معرفی دوربین مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مدار بسته هایک ویژن IP یکی از مهمترین محصولات تولید شده توسط این برند می باشد. دوربین های تحت شبکه هایک ویژن با تنوع بالایی تولید می شوند و شما می توانید از میان طیف وسیع آنها مناسب ترین دوربین را برای خود انتخاب کنید. امکان انتخاب دوربین از میان انواع بولت، دام و اسپید دام به سادگی فراهم شده است و می توانید دوربین ها را بر اساس رزولوشن آن ها تا 8 مگاپیکسل انتخاب کنید. کیفیت تصویر 8 مگاپیکسلی یک اندازه بسیار مناسب به شمار می رود و حتی می توانید دوربین های هایک ویژن را برای شرایطی که نیاز به دریافت جزییات بالا دارید (برای مثال در بانک ها، سفارت خانه ها یا اماکنی با نیاز امنیتی بالا) به کار برید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه هایک ویژن

معرفی شرکت هایک ویژن

هایک ویژن یکی از برند های معتبر و مجهز به تکنولوژی روز در زمینه تولید دوربین های مداربسته IP می باشد. این برند فعالیت خود را از سال 2001 شروع کرده و تاکنون با تکیه بر کیفیت و خدمات مطلوب موفق شده برند خود را جهانی سازد. هایک ویژن در زمینه تجهیزات امنیتی و حفاظتی به صورت انحصاری بر روی دوربین مداربسته، دی وی آر ها و نرم افزار مربوطه جهت مدیریت تصاویر کپچر شده کار می کند. پشتیبانی این شرکت کاملا رضایت بخش است و با توجه به تعداد 16 نمایندگی فعال در سراسر جهان توانسته است با تکیه بر این موضوع تجارت خود را گسترش دهد. این شرکت با ارائه محصولاتی بی نظیر و کامل بودن لیست قیمت دوربین مداربسته طیف وسیعی از محصولات را پوشش می دهد و می تواند پاسخ مناسبی برای تمامی کاربران باشد. با یک جستجوی ساده و کوتاه از میان طیف وسیع محصولات این برند قطعا می توانید دوربین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه IP CCTV

انواع دوربین مداربسته تحت شبکه با فاصله زیادی که از دوربین های AHD و دوربین های آنالوگ (به لحاظ کیفیت تصویر) گرفته اند، امروزه به یکی از محبوب ترین دوربین های مداربسته تبدیل شده اند. در دوربین های آنالوگ کیفیت تصویر بر اساس تی وی لاین سنجیده می شود اما این سنجش در دوربین های شبکه بر اساس مگاپیکسل می باشد، این اعداد که از حدود 2 مگاپیکسل شروع می شوند، تصاویر با وضوح کافی و جزییات دقیق به دست می دهند، شما می توانید حتی دوربینی با کیفیت های بالاتر تا 20 مگاپیکسل داشته باشید. مشخصا این کیفیت بالای تصویر بر قیمت دوربین مداربسته IP تحت شبکه تاثیر گذار خواهند بود. دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از برترین تولید کنندگان در این حوزه به شمار می رود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx