راهنمای نصب و سیم کشی آیفون تصویری الکتروپیک

زمان مورد نیاز: 1 ساعت

برای نصب آیفون تصویری شش کار مهم و تاثیر گذار، برای انجام این عمل باید در نظر گرفته شود، تا با سوختن و خرابی سیستم، به دلیل اشتباه انجام دادن یکی از مراحل نامبرده شده رو به رو نشوید. 6 قدمی که جهت نصب صفحه نمایش درون منزلی باید برداشته شود شامل مواردی همچون شناسایی دقیق نوع درب بازکن، نوع سیم کشی ساختمان، نصب آیفون تصویری، نصب پنل زنگ دم دری، اتصال جریان برق به درون مدار های سیستم و تست نهایی است.

  1. شناسایی آیفون تصویری

    در اولین حرکت جهت نصب آیفون تصویری خریداری شده باید به نوع و برند گوشی فعلی و نصب شده داخل ساختمان توجه ویژه ای داشت تا با در نظر گرفتن نوع محصول در حال استفاده، سامانه ای را تهیه نمایید که در کنار قیمت مناسب ، کارایی مناسبی را به شما ارائه دهد. نمایشگر رنگی الکتروپیک یکی از همین محصولات است، که شما، مراجعه کنندگان گرامی فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا می توانید با مشاهده مدل های متفاوتی از این برند، محصولی متناسب با نیاز و خواسته خود را خریداری نمایید.راهنمای نصب آیفون تصویری الکتروپیک

  2. شناسایی سیم کشی

    شناخت سیم کشی موجود بر روی ساختمان از دومین قدم و مهمترین گام جهت نصب آیفون رنگی است، تا پس از فعال سازی سیستم کیفیت تصویر و صدای قابل قبولی را در پنل رنگی درون منزلی دریافت نمایید. در صورتی که سیم کشی درب باز کن شما برای آیفون های صوتی و آیفون تصویری سیاه سفید باشد برای مشاهده تصاویر رنگی، تعویض سیم کشی آیفون کار اجباری است تا تصاویری با وضوح و شفافیت بالا را دریافت نمایید. سیم کشی پنل درون منزلی با کمک کابل های 06 انجام می پذیرد که هر برند نمایشگر درون منزلی با توجه به استاندارد انحصاری خود که توسط بخش تحقیق و توسعه تعریف می شود از تعداد زوج های متفاوت این قطر استفاده می کند. آیفون تصویری ELECTROPEYK برای انتقال تصویر خود از کابل 4 زوج استفاده کرده است، که این کابل از فضای تعبیه شده برای پنل زنگ دم دری، در کوچه یا خیابان کشیده و به درون ساختمان و هر تعداد واحدی که نیاز به سیم کشی نمایشگر درون منزلی دارد، متصل می شود تا کارایی مناسبی را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهد.سیم کشی آیفون تصویری الکتروپیک

  3. نصب آیفون تصویری رنگی

    پس از اتمام سیم کشی ساختمان، کابل 4 زوج آیفون تصویری رنگی الکتروپیک به صورت مجزا به پشت هر نمایشگر متصل شده، تا بعد از انجام این کار تمام رشته سیم های مجزا به یک کابل چهار زوج واحد که در کل ساختمان کشیده شده است متصل شده، و پس از آن به دریافت جریان برق از منبع انرژی پرداخته و شروع به انجام فعالیت هایی همچون باز کردن درب ساختمان و پارکینگ، نمایش تصویر پنل زنگ یا دوربین مدار بسته و پاسخگویی به مراجعه کنندگان بپردازد.

  4. نصب پنل زنگ دم دری

    بعد از نصب اتصالات آیفون رنگی نوبت به نصب پنل زنگ دم دری می شود، که درگاه انتقال جریان برق شهری اصلاح شده به درون ساختمان می باشد. 4 زوج کابل واحد نامبرده شده در قسمت قبل پس از دریافت تمامی اتصالات سیم کشی نمایشگر های رنگی، به پورت ورودی پنل دم دری وصل شده، تا پس از اتصال ترانس به پنل زنگ و دریافت جریان برق شهری، برق دریافتی و اصلاح شده را به درون ساختمان منتقل کند.

  5. تست نهایی

    پس از انجام تمامی مراحل بالا، حالا نوبت به گرفتن تست هایی از سیستم نصب شده است تا کارکرد صحیح آیفون تصویری، پنل زنگ و سیم کشی ساختمان تایید شود. فعالیت هایی که در این راستا باید صورت گیرد شامل مواردی همچون برقراری ارتباط از طریق پنل دم دری، ایجاد مکالمه جهت مشاهده انتقال صحیح صدا از نمایشگر به پنل و بالعکس و تست انتقال تصویر لنز پنل و دوربین مدار بسته به نمایشگر می باشد.

در نگاه اول به تجهیزات الکترونیکی و نمایشگر رنگی شاید به نظر رسد که نصب آیفون تصویری الکتروپیک بسیار سخت باشد ولی در این قسمت به معرفی مرحله به مرحله تمامی سیم کشی ها و روش های نصب و راه اندازی آیفون تصویری با کمک کارشناسان و متخصصان فنی فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا، به صورت کاملا تخصصی و فنی میپردازیم تا در راه اندازی با هیچ گونه مشکلی رو به رو نشوید.

نصب آیفون تک واحدی الکتروپیک
نصب آیفون تصویری الکتروپیک

سیم کشی آیفون الکتروپیک


در اولین گام برای نصب دربازکن الکتروپیک آشنایی با سیم کشی ها و رنگ بندی آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به این دلیل که در صورت پیدا شدن هرگونه مشکل بعد از نصب نمایشگر های رنگی بدون نیاز به حضور کارشناس به رفع ایراد و عیب یابی آن بپردازید. مانیتور های رنگی الکتروپیک با ۴ رشته سیم به دریافت صدا و تصاویر و جریان برق از ترانس تعبیه شده میپردازند که کارایی هر رشته به شکل زیر میباشد.

رنگ قرمز : سیم قرمز رنگ برای دریافت تصاویر از دوربین پنل دم دری به کار میرود.

رنگ آبی و یا مشکی : سیم آبی برای دریافت جریان مثبت برق از ترانس مورد استفاده قرار میگرد.

رنگ زرد : این سیم جریان برق منفی در خود انتقال میدهد تا با عبور جریان مثبت و منفی به صورت همزمان به عملکرد قابل قبولی بپردازد.

رنگ سفید : سیم سفید رنگ برای دریافت صدا است در بیشتر در مدل های آیفون تصویری الکتروپیک از راین رنگ استفاده میشود.


نحوه نصب سیم های آیفون تصویری الکتروپیک بدین شکل است که در آیفون تصویری 5 ورودی و پنل دم دری 4 خروجی وجود دارد که به ترتیب سیم زرد رنگ جریان منفی به شماره 1، سیم قرمز انتقال تصاویر به شماره 2، سیم آبی جریان مثبت به شماره 3 و سیم سفید انتقال صدا به شماره 4 نمایشگر رنگی متصل میگردد و شماره 5 با یک اتصال کوتاه بسته میشود.

سیم کشی نمایشگر رنگی الکتروپیک
نصب و سیم کشی ایفون الکتروپیک

نصب ترانس و قفل برقی در آیفون تصویری الکتروپیک


پس از اتصال سیم کشی ها نوبت به نصب منبع تغذیه میرسد تا با عبور جریان برق سیستم آیفون تصویری راه اندازی شود. جریان برق مورد نیاز نمایشگر الکتروپیک توسط یک ترانس 12 تا 24 ولتی تامین میشود. نحوه اتصال این سیم های ترانس به آیفون تصویری از طریق خروجی AC مستقیما به ترمینالهای ورودی ارتباط و سیمهای قفل برقی به ترمینالهای L1 و L2 متصل میشود که یکی از آنها را به یک سیم درب بازکن پشت پنل دم دری وصل میکنیم و سیم دیگر را به یک رشته سیم از دو رشته ای که از پشت قفل آمده است ارتباط میدهیم، از قفل هم دو رشته سیم تا پشت پنل آیفون تصویری میکشیم که یک رشته آن را به یکی از دو رشته سیم قفل باز کن پنل و دیگری را به سیم اضافه ای که از ترانس آورده ایم وصل میکنیم. لازم به ذکر است سیمی که باید از ترانس به قفل میرسد میتواند هم به صورت مستقیم وارد قفل شود به و یا اینکه به صورت غیر مستقیم به پشت پنل اتصال پیدا کند.

نصب پنل درون منزلی الکتروپیک
سیم کشی چند واحدی آیفون الکتروپیک

نصب یک واحدی و چند واحدی


همانطور که در بخش قبلی گفته شد برای نصب نمایشگر های الکتروپیک از یک رشته سیم 4 عددی استفاده میگردد که به صورت مستقل به یک پنل واحدی متصل میشود ولی شرکت الکتروپیک برای کمک به مشتریان محصولات خود که با تعداد بیشتری واحد مواجه هستند برای جلوگیری از شلوغی بیش از حد در مسیر های عبوری سیم ها، ابزاری با عملکرد خاصی را به کارمیگرد که در زمان اتصال به ساختمان هایی تا هفت واحد از کابل های اشتراکی بهره میبرد و برای ساختمان هایی با بیش از هفت واحد برای جلوگیری از افت کیفیت تصاویر از قطعه ایی با نام سوئیچر استفاده میکند که به صورت همزمان قادر به پشتیبانی از 4 تا 7 سیم از نمایشگر های آیفون تصویری به صورت همزمان میباشد، و باعث کاهش هزینه و استفاده از سیم کمتر برای کاربران میشود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
130 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
امیر
امیر
4 years ago

سلام من یک ایفون تصویری طبق مدل نفشه نصب کردم
پس از نصب از گوشی بالا وپایین صدای نویز کمی می اید
این صدا زمانی است که زنگ میزنید وگوشی بالارا بردارید یا ایفون شروع به ضبط تصویر می کنه
ضمنا یکی از لامپهای ال ای دی یک سمت پنل هم چشمک زن می شه شب روز که روشن نیست ولی شب یک سمت روشن وسمت دیگر چشمک زن است
پنل را با گوشی بالا چک کردم نویز نداشت فقط پایین نویر داره
ایفون برای سه طبقه است دو طبقه وصل نیست
سیم ایفون فقط پایین طبقه داخل ترمینال وصل شده

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  امیر

به احتمال قوی سیمهای شما از نوع فویل دار نیست که این ایراد ایجاد میشود

جواد حبیب الهی
جواد حبیب الهی
1 year ago
پاسخ دادن به  امیر

سلام. بر اثر ریختن آب پنل کولر گازی روی آیفن تصویری . آیفن کلا خاموش شده است. راهی برای راه اندازی آن وجود دارد؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
1 year ago
پاسخ دادن به  جواد حبیب الهی

احتمالا مدارات داخلی اتصالی کرده و بسته به محل خرابی هزینه باید محاسبه گردد. اگر مانیتور ایرانی هست با خدمات تماس بگیرید و اگر چینی یا خارجی هست باز کنید و به تعمیرگاه ببرید.

Mohammad
Mohammad
4 years ago

سلام ،من یک آیفون تصویری نصب کردم در یک ساختمان دوطبقه ،طبقه بالا چطوری میتونم با یک شاسی زنگ فقط درب را باز کنم

محمدسام
محمدسام
7 months ago
پاسخ دادن به  Mohammad

براحتی . دو تا سیم قفل پایین و یکی و مستقیم بزن به ترانس . یکی دیگه رو ببر داخل منزل .برگشتیش هم بزن به ترانس .حالا از خونه دو تا سیم و به هم وصل کنی درب باز میشه

مهدی
مهدی
4 years ago

سلام
شماره 5 در صفحه دم درب اتصال کوتاه ندارد
صفحه دارای 3 سوکت است ولی با وصل یک سوکت تمام موارد تصویر و صدا وصا است فقط زنگ یک طبقه وصل است
برای وصل زنگ طبقات دیگر چه کنم ؟

ابراهیم
ابراهیم
4 years ago

با سلام
پنل جلوی درب دزدیده شده است.
آیا این امکان وجود دارد که بدون پنل جلوی درب ، فقط بازکن را فعال کنم؟ یعنی بتونم درب را باز کنم

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  ابراهیم

خیر- فرمان باز کردن درب را پنل آیفون می دهد

احسان
احسان
2 years ago
پاسخ دادن به  ابراهیم

سلام وقت بخیر بله میتوتی بدون پنل هم دروبازکنیدالبته قفل دربازکن بایدرودر باشه ویه سیم مستقیم ازترانس بدی به قفل بازکن وسیم دیگه هم که ازتراس میادوبدی به کلیدزنگ وازکلیدزنگ بدی به دربازکن بافشاردادن شصی کلیدزنگ دربازمیشه

محمدسام
محمدسام
7 months ago
پاسخ دادن به  ابراهیم

سلام میتونید فقط درب را باز کنید .کافیه یک سیم مستقیم وصل بشه به ترانس .یکی ازسیم های قفل .. و سیم دیگر قفل رو به داخل ببرید . و سیم برگشتی به ترانس بزنید . حالا شما از داخل میتونید با اسنفاده از کلید درب و باز کنید

محمد
محمد
4 years ago

سلام دو سیم قرمز رنگ ک داخل قاب پنل ایفون الکتروپیک می باشد ک مقل کلید عمل میکند ک موقع سرقت زنگ بخورد به کدام ترمینال پنل بسته می شود

یوسف
یوسف
4 years ago

سه طبقه هستش هرسه طبفه سیمهاایش جدا هستن صداوتصویر اشکال نداره اما زنگ همه مشترک میشود باجابجای سیمها هم درست

غلی
غلی
4 years ago

سلام
ایا نصب پنل بیرونی کوماکس به پنل داخلی الکتروپیک امکان پذیر است؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  غلی

به صورت استاندارد خیر- اما برخی از نصابها این کار رو انجام میدهند

محسن
محسن
4 years ago

سلام آیا میشه گوشی ۱۲۸۶ واحدمو با ۱۰۹۶ عوض کنم بدون مشکل؟؟یعنی با توجه به سیمکشی و شرایط موجود فقط من گوشی داخل واحدمو عوض کنم بقیه واحدها با همون ۱۲۸۶ کار کنن؟؟؟؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  محسن

بله این دو مدل الکتروپیک هست و با هم سازگارند

mohsen
mohsen
4 years ago

سلام ایا پنل سمیران به ایفون تصویری الکترو پیک به همدیگر وصل میشود ممنون

مرادی
مرادی
4 years ago

با سلام و خسته نباشید .من یک پنل آیفون الکتروپیک مدل ۱۰۸۶ کارت خوان واسه خونه گرفتم توی دفترچه نصبش تذکر داده واسه تغذیه سیستم کارت خوان از برق ۸ ولت dc استفاده شود منبع تغذیه ۱۲ ولت ac رو تامین میکنه پس برا سیستم کارت خوان برق ۸ ولت رو چجوری باید تامین کرد؟

هادی
هادی
4 years ago

سلام میتونم پنل تابا رو با مانیتور الکترو پیک نصب کنم

موسوی
موسوی
4 years ago

دست شما درد نکنه از راهنمای های شما فقط سوال دارم الکترونیک مدلv1-1286پشت گوشی اتصال کوتاه از چپ به راست کدام سوزنها میشود واشتباه زدن آن چه عواملی دارد متشکرم منظورم اتصال کوتاه حافظست

arash
arash
4 years ago

سلام وقت بخیر
در آیفون تصویری الکتروپیک 5 نوع سیم داریم برای انتقال تصویر صدا مثبت منفی و زنگ چرا این 5 نوع سیم بصورت جفت هستند؟

نادر روان بد
نادر روان بد
4 years ago

سلام ، من یک ساختمان 10 طیقه هر طیقه 4 واحدی دارم میخواهم ایفون الکتروپیک کدینگ دار در آینده تصب کنم چگونه از هر واحد کابل کشی کنم .یک رایزر تا پایین همکف دارم . ضمنا میخواهم از هر واحد با نگهبان یا لابی من بیونن صحبت کنند .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید . لطفا بگید کابل cat5 f;al dh زشف6

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  نادر روان بد

بهتره از هر واحد یه 4 زوج تا باکس دم درب بکشید- هم ارتباط داخلی و هم سیستم تصویری با این نوع سیم کشی پاسخگو هست. از باکس تا پنل هم بهتره 10 زوج بکشید- نوع سیم بهتره 0.6 کرمان تمام مس با فول باشد

Hossein
Hossein
3 years ago
پاسخ دادن به  نادر روان بد

سلام
واسه آیفون الکتروپیک رندا، روی شماره زنگها چطوری باید لیست اسامی نفرات واحدها را درج کرد که تاچ پانل دچار اشکال نشه؟

امیر
امیر
4 years ago

سلام سیمی که میخوام به پنل نصب کنم قدری کوتاه اومده ایا با ترمینال میتونم اضافه کنم یا پیشنهاد دیگری دارید

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  امیر

بهتره لحیم کاری کنید و از وارنیش یا چسب برق استفاده نمایید

mahmoudi
mahmoudi
4 years ago

سلام میکروسوئیچ در پنل آیفون الکتروپیک به کدام شماره ها بسته می شود با سپاس

مهرداد
مهرداد
4 years ago

سلام.
ممنون میشم اگر به من بگویید طلق اسامی واحدها چگونه درمیاد… هر کاری میکنم در نمیاد، می ترسم بشکنه. آیا باید رویه پنل کاملا باز بشه. الکتروپیکه

علی
علی
4 years ago

سلام آیفون الکترم پیک یک طبقه نصب کردم صدا از پنل دم درب به داخل نمیاد لطفا راهنمایی کنید

طهماسبی
طهماسبی
4 years ago

سلام مانیتور تصویری 897 خریدم به تعداد 3 عدد و پنل 1086 سه واحدی
می خوام واحد ها باهم ارتباط برقرار کنند هر سه واحد و همچنین از جلوی درب مراجعه کننده بتونه شستی زنگ هر واحدی رو مجزا بزنه و مکالمه کنه؟داخل برگه راهنما نوشته وقتی سه واحد رو از طریق سوکت اینترکام به هم وصل کردید یکی رو master و دوتای دیگه رو slaveقرار بده و دراین صورت بافشاردادن شستی زنگ هر سه واحد به صورت همزمان زنگ خواهند خورد.
می خواستم ببینم این مانیتوراولا واقعا قابلیت ارتباط با واحدهارو داره وبعداینکه چطور باید سیم بندی کنم وتنظیمات انجام بدم این اتفاق بیافته؟

reza
reza
4 years ago

سوال- پنل درب بيروني را كه جا ميزنم وزنگ را فشار ميدم همراه با زنگ زدن سوت ميكشد ولي از جايش بيرون مياورم درست ميشود چگونه اين اشكال را رفع كنم؟ 4طبقه 8واحد.

محمود
محمود
4 years ago

سلام خسته نباشید علت زنگ نخوردن آیفون تصویری الکترو پیک مدل 1286چیه ؟علت میتونه خرابی ولوم صدا باشه

علي
علي
4 years ago

سلام.مدل پنل 1086_FD هست روش نوشته دوربين چرخشي ميخواستم بدونم چجوري از اين امكان استفاده كنيم؟
با تشكر

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  علي

این برای زمان نصب پنل هست برای گردوندن باید پنل رو باز کرد و زاویه مورد نظر تنظیم نمود و پنل رو دوباره بست

حسن
حسن
4 years ago

سلام لطفا نقشه سیم کشی برای دو پنل با سوییچر خارجی رو بفرستید

Muzaffar
Muzaffar
4 years ago

میں انسٹال کر رہا ہوں لیکن ڈیوائس چل نہیں رہی 1088 ماڈل نمبر ہے رہنمائی کر دیں میں پاکستان سے تعلق رکھتا ہوں

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  Muzaffar

Please contact your service provider.
00982177356666

Amir
Amir
4 years ago

سلام خسته نباشید آیا قفل باز کن الکتروپیک یه تابا میخوره یا باید جفتش یک مدل باشه ممنون

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  Amir

بله از همه قفل زنجیری ها برای بازکردن درب میشه استفاده کرد. اما کیفیتها با هم یکی نیست!

علی
علی
4 years ago

سلام وقت بخیر.
آیفون تصویری 1286الکتروپیک استفاده میکنم.دکمه زنگ واحد رو میزنم زنگ نمیخوره.اومدم پشت دستگاه رو نگاه کردم دیدم که یه سیم سبز رنگ مسی بیرونه و لخته پشت دستگاه هم چهار شماره و یه حرف B هستش که سیم های رنگی بهش وصله.آیا سیم سبز رنگ به یکی از این عدد و حرف وصل شه درست میشه یا که ایراد از جای دیگست

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  علی

امتحان کنید- ممکنه مشکل از پنل دم دری باشه- اگر درست نشد می تونید پشتیبانی الکتروپیک کمک بگیرید

حمید
حمید
4 years ago

سلام مدل1294هفت اینچدالکتروپیک خریدم بعد از نصب وقتی دکمه doorرو فشار میدی تا تصویر بیرون رو ببینیم اگه گوشی رو برنداریم پنل دم درب سوت ممتد میکشد ولی اگر در همان زمان گوشی رو برداریم سوت قطع می شود ایرادش چیه. ممنون اگر راهنمایی بفرمایید

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  حمید

پشت پنل باید دو پتانسومتر وجود دارد با کم کردن کی از آن دو یا هر دو آنها فید بک از بین میرود

Km
Km
4 years ago

سلام آیا میشه زنگ آیفون پایین به چند طبقه وصل شده باشه و هر باز کسی زنگ ما رو میزنه بقیه واحد ها هم زنگ بخوره؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  Km

سلام- بله اما حداکثر 3 مانیتور هم زمان زنگ بخوره بهتره- چون تعداد بیشتر به آمپیلی پنل فشار میاره

مهدی
مهدی
3 years ago

سلام
تنطیمات آیفون بهم ریخته و دایم زنگ میخوره
چیکار باید کرد

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  مهدی

برق مانیتور رو قطع کنید و با خدمات پس از فروش تماس بگیرید. این مشکل از تنظیمات نیست و امکان داره
1- زنگ گیر کرده باشه
2- اتصالی در سیم کشی یا سیم بندی ایجاد شده باشد

موسی مرتضوی
موسی مرتضوی
3 years ago

سلام خسته نباشید متاسفانه چند روزیه به بهانه ضدعفونی کردن درب ها پنل دم در کار نمیکنه آنقدر وایتکس گرفتن روش که از کار افتاد . چیکار باید بکنم آیا خودم میتونم درستش کنم یا خیر ؟ بفرمایید چقدر هزینه داره،؟

Ali
Ali
3 years ago

سلام دزدگیرمدل mtv۵۹۲ چطوری وصل میشود؟

هادی اذرگون
هادی اذرگون
3 years ago

سلام پنل جلوی درب ما شش تای هست حالا میخواهیم یه واحد بهش اضافه کنیم بدون اینکه پنل جلوی درب عوض شود امکان دارد یانه اگر میشود لطفا راهنمایی کنید

احمد عبدلی
احمد عبدلی
3 years ago

سلام سه چراغ ال ای دی پنل تصویری دکمه در باز کن و#وتصویری مدام چشمک میزند.

رضا پروانه زاد
رضا پروانه زاد
3 years ago

سلام من الکتروپیک مدل ۱۰۹۶ خریدم و همه سیم هاشو وصل کردم فقط مدل سیم کشی سویچر یا همان دزد گیر پنل بیرونی رو بلد نیستم لطفا اگه ممکنه راهنمایی کنید

محمد الهی
محمد الهی
3 years ago

با سلام و تشکر . آیا میشود در یک ساختمان دوطبقه که قبلا الکتروپیک صوتی نصب بوده . فقط طبقه اول تصویری الکتروپیک نصب کنم و طبقه بالا همون صوتی قبلی وصل باشد . آیا سازگار هستند . و سیم بندی ها در صوتی چگونه باشد .

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  محمد الهی

خیر- دو راه وجود دارد
1- یک سیم کشی مجزا با پنل دم دری مجزا
2- پنل دو واحدی تصویری نصب شود- واحد خودتون رو آیفون تصویری بزارید و واحد دیگری آیفون صوتی مدل V2 الکتذوپبک نصب شود

دلی
دلی
3 years ago

سلام
موقع جا انداختن کارت حافظه از فضای باز کنارش افتاد داخل حالا چکار باید کنم؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  دلی

اگر مطمئن هستید با تکان دادن، رم از هیچ جا خارج نیمشه، بهتره از خدمات شرکت الکتروپیک مشاوره بگیرید. چون اگر آیفون تصویری رو باز کنید از گارانتی خارج میشه

الی
الی
3 years ago

با سلام
چراغ نمایشگر تغذیه چرا قرمزه و چشمک میزنه؟؟
اصلا نشوندهنده چیه این چراغ؟؟؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  الی

نشون میده که کسی زنگ زده و شما گوشی رو بر نداشتید. حافظه رو چک کنید تا این چشمک زن خاموش شه

ابراهیم
ابراهیم
3 years ago

پنل داخلی الکتروپیک مدام چراغ قرمز رنگ چشمک میزنه،از چی میتونه باشه؟ممنون از راهنمایتون.

محمدرضاخطیبیان
محمدرضاخطیبیان
3 years ago

سلام خسته نباشید..
توی نصب آیفون تصویری به مشکل بر خوردم اگه امکان داره بنده را راهنمایی کنید..
نصب آیفون تصویری « مانیتور تابا »
با « پنل سوزوکی » هستش ، بعد نصب صدای رفت و برگشت و تصویر داریم فقط تنها مشکلش اینکه زمانی که شاسی زنگ آیفون را می‌زنیم همزمان با زنگ زدن دربازکن عمل کرده و در را باز میکند اگه راهنماییم بفرمایید ممنون میشم

محمدرضاخطیبیان
محمدرضاخطیبیان
3 years ago

سلام خسته نباشید..
توی نصب آیفون تصویری به مشکل بر خوردم اگه امکان داره بنده را راهنمایی کنید..
نصب آیفون تصویری « مانیتور تابا »
با « پنل سوزوکی » هستش ، بعد نصب صدای رفت و برگشت و تصویر داریم فقط تنها مشکلش اینکه زمانی که شاسی زنگ آیفون را می‌زنیم همزمان با زنگ زدن دربازکن عمل کرده و در را باز میکند اگه راهنماییم بفرمایید ممنون میشم

محمد عبائی
محمد عبائی
3 years ago

سلام من میخام اسمها را جابجا بکنم برای رسیدن به کاغذ دسترسی ندارم

جلیل
جلیل
3 years ago

سلام
برای نصب دوربین مدار بسته به ایفون الکتروپیک بیش از 8 واحد که با سویچر وصل شده به چه صورت است تشکر

داود
داود
3 years ago

سلام وقت بخیر
ساختمان ما ۱۶ واحد بصورت خورجینی است که قبلا ایفون صوتی داشته ائا امکان استفاده از کابل قبلی برای نصب ایفون تصویری داریم یا می بایست حتما از هر واحد کابل کشی مجزا بشه

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  داود

اگر سیم ها 0.6 نباشه اکثر برندها گارانتی نخواهند داد. پس بهتره سیم کشی آیفون تصویری عوض بشه

علی
علی
3 years ago

سلام
داخل جعبه دم دری یک کلید وجود داره چه کارآیی داره و چطور وصل میشه

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  علی

فکر می کنم منظورتون کلید میکروسوئیچی یا رله دزدگیر هست که هنگام باز کردن پنل تحریک میشه و می توان اون رو به زنگها یا دزدگیر وصل کرد. تا از سرقت اون جلوگیری بشه

رشا
رشا
3 years ago

عرض سلام وخسته نباشيد
من آيفون تصويري الكتروپيك نصب كردم با قفل برقي پنج ستاره ولي صدا و تصوير هست ولي درب باز نمي كنه نصابش گفت ترانسش براي قفل برقي ضعيفه بايد ترانس قوي تر بگيري. درست ميگه؟ ممنونم

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  رشا

اگه درست وصل شده باشد بله این امکان هست. از یه ترانس 730 سیماران استفاده کنید

نعمت الله
نعمت الله
3 years ago

سلام
آیفون تصویری نصب کردیم اما وقتی زنگ میزنیم صدا ی بسیار بالا وز وز میدهد اما وقتی سویچ را فشار داده میگیریم باز خاموش است مشکل از چه خواهد بود

عبدالرحمن
عبدالرحمن
3 years ago

آیفون تصویری الکتروپیک را نصب کردم همه کار انجام دادم درست شده ولی زنگ میزنی صدا نداره مشکل کجاست.

فرزاد
فرزاد
3 years ago

سلام سیم بندی توزیع کننده طبقات در آیفون کدینگ پیک بر چه مبنایی هست و و آیا سیم های زنگ بر ه آن وصل میشود یا خیر

منصور
منصور
3 years ago

سلام من مانیتور سیماران دارم پنل ام را دزد برد یک پنل پیک گرفتم برق ترانس را که وصل می کنم برق داخل پنل می اید سیم 1234 را به سیم 1234 دم در وصل کردم ولی صدا وتصویر ندارم مشکل چی

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  منصور

سیم بندی این دو دقیقا شبیه هم نیست از یک تکنسین وارد نصب کمک بگیرید

محمد جواد
محمد جواد
3 years ago

سلام. من آیفون الکتروپیک مدل 382 دارم. به خاطر نقاشی ساختمان آیفون رو باز کردم ولی متاسفانه یادم رفت سیمبندی رو یادداشت کنم. الان چطور میتونم شماره های پشت آیفون رو با رنگ سیمها تطابق بدم؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  محمد جواد

یکی ار راه ها این هست که پشت پنل رو باز کنید و رنگ سیم ها رو بنویسید- البته ممکن هست سیمها میانه مسیر دو تکه شده باشد و رنگش تغییر کرده باشد که تنها راه استفاده از اهم متر هست

130
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx