معرفی محصولات با گواهینامه Matter در CES

جان هاروس، مدیر برنامه های صدور گواهینامه و آزمایش در سازمان استاندارد CSA در IFA اعلام کرد که بیش از 280 دستگاه عضو پشتیبانی از matter می باشند. در این میان آشنایان قدیمی مانند Eve وNetatmo قرار دارند که در ابتدای سال در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شدند.

Matter یک پروتکل جدید با قابلیت همکاری یکپارچه است که دستگاه‌ها و سیستم‌های خانه هوشمند از برندهای مختلف را به یکدیگر متصل می‌کند و اطمینان می‌دهد که آنها ایمن، قابل اعتماد و استفاده آسان هستند.

وایزر با پشتیبانی از matter

اشنایدر الکتریک محصولات انرژی خانگی با گواهینامه Matter را عرضه می کند، Wiser از اولین محصولات این برند با گواهینامه matter به شما امکان می دهد تقریباً از هر جایی که به اینترنت دسترسی دارید از طریق برنامه به سیستم خانه هوشمند خود متصل شوید.

اشنایدر الکتریک، متخصص جهانی در مدیریت انرژی و اتوماسیون، اعلام کرده است که Wiser Gateway و Wiser Smart Plug جزو اولین گروه از محصولات در جهان هستند که گواهینامه Matter را دریافت کرده اند و به ارائه کامل مدیریت انرژی خانگی این شرکت کمک می کنند. wiser با استاندارد اتصال جهانی با گواهینامه Matter است که با درگاه دوشاخه هوشمند به سادگی با سایر دستگاه های فعال Matter یکپارچه می شود و به کاهش هزینه‌ها کمک بسزایی می کند. همواره شاهد توسعه اشنایدر الکتریک با پیشرفته ترین اکوسیستم سازگار با سیستم های Matter در صنعت بوده ایم.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx