معرفی دوربین تحت شبکه تیاندی

معرفی دوربین مدار بسته تحت شبکه TIANDY

شرکت تیاندی تولید کننده دوربین مداربسته می باشد که بیشتر در زمینه طراحی دوربین های تحت شبکه فعالیت می کند. قیمت دوربین های تیاندی به نسبت کیفیت آن ها در حد مناسب و قابل قبولی قرار دارد. دوربین های تولید شده توسط تیاندی از تنوع بالایی برخوردار هستند و دست مشتری برای انتخاب محصول مورد نظر و ویژه خود، باز است. تیاندی دوربین هایی در سری های PTZ، Lite، Professional، Starlight و Ultra تولید می کند و رزولوشن های گوناگون را در کنار لنز های مختلف معرفی می کند.

دوربین مداربسته بولت تیاندی

معرفی قابلیت های نرم افزاری دوربین های تحت شبکه تیاندی

بستر دوربین مداربسته تیاندی بر پایه IP گذاشته شده است و سیستم انتقال تصویر آنها با کابل های شبکه صورت می گیرد که تاثیر افت کیفیت تصاویر را به صفر می رساند. این موضوع اگرچه با افزایش قیمت دوربین مدار بسته توام خواهد بود، اما ارزش بالایی در برابر کیفیت تصویر ارائه شده دارد. با خرید دوربین مداربسته تیاندی می توانید از این قابلیت ها در تجهیزات حفاظتی، امنیتی خود بهره مند شوید و توانایی های منحصر به فردی را به دوربین های تحت شبکه خود اضافه کنید که در ادامه به قابلیت های خاص دوربین مداربسته تحت شبکه می پردازیم:

قابلیت AEW

ویژگی AEW این توانایی را دارا است که ردیابی خودکار افراد را به طور هوشمند انجام دهد. قابلیتی در کنار این مزیت قرار گرفته است که به مسئول نظارت کننده هشدار زود هنگامی را ارسال می کند تا بروز اتفاقات در محیط تحت نظارت را تا حد چشمگیری کاهش دهد. نحوه عملکرد این قابلیت بدین صورت می باشد که زمانی فرد مورد نظر وارد محدوده مشخص می شود بلندگو خود را روشن کرده و هشدار صوتی می دهد و اگر شخص در ناحیه مشخص بیش از حد بماند دوربین مداربسته آی پی فرد نفوذ گر را دنبال می کند.

تکنولوژی S+265

قابلیت دیگری که محصولات شرکت تیاندی دارا می باشد تکنولوژی S+265 میباشد که نوعی جدید از فرمت ذخیره سازی را معرفی کرده است که درصد اشغال فضا را نسبت به فرمت های قدیمی از جمله H.265 و H.264 به میزان 30 تا 70 درصد کاهش داده است.ویژه ترین مزیت این دوربین های تحت شبکه ضبط تصاویر سوپر استار لایت با استفاده از تکنولوژی TVP می باشد باعث افزایش نرخ سیگنال نسبت به نویز تا 7db و با استفاده از تکنولوژی فیلترینگ دوجانبه که کیفیت انتقال تصویر را در شب بسیار بالا برده است.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
1 1 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx