مقایسه آیفون تصویری 4.3 اینچ با حافظه تکنما و کالیوز

آیفون تصویری 432 MX کالیوز
حافظهعکس و فیلم
اندازه صفحه نمایش4.3 اینچ
صفحه نمایش رنگیدارد
امکان اتصال به دو پنلدارد
قابلیت باز کردن جک پارکینگیدارد
قابلیت تنظیم صدای زنگدارد
ارتباط داخلیبا همه واحد ها
سنسور حرکتیندارد
ارتباط به گوشی قابل حملندارد
قابلیت دایورت کردن تماسندارد
قابلیت فراخوانی آسانسوردارد
گارانتیسه ساله
امتیاز کارشناسان دی سی ای به 432MX

قیمت آیفون تصویری کالیوز 432MX

آیفون تصویری 43TM تکنما
حافظهعکس (بدون فیلم)
اندازه صفحه نمایش4.3 اینچ
صفحه نمایش رنگیدارد
امکان اتصال به دو پنلدارد
قابلیت باز کردن جک پارکینگیدارد
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
ارتباط داخلیبا همه واحد ها
سنسور حرکتیندارد
ارتباط به گوشی قابل حملندارد
قابلیت دایورت کردن تماسدارد
قابلیت فراخوانی آسانسورندارد
گارانتیسه ساله
امتیاز کارشناسان دی سی ای به 43TM

آیفون تصویری تکنما C43TM

مقایسه آیفون تصویری 43TM تکنما و آیفون تصویری 432MX کالیوز

در این مقاله تصمیم داریم دو مورد از آیفون های تصویری 4.3 اینچ با حافظه را معرفی و با یکدیگر مقایسه کنیم. مبنای مقایسه این دو آیفون اندازه صفحه نمایش و با حافظه بودن هر دو است. یک خصوصیت مشترک دیگر برای این آیفون ها این است که هر دو دارای کلید های لمسی هستند و برای اجرای کارکرد های آن ها نیازی به استفاده از کلید های شاسی ندارید، بلکه می توانید فقط با لمس کلید ها، از عملکرد های مختلفی بهره مند شوید. اما تفاوت قیمت این دو آیفون تصویری را باید در تعداد کلید ها و برند سازنده آن جستجو کرد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید

معرفی آیفون تصویری 43TM تکنما

شرکت تکنما دو آیفون تصویری با شکل و فرم ظاهری TM طراحی کرده است؛ یکی 7 اینچ و دیگری 4.3 اینچ. آیفون تصویری 4.3 اینچی تکنما یک اندازه کاملا کافی و مناسب برای تماشای تصاویر بیرون از منزل دارد. تصاویر رنگی با کیفیت بالا به صورت زنده و یا تصاویر ضبط شده قدیمی خواهند بود. همانطور که مشخص است، این آیفون دارای حافظه ضبط تصویر می باشد. شرکت تکنما آیفون های خود را با حافظه مرکزی ارائه می دهد، به این معنا که نمی توان حافظه داخلی برای آیفون تعریف کرد. اما می توانید تا 2000 عکس (برای 256 واحد) در این حافظه ذخیره کنید. در نظر داشته باشید که عکس های هر واحد به صورت مجزا ذخیره می گردد. این آیفون امکان برقراری ارتباط با همه واحد ها همینطور واحد نگهبانی را هم دارد و می توانید با استفاده از آن جک درب پارکینگی ساختمان خود را باز کنید.

ویژگی های آیفون تصویری 43TM تکنما

اما مهمترین ویژگی این محصول دارا بودن کلید های لمسی متعدد برای کارکرد های گوناگون است. در نگاه اول ممکن است تعدد کلید های رنگی کمی گیج کننده به نظر برسد، اما با اندکی دقت متوجه می شویم که هر کدام کارکرد مشخص و ویژه خود را دارند که در تصویر زیر به خوبی مشخص شده است:

کارکرد های کلید های لمسی آیفون تکنما 43TM

یکی دیگر از ویژگی های آیفون تصویری تکنما 43TM که می توان گفت خاص انواع آیفون تصویری ایرانی است، امکان انتقال تماس به دیگر واحد ها است. به این معنا که می توانید تماس های ورودی واحد خود را به دیگر واحد های ساختمان (مثلا همسایه نزدیک یا اقوام) انتقال دهید، به این ترتیب هیچ ارتباط و تماسی را از دست نخواهید داد. شما می توانید این محصول را به دو پنل ورودی (و یا یک پنل و یک دوربین مداربسته) متصل کنید. این آیفون تصویری تکنما با گارانتی سه ساله عرضه می شود.

معرفی آیفون تصویری 432MX کالیوز

محصول دوم در این بخش آیفون تصویری 432MX کالیوز است. این دربازکن رنگی هم دارای مانیتور 4.3 اینچی LED است که تصاویر را با کیفیت بالایی ارائه می کند. شما می توانید با استفاده از این آیفون حافظه دار، عکس و فیلم به همراه صدای مراجعه کننده ذخیره کنید. همچنین مانند محصول قبلی علاوه بر دارا بودن کلید های لمسی، امکان برقراری ارتباط با تمامی واحد ها برای این آیفون وجود دارد. این آیفون کالیوز قابلیت پشتیبانی از دو پنل (برای ساختمان هایی با دو ورودی) و یا یک پنل و یک دوربین مداربسته را هم دارد. خصوصیت جالب توجه آن اینکه شما می توانید جک درب پارکینگی را هم باز کنید و یا اینکه ماژول آن را برای فراخوانی آسانسور به واحد مورد نظر استفاده کنید. آیفون تصویری کالیوز دارای سه سال گارانتی است.

ویژگی های آیفون تصویری کالیوز 432MX

جمع بندی و نتیجه گیری

همانطور که در بالا هم مشخص شد، این دو درب باز کن تصویری دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی و حافظه ضبط تصویر هستند، اما برتری کالیوز نسبت به تکنما در رابطه با این مورد، ضبط فیلم در کنار ضبط عکس است. همچنین هر دوی این آیفون ها دارای کلید های لمسی هستند، اما تکنما همه خصوصیات و کارکرد ها را در کلید های فراوانی بر روی آیفون گنجانده است. انتقال تماس به واحد های دیگر، خصوصیتی که است که تکنما ارائه می کند و در کالیوز به چشم نمی خورد، اما باز کردن جک درب پارکینگ را هر دوی این آیفون ها انجام می دهند. در رابطه با این ویژگی باید به چند نکته توجه کرد: در صورتی که بخواهید آیفون تصویری 43TM تکنما را با جک محک استفاده کنید، بدون نیاز به استفاده از ابزار دیگری می توانید این کار را انجام دهید. اما اگر بخواهید آن را به جک دیگری از برند دیگر متصل کنید، می بایستی یک ماژول جداگانه برای این کار تهیه کنید. همچنین آیفون کالیوز هم برای باز کردن درب پارکینگ یا فراخوانی آسانسور، نیاز به یک ماژول مجزا دارد.

در نهایت می توان گفت بالاتر بودن قیمت آیفون تصویری تکنما 43TM نسبت به محصول مشابه خود یعنی 432MX کالیوز، بیشتر به خاطر خدمات پس از فروش بهتر تکنما و نام برند آن است که اعتبار و سابقه بیشتری دارد. به جز این مورد، موضوع خاص دیگری برای تفاوت بین آیفون ها به چشم نمی خورد، به علاوه اینکه گارانتی سه ساله هر دوی آیفون ها امکان خرید آن ها را بالاتر می برد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx