دی وی آر آی تی آر 8 کانال - مدل 7108

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دی وی آر ITR (آی تی آر) مدل 7108
  • هشت کانال برای تصویر 
  • هشت کانال جهت دریافت صدا
  • دو عدد هارد 1 ترابایتی
  • با ضمانت اصالت و سلامت کالا 
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
ناموجود
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
220,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

امروزه که دستگاههای دی وی آر متعددی به بازار عرضه شده ، یافتن یک DVR ارزان قیمت و در عین حال با کارایی بالا یکی از دغدغه های همکاران و مصرف کننده ها می باشد.

ITR-7108 یک دی وی آر کیس متوسط با حداکثر امکانات می باشد. از جمله امکانات این دی وی آر ورودی 8 تصویر و 8 صدا می باشد تا بتوان برای هر دوربین مداربسته یک میکروفن نیز در نظر گرفت.

 

 

یعنی جمعا 8 دوربین مداربسته به این دی وی آر یعنی دی وی آر ITR_7108 متصل میشود. 

تصویر بالا نمایی از پشت دی وی آر 7180 می باشد که میتوان قبل از خرید پشت دستگاه را نظاره کرد.

تصویر زیر نمایی از جلوی دستگاه دی وی آر ITR_7108 می باشد که جلوی آن یک پورت یو اس بی و همچنین کلید های پخش تصاویر ضبط شده تعبیه شده است.

دو عدد پورت USB در پشت دستگاه تعبیه شده است که این دو عدد پورت یو اس بی این امکان را فراهم می کند تا هم زمان هم از موس استفاده کرد و هم از اطلاعات داخل هارد پشتیبان تهیه کرد.


خروجی VIDEO OUT نیز در این دی وی آر استفاده شده است که برای خروجی تصویر به همراه خروجی صدا به وسیله کابل AV بتوان دی وی آر را به تلویزیون یا LCD وصل نمود. 

خروجی VGA نیز برای انتقال تصاویر بر روی LCD کامپیوتر یا تلویزیون می باشد تا حداکثر کیفیت قابل نمایش باشد.

همچنین خروجی RS485 برای دوربین های مداربسته گردان مورد استفاده قرار می گیرد.

آخرین پورت تعبیه شده بر روی دستگاه ، پورت LAN می باشد که برای انتقال تصاویر روی شبکه داخلی و یا خارجی مناسب است. انتقال تصاویر در این دی وی آر با حداکثر کیفیت و با سرعت خوبی انجام می پذیرد.

 

این دی وی آر توانایی ساپورت یک هارد 2 ترابایت را دارا می باشد که می تواند بیش از 100 روز را در خود ذخیره نماید.

 

ویژگیهای اصلی:

دستگاه دی وی آر 8 کاناله + هشت صدا

ضبط تصاویر با کیفیت D1(720X576) l

ساپورت دو عدد هارد به میزان 1 ترابایت

خروجی LAN ,USB,VGA RS 485

 


 

طریقه انتخاب دوربین مناسب برای دوربین مداربسته:

احتمال با دیدن کاتالوگ‌های متفاوت از دروبین‌های مداربسته (دوربین های مدار بسته) به مشکل بودن انتخاب دروبین مناسب پی برده‌اید. باید بدانید داشتن کمی اطلاعات در این زمینه می‌تواند به شما در انتخاب دوربین کمک کند.

 

ـ کیفیت دوربین مداربسته (دوربین مدار بسته):

کیفیت دوربین‌های مداربسته از جمله دوربین مداربسته آی تی آر (دوربین مدار بسته آی تی آر) را با واحد تیوی لاین مشخص می کنند. این واحد به علت آنالوگ بدون سیستم مداربسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که احتمالا تصوری از این واحد کیفیت ندارید در جدول زیر سعی شده تا توضیحاتی برای آشنایی شما در این رابطه داده شود.

 

کیفیت تصویر

کاربرد

تفکیک پذیری تصویر

نسبتا مناسب

نظارت عمومی، شناسایی در فاصله نزدیک

400TVL

خوب

نظارت تخصصی، شناسایی

500TVL

خیلی خوب

نظارت تخصصی، تشخیص جزئیات

600TVL

عالی

کاربردهای خاص

700TVL

 

 استفاده از دوربین با کیفیت مناسب مثل دوربین مداربسته آی تی آر (دوربین مدار بسته آی تی آر) برای کاربرد شما می‌تواند نقش خیلی موثری در کاهش هزینه‌های نصب دوربین داشته باشد.

 

ـ لنز دوربین: 

تعیین لنز دوربین مداربسته از جمله دوربین مداربسته آی تی آر (دوربین مدار بسته آی تی آر) از بخش‌های تخصصی‌تره انتخاب دوربین مداربسته (دوربین مدار بسته) است. لنز دوربین در دوربین مداربسته در واقع زاویه دید دوربین را مشخص می‌کند. لنزهای دوربین‌های مداربسته از جمله دوربین مداربسته آی تی آر (دوربین مدار بسته آی تی آر) به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند:

 

لنز فیکس (بدون تغییر): لنزهای فیکس لنزهایی هستند که به طور مشخص با یک مقدار فاصله کانونی ثابت ساخته می‌شوند. رایج‌ترین فاصله کانونی لنزهای فیکس 3.6 میلیمتر است که زاویه دید تقریبی 70 درجه به شما خواهد داد. به طور کلی هرقدر فاصله کانونی دوربین در دوربین مداربسته آی تی آر (دوربین مدار بسته آی تی آر) کمتر باشد زاویه دید آن بیشتر خواهد بود.

لنز وریفوکال (قابل تغییر): لنزهای وریفوکال لنزهایی هستند که فاصله کانونی آنها قابل تغییر است. از این طریق کاربر می‌تواند پس از نصب دوربین مثل دوربین مداربسته آی تی آر (دوربین مدار بسته آی تی آر) با توجه به تصویر دوربین اقدام به تنظیم زاویه دید دوربین کند. باید توجه داشته باشید که انتخاب لنز وریفوکال می‌تواند هزینه‌های شما را تا حدی افزایش دهد.

 

ـ افزایش کیفیت تصویر دوربین‌ها: 

می‌توانید با به کارگیری روش‌های ساده کیفیت تصویر دوربین‌ها از جمله دوربین مداربسته آی تی آر (دوربین مدار بسته آی تی آر) را تا حدی افزایش دهید. یکی از عوامل مهم کیفیت تصویر دوربین‌های مداربسته نور مناسب است. سعی کنید حتما نور مناسب را در محل نصب دوربین‌ها تامین کنید. پایین بودن نور می‌تواند موجب بالا رفتن نویز تصویر شود.

 

نکته بعدی در تامین نور محل نصب دوربین مثل دوربین مداربسته آی تی آر (دوربین مدار بسته آی تی آر) جلوگیری از قرار گرفتن منابع مستقیم نور در تصویر دوربین است. برای مثال باید سعی کنید که دوربین‌ها تا جای ممکن طوری نصب شود که پشت به پنجره‌های نور گیر باشند یا روشنایی‌های شدید در تصویر آنها قرار نگیرند.

 

روش ساده بعدی برای بالا نگه داشتن کیفیت دوربین‌ها مثل دوربین مداربسته آی تی آر (دوربین مدار بسته آی تی آر) اطمینان از تمیز بودن شیشه و لنز دوربین است. بهتر است هر چند ماه یک بار شیشه دوربین‌ها را تمیز کنید تا از کاهش کیفی دوربین‌ها مثل دوربین مداربسته آی تی آر (دوربین مدار بسته آی تی آر) به علت وجود گرد و غبار جلوگیری شود.

مشخصات محصول

مشخصات

رزولوشن تصویر
D1
تعداد کانال تصویر
8 کانال
تعداد کانال صدا
8 کانال
حجم و نوع هارد
دو عدد هارد به میزان 1 ترابایت
برند سازنده
آی تی آر ITR
نوع محصول
DVR
مدل
7108
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری