قفل برقی کله گاوی تابا مدل TEL-1500 دارای 5 کلید

2%
تخفیف ویژه
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها

مشخصات قفل برقی تابا کله گاوی 1500

  • بدنه ی فلزی با ظاهر یک دست و شیک
  • دارای بوبین 12 ولت 15 وات
  • دارای 5 کلید ساده روی پک قفل برقی
  • ضریب امنیتی بالا و غیر قابل بازشو از بیرون
  • قابلیت اتصال به آیفون تصویری یا کلید دستی 
  • دارای شستی روی قفل و دسته برای باز کردن درب
  • 3 سال گارانتی در محل از طرف شرکت تابا
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
1,400,000 تومان 1,365,000تومان
2%
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

بازار قفل برقی و مخصوصا قفل برقی کله گاوی یک بازار داغ و به شدت پر رونق است و چه کمپانی ای دوست نداشته باشد در این بازار حضور نداشته باشد؟ شرکت تابا که یکی از شرکت های صاحب نام و مطمئن در تولید دربازکن تصویری در ایران است بالا خره از محصول جدید اش که قفل برقی کله گاوی  TEL-1500 است رونمایی کرد. این شرکت با این محصول عملا رقابت خود را با قفل محبوب 1093 یوتاب از شرکت الکتروپیک آغاز کرده است. 

پک قفل برقی تابا

متعلقات پک قفل برقی تابا TEL-1500

  1. قفل برقی یکپارچه شامل بوبین، شاستی و بدنه و سیستم مکانیکی
  2. قسمت روبرویی قفل که روی چهار چوب نصب می شود
  3. پلیت های زیر قفل و زیر پایه روبرویی
  4. پیچ و واشر به تعداد مورد نیاز
  5. 5 عدد کلید معمولی
  6. کارت گارانتی و دفترچه راهنما

مشخصات فنی قفل برقی تابا

به لحاظ فنی این قفل تفاوت معناداری با قفل یوتاب و حتی سیزای ایتالیا ندارد و مکانیزم مشابه ای با آنها دارد. بوبینی که در این قفل کار شده با برق 12 ولت AC کار می کند پس می توان آن را روی هر درب نفررو ای نصب نمود. خوشبختانه این قفل به گونه ای طراحی شده که بتوان آن را روی درب های پارکینگی نیز نصب نمود و از این جهت سیستم برقی قفل با ولتاژ خروجی مدار های جک سازگاری خواهد داشت.

اما اگر شما اطلاعاتی در مورد چگونگی کارکرد قفل های کله گاوی ندارید باید بگوییم که این قفل ها به چند طریق باز می شوند. اولین روش از طریق شاستی است که روی قفل کار شده که با فشردن آن زبانه خلاص خواهد شد.دومین روش سیستم برقی است که به وسیله کلیدی که در مسیر خروجی ساختمان یا از طریق آیفون صوتی و تصویری باز می شود. و آخرین روش استفاده از کلید است که می توان قفل را از بیرون خانه باز کرد.

نصب قفل یوتاب

بزرگترین ایراد قفل برقی کله گاوی

قفل های کله گاوی یک عیب کلی دارند و نمی توان آن را به برند خاصی مربوط کرد. این عیب در هر قفل کله گاوی ای وجود دارد و به خاطر مکانیزم کارکرد آن است. ایراد این قفل ها این است که حالت شب بند ندارند. یعنی با چرخاندن کلید هیچ زبانه جدیدی از قفل بیرون نمی آید و این کار صرفا کلید فیزیکی روی قفل را مسدود می کند تا با فشردن شستی درب باز نشود. اما در این حالت نیز قفل به صورت برقی باز می شود. این مورد برای خیلی ها یک ایراد است و خیلی ها هم آن را ایراد نمی دانند.

نوع کلید ها و تکثیر آن

قفل تابا دارای 5 کلید فابریکی برنجی در پک است و اگر بیش از این به کلید نیاز باشد می توان آن را در کلید سازی تکثیر کرد. نوع کلید ها ساده است و از کلید های کامپیوتری استفاده نشده است.البته شاید در آینده این شرکت برنامه ای برای تولید مدل های کلید کامپیوتری داشته باشد.

مشخصات ظاهری قفل تابا 1500

اگر بخواهیم به لحاظ ظاهری قفل تابا را بررسی کنیم، چیز جدیدی در این قفل برقی وجود ندارد. ظاهر قفل های کله گاوی که ابتدا توسط سیزا ایتالیا طراحی شده بود آنقدر پخته خوب و یکدست است که جای نقصی نمی ماند. شرکت های ایرانی با تغییراتی اندک مصل قرار دادن دسته پلاستیکی سعی در متفاوت نشان دادن آن کرده اند که باز هم اتفاق جدیدی رخ نداده است.

حالا تابا در قفل برقی 1500 خود رنگ شاستی و دسته آن را آبی کرده و ظاهر دستگیره را کمی متفاوت نموده است. این رنگ در این گونه تجهیزات خیلی دیده نشده و تولید کنندگان از رنگ هایی با طیف قرمز بیشتر استفاده کرده اند. پی تنها تفاوت ظاهری همان رنگ آبی به کار رفته در قطعات پلاستیکی این قفل است.

قیمت قفل برقی تابا مدل 1500

قیمت یکی از اصلی ترین وزنه هایی است که در فروش می تواند تاثیر داشته باشد. تابا خیلی واضح این مورد را میداند و به همین دلیل قیمت قفل برقی تابا بسیار رقابتی با قفل هایی مثل یوتاب و کاویان است. این شرکت به دلیل نمایندگی های فراوانی که در کشور دارد قادر است به سرعت این قفل برقی را فراگیر کند و حتی در آینده نزدیک رقیب اصلی یوتاب الکتروپیک گردد. اما قبل آن می بایست فیدبک کیفیت آن را داشته باشیم که شاید تا یکسال زمان ببرد پس تا آن هنگام منتظر می مانیم و دوباره این محصول را نقد و بررسی خواهیم کرد.

گارانتی قفل تابا لاکپشتی

قفل تابا به مانند سایر محصولات این شرکت دارای 3 سال گارانتی است. این بیشترین زمانی است که ما تا کنون برای قفل برقی دیده بودیم. این یک گام مثبت و دلگرم کننده برای مصرف کننده است. اما نکته مثبت دیگر خدمات پس از فروش تاباست که در همه ایران شعبه دارد و به سرعت مشکلات مرتبط با این قفل را بر طرف می سازد. از این رو باز هم شرکت الکتروپیک با قفل یوتاب رقیب تاباست که خدمات پس از فروش این شرکت نیز بسیار قدرتمند است.

مشخصات محصول

مشخصات

ولتاژ جک یا موتور
12 تا 24 ولت
نوع کلید ها
ساده
برند سازنده
تابا Taba
نوع محصول
قفل برقی
کشور سازنده
ایران
جنس بدنه
فلزی
مدل
TEL-1500
مقدار گارانتی
3 ساله
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری