درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • درب اتوماتیک شیشه ای تاشو Folding
  • سرعت باز شدن درب شیشه ای اتوماتیک تاشو بین 2 تا 4 ثانیه است
  • میزان رفت و آمد بالا و نامحدود 
  • عرض ورودی ایجاد شده توسط این درب ها  بین 0.8 تا 1.4 متر می باشد
  •  قابل اتصال به سیستم اغلام حریق

آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو - Automatic Folding Doors

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو به دلیل کاهش شعاع عملکرد، مناسب برای راهرو ها و فضاهای کم عرضی است که برای نصب دیگر انواع درب های اتوماتیک شیشه ای با محدودیت فضا مواجه اند. این درب ها به درب شیشه ای اتوماتیک اتوبوسی یا آکاردئونی نیز معروف هستند، چرا که درست همانند درب های قدیمی اتوبوس ها، به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند. این جمع یا تاشدگی می تواند به سمت داخل و یا خارج ساختمان باشد.

     درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

شرایط استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

با استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی، می توان از حداقل فضای ممکن برای ورودی، حداکثر استفاده را داشت؛ چرا که با جمع شدن تمامی درب به روی دیوار مجاور، تا 90% ورودی برای عبور و مرور باز خواهد شد.
درب اتوماتیک شیشه ای تاشو
میزان بازشوی درب اتوماتیک شیشه ای تاشو از نکات بسیار مهم و قابل توجه آن است؛ چرا که باید شرایط استفاده از این نوع درب ها برای اماکن مختلف را در نظر داشت. برخی از ساختمان ها دارای راه پله خروج اضطراری هستند تا در مواقع ضروری مانند بروز آتش سوزی و یا... بتوان به راحتی افراد را از محیط خطر دور نمود. برای دسترسی به این راه پله یا مسیر های خروجی، باید از درب هایی استفاده نمود که در ساختمان های مدرن، این ورودی ها از درب های اتوماتیک شیشه ای بهره می گیرد. دلیل استفاده از این درب ها علاوه بر زیبایی، سهولت در عبور و مرور و کاهش تلفات انرژی است. اما نکته مهم و ویژه در رابطه با انتخاب درب های اتوماتیک شیشه ای برای مسیر های خروج اضطراری این است که باید به اندازه باز شوی درب توجه کرد؛ زیرا در این شرایط سرعت خروج افراد اهمیت پیدا می کند. در صورتی که از درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید یا درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی استفاده شود، به دلیل وجود لت های ثابت، بخشی از ورودی اشغال می گردد در نتیجه می تواند باعث بروز مشکلاتی شود. برای درب های خروج اضطراری می بایستی از درب اتوماتیک تاشو و یا درب اتوماتیک شیشه ای لولایی استفاده نمود؛ زیرا این درب ها حداکثر میزان بازشو را دارند و می توانند بسیار موثرتر عمل نمایند.

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

از انواع کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای تاشو می توان به حالت تمام باز، تمام بسته (قفل)، نیمه باز، اتوماتیک و حرکت یکطرفه اشاره نمود. در حالت تمام باز، درب با تشخیص حرکت، تمام مسیر را برای ورود و یا خروج باز می کند. حالت بسته یا قفل برای مواردی به کار می رود که نیاز به عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی وجود ندارد، درب قفل می شود و تا تنظیم مجدد آن، قفل باقی می ماند. حالت نیمه باز در درب اتوماتیک شیشه ای تاشو حالتی بسیار مناسب برای جلوگیری از هدر رفت انرژی است، در این حالت می توان درب را طوری تنظیم نمود که با تشخیص حرکت و یا وزن توسط سنسور، تنها نیمی از ورودی باز گردد، به این ترتیب با باز و بسته شدن درب، از اتلاف حداقل انرژی نیز جلوگیری به عمل می آید. حرکت اتوماتیک، حرکت معمول و مورد انتظار درب است و حرکت یکطرفه برای کنترل عبور و مرور از یک سمت، تنظیم می گردد. به این صورت که ورود تنها از سمت (ورودی و یا خروجی) صورت می گیرد، سنسور بخش ورود و یا خروج غیر فعال می شود و عبور تنها از یک سمت امکان پذیر می باشد.

درب اتوماتیک تاشو شیشه ای
بنا به ضرورت و با توجه به شرایط موجود می توان از درب شیشه ای اتوماتیک تاشو که دارای دو و یا یک لت می باشد، استفاده کرد. در درب اتوماتیک شیشه ای تاشو یا اتوبوسی هر لت به دو قسمت تقسیم شده است، این دو قسمت به یکدیگر و یکی از قسمت ها به دیوار لولا شده است. در درب اتوماتیک شیشه ای تاشو که دارای دو لنگه می باشد، هر لنگه درب به طرفین جمع می شود و ورودی از سمت مرکز باز می گردد. در درب اتوماتیک شیشه ای تاشو با یک لت، با تشخیص وزن یا حرکت توسط سنسور تعبیه شده برای درب، این لت، تا شده و به روی خود جمع می شود، به این ترتیب ورودی از یک سمت (راست و یا چپ) باز می گردد. این نوع درب برای استفاده در اماکنی که میزان رفت و آمد بالا و یا نامحدودی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت باز شدن درب شیشه ای اتوماتیک تاشو 2 تا 4 ثانیه است که برای یک درب اتوماتیک شیشه ای سرعت مطلوبی به شمار می رود؛ از این رو استفاده از این درب ها برای اماکنی که بسیار پر تردد هستند و سرعت باز و بسته شدن درب اهمیت پیدا می کند، مناسب است.

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو
عرض ورودی ایجاد شده توسط این درب ها می تواند بین 0.8 تا 1.4 متر باشد. سیستم امنیتی در این درب ها بسیار بالا بوده و مناسب مکان های پرتردد و اماکنی است که میزان بالای امنیت مورد نیاز است. بیشترین میزان استفاده از این درب ها، برای راهرو ها با عرض کم است. اما به طور کلی قابل استفاده برای اماکنی مانند بیمارستان ها، کارخانه ها، مراکز تجاری، فرودگاه ها و... است.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای تاشو در واقع یک یونیت در بالای درب است که شامل موتور و یک ریز پردازنده می گردد. یک سوییچ چند حالته نیز برای برقراری حالت های مختلف در آن تعبیه شده است. دو ریل در قسمت بالا و پایین آستانه درب تعبیه شده است و وجود چند قرقره باعث اتصال درب به این ریل ها می گردد. در هنگام باز و بسته شدن درب، این قرقره ها در ریل حرکت کرده و به نرمی باعث جمع یا باز شدن آن می شود.

    درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

فریم و شیشه درب اتوماتیک تاشو

برای ساخت این درب ها از فریم های آلومینیومی آنودایز (قطبیده شده) استفاده می گردد. این نوع آلومینوم به واسطه داشتن یک لایه محافظ، از استحکام بالاتری برخوردارند و در برابر ضربه و خط و خش مقاوم ترند، در نتیجه برای درب های اتوماتیک شیشه ای عموما از این نوع فریم استفاده می گردد. برای درب های شیشه ای اتوماتیک غالبا از شیشه حرارت دیده با مقاومت بالاتر (سکوریت) استفاده می شود، می توان به روی این شیشه ها نام و یا آرم شرکت یا موسسه را حک نمود (سندبلاست) و یا به دلخواه طرحی به روی آن نقش کرد.

هماهنگی درب اتوماتیک شیشه ای تاشو با سیستم های حفاظتی و نظارتی

تمامی درب های اتوماتیک قابلیت تطبیق با سیستم های حفاظتی و نظارتی مانند سیستم های کنترل تردد، سیستم های اعلام حریق و... را دارند. می توان برای کنترل عبور و مرور و اتوماسیون ادارات از آن ها استفاده نمود که باز شدن درب ها تنها با تشخیص کارت و یا اثر انگشت انجام گیرد. همچنین این قابلیت وجود دارد که ورود و یا خروج از طرق مختلفی صورت گیرد، برای مثال برای ورود به بانک از دستگاه کارت خوان استفاده شود و برای خروج از آن از حسگر چشمی. نکته دیگر اینکه این درب ها را می توان به راحتی با سیستم های اعلام حریق هماهنگ نمود. به این ترتیب که سیستم اعلام حریق با تشخیص حرارت، دود و یا گاز، به صورت اتوماتیک درب خروج اضطراری را باز می کند و بدون کوچکترین مشکلی مسیر برای خروج افراد آماده می گردد. از این رو می توان درب اتوماتیک شیشه ای تاشو را درب بسیار مطمئنی در زمینه فراهم کردن ایمنی محیط قلمداد کرد.

   درب شیشه ای اتوماتیک تاشو

گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای تاشو در فروشگاه دی سی ای کالا

درب های اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط فروشگاه دی سی ای کالا، دارای حداقل یک سال گارانتی هستند. گفتنی است میزان این ضمانت برای برخی از اپراتور ها بیش از یک سال خواهد بود. به علاوه می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد. فروشگاه دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید درب اتوماتیک شیشه ای و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران امکان پذیر کرده است. در صورت تمایل می توانید در ساعات کاری شرکت با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات غیر کاری با شماره تماس های 5-09016402524 تماس حاصل نمایید.

مشخصات محصول
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری