راهنمای خرید ارزان ترین آیفون تصویری با حافظه

ارزان ترین آیفون تصویری کدام است؟

در این مقاله تصمیم داریم 5 آیفون تصویری ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم. با توجه نوسانات قیمت ارز و تحت تاثیر قرار گرفتن قیمت مواد اولیه برای تولید محصولات، تغییر قیمت آیفون تصویری امری بدیهی به نظر می رسد. برای تکمیل پروژه ساختمانی درحال ساخت و یا تغییر آیفون صوتی به تصویری، نیاز به خرید این محصول دارید، اما اگر بخواهید این مورد را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید، قطعا با محدودیت هایی مواجه خواهید بود. در این مقاله ارزان ترین آیفون های موجود در بازار را بررسی می کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه، بیشترین بهره را از یک آیفون ببرید. در نظر داشته باشید که نمی توان آیفون های تصویری خارجی با قیمت های بالا را در این قسمت گنجاند و بنابراین همه آنها، تولیدات داخلی خواهند بود. همچنین به این نکته هم توجه کنید که قیمت ها حدودی هستند و تغییر آن ها در طی زمان، طبیعی خواهد بود.

آیفون تصویری 43FL سیماران

شرکت سیماران مجموعه از با کیفیت ترین آیفون های تصویری را ارائه می کند. در میان آن ها برای معرفی ارزان ترین آیفون سیماران می توان مدل 43FL را در نظرگرفت. شما می توانید با پرداخت حدوداً 420 هزار تومان از یک آیفون تقریبا مربعی با ظاهری ساده و زیبا برخوردار شوید. این آیفون صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی دارد و بدون حافظه است. این آیفون می تواند در داخل یک واحد ارتباط صوتی برقرار کند، به این ترتیب که تنها با یک گوشی صوتی می توانید در دوقسمت از منزل با یکدیگر ارتباط برقرار کنید. این آیفون با گارانتی 2.5 ساله به صورت روکار نصب می شود.

آیفون تصویری 413 سوزوکی

شرکت سوزوکی هم آیفون هایی با قابلیت های کافی و کاربردی عرضه می کند. آیفون تصویری 413 سوزوکی آیفون هم صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی دارد و نبود حافظه برای ضبط تصویر، قیمت آن را تا حدود 380 هزارتومان پایین آورده است. شما نمی توانید این آیفون را به دو پنل و یا دوربین مداربسته اضافی متصل کنید، اما امکان برقراری ارتباط با واحد نگهبانی را دارد. نصب ساده روکار و گارانتی سه ساله، از دیگر خصوصیاتی است که این آیفون را به محصولی محبوب تبدیل کرده است.

آیفون تصویری P43 اف اف

سومین رتبه در مجموعه آیفون های ارزان با حدود قیمت 370 هزار تومان به اف اف تکنولوژی تعلق دارد. این آیفون که پیشتر به خاطر تغییر و جا انداختن نام برند خود به جای «آیفون تصویری»، مشهور شده بود، با ارائه یک آیفون با صفحه نمایش4.3 اینچی و صفحه کلید لمسی، یک محصول مقرون به صرفه هم معرفی کرده است. برای آیفون P43 اف اف هم مانند دو مورد قبل، حافظه ای برای ضبط تصویر تعریف نشده است. از خصوصیات متمایزکننده این آیفون نسبت به دیگر محصولات این که می توانید با استفاده از یک برد جانبی امکاناتی نظیر اتصال به 4 دوربین مداربسته و یا اتصال به پنل دوم (برای ورودی دوم) را هم برای آیفون خود فراهم آورید.

آیفون تصویری 431AZ کالیوز

این آیفون کالیوز یکی دیگر از آیفون های 4.3 اینچی است که با صفحه نمایش LED و بدون حافظه ضبط تصویر ارائه شده است. آیفون 431AZ که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد، به صورت روکار نصب می شود و دارای سه سال گارانتی است. قیمت حدوداً 340 هزار تومانی این آیفون برای محصولی که امکان برقراری ارتباط داخلی ندارد، کاملا مناسب به نظرمی رسد. فرم بدنه تقریبا مربعی این محصول، قرار گیری آن در هر مکان و استفاده ازآن را بسیار ساده کرده است.

آیفون تصویری 1024 تابا

در نهایت، مقام نخست در بین آیفون های تصویری مقرون به صرفه مربوط به شرکت تابا است. صفحه نمایش این آیفون 2.4 اینچی است و به خاطر همین صفحه نمایش قیمت آن هم از همه آیفون ها پایین تر است. این اندازه برای یک آیفون تصویری، بزرگ نیست، اما می تواند کافی باشد. بدنه آیفون 1024 تابا بسیار ظریف و کشیده است و تقریبا شبیه به آیفون های صوتی به نظر می رسد، اما می توانید با آن تصویر مراجعه کننده رابه صورت رنگی با کنتراست بالا مشاهده کنید، میزان صدای آیفون را کنترل کنید و دربرا باز کنید.

ارزان قیمت ترین آیفون های تصویری

خرید یک آیفون تصویری با قیمت های متفاوت و خصوصیات مختلف می تواند یک چالش جدی باشد، اما شما می توانید با بررسی دقیق آن ها مناسب ترین آیفون را با توجه به نیاز و شرایط خود خریداری کنید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx