معرفی دوربین مداربسته تیاندی TINDY

شرکت تیاندی با نیم قرن سابقه در زمینه تجهیزات امنیتی و حفاظتی مانند دوربین مداربسته جزو 10 شرکت برتر در آسیا و جهان میباشد. کمپانی تیاندی در سال 1373 (شمسی) با هدف تولید و ساخت محصولات فاخر و کاربردی تجهیزات الکترونیکی و دوربین های مداربسته تحت شبکه و به کارگیری ابزار ها و تکنولوژی متفاوت نیاز کاربران را در این زمینه تامین و بر طرف کند و با افتخار به ارائه راهکار های جدید مشاوره های منظم و تماما کارشناسی شده به کاربران و متخصصان صنعت دوربین های مداربسته پرداخته است. این شرکت با به کارگیری از 500 نفر افراد خلاق و جوان در بخش R&D (تحقیق و توسعه) با تفکر در رابطه با نیاز مشتریان و روند تکاملی سیستم های امنیتی و حفاظتی به تولید و اختراع محصولات جدید و کاربردی پرداخته اند. محصولات تیاندی و با بهره گیری و رعایت استاندارد های جهانی همچون ISO 9001 و سامانه های دقیق و پیشرفته کنترل کیفیت داخلی به تولید محصولات مقاوم و مستحکم پرداخته است تا درصد خرابی این محصولات به 0.3 درصد کاهش یابد کمپانی تیاندی در سال 2017 برنده جایزه Star Light آمریکا در سال 2017 شده و عضو مجمع Onvif که به نظارت دقیق و انطباق محصولات خود را با شرکت ها بررسی میکنند. با ما همراه باشید تا به صورت کاملا کارشناسی شده با انواع مختلف محصولات، ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد شرکت TIANDY آشنا شوید.

محصولات شرکت TIANDY

اصلی ترین محصولات کمپانی تیاندی دوربین های مداربسته IP و دستگاه های ضبط کننده تصویر تحت شبکه میباشد و سعی خود را بر این باور گذاشته که کالایی با قابلیت، کیفیت و خصوصیات بسیار منحصر به فرد به بازار جهانی و کشور مختلف جهان عرضه کند. از این منظر شرکت تیاندی با استفاده از قسمت تحقیق توسعه گسترده و حرفه ایی خود پنج سری متفاوت در زمینه دستگاه های NVR و دوربین های تحت شبکه تولید و روانه بازار های هدف خود کند. این پنج سری محصولات تیاندی با نام های شناخته میشوند که عبارتند از:

• دوربین های PTZ پانوراما
• دوربین های LITE SERIES
• دوربین های PROFESSIONAL
• دوربین های STARLIGHT SERIES
• دوربین های ULTRA SRIES

که در ادامه به معرفی قابلیت و خصوصیات سخت افزاری و نرم افزاری این مدل میپردازیم.

دوربین های PTZ پانوراما تیاندی

این مدل دوربین مداربسته IP توانایی ضبط تصاویر در دو حالت 180 و 360 درجه میباشد و که با استفاده از ویژگی AEW که بر روی این محصول قرار گرفته میتواند افراد به صورت هوشمند دنبال و در صورت رود به محدوده تعیین شده و غیر مجاز در کسری از ثانیه به کاربر خود هشدار اعلام کند. لنز های به کار رفته در دوربین از نوع متغیر که با تغییر فاصله کانونی خود بین 2.8 تا 264 میلی متر تغییر و به ارائه تصویر در بستر شبکه میپردازد. از دیگر قابلیت ها شایان ذکر میتوان به تعبیه شدن میکروفون و بلندگو برای شنیدن صدای محیطی و یا انتقال آن اشاره کرد. نحوه تصویر برداری در شب این محصول 500 متر با استفاده از تکنولوژی لیزر نامرئی است و قدرت زوم 44X را داراست. درگاه Micro-SD تعبیه شده درون محصول توانایی پشتیبانی از رم تا 128 گیگا بایت را داراست.

دوربین مداربسته تحت شبکه LITE SERIES

در سری متفاوت دوربین های LITE SERIES لنز 2.8 تا 9 میلی متری به کار گرفته شده است و که در قاب های دام و بولت تولید میشود. از خصوصیات نرم افزاری بسیار کاربردی این محصول میتوان S+265 اشاره کرد که نوعی الگورتیم فشرده سازی است که با زیر نظر گرفتن پیکسل تنها آن هایی که دچار تغییرات بسیار زیادی شده اند و به حافظه انتقال برای نمایش بقیه تصویر از همان پیکسل های از قبل ذخیره شده استفاده میکند. در این سری دوربین تیاندی 4 مدل آن قادر به تصویر برداری در شب به صورت رنگی با استفاده از تکنولوژی STAR LIGHT هستند که بین 20 تا 30 متغیر است. رزولوشن ذخیره سازی در این رده 1920*1080 میباشد که معادل 2 مگاپیکسل تعریف شده است

دوربین مداربسته تحت شبکه PROFESSIONAL

این مدل دوربین مداربسته تیاندی که با نام PROFESSIONAL یا حرفه ایی شناخته میشود دارای لنز 2.8 تا12 میلی متری است که در مدل های مختلف آن به آن کار رفته و دارای تکنولوژی DAY&NIGHT میباشد که با استفاده از LED پر قدرت در قاب بدون هیچ مشکلی به ارائه تصاویر در شب تا 50 متر بدون نیاز به هیچ نور محیطی میپردازد. از مهم ترین مزیت های این سری Micro-SD تا 512 گیگابایت که نیاز به هرگونه فضای حافظه گران قیمت را از بین میبرد. رزولوشن ارزیابی شده دوربین تیاندی در این رده 2560*1440 است که معادل 5 مگاپیکسل را در بستر شبکه ارائه میدهد.

معرفی خصوصیات و ویژگی های نرم افزاری دوربین مداربسته IP تیاندی

قابلیت های نرم افزاری و سخت همیشه از مهم ترین معیار ها برای خرید دوربین مداربسته بوده استن تا کاربر نسبت به نیازی که از محصول خود دارد آن را خریداری نمایید. شرکت تیاندی که از پیشگامان صنعت سیستم های امنیتی و حفاظتی در دنیا و به خصوص در آسیا است از ابزار های بسیار متنوع و کاربردی استفاده که انحصاری برای شرکت تیاندی کد نویسی کارایی محصولات این شرکت را در صد قابل توجهی بالا برده. از جمله مهم ترین خصوصیات میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

قابلیت AEW

نحوه عملکرد این ویژگی بدین شکل است که با به دست گرفتن کنترل دوربین مداربسته شروع به نظارت هوشمندانه محیط میپردازد که در صورت مشاهده حرکت های نامتعارف و ورود به محدوده های غیر مجاز سریعا به کاربر هشدار داده تا اقدامات لازم صورت گیرد. از دیگر مزیت های این ابزار اطلاع رسانی یا هشدار عمومی در صورت وقوع حوادثی همچون آتش سوزی جان افراد حفظ و اقدامات پیشگیرانه سریعا انجام شود. کارایی این ابزار علاوه بر موارد ذکر شده گزینه های دیگری همچون تعیین محدوده های مجازی برای مکان هایی با ضریب امنیت بالا، شناسایی موضوعات و وسیله های گم شده را پشتیبانی میکند.

فرمت های فشرده سازی

از مهمترین گزینه موجود و تعبیه شده در محصولات تیاندی فرمت های فشرده سازی است که در میزان فضای حافظه دستگاه به مقدار چشمگیری صرفه جویی میکند. این فرمت ها در سه مدل S+265، H.265، H.264 تولید شده اند با فعال کردن گزینه در تنظیمات تیاندی شاهد صرفه جویی 30 تا 70 درصدی را شاهد هستیم. نحوه کارکرد این قابلیت بدین صورت است که داده ها و اطلاعات انتقالی زیر نظر گرفته و کد های تصویری و یا الگوریتم های تکراری را بهینه سازی و از انتقال آن ها جلوگیری میکند. برای مثال برای ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته در مدت زمان 1 ماه به 10 ترابایت حافظه احتیاج داریم که در صورت فعال سازی این گزینه میزان حافظه به 2 ترابایت کاهش میابد. از دیگر مزیت مهم این قسمت میتوان به گزینه TVP اشاره کرد که باعث رشد نرخ سیگنال نسبت به نویز تا 7db و با استفاده از تکنولوژی فیلترینگ دو جانبه که کیفیت انتقال تصاویر در شب را بسیار بالا میبرد.

کیفیت بدنه محصولات و گارانتی دوربین مداربسته تحت شبکه تیاندی

شرکت تیاندی با استفاده از کیفیت بالا در ساخت محصولات استاندارد مقاومتی IK10،IP67 و IP66 به کاربران خود ارائه کرده در مقابل ضربه جسمی 5 کیلوگرمی از فاصله 4 سانتی متری، غوطه وری در آب تا عمق 1 متری در مدت زمان 30 دقیقه و ورود و نفوذ گردو غبار جلوگیری خواهد داشت. کمپانی تیاندی علاوه بر ارائه محصولات پر کاربرد خدمات پس از فروش و گارانتی 3 بینظیری را در اختیار این محصولات قرار میدهد فاصله زیادی را نسبت رقبای خود در بازار ایران و جهان ایجاد کرده است.

خرید دوربین مداربسته تیاندی

شرکت تایندی در بیشتر نقاط جهان فروشگاههایی تخصصی برای فروش گسترده برند خود ایجاد نموده است . در ایران نیز این برند توسط یکی از وارد کنندگان بزرگ دوربین مداربسته وارد و گارانتی می شود. مشتریان این دوربین میتوانند بجز مراجعه به مراکز فروش حضوری از طریق آنلاین نیز به خرید دوربین مداربسته تیاندی اقدام نموده و آخرین قیمت دوربین تیاندی را در سایت دی سی ای کالا داشته باشند.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx