مقایسه آیفون تصویری 7 اینچ با حافظه تکنما و تابا

آیفون تصویری تکنما E70
حافظهضبط عکس
اندازه صفحه نمایش7 اینچ
صفحه نمایش لمسیفقط کلی لمسی
صفحه نمایش رنگیدارد
قابلیت اتصال به دو پنل (یا دوربین مداربسته)اتصال به سه دوربین
قابلیت باز کردن درب پارکینگدارد
قابلیت تنظیم صدای زنگدارد
ارتباط داخلیبا همه واحد ها
سنسور حرکتیندارد
اتصال به گوشی قابل حملندارد
قابلیت انتقال تماسدارد
گارانتیسه ساله
آیفون تصویری تابا 2070
حافظهضبط عکس و فیلم
اندازه صفحه نمایش7 اینچ
صفحه نمایش لمسیدارد
صفحه نمایش رنگیدارد
قابلیت اتصال به دو پنل (یا دوربین مداربسته)دارد
قابلیت باز کردن درب پارکینگندارد
قابلیت تنظیم صدای زنگدارد
ارتباط داخلیبا همه واحد ها
سنسور حرکتیندارد
اتصال به گوشی قابل حملدارد
قابلیت انتقال تماسندارد
گارانتیسه ساله
امتیاز کارشناسان دی سی ای به E70 تکنما

قیمت آیفون تصویری تکنما E70

امتیاز کارشناسان دی سی ای به 2070 تابا

قیمت آیفون تصویری تابا 2070

مقایسه آیفون تصویری E70 تکنما با 2070 تابا

در این مقاله به مقایسه دو آیفون تصویری 7 اینچ با حافظه می پردازیم. همانطور که می دانید آیفون های 7 اینچ بیشترین تعداد را در میان دربازکن های تصویری دارند. همچنین با حافظه بودن آیفون، دیگر یک ویژگی خاص به شمار نمی رود و اکثر آن ها حافظه ضبط تصویر را دارند. بنابراین معیار انتخاب این دو آیفون برای قیاس، هندزفری بودن آن ها است. آیفون های هندزفری امکان برقراری ارتباط با مراجعه کننده را بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی ممکن می کنند. این دو آیفون کلید های لمسی هم دارند که این مورد هم باعث راحت تر شدن کار با آن می شود. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به معرفی این دو محصول و تفاوت های آن ها بپردازیم.

معرفی آیفون تصویری تکنما E70

شرکت تکنما این آیفون خود را به شکل مستطیلی و ترکیبی از رنگ سفید و سیاه عرضه کرده است. این آیفون دارای چهار کلید لمسی در سمت راست بدنه است و تمام کارکرد های آن با همین چهار کلید صورت می گیرد. آیفون تصویری E70 تکنما امکان برقراری ارتباط داخلی با همه واحد ها را دارد، به علاوه اینکه می توانید تماس های خود را به روی آیفون واحدی دیگر یا واحد نگهبانی انتقال دهید. این خصوصیت بیشتر در انواع آیفون تصویری ایرانی به چشم می خورد و در میان آن ها بیشتر در آیفون های تکنما. از دیگر خصوصیات این محصول اینکه در هنگام نصب آیفون تصویری تا 80% هزینه های شما برای سیم کشی کاهش می یابد که این مورد را می توان یکی از جالب ترین ویژگی های این آیفون دانست.

ویژگی های آیفون تصویری تکنما E70

این مقاله را هم بخوانید:

سیم کشی آیفون تصویری

از ویژگی های قابل توجه این محصول اینکه می توانید آن را به سه دوربین مداربسته متصل کنید. این خصوصیت باعث می شود که بتوانید چند دوربین را در ورودی ساختمان، لابی، پارکینگ یا انباری نصب کرده و تصاویر آن ها را بر روی مانیتور دربازکن خود مشاهده کنید. همانطور که می دانید تکنما آیفون های حافظه دار خود را با حافظه مرکزی عرضه می کند، اما تصاویر مربوط به هر واحد به طور مجزا برای آن واحد ذخیره می شود. همچنین شما می توانید جک درب پارکینگ را هم با استفاده از یک کلید بر روی مانیتور خود باز کنید. تکنما محصولات خود را با گارانتی سه ساله عرضه می کند.

معرفی آیفون تصویری 2070 تابا

آیفون 7 اینچی 2070 تابا یکی از ویژه ترین محصولات تولید شده توسط این برند است. بدنه سیاه آن دارای کلید و صفحه نمایش لمسی LCD است که ظاهری شبیه به تبلت به آن می دهد. یکی از خصوصیاتی که می تواند دلیل بالاتر بودن قیمت آیفون تصویری تابا 2070 باشد، همین صفحه تمام لمسی است که علاوه بر کلید های لمسی، دیگر کارکرد های آن را (که به زبان فارسی و انگلیسی ارائه می شود) هم با همین صفحه ممکن می کند. این آیفون دارای حافظه داخلی است که تا 200 عکس را برای شما ذخیره می کند، به علاوه اینکه قابلیت نصب کارت حافظه خارجی و ذخیره 1024 تصویر و 256 ویدئوی 15 ثانیه ای را به همراه صدای مراجعه کننده دارد. همچنین با استفاده از این آیفون می توانید با تمامی واحد های ساختمان و واحد نگهبانی ارتباط برقرار کنید. این آیفون امکان اتصال به دو پنل (در دو ورودی ساختمان) و یا یک پنل و یک دوربین مداربسته (در لابی پارکینگ یا…) را دارد.

ویژگی های آیفون تصویری 2070 تابا

ویژگی متمایز کننده و جالب توجه در این آیفون ساخت شرکت تابا این است که می توانید آن را به خط تلفن متصل کنید و از آن به عنوان گوشی تلفن هم استفاده کنید. به علاوه می توانید با لمس گزینه مکالمه Phone بر روی مانیتور، یک شماره تلفن در بخش تماس های اضطراری وارد کنید، به این ترتیب در زمان عدم حضور در منزل، با فشردن کلید زنگ توسط مراجعه کننده، پس از 20 ثانیه تماس تلفنی با شماره وارد شده برقرار می شود و می توانید با استفاده از آن با مراجعه کننده مکالمه کنید و درب را هم برای وی باز کنید. بنابراین با این خصوصیات و تفاوت ها دلیل اینکه قیمت این محصول نسبت به قیمت آیفون E70 تکنما بالاتر است، بسیار واضح به نظر می رسد؛ چرا که گارانتی هر دو سه ساله است.

جمع بندی

در پایان می توان گفت که این دو محصول از دو برند متفاوت، ساختار و کارکردی مشابه دارند، اما تفاوت های آن ها برای بالا بودن حدوداً 20 درصدی قیمت آیفون تصویری تابا 2070 به خاطر امکان اتصال به خط تلفن و دارا بودن صفحه نمایش تمام لمسی منطقی به نظر می رسد. همچنین تفاوت دیگر آیفون هندزفری تک نما و تابا در حافظه ضبط تصویر آن ها است که تابا علاوه بر عکس، امکان ذخیره فیلم را هم فراهم می آورد. البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که با آیفون E70 تکنما می توانید تا سه دوربین مداربسته را به آیفون خود متصل کرده و تصاویر آن ها را مشاهده کنید. یک ویژگی دیگر باعث تفاوت این دو آیفون می شود و بیشتر در دربازکن های تصویری تکنما دیده می شود، امکان انتقال تماس به یک واحد دیگر (یا واحد نگهبانی) است. بنابراین اگر قصد خرید آیفون تصویری با ویژگی های بسیار خاصی دارید، می توانید این آیفون ها را در نظر داشته باشید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx