مزیت های نصب درب اتوماتیک برای بیمارستان و مراکز بهداشتی

استفاده از درب های موتوری در محیط های پزشکی آسایش و ایمنی را برای عموم مردم بیمارستان بهبود می بخشد. با وجود این جنبه، همه مدل ها یکسان ایجاد نمی شوند. توجه به نیاز هنگام انتخاب بسیار مهم است. به عنوان مثال، درهای کشویی ایده خوبی به عنوان درب ورودی اصلی هستند. آنها علاوه بر باز شدن احتمالی در سمت چپ یا راست، در فضا صرفه جویی می کنند. برای متخصصان بهداشتی که در اتاق عمل کار می کنند، تضمین رعایت بهداشت ضروری است. در این زمینه، درب های ضد آب یک انتخاب عاقلانه هستند. برای سازه هایی که رعایت استاندارد خاصی از نظر عایق رطوبتی ضروری است، بر مدل های ضد آب تکیه می کنیم. این مدل ها برای بهینه سازی کیفیت مراقبت در بیمارستان ها کاملا مناسب هستند.

درب اتوماتیک گردان در مراکز بهداشتی

مدل های مختلف درب های اتوماتیک

درب اتوماتیک کشویی یکی از مدل های محبوب است. این محصولات دارای مزیت سازگاری با کاربری های مختلف در ساختمانی است که فعالیت آن بر خدمات عمومی متمرکز است. دستاوردها در این چارچوب نیز بسیار متفاوت است. تلاش برای راحتی و عملی بودن، انتخاب یک مرکز مراقبت های بهداشتی را به سمت درب اتوماتیک چرخشی هدایت می کند. این یک مدل عالی برای فضای نشیمن یا راهرو است. عملکرد گردش را در این مکان های پر رفت و آمد تسهیل می کند. این مدل ها برای سازه های دیگر مانند مطب های دندانپزشکی و مراکز بهداشتی نیز مناسب هستند. مدل های درب سکشنال یا فوق سریع نیز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. آنها از جمله راه حل های محبوب دسترسی خودکار برای اتاق های ذخیره سازی، زیرزمین ها و غیره هستند. در نهایت، برای حداکثر امنیت، درب های گردان می توانند انتخاب خوبی باشند. برخی از مدل ها دارای یک دستگاه ایمنی ضد گیره هستند، بنابراین خطر تصادف را محدود می کند.

درب اتوماتیک کشویی برای چه کسانی مناسب است؟

درب های داخلی کشویی اتوماتیک ما هم برای افراد حرفه ای و هم برای افراد معمولی مناسب هستند. با این حال، این محصولی است که بیشتر با خواسته های شرکت ها مطابقت دارد که علاوه بر این، اشتیاق روزافزون به این نوع درب ها را نشان می دهد. درب های کشویی داخلی با باز و بسته شدن خودکار برای موارد زیر توصیه می شود:
سازه های پزشکی و بیمارستانی برای محدود کردن گسترش باکتری ها و ویروس ها با نصب درب اتوماتیک که تماس دستی با دهانه ها را متوقف می کند.

سوپرمارکت‌ها، مشاغل خرده‌فروشی و سایر مغازه‌ها برای ساده‌سازی حمل بار، ایمنی محل را تضمین می‌کنند و مفهومی زیبا و مدرن را در نمای خود به نمایش می‌گذارند.
انبارها، اماکن و دفاتر برای تعیین محدوده مناطق مختلف در حالی که راه حلی از راحتی و مدرنیته را ارائه می دهند. افرادی که در جابجایی مشکل دارند و همچنین متخصصانی که افراد کم تحرک را به کار می گیرند یا از آنها استقبال می کنند و می خواهند دسترسی به یک دهانه را تسهیل کنند.

بررسی عملکرد درب های اتوماتیک در مراکز بهداشتی

نصب درب اتوماتیک داخلی یا خارجی برای بیمارستان یا درب اتوماتیک عابر پیاده برای یک مرکز بهداشتی بر اساس آگاهی کامل از قوانین از نظر ایمنی و عملکرد جریان کارکنان و بازدیدکنندگان است. درب‌های خودکار یک مرکز بیمارستانی یا درب‌های خودکار عابر پیاده یک مؤسسه مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند به سرعت مشکل‌ساز شوند: راهرو بهم ریخته، منطقه کند عبور یا درب خودکار معیوب می‌تواند به سرعت عملکرد صحیح مؤسسه مراقبت‌های بهداشتی را مختل کند و دسترسی و ایمنی را کاهش دهد.
درب های اتوماتیک برای بیمارستان ها و موسسات مراقبت های بهداشتی قادر خواهند بود مسائل دسترسی را به طور کامل اندازه گیری کند و راه حل های عملیاتی بهینه را برای دسترسی به مناطق مختلف موسسه مراقبت های بهداشتی ارائه دهند. نصب درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا درب های اتوماتیک عابر پیاده مبتنی بر دانش شناخته شده ای است که ایمنی، امنیت، راحتی و دسترسی را تضمین می کند.

نصب انواع درب اتوماتیک برای بیمارستان ها و موسسات مراقبت های بهداشتی راه حل های بهینه و نوآورانه ای را ارائه می دهد که عبارتند از:

  • نصب درب اتوماتیک منحنی عابر پیاده جهت ورودی بیمارستان
  • طراحی و نصب درب اتوماتیک ضد حریق راهرو
  • نصب درب اتوماتیک کشویی اتاق انتظار
  • نصب درب اتوماتیک ایمن جهت دسترسی به اورژانس
  • طراحی و نصب سیستم درب اتوماتیک بخش مراقبت های ویژه
  • نصب درب ضدآب ضد حریق با بازشو دستی در ناحیه حساس پزشکی
  • ساخت و نصب درب اتوماتیک اتاق تحت اتمسفر کنترل شده
  • نصب درب اتوماتیک سرویس بهداشتی عمومی در داخل مرکز بهداشت

تاسیسات مختلف درب اتوماتیک برای فضای داخلی یا خارجی مراکز درمانی و موسسات بهداشتی برای جذب ضربه هایی که ممکن است در هنگام عبور و مرور (تخت، چرخ دستی، افراد و غیره) بین اتاق های کار ایجاد شود، مناسب هستند.

درب اتوماتیک کشویی در مراکز بهداشتی

مزایای انتخاب درب اتوماتیک کشویی چیست؟

  • قابل دسترس برای مردم
  • با کاهش تحرک، امکان حرکت آزاد را فراهم می کند. کاربران نیازی به بستن درب ندارند. علاوه بر این، به آرامی بسته می شود.
  • جنبه اقتصادی که به دلیل بسته شدن خودکار پشت هر گذر به کاهش بودجه انرژی کمک می کند.
  • بیرون آمدن از اتاق، سالن یا رسیدن به خروجی ها را راحت تر می کند.
  • آنها برای فروشگاه ها و رستوران ها گزینه عالی محسوب می شوند.
  • اکثر درب های اتوماتیک سازگار با محیط زیست هستند. این امر در مصرف انرژی کم درب تاثیر زیادی می گذارد.
  • در بیمارستان ها و اقدامات پزشکی، از تماس با دستگیره درها جلوگیری می کند.
  • درب های اتوماتیک مجهز به سنسور ایمنی و لوازم جانبی کنترل برای اطمینان از ایمنی هستند. از طرفی طراحی آنها مدرن است.
  • درب اتوماتیک امنیت را به خوبی تامین می کند. این امر باعث کاهش تصادفات هنگام بستن و باز کردن درها می شود. ازدحام ترافیک به ندرت رخ می دهد. درها خطر تصادف را برای کارکنانی که با اجسام سنگین سفر می کنند کاهش می دهد.
  • سیستم های درب های امروزی الزامات نظارتی مانند استانداردهای دسترسی برای افراد دارای معلولیت را در بر می گیرند.

چگونه می توان دسترسی افراد کم تحرک را با درب های اتوماتیک تسهیل کرد؟

همه موسسات برای عموم باید به شیوه ای روان و ایمن برای افراد دارای تحرک کم قابل دسترسی باشند. آنها نباید در مسیر رفت و آمد در ساختمان ها (فروشگاه های محلی، بیمارستان ها، موسسات آموزشی، دفاتر اداری و غیره) مشکلی داشته باشد. ناتوانی آنها هر چه باشد بینایی، شنوایی، حرکتی یا ذهنی، این افراد باید از خودمختاری کامل برخوردار باشند تا راه خود را در سازمان پیدا کنند. چندین روش برای تسهیل این دسترسی برای افراد کم تحرک پیش بینی شده است، از جمله استفاده از درب های اتوماتیک در همه ورودی ها. این سیستم دسترسی هم بر فضای داخلی و هم بیرونی افراد تأثیر می گذارد: فضای پارکینگ، درهای ورودی، آسانسورها، توالت ها و غیره. بنابراین افراد دارای معلولیت می توانند بدون کوچکترین مشکلی وارد شوند، راه خود را پیدا کنند، به خدمات مختلف دسترسی داشته باشند و با کارکنان موسسه ارتباط برقرار کنند.

سخن پایانی

تیم مجرب دی سی ای کالا در طراحی، ساخت و نصب سیستم های باز کردن درب، درب های اتوماتیک یا دستی پشتیبانی می کند. فقط کافی است با ما تماس بگیرید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx