بهترین مارک جک درب پارکینگ ایتالیایی

در صنعت جک پارکینگی آنقدر شرکت های ایتالیایی فعال بوده اند که این کشور به عنوان بزرگترین تولید کننده جک درب پارکینگ در جهان شناخته میشود. همین چند سال پیش بود که سهم شرکت های ایتالیایی از بازار درب اتوماتیک ایران بیش از 80 درصد بود و با شروع دور جدید تحریم ها علیه ایران بود که واردات محصول از این کشور محدود و محدودتر شد تا جایی که اکنون سهمی کمتر حدود 20 درصد در اختیار شرکت های ایتالیایی است.

با این پیش زمینه که در مورد محصولات درب اتوماتیک ایتالیایی به بررسی بهترین مارک جک پارکینگ این کشور می پردازیم تا با توجه به تجربه چندین ساله بهترین ها را به شما معرفی کنیم. فقط نکته ای که اینجا حائز اهمیت است این است که از بین برند ها ما مارک هایی را که همچنان وارد می شود (سال 1402) را معرفی میکنیم و در این مقاله قیمت محصول را خیلی مد نظر قرار نمیدهیم.

جک پارکینگی فک

فک یک کمپانی معتبر ایتالیایی است که تنوع بی نظیری در تولید جک پارکینگی و همچنین موتور ریلی دارد. اما دلیل معرفیت فک به دلیل ساخت جک های برقی هیدرولیکی است که هر شرکتی تکنولوژی ساخت آن را ندارد. تا جایی که هنوز بعد از این همه مدت هنوز هیچ شرکت ایرانی موفق به ساخت جک هیدرولیکی نشده است. اما در کنار آن فک چند مدل جک الکترومکانیک نیز تولید میکند که در بازار بهترین است و وقتی ما آن را با دیگر رقیبان مقایسه میکنم، به راحتی می فهمیم که در همه موارد یک سروگردن بالاتر قرار دارد.

پرفروش ترین محصولات فک جک الکترومکانیک 412 و جک هیدرولیک 402 هستند که با توجه به اینکه قیمت بالایی دارند اما فروش خوبی را در ایران تجربه کرده اند و همچنان نیز نماینده این شرکت در ایران این محصولات را با 4 سال گارانتی به مصرف کننده ارائه میدهد.

جک درب پارکینگی فک

جک پارکینگی بی اف تی

بی اف تی جزو اولین ایتالیایی هایی بود که به ایران آمد. جک بی اف تی فوبوس که 24 ولت هم بود به سرعت نزد ایرانی ها محبوب شد و جای خودش را در بازار ایران باز کرد. در کنار این مدل شرکت BFT مدل های هیدرولیکی متنوعی را نیز وارد ایران کرد تا در کنار فک بازار جک پارکینگی هیدرولیکی را در دست گیرد. در سالهای اخیر این شرکت مدل محبوب فوبوس را از رده خارج کرده و مدل های A25 و A40 را جایگزین آن نموده است. این دو مدل نیز 24 ولت هستند و به راحتی و با هزینه پایین قابلیت اضافه نمودن برق اضطراری را دارند که برای ایرانی ها خیلی جذاب است. در کنار این دو مدل جک هیدرولیکی P4.5 نیز از محبوبیت خوبی برای ساختمان های پرتردد برخوردار است و این محصول را نیز می توان جزو محبوب ها دانست.

جک درب پارکینگی بی اف تی

جک درب پارکینگ وی تو V2

اگر بحث قیمت در کنار کیفیت باشد وی تو را می توان در صدر این جدول دانست. این سیستم جک پارکینگی کمی بعد تر از برندهایی نظیر بی اف تی، زومر و پروتکو وارد ایران شد اما به دلیل قابلیت های بسیار بالا و مدار فرمان به شدت کارای خود به سرعت بین نصاب های درب اتوماتیک پارکینگ محبوب شد و از آن زمان تا کنون پرفروش ترین برند جک پارکینگی ایتالیایی شد. وی تو با اینکه مدل های متنوعی ندارد اما همان تک مدل V2 CALYPSO در شفت های 400، 500 و 600 به بازار عرضه شده تا بشود آن را روی هر در پارکینگی نصب کرد. این محصول نیز دارای 2 سال گارانتی است و محبوبترین برند ایتالیایی به لحاظ قیمتی نیز است که فروش بالای آن گواه تصدیق حرف ماست.

جک درب پارکینگی وی تو

جک پارکینگ پروتکو

قدمت برند پروتکو نیز در ایران بسیار بالاست و این شرکت با کمک نماینده فروش قدرتمند خود در ایران یعنی سیماران توانست سهم بزرگی از بازار را از آن خود کند. قدرت مناسب بازوها، مدار فرمان ساده، گارانتی معتبر و تنوع خوب باعث شد ایرانی ها این مارک جک برقی را دوست داشته باشند. مدل لیدر 4 این شرکت پرفروش ترین محصولش است که با سیستم خلاص کن سوئیچی سطح بالاتری از امنیت را برای بازوهای این جک پارکینگی فراهم آورد و اکنون می بینیم که بیش از نیمی از تولید کنندگان ایرانی از طرح لیدر 4 پروتکو را برای محصول تولیدی خود استفاده کرده اند.

جک درب پارکینگی پروتکو

جک پارکینگی نایس

نصابانی که مدتی جک نایس را نصب کرده ان هیچ سیستم درب اتوماتیک پارکینگی را به اندازه برند نایس دوست ندارند. جک های تولیدی این شرکت به مانند نامش زیبا هستند و جزئیات محصول برای تولید کننده بسیار با اهمیت بوده است. پرفروش ترین محصول این شرکت یعنی وینگو زمانی آنقدر فروش داشت که باقی رقبا فکر نمی کردند بتوانند سهمی از بازار داشته باشند اما نصب تخصصی و زمانبر و مدار کنترل تک سرعته که خیلی دیر بروز رسانی و دو سرعته شد باعث گردید این برند نتواند در صدر بهترین مارک جک پارکینگی ایتالیایی در ایران قرار بگیرد با این حال همچنان در لیست ما قرار دارد و جایش سخت محفوظ است.

جک درب پارکینگی نایس

فادینی و دیگر هیچ

برند فادینی فراز و نشیب بالایی داشته و با اینکه هیچ محصول الکترومکانیکی ندارد و همه ی محصولاتش هیدرولیکی و بسیار گران اند توانست آخرین برند از لیست محبوب ترین های ما را اشغال کند. نوپی 66 فادینی پرفروش ترین محصول این شرکت است و در زمانی که دلار خیلی گران نبود بهترین پیشنهاد برای مجتمع های مسکونی بیش از 15 واحد بود که یک جک خارجی هیدرولیکی استفاده کنند که استهلاک بسیار پایینی داشته و تردد بالا مشکلی برایش ایجاد نکند. محصولات این برند هم با تنوع خوب اکنون در بازار موجود است و می توان از آن استفاده کرد.

جک درب پارکینگی فادینی
نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx