درب اتوماتیک شیشه ای گرد

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • درب اتوماتیک شیشه ای گرد Curve
  • جنس بدنه بازو از آلومینیوم آنودایز
  • قابلیت تطبیق با سیستم های کنترل تردد و اعلام و اطفای حریق
  • با امکان اتصال  به سیستم اتوماسیون ادارات عبور و مرور 
  • همراه با ضمانت 7 روزه بازگشت کالا
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

درب اتوماتیک شیشه گرد – Automatic Curve Door

درب اتوماتیک شیشه ای گرد که با نام های درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره، منحنی و قوسی نیز شناخته می شود، با ظاهر مدرن و زیبای خود، در نمایش هرچه بزرگ تر و با شکوه تر ساختمان نقش موثری ایفا می کنند. درب اتوماتیک شیشه ای گرد ظاهری بسیار زیبا و مطابق با اصول معماری نمایش می دهد که در نگاه اول به وضوح مشخص است و عظمت را در فضای ورودی به بیننده القا می کند. استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گرد برای ساختمان هایی با معماری ویژه بسیار مناسب می باشد. این درب ها برای محیط هایی مانند هتل ها، بیمارستان ها، فروشگاه های زنجیره ای و... قابل استفاده است. درب اتوماتیک شیشه ای گرد یا قوسی تا 40% فضای بیشتری نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای خطی نیاز دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای گرد

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی را می توان به صورت تمام دایره اجرا کرد که در این حالت درب، فرم استوانه پیدا می کند. درب هایی که به شکل دایره کامل ساخته می شوند، شامل چهار لت ثابت و چهار لت متحرک می باشند که این مسئله میزان تبادل هوا و در نتیجه اتلاف انرژی را به کمترین حد ممکن می رساند. درب اتوماتیک شیشه ای دایره ای حرکت 360 درجه ای دارند.

درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد

همچنین این امکان وجود دارد که این درب را به صورت نیم دایره استفاده کرد، در این حالت قوس این نیم دایره می تواند به صورت محدب یا مقعر (به سمت داخل یا خارج ساختمان) باشد. درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره یا منحنی، می تواند دارای چهار لت باشد. دو قسمت از این چهار لت در طرفین ثابت هستند. دو لت دیگر که در قسمت مرکزی قرار گرفته اند، با تشخیص زمان مناسب، از جای اصلی خود حرکت کرده و به چپ و راست جمع می شوند تا ورودی باز گردد. این درب ها قادرند ورودی به اندازه 1100 تا 3000 میلی متر ایجاد کنند. این درب می تواند تا 180 درجه یا کمتر را پوشش دهد.

درب اتوماتیک شیشه ای منحنی
در حالت دیگر درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد (درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره ) می تواند دارای دو لت ثابت و یک لت متحرک باشد. به این صورت که لت های ثابت در سمت چپ و راست قرار می گیرند. لت سوم متحرک بوده و با تشخیص وزن و یا حرکت توسط سنسور تعبیه شده برای درب، این لت یا لنگه متحرک به روی قسمت ثابت، به سمت راست و یا چپ جمع می شود. با استفاده از این درب می توان عرض ورودی بالغ بر 800 تا 2000 میلی متر داشت.

درب اتوماتیک شیشه ای دایره ای

استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گرد

درب اتوماتیک شیشه ای گرد به دلیل ساختار و نوع عملکرد، ظاهری بسیار زیبا و خاص ارائه می دهد، به همین خاطر این درب ها مناسب برای استفاده در اماکنی است که لوکس و خاص بودن در آن اهمیت می یابد، مانند برخی هتل ها، سالن های همایش، نمایشگاه ها و... . موضوع قابل توجه این که قبل از خرید و اقدام به نصب این درب، باید به این موضوع توجه داشت که درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد نسبت به درب اتوماتیک شیشه ای کشویی احتیاج به فضای بیشتری دارد. نکته قابل ذکر دیگر این که استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد مانند انواع دیگر درب اتوماتیک شیشه ای می تواند به حالت های مختلفی انجام گیرد که همگی این حالت ها توسط یک سوییچ در اپراتور قابل تنظیم می باشد.

از انواع کارکرد درب اتوماتیک شیشه ای منحنی یا گرد می توان به حالت تمام باز، تمام بسته (قفل)، نیمه باز، اتوماتیک و حرکت یکطرفه اشاره نمود. در حالت تمام باز، درب با تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور، تمام مسیر را برای ورود و یا خروج باز می کند. حالت بسته یا قفل برای شرایطی به کار می رود که نیاز به عبور و مرور از ورودی تا زمان خاصی وجود ندارد، درب قفل شده و تا تنظیم مجدد آن، قفل باقی می ماند. حالت نیمه باز در درب اتوماتیک شیشه ای گرد حالتی بسیار مناسب برای جلوگیری از اتلاف انرژی است، در این حالت می توان درب را طوری تنظیم نمود که با تشخیص حرکت و یا وزن، تنها نیمی از ورودی باز گردد، به این ترتیب با باز و بسته شدن درب، از اتلاف حداقل انرژی نیز جلوگیری به عمل می آید. حرکت یک طرفه نیز برای کنترل عبور و مرور از یک سمت، تنظیم می گردد. به این صورت که ورود تنها از یک سمت (ورودی و یا خروجی) صورت می گیرد، سنسور بخش ورود و یا خروج غیر فعال می شود و عبور تنها از یک سمت امکان پذیر می باشد.

درب اتوماتیک شیشه ای گرد

هماهنگی و همکاری درب اتوماتیک شیشه ای منحنی با سیستم های حفاظتی و نظارتی

تمامی انواع درب اتوماتیک شیشه ای قابلیت تطبیق با سیستم های کنترل تردد و اعلام و اطفای حریق را دارند. می توان با اتصال این درب ها به سیستم اتوماسیون ادارات عبور و مرور و تردد افراد را کنترل نمود. همچنین این امکان نیز وجود دارد که در یک ساختمان، ورود افراد با استفاده از دستگاه کارتخوان (یا دستگاه تشخیص چهره و یا تشخیص اثر انگشت) صورت گیرد و خروج از آن محیط با سنسور مادون قرمز (یا سنسور تشخیص وزن).

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای گرد

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای منحنی کنترل پنلی در قسمت بالایی درب است که موتور، غلتک ها، تسمه و دیگر اجزای سازنده، در آن قرار گرفته است. تصویر زیر نمای کلی این اپراتور را نمایش می دهد. اپراتور این نوع درب شیشه ای هم مانند خود محصول عملکرد خاص و ویژه ای دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای نیم دایره

فریم و شیشه درب اتوماتیک شیشه ای گرد

فریم های به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای همگی دارای برش های «فارسی بُر» هستند، این فریم ها از آلومینیوم آنودایز ساخته می شوند، این نوع از آلومینیوم پس از طی فرایندی شیمیایی دارای پوششی می گردد که از آن در برابر خوردگی محافظت می کند. فریم های به کار رفته در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای گرد می توانند دارای رنگ ها مختلفی نیز باشند، اما رنگ نقره ای آن از محبوبیت بالاتری برخوردار است، چرا که در صورت ایجاد خط بر روی آن، از پایه اصلی رنگ متمایز به نظر نخواهد آمد. در ساخت درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد غالبا از شیشه حرارت دیده با مقاومت بالا یا سکوریت استفاده می شود، می توان به روی این شیشه ها نام و یا آرم شرکت یا موسسه را نیز حک نمود (سندبلاست) و یا به دلخواه طرحی به روی آن نقش کرد.

گارانتی درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد در فروشگاه دی سی ای کالا

تمامی انواع درب اتوماتیک شیشه ای نصب شده توسط فروشگاه دی سی ای کالا، حداقل دارای یک سال گارانتی هستند. گفتنی است این ضمانت برای برخی از اپراتور ها بیش از یک سال خواهد بود. به علاوه می توان در پایان مدت زمان تعیین شده، با تنظیم قراردادِ سرویس و خدمات سالیانه با دی سی ای کالا، علاوه بر اطمینان از عملکرد اپراتورها، هزینه بالای تعمیر اجناس را نیز تحت پوشش قرار داد. دی سی ای کالا با در نظر گرفتن شرایط ویژه خرید درب اتوماتیک شیشه ای و به جهت سهولت محاسبه هزینه ها، بازدید رایگان توسط مشاوران حرفه ای خود را برای شهر تهران ممکن کرده است. در صورت تمایل می توانید در ساعات کاری شرکت با شماره تلفن های 2-77132831 و 77247145 و در ساعات غیر کاری با شماره تماس های 5-09016402524 تماس حاصل نمایید.

مشخصات محصول
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری