معرفی انواع آیفون تصویری سیماران

روزگاری کوماکس کره ای و چینی در بازار یکه تازی می کردند و نامی جز کوماکس در بازار نمی دیدیم اما با ورود برندهای صاحب نام ایرانی به عرصه تولید آیفون تصویری، حال سالهاست شرکتهای ایرانی در تولید و ساخت دربازکنهای تصویری عنان کار را در دست گرفته اند و برندهای پرقدرت خارجی و بی کیفیت چینی را به حاشیه برده اند.

سیماران از جمله پرچمدارانی است که در این عرصه با قدرت وارد شد و پس از آیفون تصویری تابا و الکتروپیک به عنوان سومین شرکت معتبر در تولید دربازکن تصویری شناخته می شود. حال در ادامه به برسی انواع آیفون تصویری سیماران میپردازیم.

آیفون تصویری سیماران با حداقل امکانات (اقتصادی)

در اولین قدم معرفی انواع آیفون تصویری سیماران، دربازکن های تصویری مقرون به صرفه سیماران را معرفی میکنیم که مناسب ساختمانهایی با واحد بالا و با بودجه محدود می باشد. این محصولات حداقل امکانات را دارا می باشند و از صفحه نمایش کوچک و متوسط بهره می برند. البته پایین بودن قیمت دلیلی بر پایین بودن کیفیت یا عدم پشتیبانی شرکت سیماران از این نوع محصولات نیست. این مدلها به علت اینکه اقتصادی ساخته شده اند از قابلیت حافظه، ارتباط داخلی و صفحه نمایش بزرگ بی بهره می باشند.

خصوصیات دربازکنهای تصویری اقتصادی سیماران

  • دارای صفحه نمایش حداقل 3.5 اینچی و حداکثر 4.3 اینچی
  • دارای صفحه رنگی ال سی دی تخت با کیفیت
  • به همراه گارانتی و پشتیبانی 30 ماهه

شرکت سیماران در حال حاضر 4 محصول در رده اقتصادی دارد که در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

آیفون تصویری سیماران میان رده (بودجه کم و کارایی مناسب)

در دومین گام در معرفی انواع آیفون تصویری سیماران به میان رده های جذاب میرسیم که اکنون جزو محصولات پر استقبال بازار می شوند. این محصولات دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی هستند و از قابلیت حافظه داخلی در مدل ارزانتر و حافظه داخلی و میکرو اس دی به همراه ارتباط داخلی بین واحد ها در مدلهای گرانقیمت تر بهره می برند.

این رده محصولات سیماران از دکمه لمسی و قابلیت باز کردن جک درب پارکینگ پشتیبانی می نمایند. با توجه به اطلاعات فروشی که از بازار به دست آوردیم در سالهای اخیر میل خریداران از آیفونهای تصویری اقتصادی به آیفونهای میان رده تغییر پیدا کرده و آن هم تقاضای روز افزون به حافظه و یا ارتباط بین واحدها می باشد.

خصوصیات دربازکنهای تصویری میان رده سیماران

  • دارای صفحه نمایش 4.3 اینچ رنگی
  • قابلیت حافظه داخلی و یا پشتیبانی از Micro SD
  • قابلیت ارتباط بین واحدها در برخی از مدلها
  • دارای دکمه لمسی و باز نمودن جک پارکینگی
  • دو وروده جهت اتصال دو پنل یا یک دوربین مداربسته

سیماران در مدلهای میان رده سه محصول دارد که به معرفی آنها می پردازیم

آیفون تصویری سیماران بالا رده (صفه نمایش بزرگ)

سیماران در کنار تولید محصولات ارزان قیمت و میان قیمت نگاه ویژه ای به مدلهای گرانقیمت تر و بالا رده داشته است که ما در ادامه معرفی انواع آیفون تصویری سیماران به آنها می پردازیم.

این دربازکن های تصویری دارای صفحه نمایش 7 اینچی هستند که یا تمام لمسی می باشند و یا دکمه های لمسی روی آنها وجود دارند. نقطه مشترک همه ی این مانیتورهای تصویری، حافظه دار بودن و ارتباط داخلی داشتن آنهاست. حافظه این آیفونهای تصویری 7 اینچ سیماران به این صورت است که دارای حافظه 100 عکس داخلی می باشند و از کارت حافظه برای افزایش گنجایش عکس و همچنین اضافه کردن قابلیت فیلمبرداری استفاده می شود. ارتباط داخلی در این گوشی ها به گونه ای است که هر واحد می تواند با هر یک از واحدها همان ساختمان تماس صوتی مستقیم برقرار کند.

از دیگر امکانات این آیفونهای بالا رده، امکان باز نمودن جک درب کنترلی و اتصال به دو پنل و یا یک دوربین مداربسته می باشد. این میزان امکانات بعلاوه بهرمندی از صفحه نمایش 7اینچ باعث می شود تا برچسب قیمتی بالایی را به نسبت گروه های قبلی داشته باشیم.

خصوصیات دربازکنهای تصویری بالا رده سیماران

  • دارای صفحه نمایش هفت اینچ رنگی
  • قابلیت حافظه داخلی وهمچنین پشتیبانی از Micro SD
  • قابلیت ارتباط بین واحدها در همه ی این مدلها
  • دارای دکمه لمسی و یا تمام لمسی و باز نمودن جک پارکینگی
  • دو وروده جهت اتصال دو پنل یا یک دوربین مداربسته

سیماران در این رده نیز سه مدل عرضه کرده که آنها را در ادامه معرفی می کنیم.

آیفون تصویری سیماران خاص (بالارده لاکچری)

معمولا اکثر برندهای سازنده دربازکن تصویری یک یا چند نمونه مانیتور تصویری با قابلیت خاص و با تعداد محدود به بازار عرضه می کنند. این محصولات معمولا امکاناتی دارند که دیگر مدلها از آنها بی بهره هستند. مثلا قابلیت ارتباط با تلفن همراه و یا صفحه نمایش بیشتر از 7 اینچ می تواند از قابلیتهای ویژه آنها باشد. آخرین پرده از معرفی از انواع آیفون تصویری سیماران به مدل لاکچری این برند می رسیم.

سیماران یک مدل آیفون 7 اینچ عرضه نموده که بجز تمام قابلیتهایی که در گروه قبلی دیده بودیم، قادر است که به صورت بیسیم به با مودم اتصال برقرار کرده و انتقال تصویر بر روی تلفن همراه داشته باشد. این انتقال تصویر به وسیله تکنولوژی وای فای و استفاده از شبکه اینترنت امکان پذیر می باشد. اگر زنگ واحدی که این مانیتور تصویری روی آن نصب شده به صدا در بیاید، تلفن همراه صاحب خانه نیز زنگ خورده و او متوجه مراجعه کننده خواهد شد و او قادر است با مراجعه کننده تماس دو طرفه داشته باشد و در صورت نیاز درب ورودی را باز نماید.

برنامه این آیفون تصویری بسیار کاربردی و کامل است و تمام امکانات مانیتور تصویری را روی گوشی موبایل عرضه می کند. به نحوی که کاربر حتی قادر است جک پارکینگی را نیز در صورت اتصال به آیفون تصویری باز نماید.

خصوصیات دربازکنهای تصویری خاص سیماران

  • دارای صفحه نمایش هفت اینچ رنگی
  • قابلیت اتصال به تلفن همراه از طریق شبکه اینترنت
  • قابلیت حافظه داخلی وهمچنین پشتیبانی از Micro SD
  • قابلیت ارتباط بین واحدها در همه ی این مدلها
  • دارای دکمه لمسی و باز نمودن جک پارکینگی
  • دو وروده جهت اتصال دو پنل یا یک دوربین مداربسته
نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx