با درب پارکینگ سکشنال فضای خود را بهینه کنید!

با قرار گرفتن درب در سقف زیرین گاراژ شما هیچ فضایی را از دست نمی دهید، می توانید از تمام فضای باقی مانده نهایت استفاده را ببرید. طرح ها و رنگ های زیادی برای درب پارکینگ سکشنال ما موجود است.

ویژگی درب سکشنال

درب اتوماتیک سکشنال، دربی است که از پانل هایی ساخته شده است که روی هم قرار گرفته اند. درب سکشنال در چند دهه اخیر اختراع شد و از آن زمان تا به حال توسعه زیادی یافته است. امروزه آنها یکی از انواع درب هایی هستند که در بیشتر مکان ها می بینید. گزینه های بی شماری با درب سکشنال وجود دارد، به همین دلیل است که انتخاب این راه حل خاص مزایای زیادی نیز دارد. درب های سکشنال عملکردهای بسیار متفاوتی دارند و در طرح های مختلفی موجود هستند، بنابراین ما در شرکت نوین تکنیکال کاملا مطمئن هستیم که شما می توانید محصول مورد نظر خود را بیابید.

در شرکت ما، شما نمی توانید یک درب آسانسور سکشنال را بدون حداقل عایق 40 میلی متری تهیه کنید، که برای اکثر گاراژها مناسب است. همچنین می توانید یک درب سکشنال با عایق 60 میلی متری تهیه کنید که در خانه های کم مصرف جدید بهینه است. شما در ساختمان از باد و آب و هوا محدود شده اید، بنابراین دمای متوسط تری را در گاراژ تجربه خواهید کرد. بنابراین از امواج گرما و هوای غلیظ در روزهای گرم تابستان اجتناب خواهید کرد و از نشستن مانند یخ در صبح های سرد زمستان اجتناب خواهید کرد.

درب اتوماتیک سکشنال

درب های سکشنال ما حداکثر ایمنی را همراه با استفاده بهینه از فضا به شما ارائه می دهند. به طور استاندارد، درب سکشنال به صورت عمودی به سمت بالا می رود و با خمیدگی 90 درجه در امتداد سقف به سمت بالا می چرخد. بنابراین باید فضایی در زیر سقف برای ورود دروازه وجود داشته باشد. درب در داخل گاراژ نصب شده است که به اطمینان از بسته شدن محکم کمک می کند. درب های سکشنال نیز می توانند در امتداد سقف های شیب دار با هزینه اضافی کمی اجرا شوند، به طوری که ریل ها از درجات سقف پیروی می کنند.

انواع درب های پارکینگ

درب سکشنال زیرسقفی

این درب مانند کرکره غلتکی عمل می کند. دو نوع درب سکشنال وجود دارد، درب گاراژ سکشنال که رول می شود و درب گاراژ جانبی که مسیری را روی زمین دنبال می کند و در امتداد دیوار گاراژ شما قرار دارد. این نوع درب برای افرادی که گاراژ کوچکی دارند مناسب است. حجیم نبودن درب این امکان را به شما می دهد تا فضای خود را به حداکثر برسانید. علاوه بر این، عایق حرارتی ارائه شده توسط درب گاراژ سکشنال از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

مزایای درب پارکینگ سکشنال زیرسقفی

فضای بزرگ زیر سقف گاراژ

به لطف دهانه جانبی، سقف گاراژ برای نگهداری اشیاء حجیم مانند تخته موج سواری یا قایق رانی کاملا آزاد می ماند. درب سکشنال جانبی با توجه به نوع ساخت آن، برای موقعیت های سخت نصب، به ویژه در صورت وجود سقف شیب دار، ایده آل است.

درب اتوماتیک سکشنال زیرسقفی

دسترسی سریع به گاراژ

درب سکشنال جانبی جدید از عملکرد درب ویکت به صورت استاندارد بهره می برد. بنابراین، چه درب به صورت دستی کار کند و چه مجهز به موتور باشد، می توانید آن را باز کنید تا به سرعت به گاراژ دسترسی پیدا کنید. یک راه حل عملی و سریع برای مثال زمانی که می خواهید دوچرخه خود را از گاراژ خارج کنید.
بنابراین با درب سکشنال، شما از حداکثر ارتفاع عبور شفاف و کاهش فضای زیر سقف بهره مند می شوید. درب سکشنال از پانل هایی تشکیل شده است که توسط لولاها به یکدیگر متصل شده اند. هنگامی که درب مقطعی باز می شود، پانل ها به صورت عمودی زیر سقف گاراژ می لغزند. بنابراین حجم آن کمتر از درب سقفی است. برای جنس درب گاراژ خود می توانید بین فولاد، آلومینیوم یا چوب انتخاب کنید. یک درب سکشنال نیز به راحتی عایق بندی می شود و بنابراین تلفات انرژی را کاهش می دهد.

درب پارکینگ رو به بالا

درب پارکینگ رو به بالا از یک تکه با پانل فلزی ساخته شده است. این امکان باز کردن بدون زحمت و نسبت عملکرد، قیمت خوب را فراهم می کند. پس از باز شدن با کج کردن روی سقف قرار می گیرد. افزودن یک دروازه به درب گاراژ کاملا ممکن است، بنابراین لازم نیست هر بار درب بزرگ را باز کنید.

مزایای استفاده از درب های پارکینگ رو بالا

  • آنها قوی هستند.
  • هزینه آنها بسیار مقرون به صرفه است.
  • آنها به راحتی باز می شوند.
  • امکان نصب موتوری برای باز کردن آنها از راه دور وجود دارد.
  • معایب درب های روبه بالا
  • آنها برای گاراژهای کوچک مناسب نیستند.
  • در مقایسه با سایر درهای گاراژ، عایق حرارتی ضعیفی دارند.

درب پارکینگ تاشو

درب گاراژ تاشو از سه یا چهار پانل تشکیل شده است که هنگام باز شدن تا می شود. پانل ها معمولا توسط پین های فلزی به هم متصل می شوند.

مزایای درب پارکینگ تاشو

  • آنها به بیرون سرریز نمی شوند.
  • مدل های چوبی ظاهری سنتی را ارائه می دهند.
  • آنها فضای زیادی را در داخل گاراژ اشغال نمی کنند.
  • معایب تاشو درب پارکینگ
  • از آنجایی که آنها باید به صورت دستی باز شوند، سایش سریعتر است.

درب پارکینگ جانبی

این درب در امتداد دیوار داخل گاراژ شما می لغزد و فضای سقف را اشغال نمی کند، برای یک پارکینگ سمت لاین و جایی که جایی در سقف وجود ندارد ایده آل است. همچنین می توانید یک باز شدن جزئی درب خود را تنظیم کنید تا فضایی برای عابران پیاده، دوچرخه یا وسایل نقلیه دو چرخ برای شما باقی بماند. بسته به گاراژ خود، می توانید انتخاب کنید که درب کناری شما از سمت چپ یا راست وارد شود. این امکان برای شما وجود دارد که یک درب گاراژ موتوردار داشته باشید تا بتوانید بازشو از راه دور یا روی گوشی هوشمند خود از طریق اتوماسیون خانگی ما کنترل کنید.

درب اتوماتیک سکشنال جانبی

مزایای درب سکشنال جانبی

درب سکشنال جانبی مزایای زیادی دارد:

فضای کافی زیر سقف گاراژ: به لطف دهانه جانبی، سقف گاراژ برای نگهداری اشیاء حجیم مانند تخته موج سواری یا قایق رانی کاملاً آزاد می ماند. با توجه به نوع ساخت آن، درب سکشنال جانبی برای راه حل های سخت نصب، به ویژه در صورت شیب سقف ایده آل است.

دسترسی سریع به گاراژ: درب سکشنال جانبی جدید به عنوان استاندارد از عملکرد درب ورودی بهره می برد. بنابراین، چه درب به صورت دستی کار کند و چه مجهز به موتوری راحت باشد، می توانید آن را باز کنید تا به سرعت به گاراژ دسترسی پیدا کنید. یک راه حل عملی و سریع برای زمانی که می خواهید دوچرخه خود را از گاراژ خارج کنید.

تنظیمات درب پارکینگ سکشنال

دستگیره ها، سوراخ ها یا دروازه ها نیز قابل تنظیم هستند. شما همچنین می توانید یک سیستم موتوریزه کردن درب گاراژ را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد باز شدن درب گاراژ خود را تسهیل کنید.
در ارتباط با اتوماسیون خانگی، می توانید درب پارکینگ موتوری خود را با استفاده از کنترل از راه دور باز کنید.
عیب این است که در صورت قطع برق، درب گاراژ شما مسدود می ماند، همچنان می توانید آن را به صورت دستی باز کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که درب پارکینگ مقطعی می تواند اشکالاتی داشته باشد، لازم است فضا را آزاد کنید تا درب نصب شود.کاربرد درب سکشنالدرب های سکشنال ما علاوه بر استفاده بهینه از فضا، کاربر پسندی بالایی را با عملکرد بسیار آسان و سایش کم ارائه می دهند. پانل های درب از مقاطع ضخامت 40 تا 60 میلی متر هستند که با فوم پلی اورتان پر شده اند. شکل فولادی درب، اتصال خوب و پایدار به لولاهای درب را تضمین می کند. درهای ما همچنین به نوارهای آب بندی در همه طرف های آزاد مجهز شده اند و نوار پایین به درب، سفتی بیشتری به کف می دهد.
همه درب های سکشنال به صورت استاندارد در رنگ های سفید و قهوه ای یا خاکستری موجود هستند. با هزینه کمی اضافی، درب را می توان در تمام رنگ های مختلف و همچنین در مجموعه ای از فویل های چوبی مختلف تحویل داد. بنابراین درب مانند چوب به نظر می رسد. علاوه بر این، درب های سکشنال با پانل های با پنجره یا با گزینه های مختلف تهویه برای شما که می خواهید در یک آب و هوای داخلی خوب در گاراژ خود سرمایه گذاری کنید نیز موجود است.

عایق درب پارکینگ چرا مهم است؟

اگر پارکینگ مستقیما به خانه متصل باشد یا به عنوان کارگاه یا اتاق سرگرمی استفاده شود، عایق حرارتی موضوع مهمی است. درب های سکشنال دو جداره دارای خواص عایق حرارتی بسیار خوبی هستند. پروفیل های پلاستیکی اضافی، پل سرد بین دیوار و قاب را به حداقل می رساند. چنین پروفیل هایی می توانند تا 15 درصد افزایش عایق را ایجاد کنند.

سخن پایانی

هنگام خرید درب پارکینگ سکشنال باید چندین عنصر در نظر گرفته شود. بازار مجموعه عظیمی از درها را ارائه می دهد که عملکرد، ظاهر و امنیت را با هم ترکیب می کنند. به منظور خرید مناسب، ما تمام جزئیات مهمی را که باید در مورد درب پارکینگ برای خرید خود بدانید، برای شما ارائه خواهیم داد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx