مقایسه آیفون تصویری 4.3 اینچ با حافظه سیماران و تابا

آیفون تصویری 43TK/M100 سیماران
حافظهعکس و فیلم
اندازه صفحه نمایش4.3 اینچ
صفحه نمایش لمسیفقط کلید لمسی
صفحه نمایش رنگیدارد
قابلیت اتصال به دو پنلدارد
قابلیت باز کردن درب پارکینگدارد
قابلیت تنظیم صدای زنگدارد
ارتباط داخلیبا همه واحد ها
سنسور حرکتیندارد
اتصال به گوشی قابل حملندارد
گارانتی2.5 ساله
آیفون تصویری 1043 تابا
حافظه
عکس و فیلم
اندازه صفحه نمایش4.3 اینچ
صفحه نمایش لمسیدارد
صفحه نمایش رنگیدارد
قابلیت اتصال به دو پنلدارد
قابلیت باز کردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت تنظیم صدای زنگدارد
ارتباط داخلی با همه واحد ها
سنسور حرکتیندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
گارانتی3 ساله

امتیاز کارشناسان دی سی ای به 43-TK/M100

امتیاز کارشناسان دی سی ای به 1043

مقایسه آیفون تصویری سیماران HS-43TK/M100 با آیفون تابا TVD-1043

در این مقاله تصمیم داریم دو مورد از محبوب ترین آیفون های تصویری را با هم مقایسه کنیم. آیفون تصویری سیماران 43TK/M100 و آیفون تصویری تابا 1043 به لحاظ اندازه صفحه نمایش و حافظه ضبط تصویر شبیه به هم هستند، همانطور که می دانید صفحه نمایش 4.3 اینچی جزو متداول ترین قالب های آیفون تصویری است. همچنین هر دوی این آیفون ها قابلیت ضبط عکس و فیلم از مراجعه کنندگان را دارند. بنابراین به معرفی خصوصیاتی از آن ها می پردازیم که با یکدیگر متفاوت اند.

آیفون تصویری سیماران HS-43TK/M100

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، سیماران این آیفون تصویری خود را با صفحه نمایش 4.3 اینچی عرضه کرده است. این نمایشگر LCD تمام رنگی تصاویر را با کیفیت بالا و قابل توجهی عرضه می کند. صفحه نمایش این محصول با دیگر دربازکن های تصویری تفاوتی ندارد، اما کلید های آن لمسی است و اجرای کارکرد های گوناگون آن به سادگی انجام می گیرد. همانطور که می دانید شرکت سیماران آیفون های تصویری با حافظه خود را با دو پسوند M100 و M200 روانه بازار کرده است؛ آیفون های M200 دارای حافظه برای ذخیره 200 عکس هستند، اما با آیفون های M100 می توانید تا 100 عکس را ذخیره کنید، به علاوه این که با افزودن یک حافظه جانبی به آن، امکان ضبط فیلم از مراجعه کننده را هم خواهید داشت.
خروجی دوم که در پشت این مانیتور تعبیه شده است، امکان اتصال آن به پنل دوم (یا یک دوربین مداربسته) را فراهم می آورد. همچنین می توانید آیفون سیماران HS-43TK/M100 را به جک درب پارکینگی هم متصل کنید. در نظر داشته باشید این آیفون که امکان برقراری ارتباط با واحد نگهبانی و دیگر واحد های ساختمان را دارد، از 2.5 سال گارانتی برخوردار است.

خصوصیات آیفون تصویری 43tk-m100 سیماران
خصوصیات آیفون تصویری 43tk-m100 سیماران

آیفون تصویری تابا TVD-1043I

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم آیفون تابا 1043 دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی است، اما تفاوت این نمایشگر با سیماران در این است که تابا مدل 1043 را با نمایشگر تمام لمسی ارائه کرده است، اما که کلید درب باز کن آن شاسی است. همچنین می توانید علاوه بر 200 عکس، با افزودن یک کارت حافظه، فیلم های کوتاه هم ذخیره کنید. شما می توانید با استفاده از این محصول با تمامی واحد های ساختمان خود ارتباط داخلی هم برقرار کنید.

قابلیت اتصال به پنل دوم (یا یک دوربین مداربسته) خصوصیت دیگری است که امکان خرید آیفون تصویری تابا 1043 را بالاتر می برد. اگر ساختمان شما دو ورودی دارد، می توانید دو پنل را به این مانیتور متصل کنید و یا اینکه یک دوربین در لابی ساختمان (یا پارکینگ، انباری و یا…) قرار دهید و تصاویر آن را بر روی مانیتور مشاهده کنید. این آیفون شرکت تابا با سه سال گارانتی عرضه می شود.

خصوصیات آیفون تصویری 1043 تابا
خصوصیات آیفون تصویری 1043 تابا

جمع بندی نهایی

همانطور که مشاهده کردید، ملاک انتخاب این دو آیفون برای مقایسه، اندازه صفحه نمایش و حافظه آن ها است. تفاوتی که در حافظه این دو مدل به چشم می خورد، امکان ذخیره 100 عکس در 43TK/M100 سیماران و 200 عکس در 1043 تابا است. همچنین با استفاده از این دو آیفون سیماران و تابا می توانید علاوه بر ارتباط داخلی با واحد ها، با واحد نگهبانی هم ارتباط برقرار کنید. ضمن اینکه سیماران امکان باز کردن درب پارکینگ را هم فراهم می کند. این موارد می توانند دلایل مشخصی برای بالاتر بودن قیمت آیفون تصویری سیماران 43TK/M100 باشند، اما در نظر داشته باشید که 1043 تابا صفحه نمایش تمام لمسی دارد و با 6 ماه گارانتی بیشتر ارائه می شود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
کریم
کریم
4 years ago

همین سیماران رو نصب کردم کیفیت تصویرش صفره اصلا راضی نیستم .

1
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx