ظاهر پنل های آیفون تصویر تابا به روز شد

شرکت تابا به تازگی (در میانه سال 1401) تغییراتی ظاهری را بر روی پنل های آیفون تصویری خود ایجاد نموده است. جالب اینجاست که این تغییرات بدون اطلاع رسانی انجام شد تا جایی که حتی پخش کننده گان و حتی خدمات پس از فروش این شرکت نیز دلایل و یا احیانا تغییراتی که در این پنل ها ایجاد شده باشد بی اطلاع هستند.

تغییرات پنل سهند تابا

ظاهر پنل سهند جدید تابا

بررسی های ما نشان میدهد که بیشترین تغییر در پنل زنگ سهند یا  1860 تابا ایجاد شده که ظاهرش کاملا دگرگون گشته و این که آیا طراحی بهتری دارد یا خیر بسته به نظر خریدار است. در رشته تغییرات دوربین و ال ای دی های دید در شب از وسط پنل به بالاترین قسمت پنل انتقال یافته و ال ای دی ها ظاهری یکپارچه تر با لنز دوربین دارند و به مانند گذشته جداگانه تعبیه نشده است. در کنار این تغییر خروجی صدا به وسط پنل منتقل شده و شیارهای عمودی جایش را به شیارهای افقی و غیر همسان داده است.تنها قسمتی که تغییر خاصی نداشته دکمه زنگ هاست که به مانند پنل سپهر قبلی در پایین ترین قسمت پنل واقع شده است.

تغییرات پنل ثمین تابا

تغییرات در پنل ثمین تابا یعنی مدل 1820 کمتر است. تا جایی که خروجی صدا که به صورت سوراخ های شبکه ای بوده حالا به صورت خطوط مورب در آمده و ظاهر بهتری به پنل داده است. در کنار این تغییر Led های دید در شب از بالای لنز به بالای خروجی صدا انتقال یافته و ساختاری یکپارچه به این پنل تابا بخشیده است. این مورد را نیز باید ادامه بگوییم که پنل ثمین تابا اقتصادی ترین پنل زنگ این شرکت است که تنها تا تعداد 8 زنگ قابل سفارش می باشد.

مشاهده محصولات

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx