درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی Angular
  • جنس چهارچول و بازو از فریم آلومینیوم آنودایز (قطبیده) است
  • قابلیت تطبیق با سیستم های حفاظتی و نظارتی مانند سیستم های کنترل تردد سیستم های اعلام و اطفای حریق و ... را دارد.
  • تنها با ارائه کارت به دستگاه کارت خوان و یا تشخیص اثر انگشت، ورودی باز می گردد
  • با امکان بازگشت 7 روزه کالا
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی یا زاویه ای– Automatic Angular Doors

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی یا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی زاویه ای دارای طراحی هوشمند و دقیقی است و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که این دو قسمت با یکدیگر تشکیل یک زاویه می دهند. می توان برای وصف این نوع درب، دو درب اتوماتیک شیشه ای کشویی (اسلاید) را در نظر آورد؛ دو درب که هر کدام دارای دو لت هستند و به شکل راس مثلث در مجاورت یکدیگر قرار گرفته اند. در درب اتوماتیک شیشه ای زاویه دار یا مثلثی هر دو درب با یک اپراتور واحد کار می کنند.

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای
در این حالت، لت های ثابت در طرفین و لت های متحرک در مرکز قرار می گیرند. این لت ها در کنار یکدیگر یک زاویه می سازند. اساسا محدودیتی در ایجاد این زاویه وجود ندارد، اما به طور کلی این عدد می تواند بین 90 تا 175 درجه متغیر باشد. این زاویه و جهت باز شدن درب می تواند به سمت داخل و یا خارج ساختمان قرار بگیرد. درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی ورودی هایی با ظاهری چشمگیر برای ساختمان های مدرن ایجاد می کند.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی
    
عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

به علت زاویه دار بودن درب، امکان کنترل و نصب حسگر خطی وجود ندارد به همین خاطر درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای از حسگر مایکروویو برای تشخیص حرکت بهره می گیرد. همچنین این درب قادر است با استفاده از سنسور های خود تردد و عبور و مرور را کنترل کرده و از برخورد درب با افراد جلوگیری به عمل آورد. با تشخیص وزن و یا حرکت توسط این سنسور ها، لت های متحرک به روی لت های ثابت جمع شده و باعث باز شدن ورودی می گردد. با استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی می توان از بیشترین میزان فضای ممکن برای عبور و مرور استفاده کرد. چرا که لت های ثابت به طور زاویه دار قرار گرفته اند و بنابراین بر خلاف درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی، نیازی به درنظر گرفتن فضا برای آن ها نیست.

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

درب های مثلثی مناسب ورودی مکان هایی هستند که با کمبود فضا مواجه اند یا ورودی ساختمان در کنج یا زاویه قرار دارد، و یا اینکه تاکید بصری بر ورودی ساختمان اهمیت دارد. همچنین می توان از این نوع درب اتوماتیک شیشه ای برای ساختمان هایی که معماری آن ها بر اساس زاویه های متعدد است و یا نیاز به ایجاد تنوع و زیبایی مدرن حس می شود، استفاده کرد. درب شیشه ای مثلثی برای ساختمان ها، مراکز خرید، نمایشگاه های کالا و... استفاده می شود. با وجودی که این درب ها فضای کمی را اشغال می کنند، اما ورودی وسیعی ایجاد می کنند. این درب ها می توانند از ورود مستقیم نور خورشید به فضای داخل هم جلوگیری کنند. زاویه و جهت باز شدن درب نیز این انعطاف را دارد که بسته به نوع ساختمان و ویژگی های خاص آن به داخل یا خارج از ساختمان باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

هماهنگی درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای با سیستم های حفاظتی و نظارتی

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای مانند انواع دیگر درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت تطبیق با سیستم های حفاظتی و نظارتی مانند سیستم های کنترل تردد، سیستم های اعلام و اطفای حریق و ... را دارد. به این ترتیب این درب اتوماتیک شیشه ای می تواند با اتوماسیون یک اداره یا شرکت نیز هماهنگ باشد و تنها با ارائه کارت به دستگاه کارت خوان و یا تشخیص اثر انگشت، ورودی باز می گردد.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای یا مثلثی، عملکردی شبیه به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی دارد، اما از لحاظ ظاهری، دو لنگه درب به شکل زاویه دار و مثلثی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. اپراتور این نوع درب دارای چهار سنسور یا حسگر می باشد که دوتای آن ها برای بخش داخلی (هر کدام به روی یکی از وجوه دیوار مرتبط به درب) و دوتای دیگر برای خارج ساختمان استفاده می گردد.

فریم و شیشه درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

در تمامی درب های اتوماتیک شیشه ای از فریم آلومینیوم آنودایز (قطبیده) استفاده می گردد. این نوع از آلومینیوم پس از سپری کردن یک فرایند شیمیایی، دارای پوششی می گردد که از آن در برابر خوردگی محافظت می کند. البته می توان برای این فریم ها که همگی دارای برش «فارسی بُر» هستند، از رنگ های مختلفی استفاده نمود، اما در صورت استفاده از رنگ نقره ای، اثری از خط و خش ها نیز به روی فریم دیده نخواهد شد.
شیشه به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی از نوع سکوریت (حرارت دیده) می باشد که مقاومت بالاتری دارد. به علاوه می توان به دلخواه طرح، نام و یا آرم شرکت یا موسسه را به روش سندبلاست روی این شیشه حک نمود.

درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای

گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای زاویه ای در فروشگاه دی سی ای کالا

درب اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط دی سی ای کالا، دارای حداقل یک سال گارانتی است. گفتنی است میزان این ضمانت برای برخی از اپراتور های درب اتوماتیک شیشه ای بیش از یک سال خواهد بود. به علاوه می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد. فروشگاه دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید درب اتوماتیک شیشه ای و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران امکان پذیر کرده است.

مشخصات محصول
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری