درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یک طرفه

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یا خطی Slide
  • باز شوی یک طرفه
  • قابلیت انتخاب یک یا دو لت
  • نوع یک لت با جمع شدن درب به روی دیوار
  • نوع دو لت با جمع شدن دو درب به روی هم
  • قابلیت انتخاب اپراتور بتا، سیماران، گلدن گیت و یا لابل
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 1 ساله
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی یک طرفه - Automatic Slide Door

درب اتوماتیک شیشه ای خطی یا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی با عملکردی ساده و بسیار کاربردی تردد و عبور و مرور را ممکن می کند. فناوری ساخت درب اتوماتیک شیشه ای کشویی استفاده از آن را در اماکن پر تردد ممکن می کند. این نوع درب در انواع گوناگونی تولید می شود که برای ورودی هایی با عرض های مختلف مناسب است. اگر عرض ورودی ساختمان شما بیشتر از دو متر باشد باید از درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دو طرفه استفاده کنید. در نوع یک طرفه درب های شیشه ای اتوماتیک، درب دارای یک یا دو لت می باشد که یکی از این لنگه ها ثابت و دیگری متحرک است. با تشخیص وزن یا حرکت توسط سنسور، لنگه متحرک، به روی لنگه ثابت جمع می گردد و باعث باز شدن ورودی می شود. این بخش ثابت می تواند در سمت راست و یا چپ ورودی قرار گیرد:

درب اتوماتیک کشویی یک طرفه

این نوع ورودی می تواند دارای تنها یک لت هم باشد، به این ترتیب که با تشخیص فرمان حرکت، تنها لنگه یا لت ورودی به روی دیوار جمع می شود. این نوع درب برای ورودی های خیلی کوچک مناسب است، برای مثال می توان آن را در بخش های داخلی اتاق عمل یا بخش های پرستاری بیمارستان ها مشاهده کرد. درب اتوماتیک خطی یا درب اتوماتیک کشویی قابل استفاده به صورت درب های ضد حریق و ضد دود، مسیر های خروج اضطراری، درب های ضد زنگ و ضد آب، درب های غیر قابل نفوذ، درب های تمام شیشه ای و... استفاده کرد.

قابلیت اتصال درب اتوماتیک به دیگر سیستم های کنترل تردد

با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای می توانید ارتباط با سیستم هایی مانند حضور و غیاب و اکسس کنترل را هم در اختیار داشته باشید. به این ترتیب که با اتصال این دستگاه ها رفت و آمد از ساختمان و باز شدن درب را تنها با احراز هویت افراد ممکن کند. این کارکرد درب ها با زیبایی قابل توجه علاوه بر ساده تر کردن سیستم رفت و آمد، باعث کاهش تلفات انرژی می شود و امکان کنترل بیشتر بر رفت و آمد افراد را هم ممکن می سازد.

اکسس کنترل درب شیشه ای

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

کمپانی های گوناگون سازنده درب اتوماتیک شیشه ای اپراتور های خود را برای درب هایی با اندازه های گوناگون تولید کرده اند که از میان آن ها قیمت اپراتور درب شیشه ای برند های ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی نسبت به انواع چینی و ایرانی بالاتر است. این نمونه ها برای ساختمان های پر تردد مانند باانک ها، مراکز دولتی و بیمارستان ها مناسب هستند. اما می توانید برای ساختمانی که تردد کمتری دارد، مانند منازل مسکونی، از اپراتور های سبک تر استفاده کنید.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

در ادامه این مطلب به معرفی انواع برند هایی می پردازیم که می توانید برای ساختمان خود برگزینید. در بخش ترکیب ها در همین صفحه، امکان انتخاب نوع موتور مورد نظر خود را دارید:

اپراتور درب شیشه ای بتا

شرکت بتا که تولید کننده انواع محصولات حفاظتی می باشد، اپراتوری تولید کرده که دارای موتور خاص خود می باشد. قرقره های قدرتمند و ولتاژ ورودی 220vac – 50hz برای این محصول آن را قابل استفاده برای دو لت تا 150 کیلوگرم می سازد. این اپراتور ساخت چین، قابل استفاده برای ورودی های که رفت و آمد کمی دارند مناسب است. دو عدد رادار PEPPER+FUCHS به همراه دو ریموت کنترل با این اپراتور ارائه می شود و موتور  24 ولتی DC با انکدر دارد. این پنل کنترلی بتا سوییچ برنامه ریزی دیواری هم دارد.

اپراتور درب شیشه ای گلدن گیت

اپراتور درب شیشه ای گلدن گیت قابلیت استفاده برای ورودی هایی است که تردد بالا دارند. موتور این اپراتور گلدن گیت می باشد و درب هایی تا وزن 110 کیلوگرم را پوشش می دهد. شما می توانید برای این اپراتور کلید 5 حالته و باتری بک آپ هم در نظر بگیرید. استاندارد حفاظتی این محصول و قابلیت کارکرد آن در دمای 20- تا 50+ درجه سانتی گراد این محصول را به گزینه مناسبی تبدیل می کند.

اپراتور درب شیشه ای لابل

اپراتور لابل با دارا بودن موتور قدرتمند دانکر آلمان امکان تردد نا محدود را ممکن می سازد. اگر خرید اپراتور درب شیشه ای را برای ساختمان بزرگی انجام می دهید که رفت و آمد از آن بسیار زیاد است، نیاز به موتور قدرتمندی دارید که این محصول می تواند این نیاز را برطرف کند. بالاتر بودن قیمت اپراتور درب شیشه ای لابل نسبت به دیگر برند ها به خاطر همین موضوع و البته گارانتی 5 ساله آن است. این محصول با نوار، مدار شارژ، هنگر، تسمه و قرقره عرضه می شود و می توانید آن را به قفل، باتری و شارژر هم مجهز کنید. عیب یاب میکروپروسسوری برای این محصول ایتالیایی امکان کارکرد با فریم هایی با ضخامت های گوناگون 15-65 میلی متری را هم ممکن می کند. اپراتور درب شیشه ای لابل که دارای باتری بک آپ برای زمان قطع شدن برق است، دارای خلاص کن دستی برای آزاد کردن حرکت درب نیز می باشد. سیستم ضد برخورد با مانع یا Anti Crash باعث می شود با تشخیص یک مانع بر سر راه آن، حرکت معکوس از برخورد جلوگیری کند.

اپراتور درب شیشه ای سیماران

شرکت سیماران دارای یکی از کامل ترین خط تولید محصولات حفاظتی و نظارتی است و اپراتور درب شیشه ای آن هم با موتور دانکر آلمان عرضه می شود. همانند اپراتور لابل، سیماران هم با همان ویژگی های موتور عرضه می شود، اما هنگر، شارژر، تسمه و قرقره آن ساخت سیماران است. این محصول با سی ماه گارانتی عرضه می شود اما موتور آن دارای گارانتی 5 ساله است. شما می توانید درب شیشه ای سیماران را برای ساختمان های پرتردد به کار برید، چرا که موتور قدرتمند آن امکان حرکت دادن درب ها را به صورت نامحدود ممکن می کند.

فریم درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای با فریم آلومینیومی با برش های فارسی بُر ساخته می شوند. این فریم ها در دو سایز 4 و 8 سانتی متری و با در نظر گرفتن زیبایی و محدودیت های نصب درب شیشه ای موجود هستند. شما می توانید از میان رنگ های گوناگون این فریم مناسب ترینِ آن برای نمای ساختمان را انتخاب کنید، اما رنگ نقره ای آن که به رنگ استاندارد هم معروف است، آنادایز شده بوده و خط و خش بر روی آن قابل مشاهده نمی باشد. در این فرایند یک لایه نازک اکسیدی بر روی قطعات آلومینیوم قرار می گیرد که مقاومت آن در برابر خوردگی را بالا می برد.

طیف رنگی فریم درب شیشه ای

فیلم کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای کشویی و مقاومت در برابر سرما و گرمای خارجی

مشخصات محصول

مشخصات

قدرت هرلنگه
120 کیلوگرم
عرض لنگه درب
2 متر
ولتاژ جک یا موتور
220 ولت
نیاز به قفل برقی
دارد
قابلیت دو زمانه
دارد
برق اضطراری UPS
دارد
مقدار گارانتی
1 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
2 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 1
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری