فیلتر محصولات

براساس قیمت
تومان تومان
قابلیت حافظه
آیفون تصویری قیمت، فروش و نصب
سیستم تردد هوشمند
دستگاه اکسس کنترل
لیست قیمت
لیست قیمت آیفون تصویری
ضبط تصاویر با سنسور حرکتی
صفحه نمایش
حافظه
more... less
برق اضطراری UPS
محتویات پکیج
ارتباط بین واحدها
بازکردن درب پارکینگ
دید در شب
قابلیت اتصال به دو پنل
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
زمان قطع اتوماتيك تصوير
more... less
قابلیت تنظیم صدای زنگ
صفحه نمایش رنگی
نوع صفحه نمایش
گوشی
نوع صفحه کلید
تعداد واحد پنل
more... less
قابلیت ضد آب
اندازه ذخیره سازی تصویر
قابلیت کارتخوان
قابلیت تشخیص رمز عبور
اتصال مانیتور به تلفن
اتصال به گوشی قابل حمل
منوی فارسی
تقویم شمسی
زاویه دید
سازگاری با
کشور سازنده
تکنولوژی کارکرد
نوع سنسور تصویر
ولتاژ ورودی
نوع آیفون تصویری
جنس بدنه
نوع کارت
نوع نصب
نوع محصول
ولتاژ اسمي خروجي
اعوجاج ولتاژ خروجی
برند سازنده
دیگر امکانات
مدل
more... less
اندازه بدنه
وزن
دمای کارکرد
مقدار گارانتی
نوع سیم کشی
فیلتر محصولات

لیست قیمت آیفون تصویری تابا

لیست قیمت دربازکن تصویری تابا

آیفون تصویری امروزه در تمام خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد و روز به روز افراد بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام می کنند. در این بین شرکت های تولید کننده دربازکن تصویری، چه ایرانی و چه خارجی اقدام به تولید انواع آیفون تصویری کرده اند که آیفون تصویری تابا یکی از شرکت هایی می باشد که اقدام به تولید این محصول کرده است. لیست قیمت آیفون تصویری تابا

نگاه کلی به آیفون تصویری تابا

موضوع مهمی که می توانیم به آن اشاره کنیم، تنوع در انواع آن ها می باشد که شرکت تابا الکترونیک طیف گسترده ای از محصولات خود را تولید و روانه بازار کرده تا هر شخص با هر سلیقه ای بتواند کالای مورد نیاز خود را تهیه کند.

آیفون های تصویری تابا در اندازه های مختلف 2.4، 3.5، 4، 4.3، 7 و 10 اینچ وجود دارد تا مصرف کننده محدودیتی درباره اندازه صفحه نمایش این کالا نداشته باشد که این مورد سبب شده تا دست مصرف کننده در انتخاب آیفون مورد نیازش بسیار باز باشد.

این محصول با ویژگی های مختلف و برای موقعیت های مختلف تولید شده است. بعضی از مدل های آیفون های تصویری تابا به تلفن متصل می شود که می توان آن را به جای دستگاه تلفن استفاده کرد. به طور مثال اگر آیفون مدل 1910 تابا را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد  که میتوانید یک شماره تلفن برای دستگاه تعریف کنید تا در هنگام عدم پاسخگویی آن، با شماره تلفن تماس برقرار کند. از دیگر ویژگی های این محصول، مشاهده 4 تصویر هم زمان دوربین مداربسته برریو صفحه نمایشگر آن می باشد و بعضی از مدل های آن ها مانند 3070 دارای صفحه نمایشگر لمسی است.

دربازکن تصویری تابا در انواع و مدل ها و رنگ های مختلف تولید شده تا افراد مختلف با سلیقه و نیاز های گوناگون بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

محصولات آیفون تابا

چرا لیست قیمت آیفون تصویری تابا؟

در این قسمت لیست قیمت آیفون تصویری تابا را قرار دادیم تا با یک نگاه بتوانید مقایسه خوبی در قیمت های این آیفون ها داشته باشید.

در این لیست شما می توانید انتخاب راحت تر و سریعتری داشته باشید، چرا که نام، مشخصات و قیمت هر کدام از محصول های آیفون تصویری تابا به صورت یک جدول برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که آیفون های تصویری تابا با ویژگی های مختلف و متنوعی تولید شده اند، در قسمت ویژگی های محصول می توانید با امکاناتی که هر محصول دارد آشنا شوید و بر اساس آن اقدام به خرید نمایید.

ادامه مطلب
سوالات متداول
آیا می توان انواع پنل های آیفون تابا را با انواع مانیتور های آن استفاده کرد؟ بله، در صورت استفاده از پنل های تابا اعم از زنگ دار و کدینگ، شما قادر به استفاده از همه مانیتور های تابا هستید. البته این نکته را باید مد نظر قرار داد که در صورت استفاده از مدل های دوسیم می بایست همه قطعات از تکنولوژی دو سیم تابا پشتیبانی کند.
ارتباط مانیتور های تابا با تلفن همراه چگونه امکان پذیر است؟ شرکت تابا چندین نمونه مانیتور آیفون تصویری با قابلیت برقراری ارتباط با تلفن همراه عرضه کرده که به وسیله خط ثابت تلفن و wifi قادرند از خارج از منزل ارتباط بگیرند. این مدل ها شامل tvd-3070 و tvd-1910 و tvd-2910 می باشند.
آیا پس از خرید آیفون تصویری تابا امکان نصب توسط شرکت شما وجود دارد؟ بله. فروشگاه دی سی ای کالا در تهران و کرج به صورت مستقیم نماینده خدمات خود را جهت کارشناسی و نصب اعزام می نماید و در سایر شهرستان ها نیز نماینده ای جهت ارائه خدمات معرفی می نماید.
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری