آیفون تصویری الکتروپیک 353P-1286M با حافظه 3.5 اینچی با گارانتی 3 ساله

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286-353P
  • حافظه داخلی جهت ذخیره سازی عکس
  • جنس بدنه پلاستیک فشرده
  • صفحه نمایش 3.5 اینچی رنگی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش 2 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
تعداد واحد را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 353P-1286

آیفون تصویری 1286 با حافظه الکتروپیک یکی دیگر از محصولات شرکت الکتروپیک است. این آیفون که کاملا مشابه با آیفون تصویری 1268 بدون حافظه الکتروپیک می باشد، تنها در مورد همین حافظه با یکدیگر تفاوت دارند. الکتروپیک آیفون 1286 را در دو مدل با حافظه و بدون حافظه تولید کرده است که با استفاده از مدل با حافظه می توانید عکس مراجعه کننده ها را بر روی آیفون تصویری ذخیره کنید و پس از بازگشت به منزل، از رفت و آمد افراد مطلع شوید.

مشخصات ظاهری آیفون تصویری

در ساخت این آیفون تصویری از بدنه ای ساده و مربع شکل از جنس ABS استفاده شده است که اندازه 214×197 میلی متری دارد و قظر آن تقریبا 74 میلی متر است. در سمت چپ این بدنه گوشی صوتی آن را مشاهده می کنید که در قسمت بالاییِ آن یک فرورفتگی دیده می شود که باعث ایجاد یک تعادل در ظاهر این بدنه می شود، با نگاهی به بخش های دیگر این آیفون رنگی در می یابیم که طراح، علاقه خاصی به ایجاد انحنا در بخش های گوناگون آیفون داشته است که این انحنا به خصوص از لبه بالایی بدنه مشخص تر است.درست در زیر نمایشگر 3.5 اینچی آن، سه کلید سیاه رنگ مشاهده می کنید که برای انجام کارهای گوناگون قابل استفاده است. گوشیِ این مانیتور پیک به وسیله یک خار مکانیکی در جای خود قرار گرفته است و در آن از سیستم مگنت استفاده نشده است، با این حال به سادگی می توانید گوشی را در جای خود قرار دهید.

اینفو گرفی آیفون تصویری الکتروپیک 353P-1286M

مشخصات فنی آیفون تصویری

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، خصوصیات فنی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 با حافظه کاملا مشابه با مدل بدون حافظه آن است، الکتروپیک همان ویژگی ها را در غالب یک مانیتور جدید با اندکی ارتقا، پیاده کرده است. همانطور که مشخص است بالاتر بودنِ قیمت آیفون تصویری الکتروپیک 1286 با حافظه نسبت به مدل قبلی، در همین خصوصیت است.

صفحه نمایش

کمپانی الکتروپیک آیفون های خود را با صفحه نمایش TFT LDC روانه بازار کرده است. این صفحه نمایش که 3.5 اینچی است، یکی از متداول ترین اندازه های صفحه نمایش آیفون تصویری ها به شمار می رود. مشاهده یک عکس و دریافت اطلاعات ورود و خروج افراد، در نمایشگری با این اندازه بسیار مناسب به نظر می آید. با ذخیره عکس ها در حافظه این آیفون می توانید آن ها را بر روی صفحه نمایش با کیفیت و شفافیت بالا مشاهده کنید. رزولوشن این تصویر RGB 320×240 است.

حافظه آیفون تصویری

همانطور که در بالا هم اشاره شد، آیفون تصویری ایرانی 1286 الکتروپیک دارای حافظه می باشد، امکان ذخیره عکس بر روی آیفون تصویری ایرانی خود، خصوصیتی است که با حافظه بودن آیفون به شما می دهد. خصوصیتی که با حافظه بودن آیفون به شما می دهد، این است که اگر آن را بر روی حالت خودکار تنظیم کنید، با هر بار زنگ خوردن آیفون، یک عکس از مراجعه کننده تهیه و ذخیره می شود. بنابراین می تواند مانند یک منشی تلفن، تمامی رفت وآمد ها از منزل شما را گزارش دهد.برای دو خروجی کردن این مانیتور، نیاز به یک سوییچر دارید؛ چرا که این آیفون پیک به طور پیش فرض تنها یک خروجی دارد.

نمایشگر الکتروپیک

رابط کاربری و کلید ها

برای استفاده از این دربازکن پیک، کار سختی پیش رو ندارید، کلید ها و رابط کاربری آن ها به ساده ترین و واضح ترین شکل ممکن طراحی شده اند تا به سادگی برای کاربر قابل استفاده باشند. برای روشن شدن صفحه نمایش و مشاهده تصاویر بیرون از طریق پنل، تنها لازم است کلید اول از بالا را بزنید و برای کارکرد اصلی آیفون تصویری (یعنی باز کردن درب ورودی) دومین کلید را به کار برید.در لبه سمت چپ این بدنه هم چند کلید و پیچ دیگر برای تنظیمات قرار گرفته است. همانطور که در شکل هم مشخص است، اولین کلید برای روشن و خاموش کردن دستگاه به کار می رود. با پیچی که درست در زیر آن قرار دارد، می توانید شدت صدای این آیفون تصویری الکتروپیک را کنترل کنید. صفحه نمایش این دربازکن تصویری رنگی است و با آخرین پیچ، می توانید غلظت این رنگها را بر روی مانیتور خود کنترل کنید. در کنار این تنظیم کننده ها، یک پیچ دیگر هم برای میزان روشنایی صفحه نمایش دیده می شود.

اتصال و ارتباطات آیفون تصویری

آیفون تصویری 1286 قابلیت اتصال به دو پنل دم دری را دارد، به این معنا که اگر ساختمان شما دارای دو ورودی باشد، می توانید دو پنل را در هر ورودی نصب کنید، این دو پنل به مانیتور شما در داخل ساختمان متصل می گردد و با هر بار زنگ خوردن هر کدام، مانیتور شما در داخل واحد به صدا در می آید. خروجی دومی که در پشت این مانیتور تعبیه شده است، می تواند برای استفاده از دوربین مداربسته هم به کار برود. به این شکل که یک دوربین در لابی ساختمان یا پارکینگ یا انباری نصب می شود و سپس آن را به آیفون تصویری خود متصل می کنید. می توانید تصاویر دوربین را بر روی مانیتور خود مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که برای انجام این کار احتیاج به یک سوییچر دارید.

جمع بندی و گارانتی دستگاه

شرکت الکتروپیک برای تمامی آیفون تصویری های پیک گارانتی سه ساله در نظر گرفته است. تاریخ شروع این گارانتی از زمانِ تاریخی که در هنگام فروش آیفون تصویری در فاکتور شما نوشته شده است، محاسبه می گردد. خرید آیفون 1286 پیک با حافظه به دلیل دارا بودن خصوصیاتی که آن را تبدیل به محصولی ساده و قابل درک برای کاربر می کند، یک گزینه مناسب به شمار می رود. به علاوه قیمت آیفون تصویری الکتروپیک 1286 این محصول را در بین آیفون مقرون به صرفه قرار می دهد. از مهم ترین خصوصیات نام برده شده می توان به، نمایشگر 3.5 اینچ، نمایشگر تنظیمات (OSD)، وضوح تصویر بالا ، تغییر صدای زنگ ملودی، حافظه ضبط تصاویر، عکس برداری، بهره گیری از فناوری ساخت (SMT)، جنس بدنه (ABS) آنتی استاتیک، بدون تغییر در رنگ محصول را اشاره داشت.

آیفون تصویری 353P-1286M الکتروپیک در مقابل رقبا

نزدیک ترین آیفونِ قابل مقایسه با 1286 را می توان 1040M200 تابا را معرفی کرد، هردوی این آیفون ها دارای حافظه ضبط تصویر هستند و صفحه نمایش 3.5 اینچ رنگی دارند، بدنه مربعی در این آیفون ها، فرم بدنه آن را تبدیل به یکی از متداول ترین مدل ها در آیفون ها کرده است. تفاوتی که این دو محصول دارند، در وجود خروجی دومی است که به طور پیش فرض بر روی 1040 وجود دارد، با استفاده از آن می توانید مانیتور خود را به دو پنل دم دری و یا یک پنل و یک دوربین مداربسته متصل کنید تا کنترل بهتری در مجموعه داشته باشید. همین کارکرد را می توانید از 1286 هم دریافت کنید یا این تفاوت که باید یک سوییچر برای آن تهیه کنید.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
3.5 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
ندارد
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
ندارد
زمان قطع اتوماتيك تصوير
یک دقیقه
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
نوع صفحه کلید
ندارد
اتصال مانیتور به تلفن
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
الکتروپیک Electropeyk
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
الکتروپیک
کشور سازنده
ایران
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
جنس بدنه
ABS
نوع نصب
روکار
مدل
1286 با حافظه
مقدار گارانتی
3 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
5.0
1 نقد و بررسی
خیلی خوب 1
خوب 0
متوسط 0
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری