راهنمای خرید آیفون تصویری ارزان ساده

برندهای زیادی در بازار آیفون تصویری وجود دارند اما این که یک آیفون تصویری ارزان با قیمت مناسب بیابیم، کار ساده ای نباشد. ایرانی انتخاب کنیم یا خارجی و هر یک از کدام برند باشند بهتر است و در نتیجه با هزینه پایین کدام مانیتور آیفون تصویری بهترین کارایی را در اختیارمان قرار می دهد. در ادامه به بررسی همه ی این سوالات می پردازیم.

آیفون تصویری ایرانی انتخاب کنیم یا خارجی

با گسترش و تعدد شرکتهای سازنده آیفون تصویری ایرانی و بالا رفتن هزینه واردات و همچنین بالا رفتن قیمت ارز، فاصله قیمتی بین محصولات ساخت داخل به شدت افزایش یافت. اما همچنان برندهایی هستند که که با نام خارجی و با قیمت پایین در اختیار مصرف کننده قرار میگیرند.

پیشنهاد قطعی در خرید آیفون تصویری ارزان این است که از محصولات شرکتهای ایرانی استفاده نماییم. چرا که حداقل اصالت آنها مشخص است و در صورت به مشکل خوردن محصول، شرکتی وجود دارد که جهت گارانتی و خدمات به آن رجوع شود.

آیفون تصویری ارزان ساده

این نوع دربازکن تصویری با حداکثر اندازه 4.3 اینچی و صفحه نمایش رنگی در بازار وجود دارند. شاید بزرگترین ویژگی مثبت این نوع دربازکن های تصویری ارزان، ارائه تصویر رنگی و تنظیم نور، رنگ و کنتراست تصویر می باشد. در ادامه با چند آیفون تصویری ارزان ساده با کیفیت با اولویت بیشترین امتیاز آشنا خواهیم شد.

آیفون کالیوز 4321AZ

این مدل یکی از معدود محصولات در رده آیفون تصویری ارزان ساده است که از کیفیت بالایی برخوردار است. صفحه نمایش 4.3 اینچی با کیفیت، ظاهر متفاوت و زیبا، ضخامت کم محصول و گارانتی سه ساله باعث میشود ما دربازکن تصویری 431AZ کالیوز را یک انتخاب عالی بدانیم. از جمله نقاط ضعف این محصول کمتر شناخته شده بودن برند کالیوز میباشد.

آیفون تصویری ارزان کالیوز

آیفون سیماران HS-35FL

این آیفون تصویری ارزان سیماران پایین رده ترین محصول این شرکت است. اما نگذارید این مورد باعث شود که فکر کنید سیماران از کیفیت محصولش کم کرده است. این محصول به شدت با کیفیت است و اگر از این ارزانتر عرضه می شد بازار بیشتری را قسمت سیماران میکرد. صفحه نمایش 3.5 اینچی، طراحی معقول و ضخامت کم از ویژگی های مثبت این محصول سیماران است.نقطه ضعف این آیفون تصویری صفحه نمایش کوچکتر از مدلهای هم رده و قیمت بالا در رده آیفون تصویری ارزان می باشد.

آیفون تصویری ارزان سیماران 35fl

آیفون تابا 2043

TVD-2043 یک آیفون تصویری ارزان دیگر از تابا می باشد. این مدل هم یکی از پر فروشترین های بازار است که می بایست خوش شانس باشید تا به تعداد بیش از 5 عدد البته با قیمت نمایندگی آن را بیابید. صفحه نمایش 4.3 اینچ رنگی، گارانتی 3 ساله و خدمات تابا مواردی است که می تواند مشتریان را مثل آهنربا به خودش جذب نماید. اما موارد نا امید کننده این محصول کیفیت متوسط محصول، صفحه نمایش با کنتراست پایین و ضخامت زیاد مانیتور می باشد.

آیفون ارزان تابا مدل 2043

آیفون الکتروپیک 1286

شرکت الکتروپیک تمایلی به تولید جنس ارزان ندارد و اولویت تولید محصولاتش کیفیت همه قطعات می باشد. اما با این حال مدل 1286 شرکت الکتروپیک توانست با ارفاق در لیست ارزانترین آیفون تصویری های بازار خود را جا دهد. کیفیت تصویر، جنس بدنه و قطعات این محصول از بهترین های بازار است و قطعا خریدار را از بابت پرداخت هزینه نا امید نخواهد کرد.دیگر ویژگی های این دربازکن تصویری، صفه نمایش 3.5 اینچی، گارانتی معتبر سه ساله می باشد. اما با این حال ضخامت زیاد مانیتور، صفحه نمایش کوچکتر از برخی رقبا و سقف قیمتی در رده آیفونهای ارزان باعث می شود تا مشتریان به سایر محصولات دیگر برندها نگاهی بیندازند.

آیفون ارزان تابا مدل 2043

آیفون تابا مدل 1024

آخرین بازمانده از ارزانترین آیفون تصویری های تابا است. هر چند تابا اشتیاقی به تولید این محصول ندارد اما به صرف قیمت پایین و برندی معتبر با موجود شدن آن دربازک تصویری 1024 تابا به سرعت فروش رفته و در بازار نایاب می شود.

این محصول از صفحه نمایش بسیار کوچک 2.4 اینچی برخوردار است و جز دیدن دم درب از صفحه نمایش آن و باز کردن درب نفرو هیچ قابلیت خاص دیگری ندارد. اما از طرف دیگر کیفیت مناسب و گارانتی 3ساله تابا نقاط مثبت این آیفون تصویری باشد.

آیفون تصویری تابا ارزان قیمت 1024

آیفون آلدو AL-412

آلدو نیز محصولاتی در رده قیمتی ارزان قیمت دارد که شاخص ترین آن مدل 412 می باشد. این محصول از صفحه نمایش 4.3 اینچی برخوردار است و ظاهر آن دقیقا به مانند مدل اف اف 4PNC می باشد. کیفیت تصویر این دربازکن تصویری بسیار مناسب است هر چند در سایر قسمتها مثل طراحی، کیفیت بدنه و قطعات کیفیت متوسطی دارد. بجز این موارد گارانتی سه ساله و قیمت مناسب آن موارد وسوسه انگیزی است که مصرف کننده را به سمت این محصول جذب می کند.

آیفون تصویری ارزان آلدو 412

آیفون اف اف تکنولوژی 4PNC

اف اف تکنولوژی چند سالی است تلاش میکند خود را بین برندهای معتبر جا دهد، اما باید بپزیریم فاصله کیفیتی آن با سایر شرکتها زیاد است. این آیفون تصویری ارزان از صفحه نمایش رنگی 4 اینچی بهره می برد و به مانند دیگر مدلهای هم رده خودش قابلیت خاصی ندارد. اما صفحه 4 اینچی تصویری مناسب از جلو درب نشان خواهد داد هر چند کیفیت تصویر عالی نیست. این محصول نیز دارای 3 سال گارانتی امید الکترونیک عرضه می شود.

آیفون تصویری اف اف ارزان
نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
2 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
محمد دهباشی
محمد دهباشی
4 years ago

ارزانترین آیفن تصویری که دارای LAN باشه کدوم هست؟
آیا میشه با کابل به روتر خونه هم متصلش کرد و درکامپیوتر و مبایل هم دسترسی داشت

2
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx