فیلتر محصولات

براساس قیمت
تومان تومان
برندها
فیلتر محصولات

دوربین مدار بسته پین هول سوزنی

دوربین های مداربسته در انواع و مدل های مختلفی تولید و به دست خریداران می رسند. این دوربین ها به منظور حفظ امنیت محل مورد نظر، در نقاط کور و غیر قابل دسترس نصب می شوند. ولی در اغلب مواقع با توجه به ابعاد بزرگ دوربین ها مداربسته، امکان دیده شدن آنها وجود دارد.

خوشبختانه برای حل این مشکل، انواع جدیدی از دوربین مداربسته به نام دوربین پین هول سوزنی پای به بازار گذاشته است که ما در ادامه به تحلیل و بررسی آن خواهیم پرداخت.

دوربین مدار بسته پین هول

ابعاد بدنه دوربین پین هول سوزنی

دوربین پین هول سوزنی کوچکترین دوربین مداربسته محسوب می شود که به آن دوربین مینیاتوری نیز می گویند. ابعاد این دوربین 3×۳ سانتیمتر بوده که به آن یک لنز ثابت و یک میکروفون متصل است. با وجود اینکه دوربین مداربسته پین هول سوزنی ابعاد کوچکی از بدنه و لنز دارد، این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا به راحتی از یک حفره 3 میلیمتری نیز تصویر برداری کنند.

ابعاد بدنه دوربین پین هول سوزنی

کاربرد های دوربین مدار بسته پین هول سوزنی

با اینکه دوربین مداربسته پین هول سوزنی ابعاد کوچکی دارد، ولی از امکانات خاصی برخوردار است که ما در ادامه آنها رو توضیح خواهیم داد. یکی از این قابلیت ها ضبط تصاویر به صورت نامحسوس است. از دوربین پین هول سوزنی در فضاهایی که امکان نصب دوربین بولت یا دام مانند: ویترین مغازه ها، اتوبوس ها، اتاق های کوچک و… نباشد، استفاده می کنند تا به شکل نامحسوس به ضبط تصاویر بپردازند. همچنین دوربین پین هول سوزنی برای ثبت لحظات خاص ورزشی، حیات وحش، خودرو و سینمایی کاربرد دارد.

رزولوشن و کیفیت تصویر دوربین پین هول

دوربین پین هول سوزنی از رزولوشن تصویر نسبتا بالایی پشتیبانی می کند و می توان به وسیله آن تصاویری با وضوح Full-HD ضبط نمود.

لنز دوربین پین هول

مانند اکثر مدل های دوربین مداربسته مینیاتوری، دوربین پین هول سوزنی نیز دارای لنزی ثابت و قابلیت جهت دهی برای آن وجود ندارد. لنز های این دوربین می توانند محدوده های 8/2 و 6/3 میلیمتری را پوشش دهند.

دید در شب دوربین پین هول

متاسفانه در اکثر انواع دوربین پین هول سوزنی از تکنولوژی مادون قرمز برای تصویر برداری در شب استفاده نشده است. ولی با این حال پیشنهاد می شود برای ضبط تصاویر در شب، نور محلی که دوربین در آن نصب شده است را افزایش بدهید. البته ساختار این دوربین ها به گونه ای است که با کمترین نور قادر باشد تصویر مناسبی تهیه نماید ولی در هر صورت باید در محیط نور وجود داشته باشد.

کیس دوربین سوزنی

با وجود اینکه دوربین پین هول سوزنی دارای ابعاد بسیار کوچکی است، کیس آن نیز در اندازه 5/3×5/3 طراحی شده تا به راحتی بتوان آن را مخفی و در هر نقطه ای جاسازی کرد. اما همین دوربین ها را میتوان در اندازه بسیار کوچک حتی به اندازه یک پیچ تهیه کرد که بر روی سیمی نصب شده باشد. دوربین های پین هول آنقدر کوچک نیز تولید شده اند که است هیچ کس متوجه استفاده از آن در یک محیط کوچک نیز نگردد.

کیس دوربین پین هول سوزنی

انواع بی سیم دوربین پین هول سوزنی

بزرگترین مزیت انواع بیسیم دوربین پین هول سوزنی کاهش هزینه های کابل کشی و راحتی در استفاده از آن است. با این وجود به آسانی می توان این دوربین را کنترل و بر محیط نظارت نمود. این دوربین ها بیشتر در نقاطی که امکان سیم کشی در آنها وجود ندارد، استفاده شده و تصاویر را از طریق امواج به دستگاه گیرنده با کمترین نویز ارسال می کنند.

راهنمای نصب دوربین پین هول سوزنی

برای نصب دوربین پین هول سوزنی ابتدا دوربین را در یک جعبه کوچک قرار داده و به اندازه لنز آن، جعبه را سوراخ کنید. البته این تنها یک پیشنهاد مناسب برای مخفی کردن دوربین پین هول سوزنی است. کاربران قادر اند این دوربین را در هر مکانی و نقطه ای که غیر قابل دید افراد دیگر باشد، نصب نمایند.

تامین برق دوربین پین هول

انواع با سیم دوربین پین هول سوزنی مانند دیگر دوربین های مداربسته نیازمند برق 12ADC است. مراحل راه اندازی این دوربین بسیار ساده می باشد: ابتدا آداپتوری 12 ولت با 2 آمپر را به دوربین وصل کرده و بعد به وسیله دو کابل صدا و تصویر آن را به دستگاه DVR انتقال می دهیم. با این کار می توان تصاویر ضبط شده را از طریق تلویزیون یا هر مانیتوری تماشا کرد.

تامین برق دوربین پین هول سوزنی

راهنمای خرید دوربین پین هول سوزنی

همانطور که گفته شد، دوربین پین هول سوزنی متناسب با مکان های کوچک و انواع کاربری های خاصی است. این دوربین مانند انواع دوربین های مداربسته عادی، از قابلیت های زیادی برخوردار نیست و ابعاد کوچک مهم ترین کاربرد آن محسوب می شود. پس ما خرید دوربین پین هول سوزنی را تنها برای آن دسته از افرادی که انتظارات خاصی از یک دوربین مداربسته دارند، توصیه می کنیم.

موارد حقوقی و قانونی در استفاده از این دوربین ها

در مورد موارد حقوقی استفاده از دوربین مدار بسته ما مطلبی منتشر کرده بودیم اما به صورت کلی استفاده از انواع دوربین پین هول سوزنی در تمامی شرایط مانند کارهای حقوقی نیز مجاز نیست و ابتدا می بایست مجوز های لازمه را از مراکز قضایی و قانونی دریافت کرد. البته استفاده از این دوربین برای نظارت بر عملکرد پرستار کودکان و سالمندان مانعی ندارد.

قیمت و امکانات دیگر

معمولا انواع دوربین پین هول سوزنی در رنج قیمت نازلی به فروش می رسند و عواملی مانند: رزولوشن تصویر، ضبط صدا، دید در شب، اندازه، قاب، جنس بدنه، باسیم و بیسیم بودن در تعیین قیمت آن موثر هستند. نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که هرچه اندازه دوربین کوچکتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

جمع بندی دوربین پین هول سوزنی

با توجه به مطالبی که در این مقاله ما به ذکر آنها پرداختیم، می توان گفت که انواع دوربین پین هول سوزنی در بسیاری از فضاها و شرایط مناسب بوده ولی کارکرد آن نسبت به دوربین های مداربسته معمولی پایین تر است. از تفاوت ها و معایب دوربین پین هول سوزنی با دوربین های مداربسته عادی می توان به مواردی همچون: ثابت بودن لنز، نبود امکان تصویر برداری در نور کم، مقاومت پایین تر، محدودیت استفاده در برخی شرایط، زوم و فوکوس کم و… اشاره کرد. با این حال دوربین پین هول سوزنی از قابلیت های مفیدی برخوردار است که آن را از دوربین های مداربسته دیگر متمایز می کند. پس باز هم ما به کاربران عزیز این توصیه را یادآور می شویم که ابتدا نیاز خود را از یک دوربین مداربسته شناخته و در مرحله بعد اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکنند. امیدواریم که این مقاله در انتخاب و خرید دوربین پین هول سوزنی برای خوانندگان مفید واقع شده باشد.

ادامه مطلب
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری