پیشرفته ترین دزدگیر منزل

همواره یکی از دغدغه های ما در دزدگیر منزل و اماکن این است که قیمت پایین برخی از دزدگیر ها باعث نشود که مصرف کننده محصولی را بخرد که به خاطر بی کیفیت بودن تجهیزاتش نتواند از آن استفاده کند. به همین دلیل در راهنمای خرید دزدگیر چند مدل از کم نقص ترین های دزدگیر اماکن را معرفی کرده ایم. اما در این مطلب می خواهیم شما را با پیشرفته ترین دزدگیر های منزل آشنا کنیم و کسانی که دنبال این محصولات هستند قاعدتا نباید در خرید آن خساست به خرج دهند چرا که این محصولات رنج قیمتی بالاتر از متوسط دارد.

اگر کنجکاو هستید که دزدگیر منزل پیشرفته چه خصوصیاتی دارد ما در ادامه امکاناتی که این محصولات می تواند به شما دهد را تک تک شرح می دهیم تا بر اساس نیازتان آنها را لیست کنید و دزدگیر پیشرفته ای برای منزل خود تهیه نمایید.

ریموت هوشمند و کاربردی

شاید ذهنیت شما از ریموت دزدگیر خاموش روشن کردن دستگاه است اما باید کمی در دیدگاه خود بازبینی کنید. شرکت کلاسیک نشان داد این ریموت ساده می تواند کارایی های دیگری نیز داشته باشد. فرض کنید که چندین چشمی یا سنسور در منزل خود نصب کرده اید و می خواهید یکی از این سنسور ها که دقیقا جلو درب ورودی کار شده به این صورت عمل کند که وقتی کسی وارد یا خارج می شود برای شما پیامک بیاید یا یک دینگ کوتاه از بلندگو به صدا درآید این کار به وسیله ریموت کلاسیک امکان پذیر است. کلاسیک در ریموت جدید تراکد خود قابلیت هایی قرار داده که آن را فرای یک ریموت ساده عمل میکند و ما در ادامه ویدیویی از قابلیت های آن میگذاریم.

ریموت دزدگیر هوشمند

رله های خروجی مجزا

خیلی از دزدگیرهای منزل دارای رله های مجزا هستند. این رله ها از راه دور در دسترس می باشند. صاحب خانه قادر است به وسیله این رله ها لوازم برقی ای که مد نظرش است را روشن و خاموش کند. مثلا برای امنیت منزل در زمان مسافرت، یکی از لامپ های خانه را روشن و خاموش کند تا از بیرون این حس القا شود که گویی کسی در خانه حضور دارد. یا قبل از آنکه به منزل یا ویلا برسد سیستم گرمایشی آن را روشن کند و حتی رله را به دربازکن وصل نماید تا قادر باشد درب را از راه دور باز کند.

کیپد بجای ریموت

کیپد قطعه ای است که جایگزین ریموت می شود. این قطعه حرفه ای ترین و پیشرفته ترین قطعه ای است که دزدگیر های حرفه ای دارند. با کیپد شما می توانید دزدگیر را برنامه ریزی کنید و نیاز به باز کردن مرکز دزدگیر ندارد. فعال و غیر فعال کردن دزدگیر به وسیله کیپد راحت و مطمئن تر است. زمان فعال شدن پس از ورود و خروج کاملا قابل تنظیم است و هر شخص می تواند رمز اختصاصی خودش را داشته باشد. پارادوکس و آنیک برندهایی هستند که می توانند همراه محصولات خود کیپد هم به مشتری ارائه دهند و  این در حالی است که کمتر شرکتی از این قطعه بهره می برد.

کیپد دزدگیر اماکن

شنود محیط با دزدگیر

این هم یکی دیگر از قابلیت های دزدگیرهای پیشرفته است که صاحب خانه بتواند از راه دور صدای محیط را بشنود. این عمل معمولا به وسیله تماس تلفنی انجام می پذیرد و او می تواند بجز شنود صدای خود را در محیط پخش کند تا به نوعی مکالمه دو طرفه نیز داشته باشد. این قابلیت برای آنهایی که در خانه دوربین ندارند می تواند مفید باشد که در صورت فعال شدن سیستم حداقل صدای محیط خانه را بشنوند.

سیم کارتی و برنامه کاربردی

این لازمه همه ی دزدگیرهای پیشرفته منزل است که از زاه دور قابل کنترل باشند و سیستم گزارش عملکرد خود را به صورت پیامکی و یا درون برنامه ای به صاحب خانه ارسال نماید. اینگونه می توان گفت که دزدگیرهایی که این قابلیت را ندارند اصلا پیشرفته نیستند و پیش زمینه بروز بودن قابل کنترل بودن از راه دور است. خوشبختانه اکثر دزدگیرها سیم کارتی هستند و شما با برنامه اختصاصی آن قادرید همه موراد را زیر نظر داشته باشید. فعال و غیر فعال کردن دزدگیر، مشاهده و تغییر وضعیت زون ها، قطع و وصل شدن برق شهری، ضعیف شدن باطری چشمی بی سیم، قطع شدن سیم آژیر از جمله قابلیت هایی است که دزدگیرهای سیم کارتی می تواند داشته باشد.

دزدگیر هوشمند سیمکارتی

پشتیبانی از سنسور اعلام حریق

یکی دیگر از قابلیت هایی که دزدگیر پیشرفته منزل می تواند داشته باشد زون مخصوص سنسور اعلام حریق است. فرق زون اختصاصی اعلام حریق این است که هرگز غیر فعال نمی شود و همیشه در مدار است و چه بهتر اینکه برنامه موبایلی آن دزدگیر بین این زون و زون 24 ساعته تفاوت قائل شود تا در صورت وقوع حادثه گزارش درستی برای صاحب خانه بفرستد.

 معرفی چهار محصول از دزدگیر منزل پیشرفته

دزدگیر پارادوکس

اگر به لحاظ هزینه مشکلی ندارید و میخواهید برای دزدگیر منزل یا محل کارتان سنگ تمام بگذارید ما پارادوکس را گزینه اول میدانیم. این برند آنقدر تنوع دارد که شما قادرید هر نیازی را در آن بگنجانید و محصولی مطابق خواسته خود دریافت کنید. ما در سایت فروشگاهی پکیج هایی مختلفی از دزدگیر پارادکس معرفی کرده ایم که می توانید با توجه به نیاز خود هر یک را خرید کنید. 

دزدگیر آنیک

همانطور که در قسمت کیپد در بالا گفتیم. آنیک تنها برند ایرانی است که از کیپد در محصولات خود بهره می برد. نگارنده این مطلب یکی از معیارهای دزدگیر منزل پیشرفته را کیپد میداند و اگر شما هم مثل من به این قطعه علاقه دارید و از طرفی نمی خواهید هزینه بالایی بایت خرید محصولات پارادوکس ندهید، دزدگیر آنیک مواردی است که اصلا نا امیدتان نمی کند و همه قطعات از مرکز گرفته تا سنسورهایش همه و همه با کیفیت هستند. برای خرید محصولات آنیک چاره ای جز تماس تلفنی نیست چرا که سیاست این برند فروش اینترنتی نیست و شما می توانید جهت خرید سفارشتان را به شماره 02172195 دهید.

دزدگیر کلاسیک

هیچ چیزی جز قیمت کمی بالا نمی تواند از علاقه ما به دزدگیر کلاسیک کم کند. این برند را می توان قابل اعتمادترین تولید کننده دزدگیر ایرانی دانست. محصولات این شرکت در عین سادگی قابلیت های پیشرفته و خوبی دارند که هیچ موقع مشتری را نا امید نمی کند. کافیست ویدیو های معرفی محصولاتش را در سایت دی سی ای کالا مشاهده کنید تا ببینید مرکز، تلفن کننده، ریموت و حتی چشمی هایش چه ویژگی های منحصر به فردی دارند.

دزدگیر سایلکس

اقتصادی ترین دزدگیر پیشرفته منزل ساخت سایلکس است. مرکز دزدگیر سایلکس SG8 در مقیاس با رقیبان خود قیمت خوبی دارد و قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربر قرار میدهد. حتی این مدل در نوع Lite هم تولید شده و رله های خروجی اضافه و تلفن کننده خط ثابت از آن کم شده تا قیمتی مناسب تر داشته باشد. این مرکز اگر با سنسورهای مناسب نصب شود بهترین کارایی را برای مشتری دارد و او هیچ نگرانی ای بابت درست کار نکردن دزدگیر نخواهد داشت.

نوشته قبلی
نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx