تعمیر آیفون تصویری و عیب یابی سریع آن

یکی از لوازم ضروری خانه که در صورت خرابی زحمت زیادی برای صاحب خانه ایجاد می کند، دربازکن تصویری است که گاهی به دلیل یک سری مشکلات کوچک قادر نیست کار خودش را به درستی انجام دهد. در این مقاله سعی داریم تمام ایراداتی که یک دربازکن تصویری ممکن است با آن مواجه شود را بازگو کنیم تا هر شخص خودش بتواند به تعمیر آیفون تصویر خانه اش بپردازد.

تصمیم شما برای تعمیر آیفون تصویری چیست؟

درخواست راهنمایی تعمیر از سایت
تعمیر آیفون تصویری با راهنمایی از سایت
درخواست آنلاین تعمیرکار
درخواست آنلاین تعمیر دربازکن تصویری

معرفی کاربرد رنگ سیم ها در برند های مختلف

اولین چیزی که باید در مورد آیفون تصویری بدانید کاربرد هر یک از سیم های خروجی از مانیتورهاست که در ادامه آموزش تعمیر آیفون تصویری به شما کمک می کند. پس در تصویر زیر کاربرد هر یک از این سیم ها را مشخص کرده ایم.

رنگ سیم آیفون تصویری

در ادامه راه کشف علت خرابی دربازکن تصویری با دو قطعه اصلی روبرو هستیم که می توانیم با توجه به نشانه هایی که این دو از خود بروز میدهند، تشخیص دهیم علت مشکل از کجا نشات گرفته است. این دو قطعه عبارت هستند از مانیتور آیفون تصویری و پنل دربازکن یا همان زنگ دم درب.

ویدیو آموزشی ایراد یابی و تعمیر آیفون تصویری

در این ویدیو درون یک مانیتور باز می شود و قطعات و خرابی های آن توضیح داده می شود

خرابی های مانیتور آیفون تصویری

در بیشتر موارد، اولین قطعه ای که نشانه هایی از خرابی و معیوب بودن قطعه ای را نشان می دهد، همین مانیتور آیفون تصویری است که با توجه به نوع اشکال، علت و روش تعمیر آن را بازگو می کنیم.

ظاهر پنل و مانیتور

1- مانیتور زنگ نمی خورد.

منظور از زنگ نخوردن این است که با فشردن دکمه زنگ دم درب صدای زنگ را نمی شنویم. حالا ممکن است مانیتور به طور کل هیچ عملی انجام ندهد و یا تصویر روشن شود ولی صدای زنگ نیاید.

ایراد نمایانعلت مشکل
مانیتور نه زنگ می خورد و نه تصویرش روشن می شود.1- سیم مربوط به زنگ را چک کنید.
2- امکان دارد شاستی روی پنل معیوب شده باشد.
زنگ نمی خورد اما مانیتور در هنگام زنگ زدن روشن می شود.خروجی بلندگو مانیتور خراب است. آن را تعویض کنید.

2- صدا را نمی شنویم

وقتی با مشکل رد و بدل شدن صدا روبروییم، یعنی اینکه گاهی صدا از پنل به مانیتور نمی رسد یا صدا از مانیتور به پنل انتقال نمی یابد و یا هر دو سیمت قطع است.

ایراد علت مشکل
1-صدا از دو سو قطع است و رفت و برگشت نداردسیم مربوط به صدا قطع شده است(تصویر شماره 1)
2-صدا داخل واحد شنیده نمی شودبلندگو گوشی آیفون تصویری خراب است آن را تعویض کنید.
3-صدا از مانیتور به پنل انتقال نمیابد1- میکروفن گوشی مانیتور خراب شده است.
2- این احتمال وجود دارد که بلندگو پنل هم مشکل داشته باشد.
برای متوجه شدن دقیق خرابی مورد سوم: اگر بلندگو پنل خراب شده باشد همه ی واحد ها با این مشکل روبرو هستند و در صورت خرابی میکروفن، فقط یک واحد این مشکل را دارد.

3- تصویر مانیتور آبی است

این مورد ممکن است چندین علت داشته باشد و ما بر اساس احتمال بیشتر به ترتیب هر کدام را در جدول زیر آورده ایم.

ایرادعلت مشکل
صفحه مانیتور آبی است و هیچ عملی انجام نمی دهدارتباط پنل و مانیتور قطع شده. اپبدا پشت مانیتور را چک کنید که کانکتور سالم و سیم ها به درستی اتصال دارد- سپس مسیر سیم کشی یا سوئیچر را چک کنید و در نهایت مشکل می تواند از پنل باشد.
صفحه مانیتور آبی است ولی باقی کارها اعم از صدا رفت برکشت و باز کردن درب انجام می شود.سیم مربوط به تصویر قطع شده و یا دوربین پنل دم دری از کار افتاده است.

4-مانیتور خاموش است

مانیتور روشن نمی شود و یا اصلا هیچ عملی انجام نمی دهد. این مورد گاهی کم هزینه و گاهی منجر به تعویض کلی مانتور آیفون تصویری میگردد.

ایرادعلت مشکل
صفحه مانیتور روشن نمی شود، اما صدا رفت و برگشت دارد و درب را می توان باز کرد.صفحه نمایش مانیتور سوخته است، باید تعویض شود.
هیچ چیز مانیتور کار نمی کند.ابتدا برق ورودی را چک کنید در صورت وصل بودن و روشن نشدن مانیتور منبع تغذیه داخل مانیتور را تعویض نمایید.

5-تصویر نویز دارد یا سیاه و سفید است.

برای تعمیر آیفون تصویری گاهی به مشکلاتی بر می خوریم که آنقدری اساسی نیست که سیستم را از کار بیاندازد ولی با این حال آزار دهنده می باشد. مثل نویز در تصویر و یا مشاهده سیاه و سفید دم درب در صورتی که مانیتور رنگی است.

ایرادعلت مشکل
داشتن نویز در تصویرعلت اصلی این موضوع، سیم کشی نامناسب است یا سیم را از محلی سیم کشی کرده اند که کابل سه فاز ار آن گذر کرده است.
تصویر سیاه سفید در مانیتور رنگی1- پنل دم دری قدیمی است و دوربین رنگی ندارد.
2- سیم کشی ضعیف است یا به گونه ای سیم کشی انجام شده که برای واحدهای بالا افت زیادی ایجاد می کند.

احتیاط:

به مانیتورهای داخل واحد دو فیش اصلی اتصال میابد که یکی دو تایی و یکی چهارتایی یا 5 تایی است. سیم ورودی 4 تایی یا 5 تایی دارای ولتاژ بالایی نیستند و بی خطر طلقی می شوند. اما با اتصال اشتباه ممکن است به اجناس آسیب برسد. ولی سیم دو تایی ولتاژ 220 را به مانیتور منقل میکند که میبایست در زمان کار فنی با مانیتور احتیاط لازم را داشت.

6- پس از گذاشتن گوشی صدا بیرون پخش نمی شود

این مورد بیشتر در مانیتور هایی که از سیستم قطع کن مکانیکی استفاده میکنند دیده می شود و باز هم در مدلهای قدیمی و بی کیفیت بسیار دیده شده است.

ایرادعلت مشکل
پس از گذاشتن گوشی، هچنان صدا واحد از پنل پخش می شود.1- با دقت بیشتری گوشی را سر جایش بگذارید.
2- رله قطع کن مشکل دارد. باید مانیتور را باز کرده و قسمت قطع کن آن را تمز کنید و در صورت بر طرف نشدن مشکل آن را تعویض نمایید.

7- با فشردن دربازکن درب ورودی باز نمی شود.

این مورد نیز یکی از موارد شایع جهت تعمیر آیفون تصویری است که ممکن است علت های مختلفی داشته باشد.

ایرادعلت مشکل
با فشردن دربازکن درب ورودی باز نمی شود.1- منبع تغذیه یا ترانس سوخته و می بایست تعویض گردد.
2-رله مربوز به باز کردن درب خراب شده و باید عوض شود.
3- دکمه مربوط به باز کردن درب بر روی مانیتور معیوب است.

8- تصویر گوشی قطع نمی شود و همیشه روشن می ماند.

بسیار پیش می آید که تصویر گوشی روشن می ماند و خاموش نمی شود. این مورد نیز می تواند دلایل زیر را داشته باشد.

ایرادعلت مشکل
تصویر روشن است و خاموش نمی شود.برد اصلی معیوب است یا تایمینگ آن از کار افتاده است. این برد باید تعمیر گردد.
تصویر روشن می ماند و با برداشتن و گذاشتن گوشی، صدای زنگ در میآید.1- زنگ دم دری گیر کرده است، پنل را چک کنید.
2- سیم مربوط به زنگ از پشت مانیتور اتصالی کرده، اتصالی را رفع کنید.

خرابی پنل دم دری و تعمیر آیفون تصویری

در بسیار مواقع ما مشکل را از پنل دم درب متوجه می شویم و می باست با توجه به نشانه های عیب آن را بر طرف نماییم.

1- از پنل صدای بوق می آید

در اصطلاح فنی به این حالت ایجاد فید بک می گویند. این صدای بوق زمانی می آید که فاصله زمانی رفت و برگشت صدا صفر شود. این حالت را وقتی با دو گوشی موبایل که به یکدیگر تماس می گیرند و کنار هم هستند نیز می توانیم ببینیم.

ایرادعلت مشکل
پنل بوق میزند و صدای بدی ایجاد می شود.1- درهنگام نصب قوطی پنل خوب کار گذاشته نشده و پنل با فشار چا رفته است.
2-صدای خروجی و ورودی خیلی زیاد است و میتوان با ولومی که پشت پنل هست آن را کاهش داد.
3- پنل استاندارد طراحی نشده و کلا این حالت در آن پنل وجود دارد.*
*- اگر حالت سوم ایجاد شد می بایست فاصله بلندگو و میکروفن را زیاد کرد. میکروفن را از جای اصلی خارج کنید و بر روی پنل در جایی دورتر از بلند گو با یک مته نازک بر روی پنل یک سوراخ ایجاد کنید و میکروفن را در آنجا فیکس کنید. مشکل رفع میگردد.

2- دید در شب ضعیف است.

به صورت کلی در اماکنی که نور کمکی در شب وجود ندارد نباید انتظار بیش از 1 متر دید برای آیفون تصویر داشت. این مورد را در نظر داشته باشید که دو روش برای دید در شب وجو دارد. روش اول استفاده از LED مادون قرمز بر روی پنل است که تقریبا دیده نمی شود ولی برد کمی دارد. و ر.ش دوم استفاده از LED معمولی است که روبروی پنل را روشن می کند ولی برای مراجعه کننده می تواند ناخوش آیند باشد.

ایرادعلت مشکل
دید دم درب در شب هنگام بسیار کم شده است و یا سفید است.شیشه ی قرار گیری Led دید در شب را تمیز کنید و دقت کنید که اگر LED ها اگر کج قرار گرفته اند یا چیزی مانع آنها شده، آن را مستقیم و مانع را بر طرف کنید.
در شب هیچ دیدی وجود نداردLED دید در شب معیوب شده است و باید تعویض شود.

3- صدای خروجی پنل ضعیف است

به طور کلی آیفون تصویری را نباید با آیفون صوتی مقایسه کرد. چرا که صدای خروجی آیفون تصویری بسیار کمتر از دربازکن صوتی می باشد.

ایرادعلت مشکل
صدای خروجی پنل ضعیف است.1-پشت اکثر پنل ها یک پتانسومتر جهت افزایش خروجی صدا وجود دارد. پنل را باز کرده و آن را زیاد کنید. توجه داشته باشیدصدا را آنقدری زیاد نکنید که فید بک ایجاد شود.
1-در صورتی ولوم وجود نداشت یا همچنان صدای خروجی نظر شما را جلب نکرد، بلندگو یا پنل می بایست تعویض شود.

ما در این مقاله سعی کرده ایم اکثر خرابی های شایع دربازکن تصویری را بیان کنیم و روش تعمیر آیفون تصویری را در آن هنگام نیز آموزش دهیم. با این حال اگر خرابی ایجاد شده محصول شما در این مقاله وجود ندارد، می توانید در قسمت نظرات آن را بیان کنید تا روش تعمیراش را در پاسخ در یافت نمایید. این پست ماهانه بروز می گردد.

4- روشن ماندن LED دید در شب حتی زمان قطع سیستم

بسییار پیش آمده که دیده ایم، پنل دم دری برخی از منازل همواره روشن است و این مورد را از روشن ماندن LED دید در شب متوجه می شویم. قبل از بررسی پنل از اینکه مانیتورهای داخل ساختمان مشکلی نداشته باشند مطمئن شوید.

ایرادعلت مشکل
Led دید در شب دائم روشن استاین مشکل زمانی رخ می دهد که مدار فتوسل دید در شب به مشکل بر بخورد. کیت دید در شب و فتوسل آن تعویض شود.
Led دید در شب دائم روشن است و از پنل صدای نویز می آید.به علت خرابی آمپیلی پنل، سیستم همواره روشن است و احتمالا بعد تعمیر یا تعویض آمپیلی مشکل حل خواهد شد.
آیا خودم میتوانم آیفون تصویری را تعمیر کنم؟

بسیاری از خرابی هایی که در این محصول ایجاد می شود نیاز به تعمیرات اساسی آیفون تصویری ندارد و ممکن است یک اشتباه کوچک باشد. پیشنهاد میکنیم قبل تماس گرفتن، جهت تعمیر دربازکن تصویری این مقاله را بخوانید.

آیا فیش های آیفون تصویری برق قوی دارند و خطرناک هستند.

به آیفون تصویری یک کابل و یک سیم چند تایی وصل شدهاست. کابل سفید رنگ برق 220 ولت را انتقال میدهد و سیم چند تایی که به صورت فیش است، ولتاژ خطرناکی ندارد. اگر مجبور هستید آیفون تصویری را باز کنید، برق اصلی را قطع نمایید.

اولین کاری که پس از خرابی آیفون تصویری باید انجام شود چه چیز است؟

اکثر آیفون های تصویری گارانتی طولانی مدت دارند، قبل از دست بردن به دربازکن تصویری با خدمات شرکت تولید کننده تماس بگیرید و مشکل را بیان کنید. خیلی از شرکتها پس از سپری شدن گارانتی نیز خدمات ارزان به مشتریانشان اعطا می کنند. پس اگر سیستم گارانتی نداشت، ابتدا با توجه به این مقاله کشف کنید مشکل از کجاست و اگر خوتان قادر به رفع مشکل نبودید با خدمات پس از فروش قانونی این شرکتها تماس بگیرید.

برای تعمیر سریع و اورژانسی آیفون تصویری با چه شماره ای تماس بگیرم.

اگر واقعا زمان و حوصله خواندن این مقاله را ندارید می توانید با شماره 021-72195 تماس حاصل نموده و جهت اعزام تکنسین اقدام نمایید تا در سریعترین زمان تعمیرکار ماهر به محل نصب شما مراجعه نماید.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
4.3 7 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
225 دیدگاه
آخرین ها
جدیدترین بیشترین آرا
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
علی رفعتی
علی رفعتی
2 years ago

آیفون تصویری ما مدل کوماکس 4pnc هست دوبا تعمیر شده الانم کلا خاموشه. چه مدلی میتونم جایگزین کنم؟

محسن مجیدی یزدی
محسن مجیدی یزدی
2 years ago
پاسخ دادن به  علی رفعتی

با سلام
آیف ن ما تابا ۱۰۴۰c هست وقتی مانیتور روشن هست درب باز کن کار می کنه وقتی مانیتور خاموش هست د ب باز کن اصلا کار نمی کنه و قطع هست لطفا راهنایی بفرمایین با تشکر

حمید
حمید
2 years ago

سلام
وقت بخیر
جسارتا هزینه جا زدن سیم ها و رفع عیب آیفون تصویری یک واحد که ناشی از بیرون آمدن سیم های صدا و تصویر و درب بازکن از درون سوکت واقع در سوئیچر هست، حدودا چه مبلغی می شود؟

افسون
افسون
2 years ago

سلام خسته نباشید گوشی آیفون تصویری ما از مدل تابا TV-1090 M200هستش چند روزی هست تصویر اصلا واضح نیست وقرو قاطی نشون میده طوری که انگاری اگه تصویر رو قطع نکنیم الانه میسوزه خواستم بپرسم ایرادش از چی میتونه باشه ممنون میشم جواب بدین.

کامران
کامران
2 years ago

سلام
ایفون نو تازه نصب کردیم ولی مانیتور خاموش نمیشه حتی وقتی گوشی میزاری بازهم روشنه مشکلش چیه؟

Cavad
Cavad
2 years ago

سلام
در آیفون تصویری دو طبقه تابا 1035 ، همیشه صدای خش خش و نویز مانند میاد بطوریکه نمیتوان صدای دو طرف را خوب متوجه شد.

همچنین تازگی‌ها جریان یکی از مانیتورها هی قطع و وصل میشه و صدای تق تق میده.

ممنون میشم مشکل اینها را بفرمایید.

ارتا
ارتا
2 years ago

سلام….
ساختمان ما ۹ واحد داره…..یه مشکلی داره اینه که تصویر قطع نمیشه و موقعی که میخوای در رو باز کنی با فشار دادن کلید در باز کن چند واحد زنگ میخوره بعضی وقتها در باز میشه و بعضی وقتها باز نمیشه

محمود
محمود
2 years ago

سلام خسته نباشی، پو ور یا برد تغذیه بسوزه حدود چقدر خرج داره، به شماره بالا زنگ بزنیم مهندس میفرستید

مصطفی
مصطفی
2 years ago

سلام
ایفون ما پیک قدیمی است(لامپ تصویر دار)
مدتی تصویر پر پر می کرد و بعد از مدتی برفکی شد. فقط واحد ما.
چطور می تونم لامپ تصویر را چک کنم.
و اینکه ایراد از کجاست
ممنون

دینی زاده
دینی زاده
2 years ago

با سلام

چند روزیه آیفون ما از داخل واحد زنگ نمیخوره و صدا شنیده نمیشه، وقتی کمی سیم گوشی رو دستکاری کنیم یکبار زنگ میخوره و باز هم دیگه کار نمیکنه

اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

آیفون ما برند سیماران هست

محمد اکبری
محمد اکبری
2 years ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

سلام و خسته نباشید.آیفون تصویری ما سیماران تمام لمسی ۷ اینچ هست.چند روزی است که آیفون بعضی مواقع روی منوی دوربین که میزنیم از منو خارج شده و کار نمیکتد و همزمان در زمان عیب دوربین، آیفون از دم در زنگ نمیخورد و گاهی اوقت مشکلی ندارد.ضمنا در زمانی کا دوربین کار میکند با زدن منوی دوربین صدای تق از داخل آیفون میاد عین صدلی رله.ولی در زمان خرابی چنین صدایی نمیاد.راهنمایی میکنید؟

علی
علی
2 years ago

سلام ،باتشکر ازشما بابت راهنمایی های صادقانه
آپارتمان 6واحدی دارای آیفون تصویری سیاه وسفید کوماکس مدتیه که فقط زمانی که کسی زنگ بزند صفحه مانیتور کامل سفید نشون میده ، بقیه چیزها مشکلی نداره ، لطفا اگرامکان داره راهنمایی بفرمایید.

وحید
وحید
2 years ago

ممنون از توضیحات خوبتون
آیفون ما تابا هست چند روزه زنگ میخوره صدا هم داره فقط مانیتور روشن نمیشه گاهی هم روشن میشه اما بیشتر خاموشه و تق تق میکنه.
لطفا راهنمایی کنید

سامان
سامان
2 years ago

سلام وقتی زنگ پنل را میزنیم در باز می‌شود مشکل از کجاست؟ با تشکر ممنون میشم جواب بدین

علی رضا
علی رضا
2 years ago

خسته نباشید امروز آیفون تصویری سوزوکی سه طبقه را درست کنم که تنها طبقه اول قطع بود فعلا طبقه اول درست شد اما طبقه دوم قطع شده در حالیکه لامپ پنل جلوی درب مربوط طبقه دوم هم قطع شده فعلا طبقه اول و سوم کاملا درسته . ممنون رهنمایی کنید

نجفی
نجفی
2 years ago

سلام خسته نباشید
چندشب پیش برق کوچه به مدت سه ساعت قطع میشه،وقتی برق وصل میشه آیفون تصویری ما دیگه روشن نشد
درصورتیکه کل ۹ واحد دیگه ایفونشون سالمه،میخواستم بدونم باید چکار کنیم،ممنون

محمدگلی
محمدگلی
2 years ago

سلام
ایفون تصویری ما سیماران هست
LED پنل جلوی در هنگام شب دائم روشن هستش

محمدگلی
محمدگلی
2 years ago
پاسخ دادن به  مسلم زمانی

وقتی تو روز خاموشه و تو شب روشن میشه پس یعنی فتوسل درست کار میکنه اما مگه هنگام زنگ خوردن نباید led جلوی در روشن بشه؟
اما برای ما شب که میشه دقیقا مثل فتوسل روشن میمونه ایا این عملکرد درست است؟؟؟؟

شاپور
شاپور
2 years ago

سلام
باعرض خسته نباشید . آیفون ما تابا است که شب متوجه شدیم که زنگ می خوره ولی نه تصویر داره نه صدا نه درو باز میکنه
اگه ممکنه بگید ایرادش از چیه ؟ و هزینه تعمیر اون چقدره ؟ متشکر

جلیل
جلیل
2 years ago

سلام ٱیفون تصویری تابا داریم امشب ساعت هشت ونیم شب صدای بازکردن آیفون بە گوشمان رسید ودرب منزل بازشد علتش چیست؟

علیرضا
علیرضا
2 years ago

سلام آقای زمانی
وقت بخیر و خداقوت
ما یک آیفون تصویری تابا خریدیم و متاسفانه به یک برق کار ناشی دادیم برای نصب!! ظاهرا بخاطر سیم کشی و نصب اشتباه، دوربین پنل دم دری آسیب دیده،، به این صورت که بعضی اوقات که زنگ میزنن ، یا ما دکمه تصویزو میزنیم ، اول صفحه مانیتور آبی میشه، بعد تصویر جلوی در میاد!!!!
البته، بعدش از نمایندگی اومدن سیم کشی رو اصلاح کردن، فقط همین مشکل هست. بنظرتون مشکل از چیه!!؟

محسن مجیدی یزدی
محسن مجیدی یزدی
2 years ago

سلام جناب مهندس
ممنون از راهنمایهاتون
من خیلی به تعمیر و نصب آیفونها علاقه دارم می خوام ببینم برای خوب یاد گرفتن جایی کار کنم یا از طریق همین مطالب توی اینترنت مراجعه کنم
تشکر

محمد عطا
محمد عطا
2 years ago

درود
آی فون زنگ میخوره ولی صدا از دو طرف نداریم و در باز نمیشه، تصویر هم سفید هست.
ممنون از راهنماییتون

Ghasem
Ghasem
2 years ago

سلام
گوشی ما سوزوکی صفحه لمسی هستش زنگ نمیخوره و از گوشی صدا نویز داره ولی صدا رفت و برگشت ارسال نمیشه دلیلش برد صوتیه یانه؟ تصویر هم گاهی اوقات قطع و وصل میشه دلیلش چی میتونه باشه

محبوب
محبوب
2 years ago

سلام .آیفون تصویری ما کوماکس هست .و کسی که زنگ میزنن صدا اصلا نمیاد و نمیره .علت اصلی چی می‌تونه باشه؟

علیرضا عبدالهی
علیرضا عبدالهی
2 years ago
پاسخ دادن به  محبوب

سلام. وقتتون بخیر. ایفون ما سیماران لمسی هست. وقتی ایفون زنگ میخوره تمام دکمه های روی مانیتور کار میکنن و فعال هستن. ولی در حالت عادی که زنگ نخورده، هیچ کدوم از دکمه ها کار نمیکنن و نمیشه تصویر بیرون رو دید. میشه راهنمایی کنید که مشکلش چیه؟ ممنونم

Omid
Omid
2 years ago

سلام آیفون تصویری تامر ئو طبقه دارم که طبقخ اول مانیتور نداره و به فروشنده آیفون مراجعه کردم گفتند مانیتور تابا بهش میخوره الان وصل کردم جواب نمیده چکار کنم

Omid
Omid
2 years ago

نقشه کامل تامر تصویری دارید

جواد
جواد
2 years ago

سلام.آیفون ۸ واحده،بمحض فشردن زنگ هرواحدی،دربازکن فعال میشه و چنددقیقه همونطور فعال میمونه و صدا هم اصلا رد و بدل نمیشه،مجبور شدم فعلا سیم دربازکن باز کنم،مشکل از کجاست؟

حامد
حامد
2 years ago

سلام و وقت بخیر مدل آیفون ما تک نما هستش و ۲۰ واحد . واحد ما زنگ آیفون از پنل عمل نمیکنه ولی عملکرد دیگه اش اوکیه. یکی دو بار هم پیش اومده واحد دیگه ای رو زدن و واحد ما زنگ خورده .

سامان
سامان
2 years ago

سلام
منزل ویلایی است و هر طبقه یک آیفون تصویری تابا مدل TVD1910 دارد. یکی از آیفون ها بعد از قطع برق چند ثانیه ای از طرف شرکت برق به طور کلی از کار افتاده. ممنون میشم در مورد ایراد احتمالی و هزینه تعمیر راهنمایی بفرمایید.
سپاسگزارم

حسینی
حسینی
2 years ago

سلام اگه در مورد تعمیر منبع تغذیه داخلی گوشی که در بیشتر موارد با افت ولتاژ یا ولتاژ بالا قطعاتش میسوزد توضیح بدید که کدوم قطعه(خازن،دیود،مقاومت و…)اول تحت تاثیر قرار میگیره ویک ویوئوی مختصر درمورد تعمیرش بزارید ممنون میشم

علی
علی
2 years ago

سلام
چطور میتونم فلش ایفون تصویری رو فعال کنم؟

محمد
محمد
2 years ago

سلام ایفون تصویری تابا نصب کردم دو روزه فقط زنگ میخوره نه در بازکن عمل میکنه نه تصویر دارم مشکل از چیه؟

مجتبی
مجتبی
2 years ago

با سلام آیفون ما از پائین بعضی وقتها زنگ نمی خورد و بعضی وقتها خود بخود درست میشود . خود آیفون را بردم دادم چک کرد همه چیز سالم بود . اینجوری بگم هر وقت که دوست دارد کار میکند فقط واحد من این مشکل را دارد . اسم آیفون A L D O است . وقتی زنگ میخورد تمام کارها را انجام میدهد . ولی زنگ نمی خورد تصویر را میزنم وصل است ولی کار نمیکند درب باز نمیشود

مصطفی
مصطفی
2 years ago

سلام مانیتور روشن می ماند و هر چند دقیقه یک بار زنگ میخورد

علی
علی
2 years ago

با سلام و عرض ادب جناب زمانی عزیز من درب بازکن سیماران مدل ۷۲mt100 یک طبقه دارم که دارای کارت درب بازکن می‌باشد فقط نحوه سر سیم بندی قسمت درب بازکن رو روی پنل درب حیاط رو مشکل دارم ضمنا این آیفون در نجف عراق قبلاً نصب شده که بعلت تعمیرات باز شده و مجددا باید نصب بشه اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید

حسین
حسین
2 years ago

سلام ایفون تصویری تابا ۱۰۳۵ دارم چند روزیه مونیتور تصویر نشون نمیده و وقتی روشن میکنی سفید یکدست هست ایرادش چی میتونه باشه

حسین
حسین
2 years ago

سلام وقت بخیر با مانیتور همسایه ها جابجا کردم اونجا هم همین جوره یعنی سفیده .با وجودی که مانیتور همسایه ها تصویر داره.مانیتور همسایه رو هم اوردم خونه خودم نصب کردم سالم بود و تصویر داشت

رضا
رضا
2 years ago

سلام.درب باز کن ایفون ما وقتی درب ساختمان باز هست عمل میکنه ولی وقتی درب را میبندیم دیگر عمل نمیکند. به نظر شما مشکل از کجا میتواند باشد

جواد
جواد
2 years ago

سلام.ایفون ما تابا مدل tvd.1892vimهست.فقط واحد ما نه از پایین زنگ میخوره ونه از مانیتور تصویر و صدای زنگ میاد.ولی از گوشی صدای بیرون میاد.یه سری با قطع و وصل کردن برقش درست شد ولی الان دیگه کار نمیکنه.میشه راهنمایی کنید لطفا

احمد
احمد
2 years ago

سلام و عرض خسته نباشید
از مطالب شما تشکر می‌کنم که ما رو راهنمایی کردین شما در تبریز برای تعمیر آیفون فردی رو میتونین معرفی کنین

حسین ملااحمدی
حسین ملااحمدی
2 years ago

سلام خوبید
آیفون تصویری ما خودش خود به خود زنگ میخوره در صورتی که کسی زنگ اون رو نزده مشکلش چیه؟
تازه تو تنظیماتش هم که میرم هنگ می‌کنه خاموش میشه!

حسین
حسین
2 years ago

سلام ایفون الکتروپیک خریدم.یک هفتست.امشب خود بخود شروع کرد به زنگ خوردن.درصورتی که ایفون نو هستش

سینا
سینا
2 years ago

سلام ایفون ما تابا مدب ۱۰۴۰ هست وقتی روشن میکنیم چرا قرمز چشمک میزند و اصلا ایفون روشن نمیشود

علیرضا
علیرضا
2 years ago

باسلام. آیفون تصویری کوماکس داریم که در موقع شب، مانیتور از سمت بالا به صورت جارویی شروع به سیاه شدن می‌کند ولی در روز این مشکل پیش نمیاد و سالم است. ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.

حسین
حسین
2 years ago

با سلام خدمت استاد عزیز من چهار ماهه آیفون تصویری آوانما گرفتم حالا درب بازکنش کار نمیکنه دکمشو فشار میدی صدارو منتقل نمیکنه داخل قبلا دکمشو میزدم ال ای دی روشن میشد بوق میزد ولی الان کلا خاموشه پنل داخلیش هم تصویر میاره ولی درو باز نمیکنه

مجید
مجید
2 years ago

سلام جناب مهندس زمانی خداقوت من کلید قطع کن مانیتور رو عوض کردم ای سی ۳۸۶ رو هم عوض کردم خازن یک میکرو فاراد ۵۰ ولت هم سوخته بود عوض کردم ولی باز زنگ داخل میخوره اما دم در زنگ نمیخوره و صدا رفت و برگشت نداریم

حميد اختيارزاده
حميد اختيارزاده
2 years ago

با سلام و وقت بخير
آيفون تصويري ما برند سوزوكي هست و ساختمان ده وأحدي هست
تصوير آيفون هم سياه سفيد هست و در شب ديد ضعيفي داره و هم نويد داره آيا ميشه با LCD رنگي كه نويز هم نداشته باشه تعويض كرد يا خير ؟

صادق
صادق
2 years ago

سلام آیفون تابا هست یه نیم ساعت تا یک ساعت که روشنه یه بارگی تصویر وصل میشه و از پنل داخلی هم صدای غش غش میاد یک طبقه هست مشکل از کجاست

علی
علی
2 years ago

سلام چند روز پیش یک اتصالی در تقسیم برق داخل راه پله اتفاق افتاد حالا آیفون تابای مدل tvd 1892 فول آپشن واحد من از کل ۱۶ واحد فقط واحد من از کار افتاده به این صورت که شستی زنگ رو که میزنی صدا نداره آیفون روشن میشه اما تصویر دوربین رو نداره و دربازکن هم عمل نمیکنه ولی منوها و تاچ و تصاویر قبلی که ذخیره شدن رو نشون میده صدا هم نه میره و نه میاد بقیه واحد ها هیچ مشکلی ندارن

R
R
2 years ago

سلام وقتی شستی پنل دربازکن دم درفشارداده میشودآیفون زنگ نمیخورددرحالی که سیم ۱و۲مانیتورتصویری رابهم وصل کردم برای تست زنگ میخوردودرحالی که سیم کال ویکی ازسیم هایی که به قسمت زنگ مانیتورهم اتصال کردم ازپنل دربازکن بازهم زنگ نخوردبه شستی هم سیم هاراوصل کردم هم زنگ نخوردکابل سیم کشی راهم عوض کردم صدای رفت وبرگشت عالی دربازکن هم عمل میکند مارک پنل دربازکن ومانیتورهم سیماران میباشد

عماد
عماد
2 years ago

سلام مهندس روزتون بخیر
من ی آیفون تصویری تابا ک مانیتور درب باز کن مدل 70_5هست به محض اینکه درب رو باز میکنم صفحه مانیتور آبی میشه و گاهی اوقاتم درب رو باز میکنم تصویر بیرون رو دارم مشکل از کجاعه لطفا راهنمایی کنین
برق کار 4 تا رنگ رو چک کردن از داخل به بیرون ولی همچنان مشکل وجود داره احتمال خرابی پنل درب باز کن وجود داره؟
همه چیز عادی هست ب محض اینکه درب رو باز میکنم صفه آبی میشه مگه گوشی رو یبار بردارم و جای خودش قرار بدم تا مانیتور خاموش شه گاهی اوقاتم عادیه ینی دوربین فعال میمونه و تصویر بیرون رو دارم با باز کردن درب

امید
امید
2 years ago

سلام و ارادت و تشکر بابت اطلاعات خوبی که در اختیار عموم قرار میدید
من در یک آپارتمان ۴۰ واحدی هستم و از آیفون کالیوز۴۳۲ استفاده میکنیم
مدتی قبل پانل ورودی را با یک مدل دیگر همین برند تعویض کردند و از آن روز صدا به سختی رد و بدل میشه و شستی درب باز کن عمل نمیکنه
خودم میتونم رفع عیب کنم؟

225
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx