مزیت استفاده از کارتخوان NFC در پنل های تصویری تابا

بسیاری از شرکت های تولید کننده دربازکن تصویری از قابلیت کارتخوان برای برخی از پنل های زنگ ها استفاده میکنند که تابا نیز به عنوان یک قطب تولید کننده آیفون تصویری از این موضوع مستثنی نیست. پنل های کدینگ آیفون تصویری تابا و همچنین پنل های ساده کارتی تابا از کارت پشتیبانی کرده و کاربر می تواند با تعریف کردن کارت یا تگ، بدون نیاز به کلید درب ورودی ساختمان را باز نماید.

تفاوت NFC با EM در پنل های کارتی تابا

اما در اینجا تابا برگ برنده خود را رو کرده و بجای استفاده از سیستم Rfid در سیستم کارتخوان از سیستم بروزتر NFC استفاده نموده که می تواند مزیت بیشتری برای ساکنین ساختمان داشته باشد. جدا از بحث امنیتی که NFC می تواند برتری بیشتری به نسبت Rfid داشته باشد دیگر برتری NFC پشتیبانی از کارتها و دستگاه های بیشماری است که ممکن است اکنون در دست ما باشد و ما از آن بی خبر باشیم. به طور مثال در حال حاضر اکثر تلفن های همراه میان قیمت و گرانقیمت به NFC مجهز شده اند و کاربر می تواند از آن برای باز کردن درب ساختمانی که پنل کارتخوان تابا را دارد استفاده نماید.

چه لوازمی NFC دارند؟

در حال حال حاضر بیشتر تلفن های همراه از تکنولوژی NFC استفاده میکنند، فقط حتما می بایست قبل از معرفی کردن تلفن همراه خود به پنل های کارتی تابا NFC دستگاه تان را روشن کرده و سپس با توجه به پنل و روش اضافه کردن کارت این عمل را انجام دهید. ما در مقاله ای روش اضافه کردن کارت به پنل های کارتی تابا را آموزش داده بودیم که میتوانید آن را مطالعه کنید.

ساعت هوشمند دارای NFC، تگ های موبایلی که روی برخی از تلفن های همراه داده می شود نیز برای باز کردن درب ورودی قابل استفاده هستند و در نهایت کارت مترو و اتوبوس نیز از تکنولوژی NFC بهره می برند که قابل شناسایی توسط پنل های کارتی تابا می باشند. البته نگران کم شدن موجودی یا شارژ این نوع کارت ها نیز نباید بود چرا که با باز کردن درب ورودی ساختمان به وسیله کارت مترو یا اتوبوس مبلغی از موجودی کسر نخواهد شد.

چطور از تلفن همراه برای باز کردن درب ساختمان استفاده کنم؟

اگر پنل زنگ آیفون تصویری شما از مدل های تابا کارتخوان است و تلفن همراه شما نیز از مدل های مجهز به NFC می باشد شما قادر هستید به طریق معمول اضافه کردن کارت به آن پنل، تلفن همراه یا ساعت هوشمند مجهز به NFC را نیز به لیست دیوایس های مجاز برای باز کردن درب ساختمان اضافه کنید.

آیا از کار مترو یا اتوبوس می توان برای باز کردن پنل کارتی آیفون تصویری استفاده کرد؟

در حال حاضر پنل زنگ آیفون تابا از NFC بهره می برد که از کارت مترو یا اتوبوس پشتیبانی می نماید. روش اضافه کردن این کارتها به مانند دیگر کارت های اصلی تابا است که اگر روش اضافه کردن را نمیدانید باید این مقاله را بخوانید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
4 1 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
10 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
آیفون تصویری
آیفون تصویری
2 years ago

خیلی مطلب خوبی بود ممنون

علی اکبر خدیوی بیدگلیان
علی اکبر خدیوی بیدگلیان
1 year ago

از داده های بروز و کارآمدی که در اختیار کاربران به رایگان گذاشته آید سپاسگزارم.

erfan
erfan
1 year ago

آقای زمانی سلام وقت بخیر
ما از درب باز کن تابا استفاده میکنیم اما یه مشکلی که داره ؛هرچه قدر با کارت مستر گوشیِ دارایه nfc رو ست میکنم بعدش در رو باز نمی کنه
میشه راهنمائی کنید و بگید مشکل از کجاست
ممنون میشم.

مسعود
مسعود
9 months ago
پاسخ دادن به  erfan

سلام وقت بخیر دقیقا من هم گوشی را ست میکنم ولی دوباره پاک میشه و عمل نمیکنه

کاظم پارسیان
کاظم پارسیان
1 year ago

سلام خسته نباشید ایابردکارت خوان جداگانه موجود هست که به پنل های فاقد کارت خوان اضافه کنیم یا باید پنل به صورت کامل تعویض بشه

کاظم پارسیان
کاظم پارسیان
1 year ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

ممنون اما این برای سیماران هست برای پنل تابا نیز قابلیت اتصال داره؟

هادی
هادی
10 months ago

سلام چطور NFCگوشی را در آیفون تصویری تابا ثبت کنم.ممنون از آموزش خوبتون.

10
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx