کدام آیفون تصویری برای ساختمان هایی با تعداد واحد بالا مناسب است؟

در هنگام خرید نمایشگر های رنگی برای ساختمان هایی با تعداد واحد زیاد باید به مواردی همچون برند آیفون تصویری، کیفیت سخت افزاری و نرم افزاری، کنترل عبور و مرور را توجه داشت که در ادامه به چند تن از معروف ترین آن ها میپردازیم.

آیفون تصویری رنگی تابا
آیفون تصویری رنگی تابا

آیفون تصویری تابا

شرکت تابا در سال 1392 شروع به تولید تجهیزات الکترونیکی از جمله آیفون تصویری رنگی با کیفیت بالا کرده است. از اصلی ترین وجه تمایز آیفون تصویری تابا الکترونیک نصب آسان برای ساختمان هایی با واحد های بسیار است که با استفاده از 4 رشته اصلی به رنگ های آبی، نارنجی، قرمز و قهوه ایی است که جهت انتقال صدا و تصویر و جریان برق به درون مورد استفاده قرار میگریند. جریان برق محصولات شرکت تابا 12 تا 24 ولت است. آزادی عملی که نمایشگر رنگی تابا به نصاب و یا کاربران خود میدهد جایگاه مناسبی در سبد خرید مشتریان پیدا کرده است.

نمایشگر رنگی درون منزلی تکنما
نمایشگر رنگی درون منزلی تکنما

آیفون تصویری تکنما

از دیگر کمپانی های آیفون رنگی میتوان به برند تکنما اشاره داشت  که تنها با 8 رشته سیم در هر واحد ساختمان پاسخ میدهد. دیکودر های منحصر به فرد آیفون تصویری تکنما در میزان سیم کشی محصولات و صرفه جویی آن ها تاثیر چشمگیری داشته است. انتقال تصویر دیجیتال منحصر به فرد آیفون تصویری تکنما افت کیفیت تصاویر را در تعداد واحد های بسیار بالا حفظ میکند و برای تهیه آیفون های تصویری جهت ساختمان های مجتمع مانند انتخاب مناسب و بهتری است. استاندارد رنگ بندی سیم نمایشگر رنگی تک نما قرمز، آبی، زرد، سفید است که کارکرد آن ها به ترتیب برای انتقال صدا، عبور جریان منفی برق، انتقال جریان مثبت در مدار سیستم و انتقال تصویر به کار میرود.

نمایشگر رنگی سیماران
نمایشگر رنگی سیماران

آیفون تصویری سیماران

از دیگر محصولاتی که در ساختمان هایی با تعداد واحد بسیار زیاد استفاده شده است آیفون رنگی سیماران است، که طی نظر سنجی های انجام شده توسط خریداران این برند و نصابان فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا کارکرد مناسب و قابل قبولی را ارائه داده اند. سیم کشی آیفون تصویری سیماران از طریق 5 رشته سیم با رنگ بندی قرمز، آبی، زرد، سفید، مشکی انجام میگرد موارد استفاده آن ها انتقال صدا با کیفیت، عبور جریان منفی، انتقال جریان مثبت برق، نمایش در آوردن تصاویر دریافتی از لنز و اتصال به زنگ پشت درب داخلی منزل میباشد. از ویژگی منحصر به فردی که در آیفون تصویری سیماران مشاهده میکنیم توانایی ارتباط با کلیه واحد ها، اتصال به موبایل از طریق تکنولوژی WI-FI، پشتیبانی از دوربین مداربسته و بازکردن جک درب پارکینگی را اشاره کرد که وجه تمایز اصلی این برند با دیگر شرکت ها و داخلی های خارجی و داخلی است.

پنل درون منزلی رنگی سوزوکی
پنل درون منزلی رنگی سوزوکی

آیفون تصویری سوزوکی

شرکت سوزوکی با ده سال سابقه در زمینه تولیدات آیفون تصویری یکی از جوانترین و پیشرفته ترین کمپانی های تولیدات این نوه محصولات است که با خط تولید ژاپنی و استخدام کارشناسان و مهندسان ایرانی محصولات با کیفیت جایگاه قابل تاملی را سبد کالای مشتریان پیدا کرده است. مهندسان فنی برند سوزوکی با تفکر به جامع پذیر بودن محصولات طبقی استاندارد تعریف محصولات خود را به شکلی تولید کرده اند که با دیگر برند های نمایشگر درون منزلی مانند سیماران، کالیوز، کامکث و کوماکس هم پوشانی قابل توجهی را ارائه میدهد تا در صورت نصب بر روی ساختمان های بلند مرتبه و بزرگ کیفیت تصاویر انتقالی و ذخیره شده شما در کمترین میزان ممکن اتفاق بیوفتد. راه اندازی سامانه نمایشگر رنگی سوزوکی از طریق 4 رشته سیم همانند دیگر مدل ها استفاده میشود که برای انتقال صدا، عبور جریان مثبت و منفی و انتقال تصاویر استفاده میشود.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx