مزایا و معایب جک سیماران

بسیاری معتقدند جک های پارکینگی سیماران جزو بهترین و قابل اطمینان ترین سیستم های پارکینگی ساخت ایران می باشد. حالا ما در اینجا با تجربه ای که از فروش و نصب صدها مورد جک پارکینگی و موتور ریلی سیماران داشته ایم می خواهیم مزایا و معایب جک های اتومات پارکینگی این برند را بازگو کنیم.

تنوع جک های پارکینگی سیماران

شرکت سیماران که سهم خوبی از بازار سیستم های جک پارکینگی دارد، دارای تنوع نسبتا خوبی برای این دسته محصولات دارد که به ترتیب پرفروش ترین ها میتوان از جک فراز 4s، 4L، 6S یاد کرد. در کنار این پرفروش ها موتورهای ریلی این شرکت و جک دولنگه سری N که به شهرهایی غیر از تهران و کرج اختصاص داده شده نیز در سبد کالایی سیماران وجود دارد که تجربه فروش بدی ندارند.

مزایای جکهای پارکینگی سیماران

در ابتدا به مزایای جکهای سیماران که این شرکت با نام فراز آن را روانه بازار کرده می پردازیم تا ببینیم علت این استقبال عمومی از محصولات این شرکت چیست.

مزایای جک سیماران

1-بازوهای مطمئن و کارا

بازوهای بی نقص و کار آمد جکهای سیماران بیشترین سهم را در اعتماد مشتریان به این برند داشته است. خرابی در بازوهای این سیستم پارکینگی به شدت کم و تقریبا وجود ندارد. خرابی هایی که از بازوها گزارش شده عمدتا به دلیل برخورد خودرو با درب پارکینگ است که باعث آسیب رسانی به بازوها شده و دلیل خرابی در موتور یا چرخ دنده ها کمترین سهم را داشته است.

2- سیستم خلاص کن سوئیچی

بسیاری به امنیت خود جک ها بها میدهند و برایشان مهم است که در صورت در دسترس بودن بازوها، نتوان آن را به راحتی خلاص کرد. جک سیماران مدل فراز S و L دارای سیستم خلاص کن سوئیچی می باشد و این بازوها تنها در صورت وجود کلیدهای مخصوص خود خلاص می شوند و این باعث امنیت بیشتر این سیستم اتوماتیک می شود.

3-برنامه های متنوع مدار کنترل 

یکی از بزرگترین گامهای مثبت شرکت سیماران بروزرسانی مدار کنترل جک های پارکینگی اش بود. این شرکت مدار های Q60 را به Q70 ارتقاء داد تا سیلی از قابلیت ها را روانه این برد جدید نماید. با این بروزرسانی دیگر خبری از کارت مل جهت اتصال به قفل برقی نبود و خروجی قفل برقی به وسیله ترمینال های به خصوص به راحتی در دسترس است و همچنین به لحاظ نرم افزاری هر آنچه فکرش را بکنید در آن وجود دارد.

4- خدمات و گارانتی

همواره یکی از مسائلی که مشتری به آن توجه می کند گارانتی و خدمات پس از فروش است. شرکت سیماران به واسطه گستردگی تولیداتش برای بسیاری از ایرانیان شناخته شده است پس به واسطه همین موضوع یک گام از بسیاری از برندها جلوتر است. اما این شناخت بعلاوه گارانتی 24 ماهه و خدمات طولانی مدت باعث می شود که مشتری با خیال راحت تر به محصولات این شرکت اعتماد کند و از این محصولات استفاده نماید.

معایب سیستم های اتوماتیک درب پارکینگی سیماران

حالا که عمده مزایای جک پارکینگ سیماران را گفتیم به سراغ معایب آن نیز می رویم تا بگوییم چه موارد ممکن است برای مشتری دردسر ساز بشود و دلیلی باشد که از خرید آن صرف نظر کند.

معایب جک پارکینگ سیماران

1-گیرنده ریموت نا مطمئن

یکی از موارد شایعی که مشتریان گزارش آن را داده اند مشکلاتی در گیرنده ریموت مدار سیماران است. به گونه ای که برخی مواقع درب پارکینگ خود به خود باز می شود. هر چند که درصد این مورد بسیار پایین است اما با تست خطا متوجه شدیم که این رسیور گاهی فرمان های اشتباه می فرستند و امنیت پارکینگ و خانه را به خطر می اندازد. البته شرکت سیماران در چنین مواقعی مدار کنترل را عوض می کند با این حال می بایست این اشکال که در برخی مدار کنترل ها دیده شده به صفر برسد و شاید اکنون که این مطلب نوشته شده این اشکال دیگر وجود نداشته باشد!

2-جک های بازو بلند بدون تغییر در موتور

سیماران شفت جک های اش را با دو سایز 40 و 60 سانتی متر به بازار عرضه کرده است. که اندازه 60 سانتی متر برای دربهایی با طولی بیشتر از استاندارد مورد استفاده قرار می گیرد. یک موضوعی در مورد این جک که خیلی ها در نظر نمی گیرند تفاوت تنها شفت آن با مدل کوچکتر است و این در حالیست که موتور جک بی تغییر می ماند. پس به طور کلی می توان این برداشت را کرد که درست است که طول شفت افزایش یافته و فشار روی موتور کمتر خواهد شد اما نباید انتظار قدرتی بالا از آن را داشت و حتما باید چارت قدرت را در کنار عرض درب می بایست در نظر گرفت.

3-عدم ساپورت ریموت هاپینگ یا اختصاصی

شاید این مورد را خیلی ها مزیت بدانند، اما اگر با نگاه امنیتی به این موضوع بنگریم، درمیابیم که این یک اشکال است. بسیاری از برندهای معتبر خارجی از ریموت های انحصاری برای سیستم درب اتوماتیک پارکینگ خود استفاده میکنند و این باعث می شود که هیچ ریموتی بجز ریموت شرکت تولید کننده جک با آن سازگار نباشد. این مورد باعث می شود نشود با ریموت های بلوتوثی از آن کپی گرفت و یا ریموت های بی نام بازاری را روی مدار کنترل جک ست کرد. 

سیماران در مدار کنترل خود پشتیبانی از همه ی ریموت های 433.92 مگاهرتزی را باز گذاشته تا هم بشود با ریموتهای بلوتوثی و هم ریموتهای متفرقه برای این سیستم ریموت اضافه کرد که ما این مورد را مزیت نمی دانیم.

معرفی پر فروشترین جک های پارکینگی سیماران

جک درب پارکینگ سیماران فراز اس Faraz S4

  • ابل استفاده برای درب هایی تا 350 کیلوگرم
  • قرار دادن ترمینال جداگانه برای قفل برقی بدون نیاز به کارت مل
  • زمان دوم بسیار قدرتمند و کارا
  • فست کلوز (بسته شدن سریع درب پس از گذر خودرو از جلوی چشمی)
  • قابلیت تنظیم قدرت هر جک به صورت جداگانه و تایم گذر پیاده یا نفر رو
  • گارانتی 2 ساله

جک پارکینگ سیماران فراز ال Faraz 4L

  • قدرت هر لنگه تا 350 کیلوگرم
  • ظاهر جدید الگو گرفته از لیدر 4 پروتکو
  • قرار دادن ترمینال جداگانه برای قفل برقی بدون نیاز به کارت مل
  • فست کلوز (بسته شدن سریع درب پس از گذر خودرو از جلوی چشمی)
  • قابلیت تنظیم قدرت هر جک به صورت جداگانه و تایم گذر پیاده یا نفر رو
  • گارانتی 2 ساله

جک درب پارکینگ فراز سیماران 6S

  • جک فراز بازو بلند مناسب درب های عریض
  • پشتیبانی از هر لنگه درب تا 4.5 متر
  • قدرت هر لنگه حداکثر تا 350 کیلوگرم برای دربهای 2.5 متری
  • دارای مدار کنترل جدید Q70 با قابلیت خاص
  • پشتیبانی از همه ی ریموت های دارای فرکانس 433 مگاهرتز
  • دارای گارانتی 24 ماهه سیماران
نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx