نصب آیفون تصویری

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها

مراحل نصب آیفون تصویری توسط تکنسین های فنی دی سی ای کالا

  • مشاهده نقشه سیم کشی ساختمان و طرح اولیه
  • انجام سیم کشی و یا تعویض سیم کشی قبلی (با هزینه اضافه)
  • نصب مانیتور ها در واحدها
  • نصب سوئیچر یا دیکودر در مکان تعبیه شده
  • نصب قاب پنل و پنل زنگ بیرونی
  • نصب قفل ساده و یا قفل کله گاوی ( قفل برقی شامل هزینه می شود)
  • سر بندی سیم های کابل اصلی و لحیم کاری آنها
  • راه اندازی اولیه و تست کامل سیستم
  • آموزش واحدها جهت کارکرد صحیح
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
تعیین زمان نصب
جهت نصب تعداد واحد خود را انتخاب کنید
آیکون تحویل کالا اعزام نصاب از 24 ساعت آینده
آیکون گارانتی گارانتی یک ماه تست کارکرد
250,000تومان
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

نصب آیفون تصویری شاید به ظاهر ساده باشد و خیلی ها بتوانند با داشتن کاتالوگ نصب یک سیستم یک واحدی یا دو واحدی را راه اندازی نمایند، اما وقتی تعداد واحد ها بالاتر روید یک فن تخصصی می شود که می بایست توسط تکنسین های این رشته انجام پذیرد. سوال بسیاری از خریداران دربازکن تصویری این است که بعد از خرید هزینه نصب آیفون تصویری چقدر می شود و مراحل انجام آن چیست و آن نصب چقدر زمان بر است؟

مزایای نصب توسط تکنسین های حرفه ای

نصب آیفون تصویری

1-کاهش هزینه سیم و سیم کشی

وقتی قبل از نصب آیفون تصویری پروژه کارشناسی شود این مزیت وجود دارد که مسیر سیم کشی به گونه ای باشد که کمترین مقدار سیم کشی نیاز باشد که هم در هزینه ی سیم کشی صرفه جویی شود و هم مقدار سیم به کار رفته در ستختمان که بودجه بالایی نیز نیاز دارد کاهش یابد.

2- دریافت تصاویر و صدا با کیفیت مناسب

شاید در پروژه های کوچک اختلاف کیفیت دریافت تصاویر و صدا چندان مشهود نباشد اما وقتی پروژه کمی بزرگ می شود این اختلاف کیفیت به چالش اصلی مبدل میگردد. به گونه ای که واحدهای پایین تصاویر بسیار خوبی دارند و واحدهای دور دست تر تصاویر نویز دار و گاها سیاه سفید دریافت می نمایند. اینجاست که یک نصب صحیح تصاویر دریافتی همه ی واحد ها را یکدست میکند.

3-معتبر بودن توسط شرکت های گارانتی دهنده

برای مصرف کننده بسیار مهم است که نصب به گونه ای انجام پذیرد که فردا روز اگر محصولی از آیفون تصویری به کار رفته به خرابی خورد، گارانتی شرکت از نصب ایراد نگیرد و گارانتی را بدون اشکال تراشی انجام دهد. بسیار از نصابهای تازه وارد و مشتریانی که خودشان نصب آیفون تصویری را انجام میدهند این کار را به گونه ای انجام میدهند که عملا گارانتی محصول خود را باطل می کنند.

4- تضمین سلامت نصب توسط مجری

تیمی که نصب را انجام میدهد باید متعهد باشد که تا پایان اجزا پروژه و در صورت ایجاد هر مشکلی به کارفرما متعهد باشد. بارها دیده ایم برخی نصابها با اولین مشکل پیش آمده بر سر راه انجام پروژه ترک کار کرده و کارفرما را متحمل هزینه ی بالاتری میکنند. در ثانی تیم نصب به این هم متعهد باشد که پس از تحویل پروژه در صورتی که ایرادی در سیم کشی به وجود آمد سریعا اقدام به رفع ایراد نماید.

بهترین تیم اجرای نصب آیفون تصویری در ایران

تیم اجرایی فروشگاه دی سی ای کالا (DcaService) که نماینده یا عاملیت فروش آیفون های تصویری مانند سیماران، سوزوکی، کوماکس، تابا، الکتروپیک، تکنما و… است، جدولی از هزینه های نصب دربازکن های تصویری تهیه کرده است. در این جدول می توانید به تفکیک تعداد واحد ها، هزینه نصب مانیتور و پنل دم دری را مشاهده کنید.

جدول هزینه نصب آیفون تصویری

در نظر داشته باشید که در برخی شرایط لازم است که هزینه سیم و سیم کشی را هم به این قیمت ها اضافه کنید. قیمت سیم مسی به طور روزانه تغییر می کند و امکان محاسبه و آوردن آن در جدول وجود ندارد، اما اجرت هر متر سیم کشی حدودا 1500 تومان خواهد بود. همچنین ممکن است هزینه نصب سویچر یا دیکودر در تعداد واحد های بالا هم به این مجموعه اضافه شود. اما در 90% موارد، احتمالا همین جدول برای محاسبه هزینه های شما کافی خواهد بود و می توانید به سادگی قیمت نصب آیفون تصویری خود را محاسبه و در مورد آن برنامه ریزی کنید.

هزینه نصب آیفون تصویری 20 واحدی به بالا

برای ساختمان هایی که دارای تعداد واحد بالای 20 واحد هستند، باید از یک اکسپندر برای افزایش تعداد کلید های شاسی استفاده کنید. اما یک راهکار دیگر این است که از پنل کدینگ استفاده کنید. بر روی این پنل کلید های شاسی برای زنگ هر واحد به صورت مجزا وجود ندارد؛ اما یک مجموعه کلید 9 تایی شبیه به کلید های تلفن بر روی آن مشاهده می کنید. برای استفاده از آن می بایستی شماره واحد مورد نظر را شماره گیری کنید و پس از آن کلید تماس را فشار دهید. به این ترتیب تنها با استفاده از یک پنل و تعداد کلید کمتر، می توانید با واحد ها تماس داشته باشید.

هزینه نصب ساختمانهای بزرگ ممکن است کمی متفاوت باشد چرا که سیم کشی این ساختمانها از رایزر انجام شده و می بایست در هر طبقه از سوئیچر و دیکودر و پخش کننده استفاده گردد که هزینه نصب آنها به صورت مجزا محاسبه می گردد.

سوالات متداول

نصب دربازکن تصویری در سال 1401 بدون در نظر گرفتن هزینه سیم و سیم کشی چقدر است؟

هزینه نصب آیفون تصویری آیفون تصویری به نسبت سال 1401 حدودا 20 درصد رشد داشته که می بایست بابت هر مانیتور مبلغ 65000 تومان و بابت هزینه پنل مبلغ 200000 تومان در نظر گرفت. هزینه سیم کشی هم متری 1500 تومان است که به نسبت سال گذشته تغییری نداشته است.

معمولا از تاریخ درخواست تا اعزام نصاب چقدر زمان می برد و آیا پروزه نیاز به بازدید دارد؟

پس از درخواست تیم فنی با توجه به پروژه تکنسین ها را مشخص و زمان نصب را با مشتری هماهنگ می کند. برای پروژه های کوچک نیاز به بازدید اوله نیست و با اطلاعاتی که به صورت تلفنی دریافت می شود می توان هزینه تقریبی را محاسبه کرد اما برای پروژه های بزرگ بهتر است از بازدید اولیه انجام پذیرد تا حجم و گستردگی کار دز نظر گرفته شده و هزینه و بودجه مورد نیاز به کارفرما اعلام گردد.

سرویس اعزام نصاب در چه شهر هایی فعال است؟

دی سی ای سرویس قادر است برای تهران و کرج به صورت مستقیم تکنسین اعزام نماید. اما این همه ی توان دی سی ای سرویس این نیست چرا که با توجه به شبکه ارتباطی وسیع این شرکت با شرکت ها و همکاران، قادریم تقریبا در همه ی استانها تیم فنی را به مصرف کننده معرفی نماید. فقط ممکن است تعرفه بعضی از شهرستانها با جدول بالا متفاوت باشد. پس اگر در شهرستان هستید پس از خرید دربازکن تصویری با بخش دی سی ای سرویس تماس گرفته تا هماهنگی های لازم را برای اعزام نصاب با شما انجام پذیرد.

آیا شرکت شما در روز تعطیل هم کار انجام میدهد؟

بله . اما به دلیل تقاضای بالای مشتریان برای نصب آیفون تصویری در روز تعطیل، درخواست می بایست زودتر انجام گردد تا تیم نصاب برای آن روز رزو گردد.

مشخصات محصول

مشخصات

مقدار گارانتی
یک ماه تست کارکرد
2 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری