آرام بند ویرو مشخصات و قیمت

شاید اگر بدنبال یک آرام بند معتبر بوده اید نام آرام بند ویرو Viro را شنیده باشید. محصولات این شرکت یکی از با کیفیت ترین و گرانترین محصولات بازار است که شانه به شانه آرامبند NHN رقابت نزدیکی دارند.

این شرکت قدیمی که سابقه تولید آن به سال 1942 میلادی بر میگردد بجز آرام بند، انواع یراق و قفل معمولی و برقی برای انواع درب تولید می کند. اما در مورد تاریخچه شرکت ویرو در جای دیگری خواهیم گفت. برویم و شما را با محصولات با کیفیت ویرو آشنا کنیم.

پیشنهاد میکنیم قبل از خواندن ادامه مطلب اگر اصلا با انواع آرام بند آشنایی ندارید، حتما راهنمای خرید آرام بند را بخوانید تا به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

وارد کننده آرام بند ویرو در ایران سه محصول برای انواع درب معرفی نمود که دو تای آن آرام بند سه سرعته می باشند و یکی از آن ها دو سرعته است. در ادامه هریک از این محصولات به جزء معرفی خواهند شد.

آرامبند ویرو D74 دو زمانه

این مدا ارزانترین محصول شرکت ویرو است که حداکثر از درب چوبی و فلزی با وزن 80 کیلوگرم پشتیبانی می نماید. حداکثر عرض در ی که ویرو D74 قابلیت جابجایی آن را دارد 110 میلیمتر است. به صورت کلی این محصول را می تون روی درب های چوبی ضد سرقت، یا دربهای ضد حریق، درهای سبک و نیمه سنگین فلزی نصب نمود.

خرید آرام بند ویرو D74

آرام بند ویرو 74 دارای 5 سال گارانتی تعویض می باشد و در صورتی که به درستی نصب گردد، می تواند میهمان سالهای درازی در خانه تان باشد. پیشنهاد می شود برای نصب این محصول از کارشناسان نصب شرکت ویرو در ایران کمک بگیرید تا حداکثر بهره برداری را از این آرام بند داشته باشید.

ویژگی های برتر آرام بند D74 ویرو

  • کارکرد بی نقص و کار آمد
  • گارانتی طولانی مدت 5 سال تعویض جنس
  • کارکرد مناسب برای استفاده آرامبند دربهای ضد حریق
  • قیمت بسیار مناسب به نسبت ویژگی های فنی

آرامبند ویرو D86 سه سرعته

این محصول اولین محصول از شرکت ویرو است که برای درب هایی که دارای قفل برقی هستند ساخته شده است. این به آن معناست که آرام بند D86 Viro از قابلیت سه سرعته بهره برده و در انتهای مسیر درب در هنگام بسته شدن یه ضربه نهایی به آن وارد میکند تا درب حتما بسته شود.

خرید آرام بند ویرو D86

از لحاظ قدرت این آرام بند قدرتی معادل D74 دارد. یعنی 80 کیلو گرم وزن را به راحتی جابجا می کند. اما وقتی این آرامبند را با D74 ویرو مقایسه میکنیم، D86 بسیار قطور تر است و علت آن استفاده از تکنولوژی بیشتر و قابلت سه زمانه آن است.

از این محصول می توان برای درهایی بین 40 تا 80 کیلوگرم استفاده کرد. بهترین انتخاب آرام بند برای درهای فلزی سبک و نیمه سنگینی که از قفل برقی کله گاوی یا معمولی بهره می برند همین آرامبند D86 ویرو است. این محصول نیز دارای گارانتی 5 ساله تعویض است که در صورت نصب صحیح محصول، مشتری قادر است از این امکان بهره ببرد.

ویژگی های برتر آرام بند D86 ویرو

  • بهره بردن از قابلیت سه سرعته
  • مناسب برای دربهای فلزی دارای قفل برقی
  • کارکرد کاملا نرم و روان
  • گارانتی بلند مدت 5 ساله تعویض محصول

آرامبند ویرو D89 سه سرعته

نام قوی ترین محصول از خانواده ویرو را آرام بند D89 یدک می کشد. این محصول قادر است دربهایی با وزن 80 تا 120 کیلو را به راحتی ببندد و مطابق دستور نصب آرامبند D89 عرض در تا 120 میلیمتر را پشتیبانی می نماید. این همان محصولی است که رقیب سر سخت آرام بند NHN 85V می باشد. به تحلیل نگارنده تنها دلیلی که یک مصرف کننده می تواند یکی از این دو را انتخاب کند، می تواند تنها قیمت محصول باشد.

خرید آرام بند ویرو D89

آرام بند ویرو D89 برای درهای سنگینی که بیش از 80 کیلوگرم وزن دارند و از قفل برقی استفاده میکنند ایده آل می باشد و تضمین بسته شدن درب در تمام فصول در گرما و سرما را می دهد. به دلیل فشار نهایی هر قفل برقی ای هر چقدر هم فنر قوی ای داشته باشد در مقابل ضربه نهایی انتهایی این آرام بند سر تعظیم فرود  می آورد.

از حیث گارانتی و خدمات پس از فروش آرامبند D89 Viro به مانند دیگر محصولات ویرو از 5 سال گارانتی تعویض برخودار است و این قوت قلبی است برای مصرف کننده این محصول که هر چقدر هزینه بالایی برای خرید این محصول انجام داده، اما یک محصول فوق العاده و با کیفیت خریداری نموده است.

ویژگی های برتر آرام بند D89 ویرو

  • قابلیت سه زمانه برای بستن درب فلزی
  • مناسب برای دربهای فلزی سنگین دارای قفل برقی
  • قدرت بالا و عملکرد نرم و مطمئن
  • گارانتی بلند مدت 5 ساله تعویض کالا

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx