مقاله معرفی شدند از پر فروش ترین محصولات این شرکت هستند. در بازار های داخلی و خارجی عمدتا محصولات از نظر قیمتی به دو طیف ارزان قیمت و گران قیمت تقسیم می شوند. اما اگر شما مشتری گرامی به دنبال یک محصول امتحان پس داده، پر فروش و ارزان قیمت برای ملک خود هستید ما مدل 1286 الکتروپیک را خدمت شما معرفی می نماییم. این پر فروش بودن علاوه بر همه مواردی که در متن بالا ذکر شد نتیجه تکیه بر سرمایه بزرگ نیروی انسانی و تلاش آن ها در شرکت الکتروپیک به منظور افزايش رضايت مشتریان و ذی نفعان است که به جز اقدام به بهره گیری از استاندارد های بین المللی در سیستم مدیریت تولید و خدمات پس از فروش، با هدف ارائه تنوع در محصولات و تمایز در ارائه خدمات میسر نمی شد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
3.5 2 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx