درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی Swing
  • مناسب برای ساختمان های مسکونی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، مدارس، سالن های نمایش، کنسرت ها و... می باشد
  • باز و بسته شدن به طور اتوماتیک
  • در شرایط قطعی برق نیز می توان درب را به صورت دستی باز کرد
  • قابلیت سازگاری با سیستم های کنترل تردد و ضد حریق

آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی Automatic Swing Doors

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی یا بازویی نصب بسیار ساده ای دارد و از ویژگی های مهم آن ها این است که می توان بدون نیاز به تعویض درب قدیمی، آن را اتوماتیک نمود. پس باید درب اتوماتیک شیشه ای لولایی را برای ساختمان های بازسازی شده، بسیار مناسب دانست؛ چرا که در این حالت در کاهش هزینه های پروژه بسیار موثر بوده و جزو مقرون به صرفه ترین های درب اتوماتیک شیشه ای محسوب می گردند. گفتنی است استفاده از درب اتوماتیک لولایی بر روی درب موجود در ساختمان، در صورت کم بودن وزن آن امکان پذیر خواهد بود.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب شیشه ای لولایی مناسب برای ساختمان های مسکونی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز نگهداری از افراد کم توان، مدارس، سالن های نمایش، کنسرت ها و... می باشد. به اضافه این که اساسا درب های اتوماتیک شیشه ای با باز و بسته شدن به طور اتوماتیک، می توانند سهم به سزایی در کاهش میزان هدر رفت انرژی داشته باشند. نکته دیگر در رابطه با این درب ها اینکه تنها با فشاری اندک به روی بدنه درب، به صورت اتوماتیک باز می گردد. در شرایط قطعی برق نیز می توان درب را به صورت دستی باز کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی
درب اتوماتیک شیشه ای لولایی می تواند یک لنگه یا دو لنگه باشد، در هر صورت بر روی هر کدام از آن ها یک بازوی الکترومکانیکی وجود دارد. به طور کلی و در حالت معمول، این درب ها برای مکان هایی که ترافیک و رفت و آمدِ یک طرفه دارند مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در برخی شرایط که نیاز به راهنمایی افراد برای ورود و خروج وجود دارد نیز می توان از درب اتوماتیک شیشه ای لولایی استفاده کرد. استفاده از این درب اتوماتیک شیشه ای، برای مکان هایی که دارای رفت و آمدِ دو طرفه هستند، توصیه نمی شود، چرا که عموماً هر دو لنگه درب، در یک جهت باز یا بسته می شوند، اما نکته جالب توجه این است که این امکان وجود دارد که برای مکان های پر تردد و یا بنا به مشخصات خاص ساختمان، دو لنگه درب در دو جهت مختلف باز شوند.
درب اتوماتیک شیشه ای لولایی
همچنین درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دارای سیستم ایمنی ضد برخورد نیز هست، به این ترتیب که با تشخیص مانع در سر راه بسته شدن، مسیر حرکت خود را تغییر می دهد. به علاوه این درب ها قابلیت سازگاری با سیستم های کنترل تردد و ضد حریق را نیز دارند. در کنار تمامی ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای، باید این نکته را نیز در نظر داشت که نمی توان از کنار زیبایی و ساختار مدرن درب اتوماتیک شیشه ای لولایی به سادگی عبور کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

این اپراتور ها با سرعتی ثابت باعث باز و بسته شدن درب به سادگی هرچه تمام تر می گردند. نحوه نصب این اپراتور ها به طرق مختلفی صورت می گیرد که به جهت باز و یا بسته شدن درب بستگی دارد. در حالت اول این اپراتور به روی آستانه درب اتوماتیک شیشه ای لولایی نصب می گردد تا درب به سمت خارج باز شود. دو اهرمِ به هم پیوسته، به این موتور متصل می شوند. با تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور، نیروی موتور به این بازو ها انتقال یافته و باعث باز شدن درب می گردند. در حالت دوم، اپراتور به روی درب قرار می گیرد و به ترتیب مراحل بالا برای باز شدن درب در آن رخ می دهد. تفاوت این دو حالت نصب، تنها به خاطر جهت باز و بسته شدن درب است که جهت قرار گیری موتور (که باید در داخل ساختمان باشد) را با محدودیت مواجه می کند.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی
در اپراتوری که به روی درب نصب شده است، با جمع شدن اهرم ها به روی هم، درب باز شده و با باز شدن آن، درب بسته می گردد. اما در اپراتوری که بر آستانه درب نصب شده است، عکس این حالت رخ می دهد. تصویر زیر نشان دهنده موتور درب اتوماتیک شیشه ای لولایی است که عملکرد آن در بالا توضیح داده شد.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی
نکته مهم اینکه می توان از این اپراتور ها برای اتوماتیک کردن درب هایی که در حال حاضر درساختمان وجود دارد نیز استفاده نمود. پس نیازی به تخریب و یا تغییر زیاد، با صرف زمان و هزینه بالا نیست. اما نوع دیگر این اپراتور ها، به صورت In Ground نصب می گردند؛ اپراتور درون زمین و درست زیر درب نصب شده و بازوی انتقال نیروی آن به قسمت زیرین درب متصل می شود. این اپراتور ها قابل استفاده برای بیمارستان ها، فروشگاه های کوچک، مدارس و تمامی ساختمان های عمومی می باشد. در تصویر زیر، موتور، تسمه ها، محور انتقال نیرو و دیگر جزییات سازنده یک اپراتور که داخل زمین قرار می گیرد، به خوبی مشخص شده است.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

فریم درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

این فریم ها غالبا از جنس آلومینیوم آنودایز (قطبیده شده) ساخته می شوند. دلیل این انتخاب، کیفیت و ماندگاری بالای این نوع آلومینیوم است. آلومینیوم آنودایز یا قطبیده شده به دلیل دارا بودن پوششی محافظ، مقاومت بالاتری نسبت به ضربه و خوردگی دارد. پس می توانید بدون نگرانی در مورد مدت زمان و عملکرد درب ها نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

هماهنگی درب اتوماتیک شیشه ای لولایی با دیگر سیستم ها

درب اتوماتیک شیشه ای را می توان با انواع سیستم ها از جمله سیستم های اتوماسیون ادارات و سیستم های ضد حریق هماهنگ نمود. برخی از ساختمان ها دارای درب های خروج اضطراری هستند که به صورت اتوماتیک عمل می کنند. به این صورت که با تعریف موقعیت برای درب اتوماتیک، با تشخیص حرارت، دود و یا گاز، درب به صورت اتوماتیک عمل می کند و مسیر را برای خروج افراد باز می کند. نکته قابل توجه این که برای درب های اضطراری تنها می توان از درب اتوماتیک شیشه ای لولایی و یا درب اتوماتیک شیشه ای تاشو استفاده کرد؛ چرا که این درب ها در بین تمامی درب های اتوماتیک، دارای بیشترین میزان بازشو هستند، بر خلاف درب های اتوماتیک کشویی یا تلسکوپی که بخشی از ورودی برای قرار گیری لت های ثابت اشغال می گردد.

گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای لولایی در فروشگاه دی سی ای کالا

درب های اتوماتیک شیشه ای که توسط فروشگاه دی سی ای کالا نصب می شوند، حداقل دارای یک سال گارانتی می باشند. گفتنی است میزان ضمانت برای برخی اپراتور ها بیش از یک سال خواهد بود. به علاوه می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا، علاوه بر اطمینان از عملکرد، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد. دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید درب اتوماتیک شیشه ای و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان را توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران امکان پذیر کرده است. در صورت تمایل به مشاوره در این زمینه می توانید در ساعات کاری شرکت با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات غیر کاری با شماره تماس های 5-09016402524 تماس حاصل نمایید.

مشخصات محصول
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری