آیفون تصویری الکتروپیک 353P-1286 بدون حافظه 3.5 اینچی با گارانتی 3 ساله

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • دربازکن تصویری رنگی الکتروپیک مدل 1286
  • صفحه نمایش 3.5 اینچ رنگی
  • دارای کلید مکانیکی
  • بدون حافظه
  • قابلیت اتصال به یک پنل 
  • بهره گیری از فناوری ساخت SMT
  • جنس بدنه از ABS آنتی استاتیک
  • نمایشگر تنظیمات OSD
  • زبان منو فارسی و انگلیسی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش 3 ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
تعداد واحد را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا فوری- 3 ساعته در تهران
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
1,968,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

چرا آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286-353P؟

شرکت الکتروپیک یکی از شناخته شده ترین برند های تولیدکننده آیفون تصویری است که با طراحی و تولید انواع درب بازکن تصویری ساده، لوکس و کاربر پسند توانسته بین رقبای خارجی و ایرانی خود جایگاه خوب و مطمئنی را برای خود داشته باشد. یکی از اقتصادی ترین درب باز کن های این برند که ویژگی های کاربردی مناسبی به همراه دارد، آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286-353P می باشد. این آیفون تصویری با صفحه نمایش 3.5 اینچی رنگی، دکمه های مکانیکی ساده قیمت بسیار مناسبی دارد و شاید یکی دیگر از دلایلی که مشتری تمایل دارد از این مدل استفاده کند، برد قوی آن است که با سیم های ضعف نیز راه اندازی می شود.

ویژگی های کلیدی آیفون 1286 پیک اتصال به یک پنل و صفحه 3.5 اینچی

معایب آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286-353P

اگر بخواهیم مانیتوری در حد کارایی معمول و قیمتی معقول در میان برند محبوب الکتروپیک انتخاب کنیم؛ مطمئنا مانیتور 1286-353P بهترین گزینه است. از معایب این دستگاه می توان ظاهر 4 گوش و قدیمی و البته ضخیم و کوچک بودن صفحه نمایش، عدم داشتن حافظه داخلی، عدم اتصال به دو پنل و دوربین مداربسته اشاره کرد که با توجه به قیمت آن موردی منطقی است. البته که این مدل حافظه داخلی جهت ذخیره تصاویر ندارد ولی در ورژن جدیدتر این قابلیت افزوده شده است.


بررسی توسط پریسا شایسته

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 353P-1286 در دو مدل با حافظه و بدون حافظه تولید شده است. این مانیتور الکتروپیک ورژن قدیمی تر و بدون حافظه داخلی است که دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی رنگی، دکمه های مکانیکی با قابلیت اتصال به تنها یک پنل دم دری است. با توجه به کیفیت و کاربری استاندارد، می توان گفت که اقتصادی ترین محصول الکتروپیک مدل 353P-1286 می باشد.

محتویات پک آیفون تصویری 353P-1286 الکتروپیک

  • نمایشگر رنگی 3.5 اینچی با گوشی و سیم
  • کاتالولگ و دفترچه راهنما
  • کانکتور 5 پین 2 عدد
  • کانکتور 2 پین 2 عدد
  • 4 عدد پیچ
  • 4 عدد رول پلاک
  • وارنیش
  • کارت گارانتی 1 عدد

محتویات پک آیفون تصویری الکتروپیک

مشخصات ظاهری آیفون تصویری

آیفون تصویری الکتروپیک ظاهری کاملا قدیمی دارد و دارای ابتدایی ترین شکل ظاهری در آیفون تصویری می باشد، که ارتفاع دستگاه 214، عرض آن 197 و ضخامتی  آن برابر 74 میلی متر است. در این مدل از نمایشگر، شما می توانید با نگاه به بدنه محصول، شاهد یک صفحه نمایش رنگی 3.5 ال سی دی به صورت یک مربع کوچک در وسط محیطی سیاه و قسمت بالا و سمت راست بدنه دستگاه قرار گرفته است. در سمت چپ و پایین قاب مشکی نام شرکت الکتروپیک و همچنین مدل آیفون تصویری ایرانی نوشته شده است که در زیر آن سه بیضی با سه رنگ مختلف را ببینید که نشان دهنده رنگی بودن صفحه نمایش می باشد.

ابعاد و ضخامت آیفون تصویری 1286 پیک

 در ساخت آیفون تصویری الکتروپیک از تکنولوژی SMT که تکنولوژی نصب سطحی، راه اندازی آسان تری را برای خریداران به ارمغان می آورد. جنس بدنه درب بازکن های تصویری الکتروپیک ABS آنتی استاتیک است که برگرفته از جنس محصولات ال جی کره می باشد و داشتن این قابلیت باعث می شود که در طول زمان رنگ محصول تغییر نکند.

کلید مکانیکی آیفون تصویری

در قسمت پایینی صفحه نمایش سه عدد کلید مکانیکی بیضی شکل زیر یکدیگر قرار گرفته اند که جهت مشاهده تصویر و باز کردن درب کاربری دارند.  

گوشی صوتی آیفون تصویری

سمت چپ دستگاه محل قرار گیری گوشی آیفون تصویری است که با یک قلاب کوچک گوشی صوتی بر روی دستگاه قرار می گیرد. اگر به قسمت بالایی این قلاب توجه کنید یک شاسی کوچک مکانیکی قرار گرفته است که وظیفه آن قطع صدا و تصویر است. طراحی قاب گوشی، به شکلی کشیده و کروی مانند است تا هنگامی که که روی دستگاه گذاشته می شود به اندازه یک یا دو سانتیمتر بالاتر از صفحه نمایش قرار گیرد و باعث سهولت در برداشتن گوشی شود.

اینفو گرافی 353p-1286 الکتروپیک

مشخصات فنی آیفون تصویری

پس از شکل ظاهری به بررسی مهم ترین بخش، مشخصات فنی آیفون تصویری می پردازیم. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، نمایشگر الکتروپیک یکی از ساده و مقرون به صرفه ترین نمایشگر رنگی ایرانی به شمار می رود و مجموعه کامل از خصوصیات جالب توجه را در خود جای داده است. با ما همراه باشید تا در ادامه به صورت جدگانه و کاملا تخصصی به معرفی خصوصیات فنی بپردازیم:

صفحه نمایش

صفحه نمایش آیفون تصویری 1286 الکتروپیک با سایز 3.5 اینچی و رنگی طراحی شده است که با بهره گیری از  تکنولوژی LCD-TFT تصاویری با کیفیت بالا ارائه می دهد. در صورتیکه از نوع حافظه دار این مدل استفاده نمایید این امکان را دارید تا عکس های خود را با کیفیت و شفافیت مناسب در حافظه خارجی خود ذخیره نمایید. رزولوشن تصاویری که مانیتور تصویری 1286 الکتروپیک به شما ارائه می دهد 320RGBx240 می باشد. بد نیست بدانید که آیفون تصویری 1286 الکتروپیک می تواند تا بیش از 100 متر کیفیت صدا و تصویر ارائه شده را حفظ نماید؛ ولی به صورت کلی کیفیت و وضوخ صدا و تصویر به تعداد واحدها و سیم کشی آنها بستگی دارد.

عکس نمایشگر رنگی 353P-1286

رابط کاربری و کلید ها

استفاده از آیفون تصویری ایرانی الکتروپیک 1286 بسیار ساده است؛ زیرا ابتدایی ترین چیزی که روی دستگاه به چشم می خورد سه کلید بزرگ غیر لمسی است که هرکدام یک کار اصلی را در این آیفون تصویری انجام می دهند. رابط کاربری در این محصول از نوع OSD به‌منظور اعمال تنظیمات مربوط به تصویر و صدا، مشاهده تصویر بیرون و در واقع روشن کردن صفحه نمایش و باز کردن درب ورودی می باشد.

درکناره سمت چپ آیفون تصویری 1286 الکتروپیک، یک کلید ON/OFF دیده می شود که برای روشن و خاموش کردن دستگاه از آن استفاده می شود که در صورت روشن بودن دستگاه یک چراغ قرمز رنگ روی دربازکن روشن می شود. در همین بخش سه پیچ تنظیم کننده نیز وجود دارد که اولین پیچ با علامت ولوم می تواند شدت صدای زنگ را کم و زیاد کند، پیچ تنظیم کننده دوم شدت نور صفحه نمایش را تنظیم می کند، پیچ تنظیم کننده COLOR در محصولات رنگی می تواند رنگ صفحه نمایش  را کم و زیاد کند.

اتصال به یک پنل زنگ

در بحث ارتباطات 1286 پیک حرفی برای گفتن ندارد. این مانیتور تنها به یک پنل وصل می شود و منازلی که دو پنل دارند بهتر است مدل دیگری را گزینش کنند و یا راه سخت تری رفته و از سوئیچر دو پنل استفاده نمایند. به طبع انتظار نداریم این مانیتور اقتصادی الکتروپیک دارای ارتباط داخلی باشد و یا به دوربین مدار بسته وصل شود و حتی درب پارکینگ را باز کند.

ورودی پنل آیفون 1286 الکتروپیک

حافظه دار کردن آیفون تصویری 1286

یکی از ویژگی های آیفون تصویری 1286 الکتروپیک امکان سفارشی نمودن آن می باشد، به طور مثال مدل ریموت دار آن امکان بازنمودن درب از داخل و خارج ساختمان را دارا است و همچنین شما می توانید پس از خریداری و نصب نوع بدون حافظه دربازکن تصویری، پنل حافظه خارجی را به صورت جداگانه تهیه و به سادگی در کناره سمت راست دستگاه نصب کنید، تا در این صورت امکان ذخیره عکس را به این آیفون تصویری اضافه کنید. 

ماژول حافظه 1286 و وصل آن

قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 یکی از دربازکن های ساده و در عین حال پرفروش در بین محصولات این شرکت است. با توجه به بالا بودن کیفیت بدنه دستگاه و قیمت مناسبش در میان تولیدات داخلی از جایگاه خوبی برخوردار است؛ ولی در صورتی که شما نیاز به یک آیفون تصویری با ظاهری ظریف و شیک دارید یا اندازه صفحه نمایش برای شما اهمیت دارد، بهتر است از مدل های دیگر شرکت الکتروپیک استفاده نمایید. می توانید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 را به قیمتی که خود شرکت تعیین نموده در سایت فروشگاهی دی سی ای کالا خریداری کنید. البته قبل از خرید می توانید لیست قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مشاهده کرده و قیمت بروز محصولات را آنجا داشته باشید.

جمع بندی و گارانتی دستگاه

این درب باز کن با طرحی قدیمی و ساده، اولیه ترین قابلیت ها را ارائه می دهد؛ این سیستم دارای منوی OSD، وضوح تصویر بالا،  فناوری ساخت سطحی (SMT)، جنس بدنه ABS آنتی استاتیک، به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش 3 ساله از شرکت الکتروپیک می باشد. شرکت الکتروپیک محصولات آیفون تصویری خود را با بهترین خدمات عرضه نموده و از این بابت مشتری آسوده خاطر خواهد بود.

گارانتی آیفون تصویری الکتروپیک- کارت گارانتی

آیفون تصویری 353P-1286 الکتروپیک در مقابل رقبا

نزدیک ترین آیفون قابل مقایسه با 1286 را می توان آیفون 5-43 تابا دانست که ظاهر به روز تری دارد، هر دوی این آیفون ها، حافظه دار جهت ضبط تصویر نیستند. اما حسن محصول تابا تنها ظاهر زیباترش نیست و  صفحه 4.3 اینچی آن باعث می شود که به طور کلی این دو متمایز شوند. برند های دیگر نیز در این رنج قیمت نمایندگانی دارند که می تواند نظر مشتری را به خود جلب کند. مثلا در سیماران Hs-43FL در کالیوز 431AZ می تواند رقبای جدی این محصول باشند.

نصب آیفون تصویری الکتروپیک 1286

نصب دربازکن های تصویری الکتروپیک به دلیل 4 یا 5 سیمه بودن برای راه اندازی کار سختی نیست و شخصی که کمی آشنایی با برق و برقکاری داشته باشد قادر خواهد بود راه اندازی را انجام دهد. کافیست سیم ها مطابق نقشه به محل مورد نظر اتصال یابد. ما ویدیویی برای آموزش راه اندازی آیفون تک واحدی اینجا گذاشته ایم. اما اگر قصد راه اندازی برای بیش از 1 واحد دارید پیشنهاد می شود از نصابان شرکت استفاده کنید تا گارانتی محصول تا پایان زمانش معتبر بماند.

مشخصات محصول

مشخصات

صفحه نمایش
3.5 اینچ
حافظه
ندارد
ارتباط بین واحدها
ندارد
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت اتصال به دو پنل
ندارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
ندارد
زمان قطع اتوماتيك تصوير
یک دقیقه
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
نوع صفحه کلید
ساده
اتصال مانیتور به تلفن
ندارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
الکتروپیک Electropeyk
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
الکتروپیک
کشور سازنده
ایران
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
جنس بدنه
ABS
نوع نصب
روکار
مدل
1286
مقدار گارانتی
3 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
4.6
58 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 15
خوب 0
متوسط 1
بد 0
خیلی بد 1

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری