معایب و مزایای آیفون تصویری تکنما

آیفون های تصویری از تجهیزات امنیتی هر ساختمان و منزلی به شمار می روند که در حال حاضر هر آپارتمانی می بایست به این ابزار ها مجهز باشد. امروزه این محصولات در کشور ما به دو صورت داخلی و خارجی در بازار عرضه و به فروش می رسند. شرکت تکنما از آن دسته شرکت های تولید کننده داخلی بوده که در سال های اخیر با تولید انواع آیفون تصویری تکنما قادر بوده مشتریان فراوانی را به سمت محصولات خود جذب کند. آیفون های تصویری شرکت تکنما در ایران بسیار پرفروش بوده و افراد زیادی با این برند و محصولات آن آشنایی دارند. در این مقاله ما قصد داریم تا کاربران را با مزایا و معایب آیفون تصویری تکنما آشنا کنیم.

مزایای آیفون تصویری تکنما

شرکت تکنما تا به حال برای کسب اعتماد و رضایت مشتریان خود، آیفون های تصویری با مزایا و قابلیت های متنوعی را تولید کرده است و همچنان در این راه تمام سعی خود را به کار می برد. در ادامه ما به ذکر برخی از این امکانات می پردازیم.

1-طول عمر بالا قطعات

شرکت تکنما آیفون های تصویری خود را با مناسب ترین و مرغوبترین مواد اولیه تولید کرده است. به این دلیل انواع آیفون تصویری تکنما در شرایط محیطی مختلف و در برابر ضربات احتمالی، مقاومت مطلوبی را از خود نشان می دهند.

2-کاهش هزینه های کابل کشی

کاهش هزینه سیم کشی در مدل های 7 سیمه

یکی از معضلات رایجی که خریداران در هنگام تهیه و نصب آیفون تصویری با آن مواجه می شوند، کابل کشی و قیمت آن است. شرکت تکنما برخلاف دیگر برند ها به این موضوع توجه خاصی کرده و هزینه های کابل کشی را تا حد قابل توجهی پایین آورده است.

3-خدمات پس از فروش استثنایی

از نقاط قوت شرکت تکنما، می توان به خدمات پس از فروش آن اشاره کرد. کاربران با خرید آیفون تصویری تکنما از امکاناتی همچون: گارانتی 24 ماهه، نصب محصول، تعویض محصولات تا 6 ماه در صورت خرابی، دفترچه راهنما، کارت گارانتی داخل بسته بندی و… برخوردار می شوند. علاوه بر این موارد، مشتریان قادر خواهند بود در صورت بروز هرگونه سوالی در رابطه با آیفون تصویری تکنما، با پشتیبانی آنلاین سایت تکنما ارتباط برقرار کنند.

خدمات پس از فروش تکنما

4-سرویس کاران و نصابان ماهر

نصابان و سرویس شرکت تکنما همواره آموزشهای فنی و بروز نصب آیفون تصویری را در راستای خدمت رسانی با کیفیت تر به مشتریان پشت سر گذرانده و از تعرفه های مصوب شرکت در گرفتن هزینه ها پیروی می کنند.

5-سیستم هفت سیمه

برخلاف آیفون های تصویری دیگر در بازار ایران که از سیستم چهار سیمه استفاده می کنند، شرکت تکنما برای آیفون های تصویر خود سیستم هفت سیمه را به منظور صرفه جویی در سیم کشی و نصب دستگاه دکور در نظر گرفته است. از این رو بسیاری از هزینه های نصب آیفون تصویری تکنما برای مشتریان پایین می آید.

6-قیمت پایین در واحد های بالا

انواع آیفون تصویری تکنما برای ساختمان هایی با واحد های بالا به دو دلیل بسیار مناسب و اقتصادی هستند: 1-کاربران با استفاده از آیفون تصویری تکنما بابت هر 8 واحد نیازمند یک پخش کننده تصویر یا به اصطلاح دیکودر هستند. در حالی که اکثر برند های دیگر برای هر 4 واحد یک دیکودر مد نظر می گیرند. 2-همانطور که گفته شد نوع سیم کشی در آیفون های تصویری تکنما با دیگر محصولات متفاوت بوده و کم هزینه تر است.

معایب آیفون تصویری تکنما

در ادامه مقاله معایب و مرایای آیفون تصویری تکنما می رسیم به معایب محصولات این برند. آیفون تصویری تکنما مانند برند ها و محصولات دیگر، دارای نقاط ضعفی است که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فعالیت شرکت تکنما نیز قابل حل نیز هستند. در اینجا ما به چند مورد از این معایب اشاره می کنیم.

مزایا و معیاب تکنما لیستی

1-کمبود تنوع محصولات

یکی متداول ترین مشکلاتی که مشتریان در هنگام خرید آیفون تصویری تکنما با آن مواجه می شوند، کمبود تنوع محصولات و انتخاب های محدود است. به این دلیل برخی از مشتریان در خرید آیفون تصویری تکنما دچار تردید شده و در نهایت به سمت محصولات برند های دیگر می روند.

2-سختی تامین قطعات در شهر های کوچک و مناطق دوردست

با اینکه شرکت تکنما دارای نمایندگی های وسیعی در سراسر ایران است، ولی همچنان پیدا و تعمیر کردن بعضی از قطعات در برخی از شهر های کوچک برای مشتریان دشوار است. البته این مشکل بعد از گذشت زمان و گسترش فعالیت های شرکت تکنما حل خواهد شد.

3-شلوغی خط در هنگام تماس های واحد با واحد

در اکثر مواقع مشکل شلوغی خط در تماس های واحد با واحد برای مشتریانی که در ساختمان هایی با تعداد طبقات و واحد های بالا زندگی می کنند، به وجود می آید. برای جلوگیری و برطرف کردن از این نقص در آیفون های تصویری تکنما می توان از یک ایزیلاتور استفاده کرد.

4-لحیم کاری ضعیف برخی قطعات

متاسفانه قطعات برخی از مدل های آیفون تصویری تکنما مانند دهنی گوشی به خوبی لحیم کاری نشده اند و کیفیت پایینی دارند. پیشنهاد می شود مشتریان برای حل این نوع از نقص ها با بخش خدمات پس از فروش شرکت تکنما تماس حاصل فرمایند.

جمع بندی آیفون تصویری تکنما

علاوه بر مدل های پیشرفته آیفون تصویری شرکت تکنما که دارای قیمت های بالایی هستند، اکثر آیفون های تصویری این شرکت از محصولات ارزان قیمت و اقتصادی به شمار می روند. از این رو به آن دسته از کارفرمایان و مشتریانی که می خواهند با پایین ترین هزینه و مناسب ترین کیفیت تمامی واحد های ساختمان خود را مجهز به آیفون تصویری کنند، توصیه می کنیم که از آیفون های تصویری شرکت تکنما بهره ببرند. خوشبختانه بر خلاف دیگر برندهای داخلی و خارجی، شرکت تکنما با مشکل تهیه مواد اولیه مواجه نبوده و کمبودی از لحاظ موجودی در بازار برای آیفون های تصویری تکنما وجود ندارد.

با تمام این تفاسیر و نکاتی که حول مزایا و معایب آیفون تصویر تکنما ذکر شد، حال میتوان گفت خرید این محصول برای آن دسته از مشتریانی که انتظارات فراوانی از آیفون تصویری خود ندارند و به دنبال محصولی با قیمت نازل و اقتصادی اند، بسیار مناسب است. امیدواریم که کاربران با مطالعه این مقاله به مطالب مفید و کاربردی پی برده باشند و به وسیله آن، در خرید خود تصمیم گیری های بهتری را به کار بگیرند.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx