آموزش ست کردن ریموت پروتکو Q60 و Q80

مچ کردت یا ست کردن ریموت پروتکو بر خلاف اکثر جکهای پارکینگی کمی تخصصی است و می بایست از روش لرن نمودن این ریموت سر در بی آورید در غیر این صورت امکان دارد بجای ست نمودن ریموت خود ، ریموت سایر ساکنین را نیز پاک کرده و هزینه کارشناس برای خود بتراشید.

خرید ریموت فابریک پروتکو سازگار جکهای پارکینگی و موتور ریلی پروتکو

مدار پروتکو در دو مدل Q60 که قبل سال 1397 عرضه می شد و Q80 که از سال 1397 به بعد در محصولات پروتکو وجود دارد عرضه شده است که هر یک روشی خاص اما نزدیک به هم را دارد که ما هر یک را توضیح خواهیم داد.

روش ست کردن ریموت جک پروتکو Q60

ابتدا پیچ های باکس را باز نموده تا به برد اصلی پروتکو برسیم. بر روی برد 4 دکمه از بالا به پایین و یک صفحه سون سگمنت قرار دارد. برای ست نمودن ریموت جدید روش زیر را پی بگیرید.

ست کردن ریموت پروتکو دو لنگه

دو بار دکمه A را فشار دهید و بعد از آن دو بار دکمه B را بفشارید. حال یکی از دکمه های ریموت را فشرده و نگه دارید و سپس دکمه C بر روی مدار کنترل پروتکو فشار دهید. در این هنگام صدای تیک تیک از روی برد را خواهید شنید و شماره ریموت بر روی صفحه سون سگمنت به نمایش در می آید و آن نشان دهنده لرن شدن ریموت شماست. حال شما برای قرار دادن دستگاه به حالت عادی می بایست دکه A را چند بار فشار دهید تا حالت دو خط — را در صفحه نمایش ببیند.

لرن کردن ریموت پروتکو تک لنگه

شما دقیقا مانند مرحله دو لنگه پیش بروید فقط در مرحله دوم بجای دوبار کلید B سه بار کلید B را فشرده و مشابه مرحله قبلی ادامه دهید.

ویدئو لرن کردن ریموت پروتکو در مدار Q60

ست کردن یا لرن نمودن ریموت جک پروتکو Q80

لرت نمودن و یا مچ کردن ریموت در مدار Q80 جک پارکینگی پروتکو کمی متفاوت است که ما در ادامه به صورت تصویری در یک عکس کلی آن را قرار داده ایم تا به صورت مرحله به مرحله آموزش ست کردن دو لنگه و تک لنگه و همچنین پاک کردن ریموتها را بیاموزید.

مچ کردن ریموت پروتکو q80

چگونه ریموت به ریموت از کنترل فابریک پروتکو کپی بگیریم؟

اگر یک عدد ریموت فابریک خریداری کرده اید و یک ریموت اصلی پروتکو که قبلا روی دستگاه مچ شده از قبل داشتید، می توانید از روی ریموت اصلی آن ریموت خام را کد دهی نمایید. که روش آن در ادامه آموزش داده می شود.

ست کردن ریموت به ریموت پروتکو

از روی ریموت خام کلید P1 و P2 را به مدت 10 ثانیه هم زمان فشرده و نگه دارید تا چراغ چشمک زن ممتد بزند. حال دست خود را از روی کلیدها بردارید.

مطابق عکس B ریموتها را کنار هم گرفته و از ریموت خام یک دکمه را فشار دهید و نگه دارید، حال از ریموت اصلی نیز دکمه ای که می خواهید از روی آن کپی شود فشار دهید و نگه دارید تا LED ریموت خام روشن شود. حال دکمه مربوطه لرن شده و شما دکمه های بعدی را می توانید ست کنید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
3 2 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
9 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
Alli.
Alli.
5 years ago

با عرض سلام لطفا آدرس نمایندگیهای مشهد رااعلام نمایید

شیدا
شیدا
4 years ago

سلام،اگر بخواهیم چند ریموت را همزمان با پروتکو دو لنگه ست کنیم هر بار باید قبلش a_b را دو بار بزنیم ؟

Reza
Reza
4 years ago

با سلام برای جک تابا مدل9311 چگونه تنظیم کنم

آرزو
آرزو
3 years ago

سلام. من هم مشکل ست کردن مدل تابا رو دارم. دکمه add رو زدم و مطابق با دستور هر دکمه رو زدم. الان چراغ میزنه ولی بازم کار نمیکنه

meysam Rahnama
meysam Rahnama
2 years ago

سلام خسته نباشید میخاستم بپرسم ایا از این ریموت میشه برای ترموستات کلید هوشمندامواج رادیوئی استفاده کرد

نادر اسحاق
نادر اسحاق
2 years ago

سلام ممنون از راهنمایی
ریموت دستگاه q60 دکمه ست شده قبلی به علت کارکرد از کار افتاده ولی دو دکمه دیگر ریموت کار میکنه میخوام دکمه دیگری از روی ریموت ست کنم با دستگاه
روش لرن کردن رو انجام دادم با دکمه جدید نشد راهنمایی میفرمایید؟؟

9
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx