معرفی محصولات جدید سیماران و الکتروپیک در نمایشگاه برق سال 1400

در سالی به دلیل همه گیری ویروس کرونا اکثر همایش ها و نمایشگاه ها لغو یا پی در پی عقب می افتاد، نمایشگاه برق 1400 راس زمان مقرر شده برگزار شد و شرکتهای بزرگ صنعت برق توانستند در این نمایشگاه اعلام حضور کنند. اما نکته قابل توجه شرکت کنندگان محدودی بود که در زمینه سیستمهای حفاظتی و نظارتی در این نمایشگاه شرکت کرده بودند. به گونه ای که ما در این نمایشگاه تنها شرکت سیماران و الکتروپیک را توانستیم بیابیم که محصولات جک پارکینگی و آیفون تصویری و دیگر تولیداتشان را معرفی کرده بودند.

در اینجا قصد داریم گزارش کاملی همراه با تصویر از این دو غرفه به همراه معرفی محصولات جدیدشان را بگذاریم که اگر این نمایشگاه را از دست داده اید بتوانید با این اطلاعات از آخرین دستاوردهای این دو شرکت آشنا شوید.

غرفه سیماران در نمایشگاه برق 1400

سیماران همانند سالهای قبل غرفه ای بزرگ و در شان این شرکت سیماران در این نمایشگاه داشت که آن را به چندین قسمت تقسیم کرده بود. اما قسمت جذاب سیماران همان قسمت مربوط به دربازکن تصویری بود که این شرکت از چندین محصول جدید رونمایی کرد که در ادامه به معرفی این محصولات می پردازیم.

آیفون تصویری Hs-43tkm100 I2 سیماران

آیفون تصویری Hs-43tkm100 I2 و Hs-43TK I2 دو محصول یک شکل و جذاب که یکی حافظه دار و دیگری بدون حافظه به طور ویژه معرفی گردید. آیفون جدید سیماران که در رنگ بندی سفید و مشکی عرضه می شود همزمان با نمایشگاه برق 1400 قابل سفارش بود و ویژگی منحصر به فرد این محصول ضخامت کم آن است که آن را به عنوان باریک ترین آیفون تصویری ایرانی متمایز می سازد.

آیفون تصویری Hs-43tkm100i2 سیماران

البته نباید این اندازه باریک فریبتان دهد چرا که سیماران توانسته در این محصول همه ی قابلیت های یک آیفون تصویری قدرتمند را بگذارد. صفحه نمایش 4.3 اینچی با دکمه های لمسی، قابلیت ذخیره عکس داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه برای ذخیره عکس بیشتر و فیلم برداری، قابلیت ارتباط بین واحد ها، ورودی دوم برای پنل دوم یا دوربین مدار بسته، باز کردن درب پارکینگ از جمله امکانات خاص این محصول جدید است.

پنل کدینگ دکمه لمسی فرداد

پنل کدینگ فرداد سیماران

محصول جدید و جذاب دیگر سیماران پنل کدینگ فرداد این شرکت بود که از ترکیب رنگ مشکی و نقره ای استفاده کرده و با این ترکیب رقیب پنل های کدینگ تابا و تکنما شده بود. کارایی این محصول درست مانند پنل کدینگ D100 این شرکت است و قابلیت بیشتری به نسبت آن ندارد. نمایش شماره واحد در صفحه نمایش و پشتیبانی از کارت Rfid از جمله ویزگی های این پنل کدینگ جدید سیماران می باشد.

رنگ نقره ای آیفون تصویری Hs-78m100 سیماران

مانیتور Hs-78m100 نقره ای سیماران

سیماران از جمله شرکت هایی است که تا کنون تمایل چندانی در تنوع رنگ در محصولاتش نداشته بود. اما با عرضه محصول جدید خود یعنی Hs-43tkm100 I2 در دو رنگ و اکنون معرفی Hs-78m100 در رنگ نقره ای، نقطه عطفی ایجاد شده تا این شرکت محصولاتش را با چند رنگ روانه بازار کند. 

هر چند که رنگ نقره ای Hs-78m100 چنگی به دل نمیزد اما این امید وجود دارد که در آینده این محصول را در رنگ تمام مشکی نیز ببینیم.

پنل فراز طلایی کارتخوان

پنل کارتخوان فرداد طلایی سیماران

عجیب ترین محصول رونمایی شده سیماران در نمایشگاه برق 1400 همین محصول است. رنگ جدید در محصول کارتی سیماران که قبلا تنها می توانستیم این رنگ را در مدل غیر کارتی سفارش دهیم. عجیب بودن این محصول از این منظر است که فاصله زنگ تا محل کارتخوان زیاد بود و به طور کلی هارمونی جالبی ایجاد نمی کرد. امیدواریم سیماران در تولید نهایی در محل قرارگیری ماژول کارتخوان و زنگ ها تجدید نظر کند و ظاهری بی نقص از این محصول را عرضه نماید.

سیماران در نمایشگاه برق 1400 در کنار این محصولات جدید سایر محصولاتی که از قبل عرضه می نمود را نیز برای نمایش داشت تا کسانی که آشنایی کمی با تولیدات این شرکت دارند بتوانند با سبد کالایی این شرکت آشنا شوند.

غرفه الکتروپیک در نمایشگاه برق 1400

با اینکه شرکت الکتروپیک محصول جدید زیادی برای عرضه نداشت اما به دلیل ساختار خوب غرفه اش بیشتر به چشم می آمد و از حق نگذریم ظاهر زیبای پنل های رندای این شرکت کمک شایانی به بهتر دیده شدن غرفه این شرکت نمود.

پنل کدینگ و اثر انگشتی رندا

از معدود محصولات جدید الکتروپیک پنل کدینگ اثر انگشتی رندا بود که همان امضای زیبای محصولات رندا داشت و بجای کارتخوان به یک سنسور اثر انگشتی مجهز شده بود. زمان عرضه این محصول مشخص نیست و هنوز مشخص نیست که استفاده از اثر انگشت به جای کارت چقدر کاربردی باشد، مخصوصا در زمانی که افراد ترجیح میدهند از دست زدن به تجهیزات و لوازمی که دست دیگران نیز به آن می خورد پرهیز کنند. شرکت الکتروپیک در کنار این محصول چندین پنل دیگر با قابلیت های گوناگون عرضه کرده که در این فیلم به معرفی آنها می پردازیم.

پنل کدینگ اثرانگشتی رندا

پنل کدینگ صوتی الکتروپیک

الکتروپیک در کنار محصول تصویری خود از محصولات صوتی و ارتباط داخلی خود را نیز معرفی کرد. چیزی که نظر ما را جلب کرد پنل صوتی کدینگ این شرکت بود که قابلیت اتصال به 255 واحد را داشت. ظاهر این پنل بسیار جمع و جور و زیبا بود که در صورت عرضه عمومی می تواند مورد استقبال قرار بگیرد.

اگر شما نیز در نمایشگاه برق 1400 شرکت کرده اید، تجربه خود را با ما در اشتراک بگذارید و بگویید چه چیزی توجه شما را در این نمایشگاه جلب کرد و اگر نتوانستید شرکت کنید بگویید کدام یک از محصولاتی که در بالا گفته شده بهترین محصول ارائه شده این نمایشگاه بوده است.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
مهرناز
مهرناز
2 years ago

چقدر ایده جالبی بود که یک گزارش تصویری مناسب از محصولات جدید سیماران و الکتروپیک تهیه شده است.

1
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx