رونمایی از XVR ارزان قیمت داهوا

XVR پنتابرید داهو

شرکت داهوا با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه ساخت تجهیزات امنیتی و نظارتی به یکی از پیشگامان در این صنعت تبدیل شده است که با بهره گیری از متخصصان بسیار حرفه ای سعی خود را بر این باور گذاشته است که بیشترین امکانات را در کنار ارزان ترین قیمت به مصرف کنندگان و مشتریان خود ارائه دهد. جدیدترین محصول این شرکت که با نام ایکس وی آر شناخته میشود در دو مدل XVR1A04 و XVR1A08 تولید شده است و قادر به پشتیبانی از تمامی انواع دوربین مداربسته با تکنولوژی های متفاوت میباشد. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی و مقایسه جدید ترین XVR های dahua به شکلی تخصصی و فنی بپردازیم.

ضبط کننده تصویر داهوا مدل XVR1A04

ایکس وی آر داهوا از جدید ترین محصولات این شرکت در رده سیستم های ضبط کننده تصاویر میباشد که تاثیر چشمگیری در پر کاربرد شدن آن داشته است. در این قسمت به آشنایی با این امکانات و معرفی این تکنولوژی ها میپردازیم.

از اولین خصوصیاتی که در این سیستم مشاهده میکنیم 4 کانال ورودی جهت اتصال دوربین مداربسته آنالوگ و 1 کانال برای دوربین مداربسته تحت شبکه است که با وجود ابزار PENTA BRID که نوعی قابلیت چند دسترسی است، میتواند سیگنال های دوربین مداربسته را در انواع مختلف از جمله TVI، AHD، HDCVI، IP و CVBS به صورت اتوماتیک و دستی شناسایی و استفاده کند. رزولوشن به کار رفته در این محصول در دو نوع 720P و 1080P برای دوربین های آنالوگ و 2 مگاپیکسل برای دوربین IP تحت شبکه معرفی شده است تا تصاویر با جزئیات بالا به نمایش در آورد.

راهنمای خرید دوربین مداربسته

از دیگر ویژگی هایی که در ضبط کننده تصویر داهوا وجود دارد قدرت بازپخش کانال ها در دو حالت 1 و 4 کانال است تا بتوان تصاویر را به صورت همزمان مشاهده نمود. میزان فضای پشتیبانی توسط این سیستم 1 هارد SATA بین 1 تا 8 ترابایت میباشد که در صورت نیاز به انتقال تصاویر بر روی خروجی میتوان از دو پورت VGA و HDMI به کار رفته استفاده کرد. در صورت نیاز کاربر به شنیدن صدای محیطی شرکت داهوا یک کانال ورودی و خروجی جهت انتقال صدا نیز به کار برده است. میزان سرعت انتقال اطلاعات داده ها در بستر کابل LAN یا شبکه این سامانه در دو سرعت 10 و 100 مگابایتی تعریف شده است تا در صورت قرارگیری در وضعیت اشغال تمامی پهنای باند توسط داده ها با هیچگونه کندی در عملکرد ایکس وی آر dahua مواجه نشویم.


XVR داهوا مدل 1A04

ضبط کننده تصویر داهوا مدل XVR1A08

دومین محصول شرکت داهوا که به تازگی نیز تولید شده است علاوه بر شباهت هایی که نسبت مدل ضعیف تر خود دارد، تفاوت های نرم افزاری و سخت افزاری را نیز داراست که به توضیح این قابلیت های ارتقا یافته میپردازیم. اولین گزینه ای که در این سامانه ضبط کننده تصاویر تغییر داشته تعداد کانال های ورودی دوربین مداربسته آن است که به هشت کانال افزایش پیدا کرده و از انواع دوربین های TVI، AHD، HDCVI (مانند توربو اچ دی هایک ویژن)،IP و CVBS به صورت هوشمند پشتیبانی میکند و رزولوشن های 720P و 1080P برای دوربین های آنالوگ و کیفیت 2 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین های IP با سرعت 40 مگابایت بر ثانیه ارائه میدهد که باعث افزایش رشد انتقال داده در ضبط تصویر توسط دوربین مداربسته شده است.

فناوری فشرده سازی H265+ راهی برای نجات هارد دوربین مداربسته

میزان توان فضای ساپورت شده توسط این سیستم 1 هارد SATA تا 8 ترا بایت میباشد که با بهره گیری از فرمت ذخیره سازی H.264 به فشرده سازی و صرفه جویی فضای ذخیره سازی میپردازد. نحوه نمایش داده ها در این سیستم از طریق دو خروجی HDMI و VGA تعبیه شده در بدنه محصول تامین میشود. میزان سرعت انتقالی داده در بستر شبکه این محصول 10 و 100 مگابایت در نظر گرفته شده تا در صورت قرار گیری در ترافیک سنگین داده ها شاهد کند شدن کارایی سیستم نباشیم.

جمع بندی و نتیجه گیری

با ارزیابی و شناسایی قابلیت های بسیار منحصر و کاربردی و استفاده مواد با کیفیت در ساخت قطعات سخت افزاری این سیستم و مناسب بودن قیمت XVR داهوا می توان آن را به عنوان پرچمدار محصولات در سری تجهیزات امنیتی و نظارتی معرفی کرد. از جمله قابلیت های تاثیر گذار در این ایکس وی آر dahua، استفاده از تکنولوژی چند دسترسی یا Penta-Brid جهت اتصال انواع دوربین های تحت شبکه، ای اچ دی، HDTVI، آنالوگ، فرمت ذخیره سازی H.264، خروجی VGA و HDMI است تا با خرید XVR تصویر مقرون به صرفه از تمامی سیستم های امنیتی و نظارتی با کاربری بسیار آسان استفاده کنید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx