Matter نسل جدید خانه هوشمند در CES

فناوری خانه های هوشمند حدود یک دهه است که در نمایشگاه CES رایج است؛ اینبار در سال 2023، با سیل بزرگی از اعلامیه های دستگاه های جدید از برندهای بزرگ و کوچک (به علاوه برخی عجیب و غریب و شگفت انگیز) تکرار می شود. جدید ترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه ces ایستگاه هوشمند سامسونگ با پشتیبانی از matter است که ادعا دارد با همه دستگاه ها کار می کند.

محصول امسال در لاس وگاس با پشتیبانی ازMatter، دارای استاندارد خانه هوشمند، که سازگار با amazon alexa، apple home kit، google home و samsung smart things را در یک پروتکل بی‌سیم به ارمغان می‌آورد. به عبارت دیگر، دستگاه‌هایی که با matter کار می‌کنند باید تقریباً با همه چیز کار کنند، در CES انواع گجت‌های جدید وجود دارد که دقیقاً این پیشرفت را ایجاد می‌کنند.

دستگاه خانه هوشمند matter
معرفی ایستگاه SmartThings سامسونگ

ایستگاه smart Thing  سامسونگ که در ماه فوریه به ایالات متحده و کره جنوبی می‌آید، یک مرکز خانه هوشمند با اندازه کوچک برای ابزارهای سازگار با ماده است. این دستگاه توسط رادیوهای داخلی برای wi-fi، بلوتوث، zigbee و thread می‌تواند همه ابزارها را به ‌طور هم‌زمان پشتیبانی کند و در را برای خودکارسازی آنها در برنامه smart things باز کند. همچنین می‌توانید هر یک از صحنه‌های خانه هوشمند مورد علاقه خود را با فشار دادن، دوبار فشار دادن یا فشار طولانی روی دکمه بالای دستگاه فعال کنید. همچنین می‌توانید آن دکمه را طوری برنامه‌ریزی کنید که دفعه بعد که در پیدا کردن آن با مشکل مواجه شدید تلفنتان زنگ بخورد.

علاوه بر همه اینها، خود دستگاه به عنوان یک ایستگاه شارژ سریع بی‌سیم 15 واتی عمل می‌کند و حتی می‌تواند زمانی که گوشی یا تبلت شما به طور کامل شارژ شد، هشداری برای شما ارسال کند. قیمت گذاری این محصول هنوز نهایی نشده است، اما در ماه آینده درباره ایستگاه smart things سامسونگ  بیشتر بخوانید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
محمد
محمد
1 year ago

سلام وخسته نباشید فقط ی سوال نیاز اینترنت 5G لازمه

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
1 year ago
پاسخ دادن به  محمد

اینترنت 5G هنوز در بسیاری از نقاط جهان راه اندازی نشده. اینترنت با سرعت مناسب کفاف سیستم های هوشمند را خواهد داد

2
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx