رله هوشمند 12 کانال سیماران مدل HA-R01216

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • رله هوشمند 12 کانال سیماران مدل HA-R01216
  • کنترل رله به صورت دستی
  • پروتکل ارتباطی KNX
  • دارای 12 کانال با جریان 16 آمپر
  • کنترل محرک شیر به صورت PWM
  • تولید با متریال مرغوب
  • کنترل سناریو و تایمر
  • قابلیت سوئیچینگ به جهت استفاده در راهروها
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

برند سازنده:
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
محصولات مرتبط
موردی یافت نشد
بررسی محصول

رله هوشمند 12 کانال سیماران مدل HA-R01216

اگر بخواهیم یک تعریف کلی از رله های هوشمند بیان کنیم باید بدانید که رله هوشمند نوعی کلید الکتریکی_مکانیکی به شمار می رود که همانند دیگر کلید‌های الکتریکی بر سر راه سیم های فاز‌ قرار می گیرد و خاموش و روشن کردن وسایل و سیستم های الکتریکی را در سریع ترین و کم ترین زمان ممکن انجام می دهد. رله های هوشمند انواع مختلفی از قبیل : الکترومغناطیسی، رله های مغناطیسی، مکانیکی، الکترواستاتیکی و رله های الکترومکانیکی دارند به همین دلیل از کارایی های متفاوتی برخوردار می باشند و برای حفاظت، کنترل کننده موثر، کنترلر خاص و ... استفاده می شوند. رله هوشمند 12 کانال سیماران مدل HA-R01216 از سری رله های پرفروش خانه هوشمند سیماران است که توسط مهندسین و متخصصین توانمند ایرانی بر اساس استانداردهای جهان اروپا طراحی شده و با استفاده از مواد اولیه درجه یک، ماشین آلات نوین صنعتی و بهترین فنّاوری ها و تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است که در این مطلب ما به توضیح قابلیت ها و مشخصات فنّی این محصول پرفروش و پرکاربرد می پردازیم.

بررسی مشخصات رله هوشمند 12 کاناله HA-R01216 سیماران

رله هوشمند 12 کاناله HA/R01216 سیماران با ولتاژ ورودی 12 ولت DC، جریان 16 آمپر، پروتکل ارتباطی KNX، قابلیت کنترل دستی و ورودی 12 عدد دیوایس جداگانه که شامل روشنایی و شیرهای فرمان می گردد به منظور برقراری ارتباط با کنترلر مرکزی خانه هوشمند و هوشمند سازی منازل مسکونی و مجتمع های تجاری و اداری استفاده می شود و به راحتی توسط پروتکل ارتباطی KNX با سیستم خانه هوشمند ارتباط برقرار می کند.

رله هوشمند 12 کاناله HA-R01216 سیماران

مبحث هوشمند سازی مجتمع های مسکونی و مراکز اداری مدرن در جامعه پیشرفته امروزی جایگاه ویژه ای دارد به همین دلیل بسیاری از کمپانی ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی در این زمینه فعالیت می کنند و با تولید و ارائه محصولات درجه یک و باکیفیت بسیاری از نیازهای بازارهای بین المللی و جهانی را برطرف نموده اند که در این بین شرکت سیماران نیز به عنوان یک تولید کننده ایرانی محصولات و تجهیزات هوشمند جدید و استانداردی را تولید کرده است تا خریداران ارجمند بتوانند تمامی لوازم و دستگاه های الکتریکی خانه ها و محل کار خود را یکپارچه کنند و تحت فرمان یک برنامه هوشمند و کنترل مرکزی قرار دهند. رله هوشمند 12 کاناله HA/R01216 سیماران به واسطه ی دارا بودن قابلیت سوئیچینگ (کلید زنی) و کنترل تایمر برای استفاده در راهروها گزینه ی مناسبی است که کنترل محرک شیر را به صورت PWM انجام می دهد و با 12 کانال خروجی 16 آمپر سناریوها و فرمان ها را کنترل می کند. 

کاربران گرامی به جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید رله هوشمند 12 کانال سیماران مدل HA-R01216 یا اطلاع از قیمت رله هوشمند 12 کانال مدل HA-R01216 سیماران از طریق شماره پنج رقمی 72195-021 با کارشناسان فروش سایت معتبر دی سی ای کالا تماس حاصل فرمایید.

مشخصات محصول

مشخصات

برند سازنده
سیماران Simaran
نوع محصول
رله هوشمند 12 کاناله
کشور سازنده
ایران
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری