جدیدترین آیفون تصویری تابا 2910

رو نمایی از محصول جدید شرکت تابا در نمایشگاه صنعت ساختمان 1398

شرکت تابا در آخرین نمایشگاه صنعت ساختمان که در مرداد ماه سال 98 برگزار شد از جدید ترین محصولات خود رو نمایی کرد. در این مطلب به معرفی یکی از این محصولات که جدید ترین آیفون تصویری آن می باشد می پردازیم:

آیفون تصویری تابا مدل 2910

آیفون تصویری تابا 2910 شبیه به آیفون تصویری سیماران HS78 می باشد و با تقریبا همان خصوصیات و ویژگی ها طراحی شده است. مهمترین ویژگی آن قابلیت اتصال به شبکه وای فای است که امکان برقراری ارتباط بین دربازکن تصویری و گوشی تلفن همراه شما را ممکن می کند. شما می توانید با استفاده از این خصوصیت با مراجعه کننده خود از راه دور مکالمه کنید، درب ساختمان را باز کنید و حتی ضبط عکس و فیلم هم داشته باشید. صفحه نمایش ده اینچی تمام لمسی این آیفون در یک قاب سیاه رنگ قرار گرفته و از آنجا که این محصول هندزفری می باشد، هیچ المان اضافه ای تقارن ظاهری آن را بر هم نمی زند.

آیفون تصویری تابا 2910

از کاربری های خاص این محصول می توان به اتصال به 2 پنل دم دری و 6 دوربین مدار بسته، نمایش همزمان 8 تصویر در یک صفحه و قابلیت اتصال روشنایی به 7 موقعیت مکانی اشاره کرد. این دربازکن مجهز به ارتباط داخلی از طریق دو خط است و می توانید حافظه خارجی از 8 تا 128 گیگا بایت بر روی آن نصب کنید. از ویژگی های خاص این محصول می توان به سنسور حرکتی آن اشاره کرد. این سنسور با تشخیص حرکت از جلوی دوربین مدار بسته به طور اتوماتیک شروع به ضبط تصاویر می کند که این مورد می تواند امنیت بیشتری برای شما به همراه داشته باشد، به علاوه اینکه حافظه آن تنها در زمان حرکت از جلوی دوربین پر می شود. شما می توانید با انتقال این عکس و فیلم ها بر روی یک فلش مموری، فضای خالی بیشتری هم ایجاد کنید.

در مورد این محصول ویژه می توان قابلیت کنترل روشنایی توسط آن اشاره کرد. به این شکل که می توانید آن را شبیه به مجموعه خانه هوشمند به کار برید و روشن یا خاموش بودن روشنایی ها را از راه دور کنترل کنید. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، با استفاده از این آیفون تصویری تابا می توانید تا 7 روشنایی در ساختمان را کنترل کنید. این آیفون با دارا بودن منو به زبان انگلیسی و فارسی، تقویم شمسی و میلادی و همینطور نشانگر دمای محیط، تبدیل به یکی از ویژه ترین آیفون های تابا شده است.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx