معرفی انواع برند های راهبند

برند های ایرانی تولید کننده راهبند

راهبند ایرانی با داشتن ویژگی کافی و همینطور قیمت مناسبی که نسبت به نمونه های خارجی دارد شناخته می شود. به طور کلی می توان راهبند های تولید داخل کشور را به دلیل آن که از نظر کیفی فاصله زیادی نسبت به نمونه های خارجی خود نداشته و از نظر قیمتی نیز متعادل تر به نظر می رسند در کانون توجه بیش تری دانست. از طرفی برخی ویژگی های راهبند های تولید داخل کشور صرفا برای کاربر داخلی طراحی شده است و نمونه ی آن را در راهبند خارجی نمی بینیم. از مطرح ترین برند های ایرانی تولید کننده راهبند می توان به راهبند بتا، راهبند سیماران اشاره داشت.

راهبند سیماران

همانطور که می دانید کاربری اصلی راهبند، کنترل تردد در هنگام ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه به داخل محوطه های ساختمانی به چشم می آید. شرکت سیماران که از سال 1350 تاسیس شده در زمینه تولید راهبند ، راهبند اهرمی یا جاده ای را تولید کرده که دو مدل، راهبند فراز سیماران و راهبند فراز سیماران با فلاشر سر خود زبانزد است. از ویژگی های مهم این راهبند ایرانی می توان به ارتباط با سیستم کنترل تردد خودرویی اشاره داشت که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها در خودکار کردن تردد، امنیت اماکن را هم بالا می برد. به طور کلی از نظر کارایی راهبند سیماران مدل فراز با راهبند پروتکو ایتالیا مقایسه می شود، البته بدیهی است که قیمت راهبند سیماران مقرون به صرفه تر است. به طور کلی ویژگی های راهبند سیماران را می توان به طور خلاصه به صورت زیر تعریف کرد:
امکان کنترل تردد از راه دور به وسیله ریموت کنترل
دارای خلاص کن دستی در هنگام قطع برق
دارای قیمتی مناسب نسبت به کارآیی بالا
گارانتی 30 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله

راهبند اهرمی سیماران

راهبند بتا

شرکت بتا که از سال 1380 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم الکترونیکی از قبیل درب اتوماتیک، کرکره برقی، راهبند و …..شروع کرد، راهبند های خود را در 6 مدل مختلف به بازار عرضه کرده است. عمده ویژگی این راهبند بوم تاشو می تواند لقب بگیرد که مناسب اماکنی با فضای کم بوده و می توان گفت برای اولین بار این ویژگی برای یک راهبند ایرانی بکار رفته است. ارتباط محصولات راهبند تولید این شرکت با سیستم کنترل تردد از قبیل کارت خوان، تگ خوان و … می تواند موجب تسهیل در امر کنترل رفت و آمد شود. به طور کلی قیمت راهبند بتا نسبت به کیفیتی که حتی در بعضی از محصولات این شرکت قابل قیاس با راهبند فک ایتالیا که در نوع خود بی نظیر است، می باشد، بسیار ارزان تر و مورد رضایت مشتریان به نظر می رسد. ویژگی های کلی راهبند بتا به طور کلی و خلاصه شامل موارد زیر می باشد:
ارتباط با سیستم کنترل تردد
قابلیت خم شدن بوم ها تا 90 یا 180 درجه
بی رقیب در بازه قیمتی اقتصادی
گارانتی یک ساله

راهبند اهرمی بتا

برند های خارجی تولید کننده راهبند

بدیهی است که مهم ترین وجه تمایز راهبند ایرانی با راهبند خارجی تفاوت قیمت این دو است. البته که کمی این دو مهم با هم تفاوت کیفیت دارند، اما در حد اختلاف قیمت قابل توجه آن ها نیست و می توان این تفاوت قیمت را می توان در نوسانات ارز جست و جو کرد. در بین راهبند های خارجی موجود در ایران می توان راهبند بی اف تی، راهبند فک و راهبند فادینی را جزو محبوب ترین محصولات معرفی کرد. تمامی راهبند های ذکر شده ساخت کشور ایتالیا می باشد، که در زمینه تولید درب اتوماتیک و راهبند با کیفیت و با دوام، زبانزد در جهان است. البته راهبند های دیگر مانند راهبند زومر آلمان، راهبند بنینکا ایتالیا و راهبند نایس ایتالیا نیز در رده های بعد محصولات قابل توجه قرار دارند.

راهبند اهرمی ایتالیایی

راهبند بی اف تی

بی اف تی در سال 1981 فعالیت خود را شروع کرد و در سال 2002 به طور رسمی وارد عرصه صادرات محصولات خود شد. راهبند بی اف تی ایتالیا با ایجاد تنوع در محصولات خود توانسته رضایت مشتریان را با سلیقه های مختلف بدست آورد و انواع راهبند از جمله راهبند اهرمی، راهبند ستونی و … را به بازار عرضه کند. راهبند ستونی برای اماکنی که سیستم امنیتی قوی دارند و فضای کافی برای بالا رفتن اهرم بوم خود ندارند به کار می رود. امنیت این راهبند با داشتن امکاناتی نظیر امکان راه اندازی سیستم عکس و فیلمبرداری و یا امکان اتصال به سیستم کنترل تردد خودرویی بسیار بالا می باشد. به طور کلی امکانات راهبند بی اف تی را می توان به صورت زیر در نظر گرفت:
مناسب اماکن پر تردد با ترافیک بالا
امنیت بالا و کیفیت بی نظیر
کارکرد بی صدا با دوام بالا
گارانتی دو ساله و خدمات پس از فروش پنج ساله

راهبند بی اف تی

راهبند فک

شرکت فک با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع سیستم های اتوماتیک نظیر جک درب پارکینگ، راهبند و … توانسته تا نام خود را به عنوان قطب کیفیت و دوام در محصولات، به جهان معرفی کند. در محصولات فک در زمینه راهبند دو نوع موتور به چشم می خورد، که نوع اول الکتروهیدرولیکی و نوع دوم براش لس نام دارد. موتور های براش لس دارای اصطحکاک کم تر بوده و تا حدود دو سال نیاز به هیچ گونه سرویس یا نگهداری ندارند. محصولات فک قیمت بالاتری نسبت به دیگر محصولات مشابه موجود در بازار دارند، که دلیل این امر بهره گیری از سیستم هیدرولیکی است که تردد بالا و کارکرد بلند مدت را به همراه دارد. به طور کلی کارآیی محصولات راهبند فک به صورت زیر خلاصه می شود:
دارای سیستم هیدرولیکی برای تردد بالا
قابلیت اتصال به کلیه دستگاه های کنترل تردد
دارای دو نوع موتور براشلس و الکتروهیدرولیکی
گارانتی 4 ساله محصولات

راهبند فک ایتالیا

راهبند فادینی

فادینی از اواخر دهه 60 میلادی شروع به فعالیت کرده و هم اکنون به بیش از 50 کشور جهان صادر می شود. راهبند فادینی نیز در دو نوع ستونی و اهرمی روانه بازار شده که با بکارگیری تکنولوژی پیشرفته خاص خود و سرمایه گذاری هدفمند توانسته تا کیفیت مد نظر خود را برای رضایت خاطر مشتریان مصرف کننده به بالاترین درجه برساند. به طور کلی تفکر این شرکت ایتالیایی برای تولید راهبند به شکل زیر تعریف می شود:
امنیت بالا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا
کنترل تمامی مراحل ساخت و مونتاژ و تست
تطبیق پذیری بالای بخش نصب، قابلیت اطمینان فراوان و عملکرد نرم و بی صدا
گارانتی 4 ساله محصولات

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx