چرا آیفون صوتی بخریم؟

چرا آیفون صوتی بخریم؟

در شرایطی که اکثر ساختمان ها استفاده از آیفون صوتی را محدود کرده اند و روی به استفاده از آیفون تصویری آورده اند، چه ضرورتی دارد که از آیفون صوتی استفاده کنیم؟ کاربرد آیفون صوتی چیست؟ در این مقاله به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.

آیفون صوتی

آیفون صوتی

ممکن است به هر دلیلی تمایلی به استفاده از آیفون تصویری نداشته باشید، نگران این نباشید که شرکت های سازنده آیفون ها، فکری برای شما نکرده اند و دیگر نمی توانید آیفون جدیدی بخرید، بلکه می توانید مجموعه جدید خود را با یک آیفون صوتی تکمیل کنید. اگر شما در ساختمان خود تنها نیاز دارید به مراجعه کننده خود پاسخ دهید و درب را باز کنید، لازم نیست هزینه های زیاد خرید آیفون تصویری را متحمل شوید و می توانید با آیفون قدیمی صوتی کار خود را انجام دهید.

در نظر بگیرید که در ساختمانی زندگی می کنید که همه واحد ها به جز یکی، تصمیم به تغییر آیفون دارند و می خواهند از آیفون تصویری استفاده کنند. برای آن یک واحد مجزا چه باید کرد؟ می توانید گوشی موازی و مخصوص همان برند را استفاده کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مساله مقاله تعویض همه آیفون ها به جز یکی را بخوانید.

دیگر کاربرد های آیفون صوتی

یکی دیگر از کاربرد های آیفون صوتی استفاده از آن در داخل واحد است. بعضی از برند های آیفون تصویری امکان برقراری ارتباط در داخل واحد را فراهم کرده اند، به این ترتیب که اگر یک واحد متراژ بسیار بالایی داشته باشد، می تواند گوشی صوتی موازی مانیتور خود را استفاده کند. با استفاده از این گوشی صوتی می توانید در داخل یک واحد بین این مانیتور تصویری و گوشی صوتی ارتباط برقرار کنید، به علاوه این گوشی امکان پاسخگویی به مراجعه کننده و باز کردن درب را نیز دارد.

این گوشی را نباید با گوشی صوتی برقراری ارتباط داخل ساختمان اشتباه گرفت. گوشی صوتی ارتباط داخلی برای ساختمان هایی مانند مدارس و یا ادارات با تعداد اتاق های زیاد استفاده می شود. مدیریت مجموعه می تواند با استفاده از گوشی مرکزی، با گوشی های دیگر در کلاس ها یا اتاق ها ارتباط صوتی برقرار کند. پس این گوشی کارکردی متفاوت با آیفون صوتی دارد.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx