تعویض همه آیفون ها به جز یکی

همسایگان راضی به تغییر آیفون تصویری نمی شوند؛ راه حل چیست؟

ممکن است شما هم با این مشکل مواجه باشید که همه اعضای ساختمان تصمیم به تغییر آیفون تصویری گرفته اند، اما یکی از همسایه ها راضی به این تغییر نیست. در این مقاله قصد داریم این مساله را بررسی کنیم و راه حل های موجود برای آن را پیشنهاد کنیم.

اگر شما ساکن یک ساختمان قدیمی با کیفیت باشید که تصمیم به تخریب آن ندارید، می توانید با تعویض آیفون صوتی خود به تصویری از مزایای آن بهره مند شوید، اما اگر همسایگان ساختمان شما به این تغییر راضی نباشد، چه باید کرد؟ آیا می توان یک واحد را مجبور به پرداخت هزینه و تغییر در منزل شخصی خود کرد؟ البته که خیر.

شما می توانید با راه حلی ساده این مشکل را برطرف کنید، به این شکل که مجموعه خود را از صوتی به تصویری تغییر می دهید و برای تمامی واحد ها سیم کشی آیفون تصویری را اجرا می کنید. برای تک واحدی که تمایل به استفاده از آیفون تصویری ندارد، گوشی موازی همان برند را به کار می برید. پس می توانید برای همه واحد ها آیفون تصویری و برای آن واحد خاص، آیفون صوتی تهیه کنید. نکته مهم این که این گوشی صوتی و آیفون های تصویری باید از یک برند باشند. استثنای این مورد آیفون تصویری سیماران، آیفون تصویری کوماکس و آیفون تصویری سوزوکی هستند که می توانند با یکدیگر سازگاری داشته باشند و آیفون تصویری های آن ها را نیز می توانید با یکدیگر استفاده کنید. در نهایت واحدی که دارای آیفون صوتی است، می تواند بعد ها هر مدل آیفونی که با این سیم کشی سازگار باشد، برای واحد خود تهیه کند.

تعویص تنها یک آیفون تصویری در ساختمان

از طرفی ممکن است دقیقا با معکوس این سیستم مواجه باشید؛ یعنی تنها واحد شما می خواهد آیفون تصویری خود را عوض کند و در این مورد با دیگر واحد ها به توافق نمی رسید. تنها راه حلی که در این شرایط امکان پذیر است، استفاده از پنل یک واحدی است. شما می توانید برای واحد خود از آیفون تصویری مورد نظر استفاده کنید و پنل را تنها برای یک واحد خریداری کنید، این پنل در کنار پنل قدیمی شما قرار می گیرد و تنها برای واحد شما استفاده می شود. در نظر داشته باشید که اگر این کار را انجام دهید، سیم کشی آیفون شما به صورت روکار انجام می گیرد و این نکته را باید با همسایگان در میان بگذارید. اما اگر شما در طبقه اول ساختمان ساکن هستید و فاصله کمی با پنل دم دری دارید، می توانید از آیفون تصویری بی سیم استفاده کنید، مزیت این سیستم نسبت به نوع معمولی پنل و آیفون برای تک واحد، عدم نیاز به سیم کشی روکار است. پس برای شرایطی که همه همسایه ها راضی به تغییر آیفون تصویری نمی شوند، می توان راه حل های ساده ای را به کار برد.

نوشته بعدی
0 0 امتیاز
امتیازدهی به مقاله
اشتراک گذاری
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
فکر شما را دوست دارم ، لطفا نظر دهیدx