راهنمای نصب و سیم کشی آیفون تصویری تابا

اجزای پک کامل آیفون تصویری تابا برای نصب

برای انجام نصب آیفون تصویری تابا نیاز به وسایل اولیه ای است که باید آن را خریداری کرده باشید. این اجزا شامل مانیتور تصویری به تعداد واحد های یک ساختمان، پنل با تعداد زنگ مانیتورها، ترانس و قفل دربازکن است. در صورتی که از قفل برقی کله گاوی استفاده می شود می بایست منبع تغذیه 8402 را نیز خریداری نمود.

مانیتور: یکی از اجزای مورد نیاز برای نصب آیفون تابا مانیتور است که وظیفه نمایش دم درب و صدا دو طرفه با مراجعه کننده را دارد از طرفی می توان با کلیدی که بر روی این مانیتور کار شده درب را نیز باز نمود. اما اگر به پشت مانیتور نگاهی بیندازیم ورودی و خروجی هایی می بینیم که هر کدام کاربرد خودش را دارد.

خروجی های پشت مانیتور آیفون تابا

پنل زنگ: این هم قطعه ای است که دم درب وصل شده و وسیله ارتباط مراجعه کننده با واحد هاست. پنل نیز به تعداد واحد ها خروجی دارد و در کنار آن دو خروجی دیگر برای اتصال با ترانس و باز کردن درب دارد که در شکل زیر مشخص است.

تصویر پشت پنل آیفون تابا و خروجی های آن

ترانس تغذیه: ترانس تابا صرفا برای تغذیه قفل برقی استفاده می شود که خوشبختانه با مجزا کردن ورودی و خروجی آن دیگر مشکلات قبل وجود ندارد. پس از اتصال  ترانس به برق 220 ولت خروجی Ac ترانس را به ترمینال ورودی Ac پنل وصل کنید.

دربازکن درب نفر رو: کارش مشخص است و آن چیزی نیست جز باز نمودن درب ورودی. اگر از قفل زنجیری استفاده میکنید از  خروجی پنل ترمینال D1 و D2 را با دو رشته مجزا به ترمینال ورودی قفل زنجیری برسانید و آن را وصل کنید. پس از آن با فشردن دکمه دربازکن از مانیتور درب ورودی باز می شود. اما اگر از قفل برقی مخصوصا قفل کله گاوی استفاده میکنید باید از ترانس 8402 جهت تقویت ولتاژ استفاده کنید و سپس آن را به قفل متصل نمایید.

لوازم مورد نیاز برای نصب 

  • فازمتر 
  • پیچ گوشتی 4 سو و دو سو
  • چسب برق یا وارنیش
  • کابل برق 0.6 به مقدار لازم

شناخت رنگ سیم ها و کاربرد آن

یکی از موارد خیلی مهم در انجام نصب آیفون تصویری تابا شناخت سیم ها و این که وظیفه هر کدام از رنگ ها چیست. اینکه ما تاکید میکنیم که می بایست کاربرد هر سیم را دانست علت این است که در صورت مواجه با هر گونه اشکال بتوان سریعتر علت را فهمید و شناخت سیم ها این کار را تسهیل خواهد کرد.

رنگ سیم های مانیتور تابا

رنگ قهوه‌ای: کاراین سیم انتقال تصویر است.

رنگ قرمز: این سیم ولتاژ مثبت را از مانیتور به پنل زنگ منتقل می‌کند.

رنگ نارنجی: این سیم ولتاژ منفی است.

سیم زرد: وظیفه این سیم انتقال صدای رفت و برگشت است.

سیم سفید: وظیفه انتقال زنگ را بر عهده دارد.

سیم کشی تابا سری جدید و قدیم!

تفاوت نصب و سیم بندی آیفون تابا سری قدیمی و جدید در این است که مدل های قدیمی دارای 4 رشته سیم بودند که می بایست برای هر واحد سیم مجزایی از پنل به مانیتور کشیده می شد که در سری جدید با تجهیز مانیتورها به سوئیچر داخلی سیستم تابا 5 سیمه شد که در صورت استفاده از سوئیچر می بایست از آن استفاده کرد.

روش نصب آیفون تابا تک واحدی

برای نصب تابا تک واحدی حداقل به یک کابل 2 زوج 0.6 فویل دار نیاز است تا پنل زنگ دم درب به مانیتور متصل گردد. نصب پک تک واحدی یکی از ساده ترین راه اندازی ها در سیستم دربازکن تصویری می باشد. ابتدا مانیتور را در واحد نصب نموده و مطابق تصویر سیم بندی را انجام دهید. سپس پنل زنگ را در محل خود نصب کرده و در آخر مطابق تصویر زیر سیم بندی را انجام دهید. همانطور که مشخص است برای نصب تک واحدی نیاز به استفاده از 5 سیم نیست و تنها 4 رشته استفاده می شود ولی می بایست پشت مانیتور سیم سفید و زرد را به یکدیگر لوپ نمود.

نقشه و روش نصب آیفون تابا تک واحدی

توجه داشته باشد که برق مانیتور می بایست در انتهای کار متصل گردد چرا که در صورت اتصالی و برخورد سیم ها در هنگام نصب احتمال معیوب شدن مانیتور یا پنل وجود دارد.

نصب آیفون تابا تا 8 واحد با سوئیچر داخلی گوشی( نصب آیفون تابا 5 سیمه)

توصیه تابا این است که نباید بیش از 8 واحد از سیستم نصب سوئیچر داخلی مانیتورها استفاده کرد و ممکن است در صورت نقض این کار گارانتی شامل محصولات نشود. در این روش نصب به سیم کمتری نیاز است و از یک کابل مشترک استفاده می گردد که در همه ی آنها قهوه ای، قرمز،نارنجی و زرد مشترک است و تنها سیم سفید می بایست مستقیما از پنل به واحد مربوطه انتقال یابد.

در این نوع سیم کشی میتوان از یک کابل استفاده نمود که این کابل از همه واحدها گذر کرده و سیم های مورد نیاز متصل می گردد یا از دو کابل مجزا استفاده نمود و برای هر لاین از ساختمان از کابل مخصوص استفاده نمود و در نهایت پست پنل آنها را به یکدیگر متصل کرد.

نقشه سیم بندی و روش نصب تابا چند واحدی و استفاده از سوئیچر پشت مانیتور

در روش سوئیچر پشت مانیتور به چند رشته سیم نیاز است؟

همانطور که گفته شد در این روش 4 سیم مشترک است و تنها برای اتصال زنگ به یک سیم مشترک نیاز است با این حساب برای یک ساختمان دو واحدی به 6 رشته سیم نیاز است.( 4 رشته مشترک و برای هر واحد یک رشته مجزا)

برای سه واحدی به 7 رشته سیم ( 4 رشته مشترک و برای 3 یک رشته مجزا)

برای چهار واحدی به 8 رشته سیم ( 4 رشته مشترک و برای 4 یک رشته مجزا)

برای پنج واحدی به 9 رشته سیم ( 4 رشته مشترک و برای 5 یک رشته مجزا)

برای شش واحدی به 10 رشته سیم ( 4 رشته مشترک و برای 6 یک رشته مجزا)

برای هفت واحدی به 11 رشته سیم ( 4 رشته مشترک و برای 7 یک رشته مجزا)

برای هشت واحدی به 12 رشته سیم ( 4 رشته مشترک و برای 8 یک رشته مجزا)

نصب آیفون تابا با سوئیچر مرکزی پشت پنل

آیفون تابا از گذشته تا کنون دارای سوئیچر روی پنل بوده و تغییر بخصوصی نکرده اند. شرکت های دیگر ترجیح داده اند که سوئیچر را به صورت مجزا در اختار خریدار قرار دهند تا سیمها مستقیما پشت پنل نیاید و سیم بندی اصلی در باکسی مجزا انجام پذیرد. اما تابا همچنان نظر خود را دارد و سوئیچر با پنل یکپارچه شده و در نتیجه تمامی سیم بندی ها می بایست پشت پنل انجام پذیرد.

در این روش که استاندارد ترین روش در نصب تمامی آیفون تصویری های آنالوگ است نیاز است از هر واحد یک کابل دو زوج تا پنل کشیده شود و برای اتصال هر مانیتور به پنل نیاز به 4 رشته سیم است. تابا این روش را برای نصب محصولات خود ترجیح میدهد و توصیه میکند از این روش حتما برای ساختمانهای بیش از 8 واحد استفاده گردد تا اختلال و نویز به کمترین حالت ممکن برسد.

روش نصب آیفون تابا به روش استاندارد سوئیچر پنل

توجه داشته باشید که فیش پشت مانیتور تابا 5 رشته ای می باشد که می باست رنگ سفید و زرد در همانجا به یکدیگر متصل یا لوپ شود. روش نصب ترانس و قفل زنجیری در این چند روش مطابق هم هستند و تفاوتی با یکدیگر ندارند.

روش نصب و سیم کشی آیفون تابا مدل دو سیم

تابا چند سالی است از سیستم دو سیم خود رونمایی کرده و به صورت محدود به بازار عرضه نموده است. سیم کشی در این سیستم بسیار ساده تر از سیستم های 4 سیم و 5 سیم است و تنها به دو رشته سیم برای راه اندازی سیستم نیاز است. البته نوع سیم و محصول در اینجا تفاوت دارد که پیش نیازها در ادامه معرفی می شوند.

  1. به تعداد واحدها مانیتور با تکنولوژی دو سیم تابا
  2. پنل زنگ با تکنولوژی دو سیم
  3. ترانس تغذیه 8403 مخصوص سیستم دو سیم تابا
  4. ترانس برای دربازکن از نوع 8401
  5. در صورت استفاده از قفل کله گاوی ترانس 8402
  6. کابل از نوع 2 در 0.75

نصب آیفون تصویری تابا دو سیم به روش پارالل است یعنی دو رشته سیم برای همه ی واحد ها و نیاز نیست برای هر واحد کابل مجزایی کشید. پس برای نصب می بایست پنل را در محل مورد نظر نصب نمود. سپس پنل را با یک سیم 2 در 0.75 به ورودی IN سوئیچر 8403 متصل کرد. توجه شود تغذیه سوئیچر 8403 ولتاژ 220 ولت است. و از خروجی و ترمینال OUT این سوئیچر یک کابل 2 در 0.75 به واحدها به صورت سری کشیده شود. روش نصب ترانس و قفل دربازکن به مانند مدل های دیگر است و تفاوت خاصی وجود ندارد.

پس از سیم کشی و نصب اجزا می بایست کد هر واحد بر اساس دیپ سوئیچ هایی که پشت مانیتور قرار دارد انجام پذیرد. که هر تغییر در هر دیپ سوئیچ نشانگر اختصاص یک زنگ به واحد مورد نظر است.

زمان مورد نیاز: 1 ساعت

برای نصب نمایشگر رنگی درون منزلی شش گام مهم و تاثیر گذار، برای انجام این کار باید در نظر گرفته شود، تا با سوختن و خرابی سیستم، به دلیل اشتباه انجام دادن یکی از مراحل نامبرده رو به رو نشوید. 6 قدمی که جهت نصب آیفون تصویری باید برداشته شود شامل مواردی همچون شناسایی دقیق نوع درب بازکن، نوع سیم کشی ساختمان، نصب آیفون تصویری، نصب پنل زنگ دم دری، اتصال جریان برق به درون مدار های سیستم و تست نهایی است.

  1. شناسایی نوع درب باز کن برقی

    در اولین حرکت جهت نصب آیفون تصویری خریداری شده باید به گوشی فعلی و نصب شده داخل ساختمان توجه ویژه ای داشت تا با در نظر گرفتن نوع محصول، سامانه ای را تهیه نمایید که در کنار قیمت مناسب خود، کارایی مناسبی را برای شما فراهم کند. آیفون تصویری تابا الکترونیک یکی از همین محصولات است، که شما به راحتی و با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا می توانید این آیفون تصویری ایرانی با کیفیت را خریداری نمایید. نکته قابل توجه در هنگام این برند از نمایشگر رنگی، عدم همخوانی با دیگر برند های موجود اعم از خارجی، ایرانی است که این موضوع تعویض حتمی و اجباری سیم کشی ساختمان را برای ساختمان شما به ارمغان می آورد.

    راهنمای نصب آیفون تصویری تابا الکترونیک

  2. نوع سیم کشی ساختمان

    شناخت سیم کشی موجود بر روی ساختمان از دومین قدم مهمترین گام جهت نصب آیفون تصویری است، تا پس از فعال سازی سیستم کیفیت تصویر و صدای قابل قبولی را در پنل رنگی درون منزلی دریافت نمایید. در صورتی که سیم کشی درب باز کن شما برای آیفون های صوتی و آیفون تصویری سیاه سفید باشد برای مشاهده تصاویر رنگی، تعویض سیم کشی آیفون کار اجباری است تا تصاویری با وضوح و شفافیت بالا را دریافت نمایید. سیم کشی آیفون تصویری با کمک کابل های 06 انجام می پذیرد که هر برند نمایشگر درون منزلی با توجه به استاندارد انحصاری خود که توسط بخش تحقیق و توسعه تعریف می شود از تعداد زوج های متفاوت این قطر استفاده می کند. آیفون تصویری TABA ELECTRONICS برای انتقال تصویر خود از کابل 4 زوج استفاده کرده است، که این کابل از فضای تعبیه شده برای پنل دم دری، کوچه یا خیابان کشیده و به درون ساختمان و هر تعداد واحدی که نیاز به سیم کشی نمایشگر درون منزلی دارد، متصل می شود تا کارایی مناسبی را به کاربران و مشتریان خود ارائه دهد.

    سیم کشی آیفون تصویری تابا

  3. نصب آیفون تصویری

    پس از اتمام سیم کشی ساختمان، کابل 4 زوج آیفون تصویری رنگی تابا به صورت مجزا به پشت هر نمایشگر متصل شده، تا بعد از انجام این کار تمام رشته سیم های مجزا به یک کابل چهار زوج واحد که در کل ساختمان کشیده شده است متصل شده، و پس از آن به دریافت جریان برق از منبع انرژی پرداخته و شروع به انجام فعالیت هایی همچون باز کردن درب ساختمان و پارکینگ، نمایش تصویر پنل زنگ یا دوربین مدار بسته و پاسخگویی به مراجعه کنندگان بپردازد.

  4. نصب پنل زنگ دم دری

    بعد از نصب اتصالات آیفون رنگی نوبت به نصب پنل زنگ دم دری می شود، که درگاه انتقال جریان برق شهری اصلاح شده به درون ساختمان می باشد. 4 زوج کابل واحد نامبرده شده در قسمت قبل پس از دریافت تمامی اتصالات سیم کشی نمایشگر های رنگی، به پورت ورودی پنل دم دری وصل شده، تا پس از اتصال ترانس به پنل زنگ و دریافت جریان برق شهری، برق دریافتی و اصلاح شده را به درون ساختمان منتقل کند.

  5. تست نهایی

    پس از انجام تمامی مراحل بالا، حالا نوبت به گرفتن تست هایی از سیستم نصب شده است تا کارکرد صحیح آیفون تصویری، پنل زنگ و سیم کشی ساختمان تایید شود. فعالیت هایی که در این راستا باید صورت گیرد شامل مواردی همچون برقراری ارتباط از طریق پنل دم دری، ایجاد مکالمه جهت مشاهده انتقال صحیح صدا از نمایشگر به پنل و بالعکس و تست انتقال تصویر لنز پنل و دوربین مدار بسته به نمایشگر می باشد.

راهنمای نصب آیفون تصویری تابا

همیشه در اولین نگاه به تجهیزات الکترونیکی و برقی احساس میشود برای نصب و راه اندازی باید فردی متخصص و کاربلد برای راه اندازی آن در محل حضور داشته باشد. فروشگاه اینترنتی Dcakala به عنوان یک هدف و ارزش گذاری برای مشتریان خود در کنار فروش این نوع تجهیزات روش نصب آن ها را به ساده ترین روش ممکن به شما آموزش میدهیم تا به شما کمکی کاربردی در زمینه عیب یابی سیستم به شما کرده باشیم. با ما همراه باشید تا با روش نصب آیفون تصویری تابا که با کمک متخصصان فنی برای شما تهیه شده است آشنا شوید.

نصب آیفون تصویری تابا

سیم کشی و استاندارد رنگ های آیفون تابا

شرکت تابا به دلیل اینکه یکی از اولین کمپانی ها در زمینه تولید نمایشگر رنگی است تفاوت چشمگیری در نوع تولید سیستم و استاندرد سیم های خود دارد که به همین دلیل شاید به نظر رسد، که با نصب سخت مواجه هستید، ولی تا توضیحات کامل ارائه شده در ادامه شما هیچگونه مشکلی برای نصب آیفون تصویری خود نخواهید داشت. سیم کشی های نمایشگر رنگی تابا از طریق ۴ رشته سیم صورت میگیرد، که برای شناسایی کارایی هر نوع سیم روکش های رنگی به خصوصی برای هر یک رشته در نظر گرفته اند که به نوعی مانند یک شناسنامه برای سیم ها عمل میکند. رنگ بندی سیم ها به ترتیب از سمت راست شامل رنگ آبی، نارنجی، قرمز، قهوه ای، میباشد و کارایی هر رشته سیم در زیر توضیح داده شده است.
رنگ آبی : این سیم برای Voice یا صدا در رنگبندی سیم کشی آیفون تصویری تابا مورد استفاده قرار میگیرد.
رنگ نارنجی : به عنوان منفی در رنگبندی سیم کشی آیفون تصویری تابا استفاده میشود.
رنگ قرمز : به عنوان مثبت دستگاه آیفون تصویری تابا مورد استفاده است.
رنگ قهوه ای : به عنوان سیم تصویر در آیفون تصویری تابا مورد استفاده قرار میگیرد.

سیم کشی و نصب آیفون تصویری تابا الکترونیک

نحوه نصب منبع انرژی و قفل برقی آیفون تصویری تابا

همانطور که در قسمت قبل گفته شد برای به کارگیری ایفون تصویری تابا ۴ رشته سیم از پنل دم دری به مانیتور درون منزلی تابا وصل شده اند که وظیفه انتقال صدا، تصویر و جریان برق را دارند. انتقال جریان به درون سیستم جهت بازکردن درب و مشاهده تصاویر و صدا از طریق یک ترانس با قدرت 12 تا 24 آمپر تامین میشود که از خروجی AC ترانس برای قفل برقی و از خروجی DC ( یا همان مثبت و منفی ) آن برای برق زنگ دم دری و آیفون تصویری استفاده مینماییم.از خروجی AC ترانس دو سیم به پشت پنل آیفون تصویری ایرانی میبریم و یکی از آنها را به یک سیم درب بازکن پشت پنل وصل میکنیم و سیم دیگر را به یک رشته سیم از دو رشته ای که از پشت قفل آمده است ارتباط میدهیم. از قفل هم دو رشته سیم تا پشت پنل آیفون تصویری میکشیم و یک رشته را به یکی از دو رشته سیم قفل باز کن پنل و دیگری را به سیم اضافه ای که از ترانس آورده ایم وصل میکنیم. یکی از مهم ترین وجه تمایز آیفون تصویری تابا الکترونیک آزادی عمل برای اتصال سیمی که باید از ترانس به قفل می باشد که میتواند هم به صورت مستقیم آن را وارد قفل کنید و یا اینکه به مانند توضیحی که داده شد به صورت غیر مستقیم و در پشت پنل اتصال پیدا کند. وجه تمایز دیگر نمایشگر های رنگی تابا وجود سوئیچر داخلی درون پنل آیفون تصویری است که دیگر نیاز نیست همانند مدل های دیگر سویچر های جداگانه تهیه شود . از ایجاد هزینه اضافی برای کاربر جلوگیری میشود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
3 2 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
154 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
نیما
نیما
5 years ago

سلام،
آیا این راهنمای نصب آیفون تابا برای همه آیفون های تصویری تابا صدق می کند. من قصد دارم که یک آیفون از شما تهیه کنم و خودم آن را در ویلایمان در شهرستان نصب کنم. می خواستم مطمئن شوم که خودم می توانم کار نصب را انجام دهم.
تشکر بابت راهنمایی

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
5 years ago
پاسخ دادن به  نیما

سلام
راه اندازی آیفون تصویری تک واحده بسیار ساده است که ما در این صفحه به صورت کامل توضیح داده ایم. در صورت نیاز می توانید از کارشناسان ما تضیح تلفنی نیز دریافت نمایید

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  نیما

درود
بله تمامی مدلهای آیفون تصویری تابا نصب یکسانی دارند. نصب آیفون تک واحدی بسیار ساده می باشد.

مهران رحمانی
مهران رحمانی
4 years ago

سلام آقای زمانی،
ما از آیفون تصویری تابا 4.3 اینچ با حافظه TVD-1043I و پنل دم دری تابا مدل 1840 دوازده واحدی استفاده می کنیم. چطور می توانم ارتباط داخلی بین واحدها را فعال کنم؟ آیا نیاز به سیم کشی یا استفاده از دستگاه خاصی برای برقراری ارتباط داخلی هست؟
الان در تنظیمات هر آیفون تصویری که در واحدها نصب شده، تنظیم مربوط به شماره واحد هست، ولی وقتی شماره واحدهای دیگر را می گیرم، هیچ اتفاقی نمی افتد.
ممنون می شوم راهنمایی کنید.

اسماعیل
اسماعیل
4 years ago
پاسخ دادن به  مهران رحمانی

سلام
آیفون تابا TVD2070 دارم
به خط تلفن ثابت وصل کردم
وقتی آیفون زنگ بخوره و کسی جواب نده خودکار به گوشی همراه زنگ میزنه
میخواستم ببینم چجوری میشه درب رو با تلفن همراه باز کرد

مهدی
مهدی
3 years ago
پاسخ دادن به  اسماعیل

یک مربع درو باز میکنه و ۴ مربع مانیتور رو خاموش میکنه

reza
reza
10 months ago
پاسخ دادن به  اسماعیل

سلام جناب خط تلفن کجا وصل کردی ما که هر چه میگردیم جای وصل نداره. لطفا راهنمایی کنید ممنون

محمود خیرالله پور
محمود خیرالله پور
4 years ago

سلام لطفا نقشه آیفون تابا مدل TVD 1892VIC را درامکان برای اینجانب ارسال نمایید مرسی‌

محمدرضا
محمدرضا
4 years ago

سلام میخواستم یک کنترل راه دوربرای اتصال به آیفون تصویری برای باز کردن درب قرار دهم کجا باید نصب شود و سیم باز کردن درب در پشت گوشی ۱۸۹۲ کدام است

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  محمدرضا

شما باید رسیور را پشت پنل یا نزدیک ترانس بگذارید-پشت پنل یک سیم برای دربازکن تعبیه شده از آنها استفاده کنید

حسین علیزاده
حسین علیزاده
4 years ago

سلام در یک پروژه ۳۴ واحدی ۱۴ طبقه قصد دارم از آیفون کدینگ استفاده کنم الزامات سیمکشی با مدل متعارف تفاوتی دارد یا خیر
ممنون میشم راهنمایی کنید

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  حسین علیزاده

برای این تعداد واحد اگر می خواهید از سیستم کدینگ استفاده کنید حداقل از هر واحد یک کابل دو زوج تا جعبه تقسیم بیاورید. تنها در مدل تکنما که روش نصب در داخل سایت گذاشته شده است، رجوع فرمایید.

علی اصعر
علی اصعر
4 years ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

سلام ما یک آیفون تصویری تابا مدل tvd_1026 از این لامپی ها داریم و حالا میخواستیما آیفون تصویری tvd_2043 بخریم و جایگزین آن کنیم پنل دم درب رو هم میخواهیم عوص کنیم و لز نوع تابا بءداریم ساختمان ما ۱۱ واحده هستش میخواستم ببینم با همون سیم کشی و همون رنگ بندی قدیمی چون رنگ سیم ها هم مثل توصیحات شماست و ۴ سیم قهوهدای و قرمز و زرد و نارنجی در آیفون تصویری هامون داریم با یک سیم دو رشته ۲۲۰ ولت برق که از داخل ایفون بیرون اومده و مستقیم به برق وصل میشه خوب با همون سیم کشی قدیمی میتوتیم عینا همون رنگ ها رو جایگزین کنیم و ببندیم جواب میده ؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  علی اصعر

امکانش هست اما ممکن هست پس از رنگی کردن مانیتورها فشار بیشتری به سیم بیاد و برخی واحدها همچنان سیاه سفید نشون بده- اگر کابل شما از قفبل 0.6 فویل دار باشد این اتفاق نمی افته

Shahrokh
Shahrokh
4 years ago

سلام وقتتون بخیر، واسه یه واحد آپارتمان در طبقه چهارم(ساختمان 15 واحدی) یه گوشی تصویری تابا خریدم، پنل دم در هم تاباست، و هفت رشته سیم به رنگهای ( سبز،آبی، سفید، قرمز، زرد، قهوه ای و مشکی) وارد واحد شده، سوکت پشت گوشی دوتا پنج رشته هست که با یکیش کار نداریم، و میمونه یک پنج رشته ای که سیم 4 و 5 مشترکند(سفید و زرد) و 3 رشته سیم قرمز، نارنجی و قهوه ای، محبت کنید راهنمایی کنید که کدام رنگ سیمهارو به هم ببندم، خودم طبق نقشه سیم های قهوه ای رو به هم، سیم قرمز رو به هم سیم مشترک 4و 5(زرد و سفید) رو به زرد و سیم نارنجی باقی مونده رو به آبی بستم ولی نه صدا دارم نه تصویر لطفا راهنمایی کنید ممنون..

محمد
محمد
4 years ago

سلام
چراغ پایین آیفون تابا مدل ۱۰۹۰ من چشمک بین سبز و نارنجی می زد و بعد از تغییرات setting به رنگ ثابت نارنجی در اومد
آیا مشکلی داره؟

معین
معین
3 years ago
پاسخ دادن به  محمد

سلام من هم از آیفون مدل ۱۰۹۰ استفاده میکنم وقتی چراغ چشمک زن بین نارنجی و سبز است یعنی کسی زنگ زده و بانگاه کردن به عکسی که گرفته چراغ دیگر چشمک نمی زند ولی به نظرم در حالت عادی باید چراغ سبز روشن باشد که مال من هم چراغ نارنجی روشن است .نمی دانم مشکلی دارد یا نه ؟ لطفا اگر به جوابی رسیدی به من هم بگید .

احمد قیصری
احمد قیصری
4 years ago

سلام.
لطفا نقشه سیم کشی ایفون تابا مدل ۱۰۹۰ همراه با دو پنل جداگانه را توضیح بفرمایید

مرتضی
مرتضی
4 years ago
پاسخ دادن به  احمد قیصری

سلام . لطفا راهنمای کنید نصب ایفون ۱۰۷۰ با دو پنل جداگانه من نصابم ولی هر کاری کردم جواب نمیده . زنگ میخوره ولی دوربین عوض نمیشه

فرزاد
فرزاد
4 years ago

سلام خست نباشید.بعدنصب ایفون یک واحدی چراغ های ال ای دی پایین همیشه روشنه یا مشکل داره

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  فرزاد

احتمالا سیم بندی رو اشتباه انجام دادید که آمپیلی دائم روشن می ماند

علی درخشنده از مشهد
علی درخشنده از مشهد
4 years ago
پاسخ دادن به  فرزاد

سلام جناب مهندس شبتون بخیر
بنده خواستم اموزش ایفون تصویر را یاد بگیرم ایا سی دی از ابتدا تا انتها رو دارید ممنون میشم رهنمای بفرماید

اسدی
اسدی
4 years ago

سلام من یک ایفون تابا 1070خریدم ولی پنل دم دراالکتروپیک هست ایا میتونم نصبش کنم باهمین پنل

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  اسدی

تابا 5 ورودی هست و پیک 4 ورودی – احتمالا با نصب یک سوئیچر و تغییر سیم بندی امکان پذیر است

رضا
رضا
4 years ago

سلام
فرمان باز کردن درب از طرق کدام سیم (از چهار سیم آبی -قرمز- قهوه ای – زرد)و با چه سیگنالی به رله پنل جلوی در ب منتقل می شود؟
مدلی که من دارم بجای سیم آبی سیم نارنجی دارد-این یعنی چه؟؟؟؟

مهدي
مهدي
4 years ago

سلام ايفون تصويري تابا مدل TVD-1043I داراي ٥ سيم ١تا٥ و پنل دم درب داري ٤ سيم ١ تا ٤ هست براي نصب در يك طبقه در نقشه سيم ٤ و ٥ پنل تصويري به هم وصل شده و خروجي پاور ac به محل وصل در پنل دم درب ac وصل ميشود و D1 و D2 هم به قفل بازكن وصل ميشه طبق همين نقشه انجام دادم ولي نه زنگ ميخوره نه قفل باز ميشه تصوير هم نمياد لطفاً اگه اشكال رو اعلام فرماييد در صورت امكان

رضا
رضا
4 years ago

سلام خسته نباشید
من آیفون تصویری تابا رو نصب کردم اولش صدا واضح بود ولی بعد یه سال وقتی گوشی رو بر میدارم هم از بیرون خر خر میکند وهم از گوشی .
راه حل چیه؟

امید
امید
10 months ago
پاسخ دادن به  رضا

سلام منم همچین مشکلی دارم

حسینی
حسینی
4 years ago

سلام امکان استفاده ایفون دوواحدی بادو درب هست چطوری

سعید مرادی
سعید مرادی
4 years ago

سلام من دارم خونه رو بازسازی می کنم. آیفون تصویری تابا مدل TVD_1090C دارم برای دو واحد، لطفا نقشه سیم کشی رو ارسال فرمایید. ممنون

شیرزاد
شیرزاد
4 years ago

سلام من از سنندج تماس می گیرم من ایفن تصویری مدل tvp1800تابا کدینگ نصب کردم ولی کد هارو اشتباه داده ام اگه بفرماید چطوری رسیتش کنم ممنون میشم سپاس

Mir5
Mir5
4 years ago

سلام
دستگاههای تابا اصلا بدرد بخور نیستن من برای یک ساختمان 4 طبقه سه تا مانیتور 1043 ای و یک 1070 ای گرفتم و نصاب انها را وصل کرد 1070 ای از همان ابتدا با وجود خریدن رم 8 گیگ پرسرعت فیلم برداریش مشکل داشت یعنی اصلا فیلم نمیگرفت و ضمنا چراق نشان دهنده زنگ در صورت نبودن ساکنین چه در حالت فیلم و چه عکس ثابت روشن میماند و چشمک نمیزد . با نمایندگی تماس … امدن و دستگاه را با رم جهت امکان تست در کارخانه بردن بعد از یکماه که دستگاه امد باز وقتی فیلم میگرفت که ساکنین گوشی را برمیداشتن و اگر کسی دست به گوشی نمیزد اصلا فیلمی گرفته نمیشد . دستگاه مجددا عودت داده شد بعد دوهفته برگشت باز باهمان مشکلات دوباره عودت داده شد و بعد 6 روز امد اینبار بدون کارتن بود و علاوه بر مشکلاتی که داشت نگهدارنده گوشی روی دستگاه را شکسته بودن و گوشی روی دستگاه نمیماند ضمن اینکه انگار گوشی را در یک تعمیرگاه اتومبیل تعمیر کرده بودن از بس سیاه و کثیف شده بود طوری که با دستمال اغشته به محلول پودر ماشین هم تمیز نشد و باز دستگاه رفت شرکت و الان دوهفته است که بردن . از طرفی یکی از 1043 ای ها هم بجای 15 دقیقه 30 ثانیه فیلم میگیره و روی عکس هم که دستگاه را تنظیم میکنیم باز فرقی نداره طی 30 ثانیه بعد از زنگ و روشن شدن صفحه دستگاه خاموش میشه . خلاصه حیف 980 هزارتومان پول 1070 و 635 هزارتومان پول 1043 .
جالبه ترانس 12 ولتی تابا 75 هزارتومان است در حالی که ترانس 12 ولتی شرکت الدو شکیلتر و جان دارتر از تاباست با قیمت 45 هزارتومان . تابا دربازکن زنجیری داره و هنوز برقی نداره و اینکه دربازکن تابا 185 هزارتومان بود ولی الدو 145 هزارتومان و برقی
خلاصه سه ماه تابا گرفتیم با کلی مشکل و نماینده محترم شرکت تحریم ها را عامل این خرابی ها میدانند و میگویند از قطعات مشابه و نامرغوب استفاده میشود صرفا برای نخوابیدن خط تولید و رفع تقاضای مشتری.
فکر میکنم اینبار باید کل دستگاه را باز کرده و روانه زبالدان کنیم چراکه نصاب گفت الکتروپیک ساده بگیری از تابای پیشرفته بهتره ولی ما گوش نکردیم و کسی که به تجربه انسان خبره عمل نکند باید ضرر کند

علی درخشنده از مشهد
علی درخشنده از مشهد
4 years ago

سلام خسته نباشید
آموزش تعمیرات آیفون تصویری رو از مبتدی تا پیشرفته دارید؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  علی درخشنده از مشهد

دی سی ای کالا در حال حاضر آموزش حضوری آیفون تصویری ندارد

امیدلشگری
امیدلشگری
4 years ago

سلام بنده آیفون تصویری تابارانصب نموده وتمام مراحل کاری خودرابه خوبی انجام می دهدولی درحالت عادی اگربخواهیم ازطریق مانیتورداخل واحدفضای بیرون رامشاهده نماییم این امکان رانمی دهددرصورتیکه اگرفردی زنگ آیفون رابزندتصویرمشاهده می شودلطفاراهنمایی فرمایید

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  امیدلشگری

احتمال زیاد دکمه مشاهده بیرون در این مانیتور تصویری خراب شده است

صفا
صفا
4 years ago

با سلام،در آیفون صوتی دو طبقه تابا همیشه از پنل بیرون نویز شدیدی به گوش می رسد ، علت آن چیست؟ با تشکر

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  صفا

دو علت دارد- یا آمپیلی پنل مشکل دارد و یا سیم فرسوده می باشد

مهرپرور
مهرپرور
4 years ago

سلام وقت بخیر گوشی تصویری تابا رو چطور میشه به پنل سوزوکی وصل کرد؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  مهرپرور

این دو برند از لحاظ سیم بندی با هم یکسان نیستند

ترابی
ترابی
4 years ago

سلام بنده آیفون تصویری تابارانصب نموده وتمام مراحل کاری خودرابه خوبی انجام می دهدولی درحالت عادی اگربخواهیم ازطریق مانیتورداخل واحدفضای بیرون رامشاهده نماییم به پنل دو متصل میشود و می بایست پنل یک را انتخاب نماییم لطفاراهنمایی فرمایید

محمد شریفی
محمد شریفی
4 years ago

سلام خسته نباشید چطوری میشه دوتا مانیتور در یک واحد بزاریم…ایفون تابا ۱۰۷۰ هسش…پشت مانیتور جای س تا فیش هسش

بابک
بابک
4 years ago

سلام
خسته نباشید
چطوری بدون شناسایی رنگ ها میشه متوجه شد کدوم رشته سیم باید به کدوم ترمینال سوییچر آیفون تصویری وصل بشه. وسیله ای مثل اهم متر وجود داره که تشخیص داده بشه؟
بخاطر اینکه برقکار من اومد و چون کابل آیفون کوتاه بود یه کابل جدید سرش کرد و رنگ های رشته های کابل جدید با رنگ رشته های کابل قبلی همخوانی نداشت.

ترابی
ترابی
4 years ago

درود برشما
علت اینکه موقع لمس کلید دوربین آیفون به پنل شماره دو متصل میشود چیست مد ۱۰۷۰l

مجتبی
مجتبی
4 years ago

سلام خسته نباشید
یک ایفن تابا مدل ۱۰۲۶ داریم درب بازکن کار نمیکنه صدای تیک تیک در بازکن داخل پنل میاد ولی در باز نمیشه ممنون میشم کلیه مشکلات احتمالی رو بگید

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  مجتبی

به احتمال قوی یا ترانس دم درب و یا قفل برقی یا زنجیری سوخته است

علی
علی
4 years ago

سلام
برای ارتباط داخلی در آیفون ۱۰۷۰ باید سیم کشی خاصی انجام داد یا بعد از نصب به صورت معمولی این امکان فراهم میسه

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  علی

برای ارتباط داخلی آیفون تصویری بجز اون پنج رشته اصلی می بایست 4 رشته مشترک بین واحدها کشیده بشود

محمد2
محمد2
4 years ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

خب اون چهار رشته را توضیح بیشتربدهید. از کجا به کجا وصل کنیم.

مجید
مجید
4 years ago

سلام.نحوه اتصال دوربین دوم به آیفون چجوریه؟؟؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  مجید

اگر تو گوگل همین رو سرچ کنید ما قبلا فیلمش رو تو آپارات و بقیه شبکه های ویدئویی گذاشتیم –

محمد
محمد
4 years ago

با سلام بهترین نوع سیم برای اتصال مدار دربازکن کدام هست

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  محمد

به طور کلی سیم آیفون می بایست با مقطع 0.6 باشد

محمد2
محمد2
4 years ago

سلام.
اگر واقعا علم این کار را دارید کامل پاسخ دهید. بیشتر جوابه ناقص هست و تعدادی از سولات را اصلا جواب ندادید.
ارتباط داخلی بین واحدها چطوری برقرار میشه. میدونم سیم‌کشی جدا لازم داره. شما توضیح بدهید از کجا به به کجا وصل کنیم. البته اگر بلد هستید. اگر هم بلد نیستید بیخودی وقط مردم را نگیرید.

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  محمد2

به درخواست شما دوست عزیز آموزش نصب اینترکام آیفون تصویری هم در سایت بارگذاری شد
https://www.dcakala.com/articles/internal-communication-installation-guide/

آذری
آذری
4 years ago

سلام،رنگ ال ای دی مانیتور تابا قرمز شده،نشانه چیه؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  آذری

مشکل از مانیتوره و باید تعمیر شه- با خدمات شرکت تابا تماس بگیرید

Farhad
Farhad
4 years ago

سلام . سوالم اینه
دستگاه تابا TVD-1040-M
برای نقاشی ساختمان سوکت را کشیدم بعد از اتمام کارها نصب کردم، حالا ال ای دی قرمز روشن و خاموش میشه و صدا یا تصویر قطع، ودرب هم باز نمیشه. اگر امکان داره راهنمایی بفرمایید. ممنونم

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  Farhad

وقتی led روشن و خاموش می شود یعنی جایی اتصالی می کند. سوکت خروجی و ورودی را تمز کنید. اگر درست نشد سوکت را عوض کنید

رسول
رسول
4 years ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

سلام
من یه پنل کدینگ تابا نصب کردم تعداد واحد ها ۴۰ واحده
ساختمان ۱۰ طبقست هر طبقه ۴ واحد
تو هر طبقه هم یدونه دیکودر نصب کردم که سیم های ۴ واحد به اون نصب میشه
الان وقتی شماره ۱ رو میزنیم ، واحد A تمام طبقات زنگ میخوره و به همینطور وقتی شماره ۲ رو میزنم واحد B تمام طبقات به صدا در میاد
میتونین راهنمایی کنید ببینیم کجا اشتباه کردیم

محمدرضا
محمدرضا
4 years ago

سلام و عرض وقت بخیر
ما یه پنل 12 واحدی تابا داریم، شماره واحدهای ما از طرف سازمان ثبت اسناد جابجا شده، یعنی واحدهای غربی که قبلاً شماره زوج داشتن الان فرد شدن و برعکس. میخواستم بدونم شماره زیر طلق واحدها رو چه جوری میشه عوض کرد؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  محمدرضا

سلام- بهتره از یک نصاب کمک بگیرید- چون باید پنل باز شود و از پشت کلیدها شماره ها جاش عوض شود

اسماعیل
اسماعیل
4 years ago

سلام دوست عزیز ..آیفون ۱۷ واحدی ما به مشکل خورده برق مستقیم وارد سیم کشی میشه دوبار برد پنل جلوی درب سوزنده مشکلش چیه که تعمیر کار سه روز ور میره پیدا نمیکنه

حسین
حسین
4 years ago

سلام خسته نباشید
یه سوال داشتم
در ایفون تصویری تابا هر وقت زنگ هر طبقه رو میزنیم زنگ طبقه اول هم می خوره .
دلیل چیه

اسماعیل پیمانی
اسماعیل پیمانی
4 years ago

سلام و وقت به خیر
من یک آیفون صوتی تک واحدی تابا الکترونیک مدل سپهر خریدم و طبق راهنما و نقشه مربوطه نصب و سیم کشی آن دقیقا انجام شده و همه امور انجام میشه لیکن پس از نصب دستگاه ، گوشی را که می گذاریم بوق ممتد می زند لذا اجبارا دستگاه را خاموش نمودم بعضی ها گفتند احتمالا از دزد گیر دستگاه است ، ضمنا یک سیم زرد کوتاه آزاد بلا استفاده نیز در پنل ورودی وجود دارد . ممکنه جهت رفع اشکال و قطع زنگ دائمی ایجاد شده راهنمایی کنید با تشکر پیمانی لطفا پاسخ به ایمیل برای تسریع ممنون

علی
علی
4 years ago

ببخشید من تو ی ساختمون سه واحدی زندگی میکنم
میخوام در باز کن تصویری بذارم اما همسایه ها قبول نمیکنن
اگر بخوام خودم تنها این کارو بکنم . فقط واحد خودم چه راهکاری پیشنهاد میدید ممنونم

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  علی

تنها راه سیم کشی مجزا و فکر کنم روکار و یک پنل دم دری آیفون تصویری می باشد

آرش پشنگ پور
آرش پشنگ پور
4 years ago

سلام وقت بخیر گوشی ۲۰۷۰ تابا دارم.. همه سیستم درست کار میکنه فقط تصویر جلوی درب را نداریم … واحد های دیگه تصویر دارن

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  آرش پشنگ پور

سیم تصویر یا همان سیم سفید رو از پشت مانیتور چک کنید . احتمالا اون سیم قطع شده

mehdi
mehdi
4 years ago

سلام ایا میتوان با یک ایفون تصویری دوطبقه جوری سیم کشی کنیم که از هر طبقه فقط یک درب توانی باز کردن داشته باشه

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  mehdi

اگر هر دو به یک پنل وصل شده باشند خیر

فروزان
فروزان
4 years ago

سلام یک آیفون تابا مدل ۱۰۴۰ خریدم که این ۵رشته سیم سفید زرد نارنجی قرمز قهوه ای داره وپنلمون هم تابا هست،و اینکه رو دیوار رنگهای سفید طوسی قرمز و آبی هست و مهمتر اینکه برق ورودی که باید به آیفون تصویری میخواد وصل بشه هر دو رشته برق داره نمیدونم چطوری وصلش کنم لطفاً راهنماییم کنید ممنون

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  فروزان

شما کاملا با نصب آیفون نا آشنا هستید لطفا از یک برقکار کمک بگیرید. در مورد سیمهایی که از دیوار بیرون آمده باید ببینید که هر یک به کدام ترمینال پنل دم دری خورده و بعد سیمها رو به ترتیب به مانیتور آیفون تصویری وصل کنید. همه مانیتورها به برق 220 شهری نیاز دارند

مهرداد
مهرداد
4 years ago

سلام خسته نباشید
در ایفون تصویری تابا وقتی زنگ واحد دوم را میزنیم خود به خود در بازکن درب رو باز میکنه به نظر شما مشکل کجاست؟ بقیه واحدها درسته ممنون میشم راهنمایی کنید…

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  مهرداد

احتما بیسار بالا مشکل از مانیتور واحد2 است. لطفا با شرکت تابا تماس بگیردو مشکل رو برطرف کنید.

مهدی طاهری
مهدی طاهری
3 years ago
پاسخ دادن به  مهرداد

اگر مدل مانیتورتون ۱۰۴۳ هستس ایراد از برد ال سی دی هست و باید تعمیر بشه

کمال
کمال
4 years ago

سلام سه واحد دارم با ۱۱ تا سیم میشه کاریش کرد؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  کمال

شما به 12 رشته نیاز دارید. تنها راهش اینه که منفی مشترک بگیرید . به این صورت که برای دو واحد سیم منفی مانیتور رو یک رنگ در نظر بگیرید

قاسم نژاد
قاسم نژاد
4 years ago

آیفون تصویری تابا3070نصب کردم رم هم روش انداختم ولی نه عکس می گیره نه فیلم چیکار کنم؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  قاسم نژاد

اگر مطمئن هستید تنظیمات مربوطه رو درست انجام داردید و رم شما سالم و فرمت شده است با گارانتی شرکت تابا الکترونیک تماس بگیرید

محمد شیخ
محمد شیخ
4 years ago

سلام جناب مهندس ،آیا با سیم کشی قدیمی میتوان پنل سویچ برای مجتمع ۲۰ واحدی تهیه کرد ؟در دو سه واحد ایراد وجود دارد .هزینه نصب یک پنل ۲۰ واحدی حدودا چقدر میباشد و آیا برای هر چهار واحد حتما باید سویچ گذاشت؟و چه ترانسی برای ۲۰ واحدی کفایت میکند؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  محمد شیخ

اگر صوتی قدیمی هست و میخواهید تصویری کنید، خیر می بایست سیم کشی از نو انجام شود. بستگی به نوع و برند آیفون دارد- اگر تابا میخواهید استفاده کنید پیشنهاد ما سیستمهای کدینگ این شرکت می باشد

J.a
J.a
4 years ago

سلام ببخشید من دفترچه ایفونمو گم کردم از کجا میتونم دانلودش کنم مدل tvd 2070

ahoora
ahoora
4 years ago

سلام من ایفون تابای گرفتم نصبش کردم متاسفانه اخر کار نصاب متوجه شده که فیش دم دری نداره.دیگه نصبش کردم نمیشه پسش داد.باید چکار کنم ایا ۵ فیش بهش میخوره یا باید همان فیش تابای فابریک باشه؟

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
4 years ago
پاسخ دادن به  ahoora

بهتره از فیش فابریک استفاده کنید- مدلهای دیگه رو می شه روش خوروند-فیش های 5 تایی کوماکس و سیماران منظورمه

ali
ali
4 years ago

سلام خسته نباشید
سیم کشی این ایفون دوسیم تابا چطوریه اقای مسلم زمانی؟؟ طریقه نصبش رو میشه بذارید؟

حسن
حسن
4 years ago

سلام بنده آیفون تصویری تابا ۱۸۹۲ خریداری کردم ولی متاسفانه سوکت پشت پنل داخلی مفقود شده می تونید مرا راهنمایی کنید

Mohsen
Mohsen
4 years ago

سلام وقت بخیر مهندس.ببخشید ما یه آیفن تابا مدل 1070گرفتیم الان درب طبقه با درب پارکیگ جدا هست آیا امکان داره که هم درب طبقه را باز کنه هم درب پارکینگ.1070دوواحده گرفتم…ممنون میشم راهنمایی کنید

مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
3 years ago
پاسخ دادن به  Mohsen

خیر مانیتور 107 تابا و به طور کلی تمام محصولات تابا قادر به باز کردن جک پارکینگ نیستن- البته تا حالا

علیرضا
علیرضا
10 months ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

سلام مهندس
من جدیدا یه ایفون تابا 3070 نصب کردم که روی مانیتو گزینه درب پارکینگ داره.
ایا این قابلیت اضافه شده به این آیفون؟

IMG_20230613_005642.jpg
مسلم زمانی
Admin
مسلم زمانی
10 months ago
پاسخ دادن به  علیرضا

سلام- بله در مدل های جدید آیفون تابا قابلیت باز کردن درب پارکینگ به چند مانیتور تصویری این شرکت اضافه شده است

mohsen
mohsen
4 years ago

حدود شش سال میشه این آیفون و گرفتم ولی هیچ کی نمیدونه از کارایی آیفون مثلا نمیدونن اتصال به موبایل و نصب کنن هیچ کجاییم راهنما نداره لطفا اگه میشه راهنمایی کنین چجوری میشه اتصال به موبایل

154
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx