دوربین مداربسته AHD مگاویژن 2 مگاپیکسل مدل SCO-6023R

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دوربین مداربسته بولت سامسونگ مدل SCO-6023R
  • دارای لنز ثابت 4 میلی متری همراه با سنسور CMOS
  • رزولوشن تصاویر 2 مگاپیکسلی
  • قابلیت دید در شب ICR تا برد 20 متر
  • مقاوم در برابر گرد و غبار و فشار آب شدید
  • پشتیبانی از Motion Detection
  • تکنولوژی BLC,DWDR,HLC
  • گارانتی 2 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 2 ساله
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

دوربین مداربسته AHD سامسونگ مدل SCO-6023R

یکی از رایج ترین کاربردهای نصب دوربین مدار بسته، نظارت بر اتفاقات و رویدادهایی می باشد که در اطراف منازل و همچنین محل کار ما به وقوع می پیوندد. مزیتی که این ابزار امنیتی در اختیار افراد قرار می دهد، شناسایی هرگونه اقدام مشکوک و تصمیم گیری جهت مداخله و یا تماس با پلیس می باشد. در واقع با در دست داشتن ویدئو و فیلم های دوربین مداربسته، شانس دستگیر کردن افرادی که اموال شما را به سرقت برده و یا به ملک شما خسارت وارده کرده اند را افزایش می دهد. در این میان شرکت سامسونگ توانسته به عنوان برندی نام دار در صنعت سیستم های الکتریکی، اعتماد زیادی از کاربران جهان را به خود جلب کند. دوربین مداربسته SCO-6023R از سری دوربین های پیشرفته و AHD این برند نام آشنا می باشد که با ارائه قابلیت هایی منحصر به فرد به یکی از محبوب ترین کالاهای نظارتی در میان کاربران دی سی ای کالا بدل گشته است. حال با معرفی و شرایط خرید دوربین مداربسته سامسونگ قصد داریم تا شما را در انتخاب یک محصول کارآمد در حوزه سیستم های نظارتی همراهی کنیم.

لنز و بدنه

دوربین مداربسته بولت SCO-6023R سامسونگ با ساختاری استوانه ای، جزو دوربین هایی به شمار می رود که به دلیل ابعاد کوچک و خوش ساخت بودن آن، قابلیت نصب در هر شرایطی را به سادگی تمام ممکن می سازد. این دوربین دارای رزولوشنی معادل 1920*1080 (2 مگاپیکسل) می باشد که سنسور آن به یک لنز 4 میلی متری مجهز شده است. به واسطه ی این لنز تصاویری که شاهد آن خواهید بود با زاویه افقی 73 درجه ارائه خواهند شد که از طرفی عمق میدان مناسبی در اختیار شما قرار می گیرد. سامسونگ در دوربین مدار بسته AHD خود از تکنولوژی ICR، تشخیص حرکت و تصویربرداری با قابلیت ضد مه استفاده نموده است. همچنین این محصول به قابلیت های حذف نویز پیشرفته سامسونگ SSNR IV و پوشانن مناطق پر نور نیز مجهز شده است.

دید در شب و استاندارد مقاومتی

دوربین مدار بسته سامسونگ SCO-6023R همانند خانواده خود (SCD-6023R) از دید در شب نسبتا محدودی برخوردار می باشد که قادر است در تاریکی مطلق تا 20 متر مربع را به وضوح نمایش دهد. از این دوربین مداربسته دید در شب می توانید در پروژه های کوچکی استفاده نمایید که ملزم به رویت تصاویر (زمان شب) در بردهای بلند نمی باشد. اعطای گواهی نامه IP66 به دوربین مداربسته سامسونگ، حاکی از مقاومت این دوربین در شرایط سخت آب و هوایی می باشد. از این رو این دوربین مداربسته می تواند در برابر نفوذ آب و یا ورود هرگونه گرد و غبار مقاومت خوبی را از خود به نمایش بگذارد. در نهایت با در نظر داشتن قابلیت ها و ویژگی هایی که به صورتی خلاصه بیان کردیم، می توانیم به ذکر این نکته بپردازیم که قیمت دوربین مداربسته سامسونگ کاملا مقرون به صرفه در نظر گرفته شده است.

این مطلب را نیز بخوانید:

وقتی از «دید در شب» حرف می‌زنیم، از چه چیز حرف می‌زنیم؟

جمع بندی و گارانتی

انواع مختلفی از دوربین های مداربسته در بازار موجود می باشد که می تواند انتخاب بهترین گزینه را برای خریداران و مصرف کنندگان عزیز، سخت کند. هر ساختمانی دارای چالش های منحصر به فرد خود و شرایطی است که نیازمند روش هایی جهت دستیابی به اهداف مطلوب نظارتی می باشد. کمپانی سامسونگ با واقف بودن و همچنین نظر داشتن به این شرایط خاص، محصولاتی متنوع همراه با تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه کرده تا شما کاربران گرامی در تمام طول فرآیند خرید، محصولی مناسب را همگام با نیازهای خود خریداری کنید. لازم به ذکر است که گارانتی و خدمات پس از فروشی که این برند در قبال محصولات خود ارائه کرد است به مدت 2 سال می باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانید با برقرای تماس با همکاران ما در بخش فروش از راهنمایی تیم ما در خرید دوربین مدار بسته خود بهره ببرید و یا با مراجعه به بخش مقالات سایت ما در این زمینه، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

مشخصات محصول

مشخصات

حافظه
ندارد
لنز
فیکس 4mm
رزولوشن تصویر
2 مگاپیکسل
دید در شب
20 متر
تکنولوژی ساخت
AHD
قابلیت ضد آب
دارد
استاندارد مقاومتی
IP66
پشتیبانی از POE
ندارد
نوع دوربین مداربسته
بولت
برند سازنده
سامسونگ Samsung
نوع محصول
دوربین مداربسته
کشور سازنده
کره
تکنولوژی کارکرد
آنالوگ
نوع سنسور تصویر
سیموس CMOS
دیگر امکانات
HLC ، BLC , DWDR , Motion Detection , Defog
مدل
SCO-6023R
مقدار گارانتی
2 ساله
1 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
1 نقد و بررسی
خیلی خوب 1
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری