فیلتر محصولات

براساس قیمت
تومان تومان
برندها
فیلتر محصولات

آیفون تصویری حافظه دار

آیفون تصویری با حافظه

آیفون تصویری حافظه دار یکی از انواع بی‌نظیر آیفون‌های امروزی است که می‌تواند با توجه به میزان فضای ذخیره سازی خود، تصاویر را برای مدتی حفظ نماید. آیفون تصویری با حافظه می‌تواند بر افزایش امنیت منزل یا محل کار تاثیر گذار باشد، بدین گونه که با ثبت تصویر و فیلم از افراد در مقابل آیفون امکان بازبینی را در زمان لازم فراهم می‌نماید. نسل جدید آیفون‌های تصویری قابلیت و کاربردهای مختلف را ارائه می‌دهند. برخی از این مدل آیفون‌ها حتی دارای سنسور تشخیص حرکت هستند و حتی اگر شخصی بدون زنگ زدن، رو به روی آیفون بایستد، تصویر شخص توسط دستگاه ذخیره خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید تا با انواع حافظه آیفون تصویری، کاربرد و قیمت آنها آشنا شوید.

آیفون تصویری حافظه دار

کاربرد آیفون تصویری حافظه دار

آیفون تصویری با حافظه فواید زیادی دارد، مهمترین فایده استفاده از این نوع آیفون‌ها ارتقا سطح ایمنی محیط است. هنگامی که افراد مختلف به محل زندگی یا کار شما مراجعه می‌نمایند، تصاویر این افراد در حالت عکس یا فیلم ثبت می‌گردد. در صورت مشاهده هرگونه حرکت مشکوک می‌توانید این تصاویر را بررسی و پیگیری نمایید. حتی بعضی مدل‌های آیفون تصویری حافظه دار مجهز به سنسورهای حرکتی هستند. این یعنی حتی اگر شخصی بدون زنگ زدن رو به روی پنل قرار بگیرد، آیفون به صورت خودکار تصویر فرد را ذخیره می‌نماید.

از موارد کاربردی دیگر نیز قابلیت اتصال آنها به چند پنل و دوربین‌های مدار بسته است که این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا حتی از طریق گوشی خود و در زمان عدم حضور در محیط هم اطراف ساختمان را بررسی نمایید. با در نظر گرفتن این ویژگی می‌توان گفت که آیفون تصویری با حافظه، سطح بالای امنیت محیط را تامین می‌نماید. کارآیی این آیفون‌های تصویری زیاد است، حتی می‌توانید از آنها برای فراخواندن آسانسور به طبقه خود نیز استفاده کنید؛ یا از طریق آن با نگهبانی در ارتباط باشید.

معرفی انواع حافظه آیفون تصویری

باید این نکته را بدانید که حافظه آیفون‌های تصویری در دو نوع مختلف داخلی و خارجی تعریف می‌شوند، البته برخی از این آیفون‌ها دارای هر دو حافظه هستند و طبیعتا این موضوع باعث افزایش قیمت آنها خواهد شد. حافظه داخلی در بعضی مدل‌ها طراحی شده است و حجم محدودی از فیلم و عکس را ذخیره می‌نماید. در مورد حافظه‌های خارجی می‌توانید از هر نوع حجمی از کارت حافظه SD استفاده نمایید. در نهایت آیفون‌های تصویری با هر دو مدل حافظه نیز ارائه می‌شوند که هم حافظه داخلی دارند و هم از حافظه خارجی پشتیبانی می‌کنند.

انواع حافظه در آیفون تصویری با حافظه

قیمت و خرید آیفون تصویری حافظه دار

انواع آیفون‌ تصویری با حافظه قابلیت و ویژگی‌های متنوعی را ارائه می‌دهند و هرچقدر این قابلیت‌ها بیشتر باشد طبیعتا در افزایش قیمت آنها نیز تاثیر خواهد داشت. با این حال، نسل آیفون تصویری حافظه دار بسیار پرقدرت وارد عرصه شد و همزمان توانست نظر سازندگان و طراحان دکوراسیون داخلی را به خود جلب کند. امروز راه‌ها و لوازم زیادی برای حفظ و افزایش امنیت ساختمان‌ها به کار برده می‌شود و آیفون تصویری با حافظه هم به این مجموعه افزوده گشته است. قیمت آیفون تصویری با حافظه نسبت به نوع معمولی بالاتر است و هرچقدر ویژگی‌های بیشتری داشته باشد قیمت بیشتری هم خواهد داشت. اما با این حال، اگر حفظ امنیت منزل یا محل کار شما در اولویت باشد انتخاب و خرید آیفون تصویری حافظه دار بسیار به جا و مفید خواهد بود.

ادامه مطلب
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری